Deze: A Night in Old Mexico (2013) - IMDbquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke kutfilm heb je nou weer gekeken?
Dat lijkt me echt heel erg hiv.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze: A Night in Old Mexico (2013) - IMDb
Er is bloed en er wordt iemand door zijn kop geschotenquote:
Worthless without YouTube.quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:20 schreef LTVDK het volgende:
Prince - FunkNRoll (Chris Lake Edit)
Helaas geen YT om iedereen mee te vervelen
quote:Op zaterdag 4 april 2015 09:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet dat johannes dit heel graag wil weten: ik ben weer aan het fitnessen hoor
Haha, nou ze brengt die stok niet altijd netjes terug, vooral als de ander in de buurt is heeft ze moeite met loslatenquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voel mij wel aangetrokken tot Jessica en niet tot jongenslichamen dus ik ben tot de conclusie gekomen dat jullie constatering onjuist is.
[..]
Ik had het even gemist, maar nu heb ik het gezien
Maar ze luisteren in dit filmpje toch juist wel? De stok wordt netjes teruggebracht en zelfs zonder lijn blijven ze in de buurt. Onze hond doet dat niet, nou ja, heel misschien.
Een applestore?quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand een idee in welke fysieke winkel je een groothoek- en macrolens voor iPhone kunt kopen?
Had er één op bol.com besteld voor verjaardag, zou gisteren bezorgd worden maar nu staat het opeens op woensdag, en heb hem vandaag nodig.
Hemaquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand een idee in welke fysieke winkel je een groothoek- en macrolens voor iPhone kunt kopen?
Had er één op bol.com besteld voor verjaardag, zou gisteren bezorgd worden maar nu staat het opeens op woensdag, en heb hem vandaag nodig.
Goeie, even kijken.quote:
Serieus? Zijn die goed?quote:
Goed genoeg, alleen nu zoek ik het op op de site, zie ik hem niet meer staanquote:
Wie is er een hipster en jarig?quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:49 schreef Njosnavelin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |