Dat zou kunnen, want..quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus die leest hier mee?
Hallo hallo, als je dit leest, ex van fylax, stuur me even een mailtje om je bestaan te verifiëren. En een pic, want als je bestaat, moet je ook wel ontzettend lelijk zijn
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:42 schreef Fylax het volgende:
het is uitgegaan omdat ze dingen las wat ik in het Brugklas topic plaatste.
Dan heeft ie een keer een meidje op MSN aangesproken, of hoe die meuk tegenwoordig ook heetquote:
Ik had zelfs de neiging je te verdrinken in je eigen pis om hoe irritant je daar was, dus dit is dan weer wel geloofwaardigquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heeft geen account, zei ze. Maar het is uitgegaan omdat ze dingen las wat ik in het Brugklas topic plaatste.
Mooi die fittie van ons toen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had zelfs de neiging je te verdrinken in je eigen pis om hoe irritant je daar was, dus dit is dan weer wel geloofwaardig
Waar ging het mis?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had zelfs de neiging je te verdrinken in je eigen pis om hoe irritant je daar was, dus dit is dan weer wel geloofwaardig
Je hebt d'r al weer weggejaagdquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Maar yasmin, om weer even over iemand anders dan fylax te praten want over fylax praten is voor niemand leuk, het spijt me dat ik denigrerend deed over het hebben van een genotsgleuf. Ik ben bang dat ik je in de grijpgrage handen van #teamopzij gejaagd heb, en dat wens je niemand toe
Je wordt bedankt ...quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ze nu een pittige pot wordt, is het allemaal mijn schuld![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Maar yasmin, om weer even over iemand anders dan fylax te praten want over fylax praten is voor niemand leuk, het spijt me dat ik denigrerend deed over het hebben van een genotsgleuf. Ik ben bang dat ik je in de grijpgrage handen van #teamopzij gejaagd heb, en dat wens je niemand toe
quote:
No problem. "I'm an excellent driver"quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Gisteren heb ik trouwens geoefend met inparkeren op een helling, doe dat maar eens na.
Dat geloof ik wel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
No problem. "I'm an excellent driver"
Het is nog geen zomer joh.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:20 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog een Calippo Sinas.
Doe dat maar eens na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |