http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ie-van-collega.dhtmlquote:Man deponeerde elk dag sperma in koffie van collega
Hij was smoorverliefd op zijn collega, maar de manier waarop hij zijn affectie voor haar toonde, was ongepast. Een half jaar lang deponeerde Robert John kwakjes sperma in de bekertjes koffie van zijn grote liefde.
De man, die in de gereedschapswinkel werkte, was naar eigen zeggen tot over zijn oren verliefd op zijn vrouwelijke collega. Met de sperma wilde hij haar zijn liefde tonen.
De zaak kwam aan het licht toen de vrouw al een tijdje vond dat haar bakje koffie een vreemde smaak had. Toen ze haar collega met zijn broek op z'n enkels betrapte, werd duidelijk waar de extra aroma vandaag kwam.
Maandenlang
De vrouw schakelde meteen de politie in, die John meenam voor verhoor. Op het bureau gaf hij toe dat hij al maandelang geregeld in de koffie van zijn collega geëjaculeerd had.
Omdat het niet tot ongewenst lichamelijke contact kwam, werd hij vrijgesproken van ongewenste intimiteiten. Hij werd wel veroordeeld voor openbare schennispleging.
Nou, bij deze dan: uiteraard.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:15 schreef polderturk het volgende:
Ik vraag me af zulke dingen vaker voorkomen.
Uit het bericht blijkt dat het mag, maar niet in het openbaar.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:20 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Sinds wanneer mag dat dan niet?
Ik haal voortaan mijn eigen koffie op het werk.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, bij deze dan: uiteraard.
Je kan het zo gek niet bedenken of het wordt wel door hele volksstammen in de praktijk gedaan.
Ow maar dat doe ik al. Ik ben geen pervert ofzo.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Uit het bericht blijkt dat het mag, maar niet in het openbaar.
Dus netjes op het toilet in de koffie spuiten, niet in de pantry.
Jij vermoedt dat die dikke kerel van jouw werk een oogje op je heeft?quote:Op donderdag 9 april 2015 10:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik haal voortaan mijn eigen koffie op het werk.
Dan is het goed!quote:Op donderdag 9 april 2015 10:22 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Ow maar dat doe ik al. Ik ben geen pervert ofzo.
Nee. Maar misschien doen vrouwen wel hun vaginavocht in mijn koffie.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij vermoedt dat die dikke kerel van jouw werk een oogje op je heeft?
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:38 schreef pl4kkie het volgende:
NWS / Man masturbeert half jaar lang in koffie collega
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |