Drie blaadjes rucola om een kilo kaas te maskerenquote:
Kaasquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drie blaadjes rucola om en kilo kaas te maskeren
Een pizza moet toch rond zijn? Nou ja als hij maar smaakt.quote:
Van wie?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een pizza moet toch rond zijn? Nou ja als hij maar smaakt.
Dat hoort gewoon zo, dat is symmetrisch gezien ook gewoon fijn.quote:
Zo gaan die dingen wel ja, ik begrijp dit. Maar het is nog niet zo makkelijk als het lijkt, pizza's rond makenquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hoort gewoon zo, dat is symmetrisch gezien ook gewoon fijn.
Wat is het verschil met tim?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:20 schreef Mani89 het volgende:
Nu is het net of een dronken terreinknecht de lijnen op een voetbalveld heeft gedaan weet je wel.
Doe gewoon eens koest Specupauper.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:21 schreef Specularium het volgende:
Kijk LTKDV schattig proberen te rellen.
Mag ik morgen langskomen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:23 schreef timmmmm het volgende:
Maar jullie zijn allemaal uitgenodigd een keer zelf te komen proeven dat de pizza echt smikkelen is
Morgen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:23 schreef timmmmm het volgende:
Maar jullie zijn allemaal uitgenodigd een keer zelf te komen proeven dat de pizza echt smikkelen is
Nou nou nou nou nou nou nou, harde taal dit. Ik denk dat specularium nu met het schaamrood op de kaken zit op zijn kamertjequote:
Ik vind jouw pizza heel lekker, mag ik een hapje?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jou verklap ik dus nooit meer 1 aprilgrappen hè, met deze instelling
Nee fylax, zo gaan die dingen niet. Nu ben ik al boos natuurlijk. Hoewel de goede opzet naar een 'je moeder'-grap wel wat goedmaaktequote:Op vrijdag 3 april 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind jouw pizza heel lekker, mag ik een hapje?
timmmmm is mad.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee fylax, zo gaan die dingen niet. Nu ben ik al boos natuurlijk. Hoewel de goede opzet naar een 'je moeder'-grap wel wat goedmaakte
Laat mij gewoon even ruig doen jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou, harde taal dit. Ik denk dat specularium nu met het schaamrood op de kaken zit op zijn kamertje
Ja hoor, ze geeft je toch wel een tik als je vervelend bentquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yasmin wil bij me komen eten morgen, mag dat?
Alsof hij daar wat over te zeggen heeftquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yasmin wil bij me komen eten morgen, mag dat?
Nou niet zo tof gaan doen, snorremans. We weten allebei dat jouw soort niks te zeggen heeft in het levenquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof hij daar wat over te zeggen heeft
Verdommequote:Op vrijdag 3 april 2015 19:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou niet zo tof gaan doen, snorremans. We weten allebei dat jouw soort niks te zeggen heeft in het leven
Mijn soort?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou niet zo tof gaan doen, snorremans. We weten allebei dat jouw soort niks te zeggen heeft in het leven
Stik lekker in de pizza van je rassiest.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Het is me sowieso een raadsel waarom ze een computer in de keuken hebben staan, dus dat je op FOK! kan
Ach, als de kraan verkeerd zit kan een computer toch ook best op de plaats van een vaatwasser?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Het is me sowieso een raadsel waarom ze een computer in de keuken hebben staan, dus dat je op FOK! kan
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, als de kraan verkeerd zit kan een computer toch ook best op de plaats van een vaatwasser?
Hij is ook nog kaal,quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stik lekker in de pizza van je rassiest.
Het vrouwelijk ras is nou eenmaal niet gelijk aan ons superieure mannen. Het spijt me als je je daar verdrietig over voelt, maar nu je bek houden en koffie voor ons zetten, vrouwspersoonquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stik lekker in de pizza van je rassiest.
Internetheld.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het vrouwelijk ras is nou eenmaal niet gelijk aan ons superieure mannen. Het spijt me als je je daar verdrietig over voelt, maar nu je bek houden en koffie voor ons zetten, vrouwspersoon
Wats mis met jou?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het vrouwelijk ras is nou eenmaal niet gelijk aan ons superieure mannen. Het spijt me als je je daar verdrietig over voelt, maar nu je bek houden en koffie voor ons zetten, vrouwspersoon
Nickquote:
Nou nou nou nou nou nou nou. Dit vind ik nou weer jammer hè, Fylax moet weer meteen gemeen worden.quote:
Wat heeft dit met slijmen bij de mods te maken? Mijn ex heet Yasmin.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Fielaks weer lekker slijmen bij de mods he
Of Shaquntalaquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl hun echte naam Destiny is.
Als hommetje niet neequote:
Hij geeft mij ook elke dag geld.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Fielaks weer lekker slijmen bij de mods he
Lekker simpel dus...quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:37 schreef Fylax het volgende:
Zo haat ik ook o.a de namen: Anouk, Nikita en Angelina.
Waarom haat jij de namen van je exenquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:37 schreef Fylax het volgende:
Omdat ze mad waren.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarom haat jij de namen van je exen
Omdat het kutsletten zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarom haat jij de namen van je exen
Dat eerste is gewoon terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:37 schreef Fylax het volgende:
Maar wanneer vraag jij je ban nou eens aan?quote:
Onder of boven?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij een hele complexe vrouw met meerdere lagen?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat eerste is gewoon terecht natuurlijk.
[ afbeelding ]
Is afgewezen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wanneer vraag jij je ban nou eens aan?
Maak een petitiequote:
Hoiquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat het kutsletten zijn.
Hallo meelezer.
Ik bedoelde mijn ex.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent de noob hier.
Anonymoussie post hier al sinds zijn zesde, 3 jaar geleden.
Zoals op FOK! bekend is heb ik al 9 ''relaties'' gehad, en al meer dan 450 flows.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:40 schreef timmmmm het volgende:
Maar Fylax, je gaat ons natuurlijk echt niet wijsmaken dat je een vriendin gehad hebt. Laat staan 4.
Heeft geen account, zei ze. Maar het is uitgegaan omdat ze dingen las wat ik in het Brugklas topic plaatste.quote:
WOW dat is fantastisch!quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zoals op FOK! bekend is heb ik al 9 ''relaties'' gehad, en al meer dan 450 flows.
Dus die leest hier mee?quote:
Dat zou kunnen, want..quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus die leest hier mee?
Hallo hallo, als je dit leest, ex van fylax, stuur me even een mailtje om je bestaan te verifiëren. En een pic, want als je bestaat, moet je ook wel ontzettend lelijk zijn
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:42 schreef Fylax het volgende:
het is uitgegaan omdat ze dingen las wat ik in het Brugklas topic plaatste.
Dan heeft ie een keer een meidje op MSN aangesproken, of hoe die meuk tegenwoordig ook heetquote:
Ik had zelfs de neiging je te verdrinken in je eigen pis om hoe irritant je daar was, dus dit is dan weer wel geloofwaardigquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heeft geen account, zei ze. Maar het is uitgegaan omdat ze dingen las wat ik in het Brugklas topic plaatste.
Mooi die fittie van ons toen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had zelfs de neiging je te verdrinken in je eigen pis om hoe irritant je daar was, dus dit is dan weer wel geloofwaardig
Waar ging het mis?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had zelfs de neiging je te verdrinken in je eigen pis om hoe irritant je daar was, dus dit is dan weer wel geloofwaardig
Je hebt d'r al weer weggejaagdquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Maar yasmin, om weer even over iemand anders dan fylax te praten want over fylax praten is voor niemand leuk, het spijt me dat ik denigrerend deed over het hebben van een genotsgleuf. Ik ben bang dat ik je in de grijpgrage handen van #teamopzij gejaagd heb, en dat wens je niemand toe
Je wordt bedankt ...quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ze nu een pittige pot wordt, is het allemaal mijn schuld![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Maar yasmin, om weer even over iemand anders dan fylax te praten want over fylax praten is voor niemand leuk, het spijt me dat ik denigrerend deed over het hebben van een genotsgleuf. Ik ben bang dat ik je in de grijpgrage handen van #teamopzij gejaagd heb, en dat wens je niemand toe
quote:
No problem. "I'm an excellent driver"quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Gisteren heb ik trouwens geoefend met inparkeren op een helling, doe dat maar eens na.
Dat geloof ik wel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
No problem. "I'm an excellent driver"
Het is nog geen zomer joh.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:20 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog een Calippo Sinas.
Doe dat maar eens na.
Ik gok op 40 kg.quote:
Ik ga meteen lezenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:37 schreef Fylax het volgende:
Ik heb weer 3 leuke items op de Weblog gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ga meteen lezenEen view meer of minder maakt natuurlijk niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Lekkere motivatiequote:Op vrijdag 3 april 2015 20:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een view meer of minder maakt natuurlijk niet uit.
Ik kan unieke views niet zien.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan telt het nog niet als unieke view
Gelukkig is 'leuk' een relatief begripquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:37 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit kan geen toeval zijn.
[ afbeelding ]
Zit je weer te geilen op die danseres van Sia?quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:37 schreef Fylax het volgende:
Niet geilen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je weer te geilen op die danseres van Sia?
Heb je aids?quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar begint het wel op te lijken ja, met een tumor in mijn buik.quote:
Maar mijn gladgeschoren beentjes zien er prachtig strak uit.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, ik leun al bijna tegen anorexia. Verdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Je bent misschien kleiner dan ik. Ik ben lang, volgens Specularium.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, ik leun al bijna tegen anorexia. Verdomme.
Klopt, en 2 gram tieten.quote:
Ten opzichte van Uccie.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je bent misschien kleiner dan ik. Ik ben lang, volgens Specularium.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een Keniaan he, daar hebben ze allemaal hongerquote:
Oh lol, is dat die.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Het is een Keniaan he, daar hebben ze allemaal honger
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ten opzichte van Uccie.Ten opzichte van Uccie is iedereen lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ga hem even uitleggen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ten opzichte van Uccie is iedereen lang.
Heb ik net gedaan.quote:
Moet je zwemkleding meenemen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga zo naar een feestje maar moet eerst nog pinnen, moet ik helemaal omfietsen #struggles.
Mag wel verkleed, maar ik heb niks.quote:
Dit is wel een aardige cover.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme ik neem net een slok van mijn eerste biertje in 3 maanden en ik moet bijna kotsen, ben ik langzaam aan het veranderen in een vrouw?
Zo, daar is inderdaad helemaal niks mis mee.quote:
Een telefilm?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:04 schreef anonymoussie het volgende:
Komt nu een film op 3 die ik wel aardig vind. Tijdje terug gezien.
Ik voel mij wel aangetrokken tot Jessica en niet tot jongenslichamen dus ik ben tot de conclusie gekomen dat jullie constatering onjuist is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dat ze een jongenslichaam heeft?
Ik had het even gemist, maar nu heb ik het gezienquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Schattig.
Heb je het filmpje van die van mij gecheckt? #durftevragen
Dat kán toch niet Johan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme ik neem net een slok van mijn eerste biertje in 3 maanden en ik moet bijna kotsen, ben ik langzaam aan het veranderen in een vrouw?
Ik heb je ter bemoediging een whatsappje verstuurd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal Mani volgende week eens ouderwets feeden.
Snel jongen zet Gutter FM aan, ze draaien nu de Backstreet Boys!quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Waarschijnlijk ben ik zo gaar dat ik door het ontbijt heen slaap, dan maar ontbijten bij de Mac.
op rtl 7 is Spartacusquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:04 schreef anonymoussie het volgende:
Komt nu een film op 3 die ik wel aardig vind. Tijdje terug gezien.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:09 schreef Fokker89 het volgende:
Willen jullie Mani89 even bij jullie houden?
grgr
Ik klik toevallig net dit topic aan. Wat is er nu weer?quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
Elflettering moet hier keihard om lachen.
Toevallig ja.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik klik toevallig net dit topic aan. Wat is er nu weer?
Ja, ben nog niet zo lang thuis. Ik had wat NWS-topics bekeken, klikte deze aan en zie prompt mijn edele naam in beeld verschijnen. Nou ja, de verbastering daarvan dan.quote:
Deze: A Night in Old Mexico (2013) - IMDbquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke kutfilm heb je nou weer gekeken?
Dat lijkt me echt heel erg hiv.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze: A Night in Old Mexico (2013) - IMDb
Er is bloed en er wordt iemand door zijn kop geschotenquote:
Worthless without YouTube.quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:20 schreef LTVDK het volgende:
Prince - FunkNRoll (Chris Lake Edit)
Helaas geen YT om iedereen mee te vervelen
quote:Op zaterdag 4 april 2015 09:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet dat johannes dit heel graag wil weten: ik ben weer aan het fitnessen hoor
Haha, nou ze brengt die stok niet altijd netjes terug, vooral als de ander in de buurt is heeft ze moeite met loslatenquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voel mij wel aangetrokken tot Jessica en niet tot jongenslichamen dus ik ben tot de conclusie gekomen dat jullie constatering onjuist is.
[..]
Ik had het even gemist, maar nu heb ik het gezien
Maar ze luisteren in dit filmpje toch juist wel? De stok wordt netjes teruggebracht en zelfs zonder lijn blijven ze in de buurt. Onze hond doet dat niet, nou ja, heel misschien.
Een applestore?quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand een idee in welke fysieke winkel je een groothoek- en macrolens voor iPhone kunt kopen?
Had er één op bol.com besteld voor verjaardag, zou gisteren bezorgd worden maar nu staat het opeens op woensdag, en heb hem vandaag nodig.
Hemaquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand een idee in welke fysieke winkel je een groothoek- en macrolens voor iPhone kunt kopen?
Had er één op bol.com besteld voor verjaardag, zou gisteren bezorgd worden maar nu staat het opeens op woensdag, en heb hem vandaag nodig.
Goeie, even kijken.quote:
Serieus? Zijn die goed?quote:
Goed genoeg, alleen nu zoek ik het op op de site, zie ik hem niet meer staanquote:
Wie is er een hipster en jarig?quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Je bent zelf bol.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Die van bol is toch nog binnen gekomen
Spannend, wat gaat het worden vandaag.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:09 schreef Specularium het volgende:
Straks even naar de visboer, het is tenslotte zaterdag.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:13 schreef Specularium het volgende:
Zul je net zien dat die paardenlul ook pasen heeft.
Die zal nu juist wel open zijn, lekker omzet draaien met al dat plebs wat ineens 'luxe' vis wil hebbenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:13 schreef Specularium het volgende:
Zul je net zien dat die paardenlul ook pasen heeft.
Zo is datquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon lijn 3 in zijn gevel parkeren, kijken wie er dan nog pasen heeft.
Mooie kans gemist voor een precisiebombardement, wat een hoopje genetisch vuilnis zijn die 2 groepen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom gaan deze mensen niet gewoon hun moeder lastig vallen....
http://nos.nl/artikel/202(...)nvu-in-den-haag.html
Lees dat er met vuurwerk naar ze is gegooidquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooie kans gemist voor een precisiebombardement, wat een hoopje genetisch vuilnis zijn die 2 groepen.
Alles wat daar in de buurt op straat loopt is tuig toch?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lees dat er met vuurwerk naar ze is gegooid![]()
Zag net wel een groepje vreemde figuren hier om de hoek midden op de straat lopen. Misschien was het dat tuig.
Hmm ja maar dit was blank tuig.Viel wel op dus.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alles wat daar in de buurt op straat loopt is tuig toch?
Dat zullen wel een paar AFA-rakkers zijn met een uitstapje danquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja maar dit was blank tuig.Viel wel op dus.
Of het waren Polen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zullen wel een paar AFA-rakkers zijn met een uitstapje dan
Hadden ze blikjes goedkoop bier bij?quote:
Wel nog even 'kurva' geroepen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kon ik niet zien, ben snel weg gereden
Je bent zelf tuig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja maar dit was blank tuig.Viel wel op dus.
quote:De neven Brahim en Haas proberen in de snelle wereld van pizzakoeriers en veeleisende bazen, hun vriendschap, familie-eer en ambities hoog te houden. Een wereld waar je niet alleen snel op de weg moet zijn, maar ook rap van tong.
http://www.tvgids.nl/Pizza_maffia/programma/18203704/
quote:
quote:
Jij weet best dat ik dat niet kanquote:
Eerder een boomstronkquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze heeft in elk geval een flinke bos hout voor de deur...
quote:
quote:
quote:
[/quote]quote:
Krullenquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Veronica_van_Hoogdalemquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Veronica van Hoogdalem, staat op Google.
Geen andere zin laat mijn piemeltje zo snel van razende erectie naar zich verstoppen in zijn holletje gaanquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Veronica_van_Hoogdalem
... waar ze tongzoende met Gerard Joling.
Laat maar
quote:
quote:Wat voor een vingeroefening is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je houdt niet van tongzoenende vrouwen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen andere zin laat mijn piemeltje zo snel van razende erectie naar zich verstoppen in zijn holletje gaan
De boodschap hiervan niet snappenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Wat voor een vingeroefening is dit?
Niet als de een een piemel heeft (en een dooie rat op zijn hoofd)quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je houdt niet van tongzoenende vrouwen?
Mensen met een IQ boven de 80 wetenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilt duidelijk maken dat je geen inhoud hebt? En dat je jezelf graag citeert?
Mensen met een IQ van 65 weten ook. Alleen niet zo gek veel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mensen met een IQ boven de 80 weten
Mijn Power Ranger action figures konden dit ook, eindeloos plezier mee gehad.quote:
Dikke pretquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:03 schreef Specularium het volgende:
Ik zie dat om 22:00 Steven 2 komt.
Is de avond toch nog gered.
Mocroflavour Harry.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:00 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk gewoon die film met die Turken op 3, maar ik weet niet waar het over gaat.
struggles?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
Goor draait door komt ook nog.
Moeilijk.
quote:
Neuh, was gewoon een film kijkenquote:Op zondag 5 april 2015 01:14 schreef Specularium het volgende:
Zit iedereen weer te doen of ie buiten is?
Vandaag maar eens een klassieker uit de kast gepaktquote:Op zondag 5 april 2015 02:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke?
Ik had Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
Zeker weer een gigantische kutfilm met een achtervolging waar jij een strakke plasser van krijgt?quote:Op zondag 5 april 2015 02:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vandaag maar eens een klassieker uit de kast gepaktVanishing Point (1971) - IMDb
Ik krijg wel een harde plasser van die '70's autofilms jaquote:Op zondag 5 april 2015 02:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker weer een gigantische kutfilm met een achtervolging waar jij een strakke plasser van krijgt?
Wie niet toen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |