Mjah, ik hoef ook geen shirts of posters .. Maar die jas vind ik cool en ik had toch een nieuwe jas nodigquote:Op maandag 13 april 2015 01:53 schreef LTVDK het volgende:
Al die merchandise eromheen vind ik eigenlijk nooit zo boeiend, het gaat tenslotte om de film zelf
Ik zal eens kijken of ik de BR ergens voor een leuk prijsje kan scorenquote:Op maandag 13 april 2015 01:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik hoef ook geen shirts of posters .. Maar die jas vind ik cool en ik had toch een nieuwe jas nodigEn zo'n patroonhuls is ook wel cool.
Ik houd van heel veel films en vind een hoop goed, maar als ik écht een keuze moet maken of moet zeggen waar ik echt fan van ben dan is het wel The Boondock Saints. En gast, je moet echt deel 2 kijken, een waardig vervolgZe zijn nu bezig met deel 3 btw.
Deel 2 is beter dan 1quote:Op maandag 13 april 2015 02:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik de BR ergens voor een leuk prijsje kan scoren
Maar ik ga mijn bed zo induiken
Zet hem op timmmmm!quote:Op maandag 13 april 2015 09:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Al bezig. Lekker in de benenmartelaar, tussendoor FOK!ken
Nou, het was weer dolle pret.... ik was gisteren ook geweest dus iets teveel van het goede allemaalquote:
quote:Op maandag 13 april 2015 09:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Al bezig. Lekker in de benenmartelaar, tussendoor FOK!ken
Je bent toch niet misselijk nu?quote:Op maandag 13 april 2015 10:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, het was weer dolle pret.... ik was gisteren ook geweest dus iets teveel van het goede allemaal
Nee hoor. Mooie dag vandaagquote:Op maandag 13 april 2015 10:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je bent toch niet misselijk nu?
Goedemorgen Harryquote:Op maandag 13 april 2015 11:15 schreef Specularium het volgende:
Elfletterin zag die aap natuurlijk weer als eerste.
Zelfs toen ik wist dat er een aap was, zag ik hem nietquote:
Hoe is het eigenlijk met Kuiken 2.0? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 13 april 2015 12:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfs toen ik wist dat er een aap was, zag ik hem niet
Waarom zat ik dit ook net te lezenquote:Op maandag 13 april 2015 13:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom![]()
![]()
http://www.vice.com/nl/re(...)?utm_source=vicefbnl
Het 'waarom' kan ik niet helemaal begrijpen eigenlijkquote:
Dit past toch nergens meer in...quote:Op maandag 13 april 2015 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het 'waarom' kan ik niet helemaal begrijpen eigenlijk
inb4 'behalve in iemands moeder'quote:
Dit is wel een goed gifje. Wat een randdebiel is het toch, moet er iedere keer om lachen.quote:Op maandag 13 april 2015 14:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Behalve in de moeder van Fylax!
[ afbeelding ]
Is goed. Begin jij?quote:Op maandag 13 april 2015 14:45 schreef Specularium het volgende:
Zullen we het hier ook over jazz gaan hebben?
Met je gare relsnor.quote:Op maandag 13 april 2015 14:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij gaat dit een goed topic worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |