Drie blaadjes rucola om een kilo kaas te maskerenquote:
Kaasquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drie blaadjes rucola om en kilo kaas te maskeren
Een pizza moet toch rond zijn? Nou ja als hij maar smaakt.quote:
Van wie?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een pizza moet toch rond zijn? Nou ja als hij maar smaakt.
Dat hoort gewoon zo, dat is symmetrisch gezien ook gewoon fijn.quote:
Zo gaan die dingen wel ja, ik begrijp dit. Maar het is nog niet zo makkelijk als het lijkt, pizza's rond makenquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hoort gewoon zo, dat is symmetrisch gezien ook gewoon fijn.
Wat is het verschil met tim?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:20 schreef Mani89 het volgende:
Nu is het net of een dronken terreinknecht de lijnen op een voetbalveld heeft gedaan weet je wel.
Doe gewoon eens koest Specupauper.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:21 schreef Specularium het volgende:
Kijk LTKDV schattig proberen te rellen.
Mag ik morgen langskomen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:23 schreef timmmmm het volgende:
Maar jullie zijn allemaal uitgenodigd een keer zelf te komen proeven dat de pizza echt smikkelen is
Morgen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:23 schreef timmmmm het volgende:
Maar jullie zijn allemaal uitgenodigd een keer zelf te komen proeven dat de pizza echt smikkelen is
Nou nou nou nou nou nou nou, harde taal dit. Ik denk dat specularium nu met het schaamrood op de kaken zit op zijn kamertjequote:
Ik vind jouw pizza heel lekker, mag ik een hapje?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jou verklap ik dus nooit meer 1 aprilgrappen hè, met deze instelling
Nee fylax, zo gaan die dingen niet. Nu ben ik al boos natuurlijk. Hoewel de goede opzet naar een 'je moeder'-grap wel wat goedmaaktequote:Op vrijdag 3 april 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind jouw pizza heel lekker, mag ik een hapje?
timmmmm is mad.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee fylax, zo gaan die dingen niet. Nu ben ik al boos natuurlijk. Hoewel de goede opzet naar een 'je moeder'-grap wel wat goedmaakte
Laat mij gewoon even ruig doen jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou, harde taal dit. Ik denk dat specularium nu met het schaamrood op de kaken zit op zijn kamertje
Ja hoor, ze geeft je toch wel een tik als je vervelend bentquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yasmin wil bij me komen eten morgen, mag dat?
Alsof hij daar wat over te zeggen heeftquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yasmin wil bij me komen eten morgen, mag dat?
Nou niet zo tof gaan doen, snorremans. We weten allebei dat jouw soort niks te zeggen heeft in het levenquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof hij daar wat over te zeggen heeft
Verdommequote:Op vrijdag 3 april 2015 19:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou niet zo tof gaan doen, snorremans. We weten allebei dat jouw soort niks te zeggen heeft in het leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |