Drie blaadjes rucola om een kilo kaas te maskerenquote:
Kaasquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drie blaadjes rucola om en kilo kaas te maskeren
Een pizza moet toch rond zijn? Nou ja als hij maar smaakt.quote:
Van wie?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een pizza moet toch rond zijn? Nou ja als hij maar smaakt.
Dat hoort gewoon zo, dat is symmetrisch gezien ook gewoon fijn.quote:
Zo gaan die dingen wel ja, ik begrijp dit. Maar het is nog niet zo makkelijk als het lijkt, pizza's rond makenquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hoort gewoon zo, dat is symmetrisch gezien ook gewoon fijn.
Wat is het verschil met tim?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:20 schreef Mani89 het volgende:
Nu is het net of een dronken terreinknecht de lijnen op een voetbalveld heeft gedaan weet je wel.
Doe gewoon eens koest Specupauper.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:21 schreef Specularium het volgende:
Kijk LTKDV schattig proberen te rellen.
Mag ik morgen langskomen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:23 schreef timmmmm het volgende:
Maar jullie zijn allemaal uitgenodigd een keer zelf te komen proeven dat de pizza echt smikkelen is
Morgen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:23 schreef timmmmm het volgende:
Maar jullie zijn allemaal uitgenodigd een keer zelf te komen proeven dat de pizza echt smikkelen is
Nou nou nou nou nou nou nou, harde taal dit. Ik denk dat specularium nu met het schaamrood op de kaken zit op zijn kamertjequote:
Ik vind jouw pizza heel lekker, mag ik een hapje?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jou verklap ik dus nooit meer 1 aprilgrappen hč, met deze instelling
Nee fylax, zo gaan die dingen niet. Nu ben ik al boos natuurlijk. Hoewel de goede opzet naar een 'je moeder'-grap wel wat goedmaaktequote:Op vrijdag 3 april 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind jouw pizza heel lekker, mag ik een hapje?
timmmmm is mad.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee fylax, zo gaan die dingen niet. Nu ben ik al boos natuurlijk. Hoewel de goede opzet naar een 'je moeder'-grap wel wat goedmaakte
Laat mij gewoon even ruig doen jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou, harde taal dit. Ik denk dat specularium nu met het schaamrood op de kaken zit op zijn kamertje
Ja hoor, ze geeft je toch wel een tik als je vervelend bentquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yasmin wil bij me komen eten morgen, mag dat?
Alsof hij daar wat over te zeggen heeftquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yasmin wil bij me komen eten morgen, mag dat?
Nou niet zo tof gaan doen, snorremans. We weten allebei dat jouw soort niks te zeggen heeft in het levenquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof hij daar wat over te zeggen heeft
Verdommequote:Op vrijdag 3 april 2015 19:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou niet zo tof gaan doen, snorremans. We weten allebei dat jouw soort niks te zeggen heeft in het leven
Mijn soort?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou niet zo tof gaan doen, snorremans. We weten allebei dat jouw soort niks te zeggen heeft in het leven
Stik lekker in de pizza van je rassiest.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Het is me sowieso een raadsel waarom ze een computer in de keuken hebben staan, dus dat je op FOK! kan
Ach, als de kraan verkeerd zit kan een computer toch ook best op de plaats van een vaatwasser?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Het is me sowieso een raadsel waarom ze een computer in de keuken hebben staan, dus dat je op FOK! kan
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, als de kraan verkeerd zit kan een computer toch ook best op de plaats van een vaatwasser?
Hij is ook nog kaal,quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stik lekker in de pizza van je rassiest.
Het vrouwelijk ras is nou eenmaal niet gelijk aan ons superieure mannen. Het spijt me als je je daar verdrietig over voelt, maar nu je bek houden en koffie voor ons zetten, vrouwspersoonquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stik lekker in de pizza van je rassiest.
Internetheld.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het vrouwelijk ras is nou eenmaal niet gelijk aan ons superieure mannen. Het spijt me als je je daar verdrietig over voelt, maar nu je bek houden en koffie voor ons zetten, vrouwspersoon
Wats mis met jou?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het vrouwelijk ras is nou eenmaal niet gelijk aan ons superieure mannen. Het spijt me als je je daar verdrietig over voelt, maar nu je bek houden en koffie voor ons zetten, vrouwspersoon
Nickquote:
Nou nou nou nou nou nou nou. Dit vind ik nou weer jammer hč, Fylax moet weer meteen gemeen worden.quote:
Wat heeft dit met slijmen bij de mods te maken? Mijn ex heet Yasmin.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Fielaks weer lekker slijmen bij de mods he
Of Shaquntalaquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl hun echte naam Destiny is.
Als hommetje niet neequote:
Hij geeft mij ook elke dag geld.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Fielaks weer lekker slijmen bij de mods he
Lekker simpel dus...quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:37 schreef Fylax het volgende:
Zo haat ik ook o.a de namen: Anouk, Nikita en Angelina.
Waarom haat jij de namen van je exenquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:37 schreef Fylax het volgende:
Omdat ze mad waren.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarom haat jij de namen van je exen
Omdat het kutsletten zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarom haat jij de namen van je exen
Dat eerste is gewoon terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:37 schreef Fylax het volgende:
Maar wanneer vraag jij je ban nou eens aan?quote:
Onder of boven?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij een hele complexe vrouw met meerdere lagen?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat eerste is gewoon terecht natuurlijk.
[ afbeelding ]
Is afgewezen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wanneer vraag jij je ban nou eens aan?
Maak een petitiequote:
Hoiquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat het kutsletten zijn.
Hallo meelezer.
Ik bedoelde mijn ex.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent de noob hier.
Anonymoussie post hier al sinds zijn zesde, 3 jaar geleden.
Zoals op FOK! bekend is heb ik al 9 ''relaties'' gehad, en al meer dan 450 flows.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:40 schreef timmmmm het volgende:
Maar Fylax, je gaat ons natuurlijk echt niet wijsmaken dat je een vriendin gehad hebt. Laat staan 4.
Heeft geen account, zei ze. Maar het is uitgegaan omdat ze dingen las wat ik in het Brugklas topic plaatste.quote:
WOW dat is fantastisch!quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zoals op FOK! bekend is heb ik al 9 ''relaties'' gehad, en al meer dan 450 flows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |