Moet ik een plaatje van Catherine Keyl posten om het goed te maken?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:32 schreef tong80 het volgende:
Wat een triest slotje
NWS / School weigerde op te trede tegen pesten Anthony D.
Er werd volop in gepost en dan terugverwijzen naar een topic van een half jaar geleden.
Zoek het lekker zelf uit in het vervolg.
Wat ik zei. Succes verder.quote:
Je kent je klassiekers niet eens.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik een plaatje van Catherine Keyl posten om het goed te maken?
Jij trekt postings uit zijn verband door ze te editten. Lafbekje.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:22 schreef Specularium het volgende:
Niet zo dramatisch hoor, je had ook de zoekfunctie kunnen gebruiken.
Nee hoor, ik haalde alleen een niet zo relevant stukje over inteelt weg.quote:Op zondag 12 april 2015 19:12 schreef Flounder het volgende:
[..]
Jij trekt postings uit zijn verband door ze te editten. Lafbekje.
Zeer relevant.quote:Op zondag 12 april 2015 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, ik haalde alleen een niet zo relevant stukje over inteelt weg.
Als je het zo had gezegd had ik het ook laten staan.quote:Op zondag 12 april 2015 19:23 schreef Flounder het volgende:
Nee vriend, het is een antwoord op de posting. Het is een feit dat neefjes en nichtjes met elkaar trouwen bij berbers,daar is niets racistisch aan. Praat eens met ze, ze schamen zich er ook niet voor.
quote:Op zondag 12 april 2015 19:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je het zo had gezegd had ik het ook laten staan.
Het heeft ook een naam; inteelt. Maar dat past niet in jouw policor wereldje kennelijk.quote:Op zondag 12 april 2015 19:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je het zo had gezegd had ik het ook laten staan.
Nee hoor, gewoon een droeftoeter die postings van users uit zijn verband rukt door te editten. Misschien is de JOOP iets voor jou.quote:Op zondag 12 april 2015 19:31 schreef Specularium het volgende:
Inderdaad, ik ben ook een razende gutmensch.
doe ff lekker normaal mafkeesquote:
nee, als je klachten hebt dan kun je dat gewoon doen als een normale volwassene en anders doe je maar alsof je er een bentquote:
Ben jij nou ook alweer een policorquote:Op zondag 12 april 2015 19:31 schreef Specularium het volgende:
Inderdaad, ik ben ook een razende gutmensch.
De waarheid doet pijn, snap ik ook wel.quote:Op zondag 12 april 2015 20:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee, als je klachten hebt dan kun je dat gewoon doen als een normale volwassene en anders doe je maar alsof je er een bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |