quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
Zit je uitlaat ook aan de verkeerde kant?quote:Op zondag 5 april 2015 02:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg wel een harde plasser van die '70's autofilms ja
Vreemde vraag dit, maar bij mijn auto zit 'ie aan de rechterkant, of dat verkeerd is weet ik niet.quote:Op zondag 5 april 2015 03:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je uitlaat ook aan de verkeerde kant?
De film heeft je wel aangegrepen he?quote:
Doeiquote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
Nee.quote:Op zondag 5 april 2015 07:06 schreef timmmmm het volgende:
Nou, het is dus pasen. Voelen jullie de liefde van de heer al tot je komen?
Uiteraard, tafel staat vol met voer maar ik moet zo nog even werken.quote:Op zondag 5 april 2015 07:06 schreef timmmmm het volgende:
Nou, het is dus pasen. Voelen jullie de liefde van de heer al tot je komen?
Vanavond wel even dineren bij een allyoucanschransBBQrestaurantquote:Op zondag 5 april 2015 07:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Uiteraard, tafel staat vol met voer maar ik moet zo nog even werken.
Nee, we gaan naar Orvelte, daar moet ik een picknicktafel brengen. Maken we meteen een dagje uit vanquote:Op zondag 5 april 2015 07:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vanavond wel even dineren bij een allyoucanschransBBQrestaurant
Nergens ik heb geen paaseitjes.quote:Op zondag 5 april 2015 10:30 schreef Tem het volgende:
Waar zou Corrie d'r paaseitjes hebben verstopt?
Geen eitje erbij?quote:Op zondag 5 april 2015 11:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nergens ik heb geen paaseitjes.
Wel croissantjes zometeen.
quote:
In die panter- of tijgerbadjas?quote:Op zondag 5 april 2015 10:30 schreef Tem het volgende:
Waar zou Corrie d'r paaseitjes hebben verstopt?
Zelf gemaakt?quote:Op zondag 5 april 2015 11:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nergens ik heb geen paaseitjes.
Wel croissantjes zometeen.
quote:Op zondag 5 april 2015 11:26 schreef Uccie het volgende:
Ik heb alweer genoeg ei gegeten voor vandaag....behalve choco-eitjes natuurlijk.
Ja, als ik wist waar ze zijnquote:
Nee iK heb gewoon koffie. Zelf gezet en de croissants komen uit een blikje.quote:Op zondag 5 april 2015 11:22 schreef Tem het volgende:
[..]Mannetje heeft dan wel een sinaasappel geperst voor je mag ik hopen.
Neen.quote:Op zondag 5 april 2015 12:01 schreef Mani89 het volgende:
Hebben je ouders nog paaseitjes verstopt in de tuin Fylax?
Rot hier nou eens gewoon mee op joh. Leuk dat je een teringhekel hebt aan fylax maar val mij daar niet mee lastig.quote:
Als ik deze in de OP zet, krijg je dan een quote alert bij een nieuw deel?quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Doei.
quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Doei.
Rot zelf op met je kutFP mongoolquote:Op zondag 5 april 2015 12:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rot hier nou eens gewoon mee op joh. Leuk dat je een teringhekel hebt aan fylax maar val mij daar niet mee lastig.
Ga lekker haatDM's sturen ofzo, maar hou dat lekker hier weg
bek houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |