Dit is wel een aardige cover.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme ik neem net een slok van mijn eerste biertje in 3 maanden en ik moet bijna kotsen, ben ik langzaam aan het veranderen in een vrouw?
Zo, daar is inderdaad helemaal niks mis mee.quote:
Een telefilm?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:04 schreef anonymoussie het volgende:
Komt nu een film op 3 die ik wel aardig vind. Tijdje terug gezien.
Ik voel mij wel aangetrokken tot Jessica en niet tot jongenslichamen dus ik ben tot de conclusie gekomen dat jullie constatering onjuist is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dat ze een jongenslichaam heeft?
Ik had het even gemist, maar nu heb ik het gezienquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Schattig.
Heb je het filmpje van die van mij gecheckt? #durftevragen
Dat kán toch niet Johan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme ik neem net een slok van mijn eerste biertje in 3 maanden en ik moet bijna kotsen, ben ik langzaam aan het veranderen in een vrouw?
Ik heb je ter bemoediging een whatsappje verstuurd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal Mani volgende week eens ouderwets feeden.
Snel jongen zet Gutter FM aan, ze draaien nu de Backstreet Boys!quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Waarschijnlijk ben ik zo gaar dat ik door het ontbijt heen slaap, dan maar ontbijten bij de Mac.
op rtl 7 is Spartacusquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:04 schreef anonymoussie het volgende:
Komt nu een film op 3 die ik wel aardig vind. Tijdje terug gezien.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:09 schreef Fokker89 het volgende:
Willen jullie Mani89 even bij jullie houden?
grgr
Ik klik toevallig net dit topic aan. Wat is er nu weer?quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
Elflettering moet hier keihard om lachen.
Toevallig ja.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik klik toevallig net dit topic aan. Wat is er nu weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |