quote:Op zondag 12 april 2015 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Nee, dat hoeft natuurlijk niet. SC's met zo'n plichtmatige 'leuke' OP![]()
quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
Slechte OP, juist. Dit is de tweede keer achter elkaar dat ik de lapo heb, zonder erop uit te zijn. Dus ik moest snel wat bedenken.quote:
Ik hap nietquote:Op maandag 13 april 2015 00:52 schreef YokiKater het volgende:
Ik check net mijn mail. Morgen krijg ik mijn nieuwe telefoon, een Samsung Galaxy S6 Edge.
Nee, er voelen zich altijd weer mensen gepasseerd omdat ze niet tot de harde kern van de NWS-SC denken te behoren, omdat ze toevallig niet op dat lijstje staan.quote:
Ja, ik had hem eigenlijk afgelopen vrijdag moeten ontvangen maar ik was niet thuis. Nu krijg ik hem morgen. Van KPN, want Studentmobiel is kut.quote:
Wat een lelijk kutapparaat is het eigenlijk.quote:
Jij hebt zeker een aaifoon?quote:Op maandag 13 april 2015 00:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een lelijk kutapparaat is het eigenlijk.
Net zoals je... jou.quote:Op maandag 13 april 2015 00:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een lelijk kutapparaat is het eigenlijk.
Ben je gekquote:
ios is kut, android is kut, wp is net iets minder kut, linux snap ik niks van.quote:Op maandag 13 april 2015 00:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De enige Neukia die ik zo willen is een N900 want Linux.
Aircrack-NG op je fucking telefoonquote:Op maandag 13 april 2015 00:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ios is kut, android is kut, wp is net iets minder kut, linux snap ik niks van.
Kun je ook gewoon weer Nederlands praten, hier snapt natuurlijk niemand wat vanquote:Op maandag 13 april 2015 01:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Aircrack-NG op je fucking telefoon, beter wordt het niet.
Designersquote:Op maandag 13 april 2015 01:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon weer Nederlands praten, hier snapt natuurlijk niemand wat vanEen telefoon is bedoeld om te bellen en berichten te sturen en af en toe mobiel te FOK!ken, meer niet.
ICT'ersquote:
Goed idee.quote:Op maandag 13 april 2015 01:27 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb de Yakuza gebeld dat ze even bier moeten brengen.
Gewoon nu al jaquote:Op maandag 13 april 2015 01:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, een keertje tussendoor.. morgen om 12.00 uur krijg ik meteen weer op mijn klote.
Vandaag is het zonder coquote:
Ja .. maar ook nee .. Morgen spijt.quote:Op maandag 13 april 2015 01:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haha.
En dat weet je zelf ook wel.
quote:Op maandag 13 april 2015 01:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja .. maar ook nee .. Morgen spijt.
Ik heb betere motivators, maar ben gewoon even stom bezig. En dat krijg ik morgen gegarandeerd op mijn bordje.quote:
Gewoon niet doen danquote:Op maandag 13 april 2015 01:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb betere motivators, maar ben gewoon even stom bezig. En dat krijg ik morgen gegarandeerd op mijn bordje.
Gewoon 1 avondje. Jij bent trouwens toch zo'n filmfreak die allemaal dvd/blu-ray shit heeft toch? Ik geef daar geen geld aan uit want ik download die shit gewoon, maar ik sta wel op het punt om een écht vette item te kopen uit één van mijn favoriete films.quote:
Zolang het maar geen Rambo machinegun isquote:Op maandag 13 april 2015 01:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon 1 avondje. Jij bent trouwens toch zo'n filmfreak die allemaal dvd/blu-ray shit heeft toch? Ik geef daar geen geld aan uit want ik download die shit gewoon, maar ik sta wel op het punt om een écht vette item te kopen uit één van mijn favoriete films.
Nee, een patroonhuls uit Boondock Saints 2, met certificaat.quote:Op maandag 13 april 2015 01:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Rambo machinegun is
Die moet ik nog steeds een keer kijkenquote:Op maandag 13 april 2015 01:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, een patroonhuls uit Boondock Saints 2, met certificaat.
Oh dude... deel 2 is zo fucking vetquote:Op maandag 13 april 2015 01:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds een keer kijkenDeel 1 is wel vet
Staat al een tijdje op de lijst van films die ik nog moet kopenquote:Op maandag 13 april 2015 01:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh dude... deel 2 is zo fucking vetAls je die nog niet heb gezien; AANRADER!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |