Balen zeg, want dat was stiekem wel de hoop toch? Duimen maar dat het toch uit zichzelf weer een beetje beter gaat.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Pijnlijk, nog niets beter helaas. Maar morgen weer werken en kijken of dat gaat
Alaaf!quote:
Ja, ga je dat vanavond ook zeggen?quote:
Succesquote:Op woensdag 8 april 2015 13:33 schreef yats het volgende:
Tijd voor deel 1 van de assesment...Wish me luck
Enkel als jij je verkleedt als prinses Carnaval.quote:
Omdat carnavalquote:
Hoe ziet dat eruit?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als jij je verkleedt als prinses Carnaval.
Ik vrees dat het gewoon langer nodig heeft dan ik leuk vind. Was er gisteravond al wel klaar mee. De huisarts gaat de foto's wel opvragen en bij twijfel krijg ik een spalk. Vandaag of morgen hoor ik dat. Maar ga er vanuit dat de SEH arts weet wat ze gedaan heeft en er niets te zien is op de foto.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Balen zeg, want dat was stiekem wel de hoop toch? Duimen maar dat het toch uit zichzelf weer een beetje beter gaat.
Niet opwindend, vrees ik.quote:
Meer, ik vrees voor mijn leven als ik met mijn accent bier bestelquote:
Ik heb ook niet echt iets met Carnaval. Best leuk 1 keer per 5 jaar ofzo, maar daar blijft het dan ook wel weer bij.quote:
En wanneer was jouw laatste keer?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt iets met Carnaval. Best leuk 1 keer per 5 jaar ofzo, maar daar blijft het dan ook wel weer bij.
Snap ik. Fijn dat je je desondanks wel weet te redden. Vrouwen die ook handig zijn met één hand.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vrees dat het gewoon langer nodig heeft dan ik leuk vind. Was er gisteravond al wel klaar mee. De huisarts gaat de foto's wel opvragen en bij twijfel krijg ik een spalk. Vandaag of morgen hoor ik dat. Maar ga er vanuit dat de SEH arts weet wat ze gedaan heeft en er niets te zien is op de foto.
En je word best handig met 1 hand
Gewoon doen alsof je verkleed bent als Amsterdammer en je je gewoon enorm goed in je rol inleeftquote:Op woensdag 8 april 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer, ik vrees voor mijn leven als ik met mijn accent bier bestel.
Clownquote:
Ja het is nog best vermakelijk hoor. Probeer maar eens als rechtshandige met links snijbonen te snijden. Ik heb best lol gehad gisterquote:Op woensdag 8 april 2015 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik. Fijn dat je je desondanks wel weet te redden. Vrouwen die ook handig zijn met één hand.
lol, ik ben eigenlijk ook gewoon een mietje, altijd zo koud.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat is bij deze geregeld dan.
Ga maar vast bedenken hoe je jezelf gaat verkleden.
Als je het koud hebt dan zit er niet genoeg drank in.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, ik ben eigenlijk ook gewoon een mietje, altijd zo koud.
Nja dit jaar nog wel naar mn zusje wezen kijken die in de optocht meeliep.
Fijn dat je de humor er nog van inziet.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja het is nog best vermakelijk hoor. Probeer maar eens als rechtshandige met links snijbonen te snijden. Ik heb best lol gehad gister![]()
Ik ben prima handig met 1 hand
Ga als ijsbeerquote:Op woensdag 8 april 2015 13:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, ik ben eigenlijk ook gewoon een mietje, altijd zo koud.
Nja dit jaar nog wel naar mn zusje wezen kijken die in de optocht meeliep.
Die UI van me is gister gemaakt, prima gelukt toch met 1 hand?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat je de humor er nog van inziet.
Vertel es wat meer over die handigheid dan.
Nja die hele warme pakken, zijn vaak echt van die knuffelpakken en best duur. Best wel jammer.quote:
Dat kan ik dat formaat niet beoordelen.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Die UI van me is gister gemaakt, prima gelukt toch met 1 hand?
Is de hand die te zien is de gekwetste hand?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:40 schreef Puala het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2207489/2/100#151481816quote:Op woensdag 8 april 2015 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan ik dat formaat niet beoordelen.
And again:quote:Op woensdag 8 april 2015 13:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 8 april 2015 13:41 schreef yats het volgende:
[..]
Is de hand die te zien is de gekwetste hand?
Wat een service, dank je wel.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:43 schreef Puala het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2207489/2/100#151481816
Ik nog niet helemaalquote:Op woensdag 8 april 2015 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een service, dank je wel.
En ik ben overtuigd van je vaardigheden hoor.
Graag gedaanquote:Op woensdag 8 april 2015 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een service, dank je wel.
En ik ben overtuigd van je vaardigheden hoor.
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:43 schreef Puala het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2207489/2/100#151481816
Deze was uiteraard bittere noodzaakquote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja de andere optie is meer foto's online zetten en dat vind ik niet nodig
En dat is zijn probleem?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Persoonlijke bewonderen is ook altijd nog een optie natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh, maar vind je het vervelend dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze was uiteraard bittere noodzaak.
Oh ik kan de foto's ook gewoon irl komen bekijken.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
We kunnen nog altijd een poging doen om je te overtuigen van de noodzaak. Of een aanlokkelijke tegenprestatie aanbieden.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Try mequote:Op woensdag 8 april 2015 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen nog altijd een poging doen om je te overtuigen van de noodzaak. Of een aanlokkelijke tegenprestatie aanbieden.
Okequote:Op woensdag 8 april 2015 13:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hij het aan de hand van twee foto's niet kan inschatten wel ja
Prima foto in ieder gevalquote:
Zou in theorie kunnen jaquote:Op woensdag 8 april 2015 13:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Persoonlijke bewonderen is ook altijd nog een optie natuurlijk
Je weet, ik ben niet zo'n fotogeiler, IRL of nietquote:
Dat hangt er vanaf, een 'leuk leuk verhaal' of een 'grappig leuk verhaal'?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:50 schreef Puala het volgende:
Maar, ander onderwerp dan mijn tetten. Iemand nog een leuk verhaal over seks ofzo?
smoothboyquote:Op woensdag 8 april 2015 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik kan de foto's ook gewoon irl komen bekijken.
Toch een post of 60 geluktquote:Op woensdag 8 april 2015 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn naam TT topic hiervoor zo netjes seksloos is gebleven.
Ik wil daarvoor iedereen bedanken.
Is een leuk verhaal over seks een aanlokkelijke tegenprestatie?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:50 schreef Puala het volgende:
Maar, ander onderwerp dan mijn tetten. Iemand nog een leuk verhaal over seks ofzo?
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is een leuk verhaal over seks een aanlokkelijke tegenprestatie?
quote:
Wat je kwijt wilt?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, een 'leuk leuk verhaal' of een 'grappig leuk verhaal'?
Is het weer world-emo-day?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan mijn vreugdetranen nauwelijks onderdrukken.
Er is tegenwoordig overal een dag voor, dus het zou me niets verbazenquote:
Kom ik nog op terug dan. Dat soort afleiding heb ik teveel last van op mijn werk.quote:
Ow, ik was de belangrijkste categorie vergeten zie ik, de 'leuke opwindende verhalen'. Schandalig...quote:
Ja dat is waar. Soms zijn dagen zelfs dubbel geboekt. Al heb ik nog nooit een hele lijst kunnen vinden eigenlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig overal een dag voor, dus het zou me niets verbazen.
Is er eigenlijk een autoriteit die die dagen bepaalt of kan iedereen zijn eigen wereld-****-dag beginnen?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Soms zijn dagen zelfs dubbel geboekt. Al heb ik nog nooit een hele lijst kunnen vinden eigenlijk
Gelukkig. Wel slim dat je gewoon vroeg begonnen bentquote:Op woensdag 8 april 2015 13:56 schreef Californium het volgende:
even bijgepraat met collega. Voel me alweer wat beter nu
Geen idee. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een autoriteit die die dagen bepaalt of kan iedereen zijn eigen wereld-****-dag beginnen?
Toch maar eens uitzoeken, ik wil best een World-HeatWave-Dayquote:Op woensdag 8 april 2015 13:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig. Wel slim dat je gewoon vroeg begonnen bentYay for you!
[..]
Geen idee. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Moet vast te regelen zijn gok ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch maar eens uitzoeken, ik wil best een World-HeatWave-Day.
Voelde je je kut dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:56 schreef Californium het volgende:
even bijgepraat met collega. Voel me alweer wat beter nu
Ik ben toch vrij deze weekquote:
16 meiquote:Op woensdag 8 april 2015 14:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Campagne voeren! Maar eerst een datum prikken natuurlijk
Ik pleit voor 1-4, en dan elk jaar opnieuwquote:Op woensdag 8 april 2015 14:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Campagne voeren! Maar eerst een datum prikken natuurlijk
Iemand moet dat zijn hierquote:
van gister nog even. Maar nu dus al wat beter. Hoewel hij er wel beetje hard in ging op sommige dingen... maar ik zal m vrijdag wel even rechttrekken.quote:
Te.Shockend. Must.Not.Read.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:04 schreef Californium het volgende:
[..]
van gister nog even. Maar nu dus al wat beter. Hoewel hij er wel beetje hard in ging op sommige dingen... maar ik zal m vrijdag wel even rechttrekken.
Soms is dat even nodig toch? Maar fijn dat t gewerkt heeftquote:Op woensdag 8 april 2015 14:04 schreef Californium het volgende:
[..]
van gister nog even. Maar nu dus al wat beter. Hoewel hij er wel beetje hard in ging op sommige dingen... maar ik zal m vrijdag wel even rechttrekken.
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ach zo. Hoezo moet je hem rechttrekken dan? Zit toch goed in je hoofd nu?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb gemist wat er gebeurd wasquote:Op woensdag 8 april 2015 14:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Gewoon zeggen tegen hemquote:Op woensdag 8 april 2015 14:14 schreef Californium het volgende:
ja. Maar hij had het over dingen waar ik het niet zo mee eens was (andere shit) achteraf. Maak me er niet druk om, maar moet het even kwijt
Evie, long time not seen here. Hoe is t met jou?quote:
quote:
Ja gaat wel goed.. alleen tergend lang aan het wachten ivm bureaucratie en mensen die dingen vergetenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:14 schreef yats het volgende:
[..]
Evie, long time not seen here. Hoe is t met jou?
Aanpakken die hapquote:
Ah ja, bureaucratiequote:Op woensdag 8 april 2015 14:16 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Ja gaat wel goed.. alleen tergend lang aan het wachten ivm bureaucratie en mensen die dingen vergeten![]()
Hoe is het daar?
Volgens mijn kalender nietquote:Op woensdag 8 april 2015 14:17 schreef Puala het volgende:
Hmm, is er vandaag iets vanuit de islam? of turkse feestdag oid? Het is hier vet druk bij de moskee en ze zingen iets?
quote:
Kan ook een bruiloft oid zijn?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:17 schreef Puala het volgende:
Hmm, is er vandaag iets vanuit de islam? of turkse feestdag oid? Het is hier vet druk bij de moskee en ze zingen iets?
Geplande demonstratie volgens mijquote:Op woensdag 8 april 2015 14:17 schreef Puala het volgende:
Auch.. zitten we beide in de sollicitatierondequote:Op woensdag 8 april 2015 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ah ja, bureaucratie![]()
Gaat zijn gangetje.Ik ben weer druk aan het solliciteren nadat vorige week mijn contract ingetrokken werd omdat het geld voor 'externen' op was.
quote:
Dat lijkt geen bruiloft te zijn iddquote:Op woensdag 8 april 2015 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ziet het er niet uit. Rijen met mannen en op +- 4-5 meter er achter een klein rijtje vrouwen.
Misschien delen ze brood uit.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ziet het er niet uit. Rijen met mannen en op +- 4-5 meter er achter een klein rijtje vrouwen.
Evie?quote:
Succes.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:23 schreef Puala het volgende:
Oh fijn, mijn moeder en oma komen op ziekenbezoek. Nog 20 min voor ze er zijn..
* Puala gaat rennen en opruimen
Sterktequote:Op woensdag 8 april 2015 14:23 schreef Puala het volgende:
Ja het is echt! Het is geen droomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja het is echt! Het is geen droom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zal wel meevallen
Jij komt de SC ook verrijken?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik breng gestaag het niveau omlaag iddquote:Op woensdag 8 april 2015 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]Dat zal wel meevallen
Jij komt de SC ook verrijken?
Damn, dat klinkt Kafkaeskquote:Op woensdag 8 april 2015 14:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Auch.. zitten we beide in de sollicitatierondeSucces iig
Zou graag een baan willen, alhoewel ik dus niet weet wanneer ik precies mijn diploma in ontvangst mag nemen.
Scriptie kwijt nooit ontvangen door de onafhankelijke beoordelaar en vervolgens je verslagen niet netjes terugkrijgen, maar wel je beoordelingsformulieren onder de koffie waarbij er een ontbreekt blijkt naast niet verzonden aanmeldingsformulieren voor al gelopen stages toch problematisch te zijn![]()
Pfff lang leve de lol der bureaucratie.. allemaal digitaliseren die hap!
[..]heyhey! Hoe is het?
Yesquote:
Thxs! Jij ook! Waar heb je gesolliciteerd? Dat verhaal klinkt wel klote, wat nu?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Auch.. zitten we beide in de sollicitatierondeSucces iig
Zou graag een baan willen, alhoewel ik dus niet weet wanneer ik precies mijn diploma in ontvangst mag nemen.
Scriptie kwijt nooit ontvangen door de onafhankelijke beoordelaar en vervolgens je verslagen niet netjes terugkrijgen, maar wel je beoordelingsformulieren onder de koffie waarbij er een ontbreekt blijkt naast niet verzonden aanmeldingsformulieren voor al gelopen stages toch problematisch te zijn![]()
Pfff lang leve de lol der bureaucratie.. allemaal digitaliseren die hap!
[..]heyhey! Hoe is het?
Succes met opruimenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:23 schreef Puala het volgende:
Haha ja ik ben bang dat diederik stapel een nieuwe baan heeft, waarbij hij denkbeeldig de administratie doet bij bepaalde universiteitenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, dat klinkt Kafkaesk
Lekker hoor, tis lente en na vandaag lang weekend
Ik vanaf vrijdag ookquote:Op woensdag 8 april 2015 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, dat klinkt Kafkaesk
Lekker hoor, tis lente en na vandaag lang weekend
Lekker specifiekquote:Op woensdag 8 april 2015 14:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Afwachtenbeetje aan het solliciteren op doktersbanen
![]()
Zeker alles goed!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yes
Alles goed verder met u, deerne?
Melden wat jij wil, moet je zelf wetenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup, niet echt iets wat ik hier hoef te vermelden toch?
Een beetjequote:Op woensdag 8 april 2015 14:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker alles goed!Zijn bij jou de lentekriebels ook alweer begonnen?
Hey, mijn favoriete dokter!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:29 schreef Evie het volgende:
[..]
"Dokter Evie, er is hulp nodig by de chirurgie."quote:Op woensdag 8 april 2015 14:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Kriebels weghalenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een beetje![]()
Voel me prima, heb sinds een paar weken een leuke baan in Den Haag en sommige kriebels haal ik weg door lekker met de motor te gaan rijden
Dokter Evie vind dat best leuk, maar niet leuk genoegquote:Op woensdag 8 april 2015 14:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Dokter Evie, er is hulp nodig by de chirurgie."
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Dokter Evie vind dat best leuk, maar niet leuk genoeg
[..]heyhey mijn favoriete fok!er!!
Mijn baan bevalt me tegen alle verwachtingen in erg goed. De afstand is goed te bereizen en ik ben positief verrast door alles. Ze vinden ook dat ik goed werk dus dit is wel een opsteker na het fiasco van een maand of twee terugquote:Op woensdag 8 april 2015 14:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Kriebels weghalenKoesteren die hap
Je baan bevalt wel?Man man ik wil ook graag aan de slag!
Gyna...gyno... kutdokter dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Dokter Evie vind dat best leuk, maar niet leuk genoeg
Jij bent nu toch al door je proefperiode heen toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn baan bevalt me tegen alle verwachtingen in erg goed. De afstand is goed te bereizen en ik ben positief verrast door alles. Ze vinden ook dat ik goed werk dus dit is wel een opsteker na het fiasco van een maand of twee terug
Ik koester mijn kriebels wel hoor, al heb ik er soms te veel![]()
I purredquote:
Goed en zoals bovenstaandquote:
Wat was er een fiasco een maand of 2 geleden?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn baan bevalt me tegen alle verwachtingen in erg goed. De afstand is goed te bereizen en ik ben positief verrast door alles. Ze vinden ook dat ik goed werk dus dit is wel een opsteker na het fiasco van een maand of twee terug
Ik koester mijn kriebels wel hoor, al heb ik er soms te veel![]()
wellichtquote:
Zeker. Nu lekker nog halfnat met slechts een handdoekje om bietje fokken :$quote:
Niet op je laptop druppelen hequote:Op woensdag 8 april 2015 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker. Nu lekker nog halfnat met slechts een handdoekje om bietje fokken :$
Hard gewordenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker. Nu lekker nog halfnat met slechts een handdoekje om bietje fokken :$
Ja, hier gaat het eigenlijk best wel lekker.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Goed en zoals bovenstaand![]()
Hoe is het daar?
[..]
Wat was er een fiasco een maand of 2 geleden?Wel tof dat het nu goed gaat!
[..]
wellicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Nee, de stoel moet het ontgelden insteadquote:
Bijna, nog een week ongeveer. Maar toen ik een gesprek had met de teamleidsters gaven ze aan dat ze me initatiefnemend, proactief en motiverend vonden, en dat ik inzet toonde. En dat ik toen ook al een opdracht deed vonden ze ook al goed. Hadden ze er niets in gezien dan had ik dat veel eerder gehoord, wat bij mijn voorganger wel het geval was. Dus erg positiefquote:Op woensdag 8 april 2015 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent nu toch al door je proefperiode heen toch?
We hebben een nieuwe Pussymeisterquote:
Die is wel wat gewend gok ik zoquote:Op woensdag 8 april 2015 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, de stoel moet het ontgelden instead
arme stoelquote:Op woensdag 8 april 2015 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, de stoel moet het ontgelden instead
Vast wel. Stoelen voor mij worden daar speciaal op getestquote:
Toen werd ik zonder enige reden tijdens mijn proeftijd ontslagen. Is hun volste recht, maar ik had ook helemaal niks gehoord of gemerkt dat het in hun ogen niet goed ging. Ik ben daar zo kwaad om geweest uiteindelijk, het was gewoon niet eerlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat was er een fiasco een maand of 2 geleden?Wel tof dat het nu goed gaat!
Goed nieuws man. Lijkt me fijn zijn om te horenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bijna, nog een week ongeveer. Maar toen ik een gesprek had met de teamleidsters gaven ze aan dat ze me initatiefnemend, proactief en motiverend vonden, en dat ik inzet toonde. En dat ik toen ook al een opdracht deed vonden ze ook al goed. Hadden ze er niets in gezien dan had ik dat veel eerder gehoord, wat bij mijn voorganger wel het geval was. Dus erg positief
[..]
We hebben een nieuwe Pussymeister
Hij was te makkelijk he?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vast wel. Stoelen voor mij worden daar speciaal op getest
Ja is het ook. Ik kan met de collega's goed overweg en ze zien ook wel potentie in me. Ik stel logsiche vragen en weet ook hoe ik ze moet stellen. Echt tof.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed nieuws man. Lijkt me fijn zijn om te horen![]()
Tevens heb ik een copyright op Meister
Klein beetjequote:
Ah top joh, dan heb je een fijn plekje gevonden zo te horenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja is het ook. Ik kan met de collega's goed overweg en ze zien ook wel potentie in me. Ik stel logsiche vragen en weet ook hoe ik ze moet stellen. Echt tof.
Ik ben net wakkerquote:
Jelly nuquote:
copyright op meister.. eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed nieuws man. Lijkt me fijn zijn om te horen![]()
Tevens heb ik een copyright op Meister
Ja precies, zit ook te twijfelen of ik vrijdag wel naar het andere bedrijf moet gaan. Aan de ene kant kan het geen kwaad, maar aan de andere kant zou dat ook interessant kunnen zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah top joh, dan heb je een fijn plekje gevonden zo te horenMooi man.
Sorryquote:Op woensdag 8 april 2015 14:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jelly nu
Nou ja, ik slaap dit weekend wel uit
Daag je de meister nou uit?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:52 schreef Evie het volgende:
[..]
copyright op meister.. eerst zien dan geloven
Whehe the shit is on.. bring it on!!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daag je de meister nou uit?Oooo.... Shit gaat aan.
Jaloersquote:Op woensdag 8 april 2015 14:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jelly nu
Nou ja, ik slaap dit weekend wel uit
Helemaal niet, durf ik niet. Ik fuck niet met doctoren, is me te hardquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Awww, we zullen aan je denken als we nog in bed liggen.
Ja, what else is new?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haaaardquote:Op woensdag 8 april 2015 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoef je toch geen sorry te zeggen. Lekker van genieten wanneer je de kans hebt, right?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry. Was ook niet de bedoeling maar, nog een half uurtje werd iets langer
.
C'mere, youquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:57 schreef Barbusse het volgende:
De Napolitaanse mafia valt mij aan. Halp
Het was ook een placebo-sorryquote:Op woensdag 8 april 2015 14:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoef je toch geen sorry te zeggen. Lekker van genieten wanneer je de kans hebt, right?
Matchfixing jonguhquote:
WAT MOET IK NOU WEER MET PLACEBO'Squote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou weer aan?quote:
Ja, en dan? Krijg ik een knuffel en kan ik nog steeds niet uitslapen dit weekendquote:
Eeeeehmmmm. helemaal niets, dat is een beetje het hele puntquote:
Ik maak wel een kloon van je en die stuur ik dan. En dan jij bij mij in bedquote:Op woensdag 8 april 2015 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik daar nou weer aan?
[..]
Ja, en dan? Krijg ik een knuffel en kan ik nog steeds niet uitslapen dit weekend
Ja maarquote:Op woensdag 8 april 2015 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeehmmmm. helemaal niets, dat is een beetje het hele punt.
Gewoon nuken die hap (en nee Dqod, er staat geen neuken!)quote:
Je hebt er niet veel aan nee, maar we denken wel aan jequote:Op woensdag 8 april 2015 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik daar nou weer aan?
[..]
Ja, en dan? Krijg ik een knuffel en kan ik nog steeds niet uitslapen dit weekend
Waarschijnlijk dat zelfs niet eens, omdat je slaaptquote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt er niet veel aan nee, maar we denken wel aan je
Beetje liefde strooien
* El_Thijs Buurtje even knuffelt en goede moed geeftquote:Op woensdag 8 april 2015 15:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar geeft niet hoorGeniet lekker van het uitslapen
![]()
Iemand moet het harde werken doen
Ohquote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon nuken die hap (en nee Dqod, er staat geen neuken!)
[..]
Je hebt er niet veel aan nee, maar we denken wel aan je
Beetje liefde strooien
Ik kan dat ook in mijn slaapquote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat zelfs niet eens, omdat je slaapt
Jij strooit niet, jij sproeit.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh
En liefde strooien doe ik te allen tijde naar buurmeisje. Gewoon, omdat buurmeisje :$
Hoe vroeg hebben we het over, zet ik mijn wekker wel ff.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik las datquote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
You don't just spray on TGND. You rub it in, nice and gentlyquote:
Ik sta zaterdag, zondag en maandag rond half 6 naast mijn bedquote:Op woensdag 8 april 2015 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe vroeg hebben we het over, zet ik mijn wekker wel ff.
Dan dromen we toch van jequote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik nog wakker ben, zal ik aan je denkenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik sta zaterdag, zondag en maandag rond half 6 naast mijn bed
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik nog wakker ben, zal ik aan je denken
quote:
Dat ook.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
You don't just spray on TGND. You rub it in, nice and gently
Over jou dus.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik heb er geen reet aan als mensen aan me denken. Dus blijf maar gewoon lekker slapen en dromen over leuke dingen
Nou graag of niet hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik heb er geen reet aan als mensen aan me denken. Dus blijf maar gewoon lekker slapen en dromen over leuke dingen
Zoals je leest; niet. Heb er geen reet aanquote:
Voorbeeldje, twee wedstrijden:quote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En nee, ik ga niet zeggen welke wedstrijdenquote:His financial TO on the said event was 19,464 Euro and he made a profit of 59,828 Euro placing 185 bets which all won, only one of which was placed below odds 2.00. It seems likely from the betting patterns that the outcome of set 2 was predetermined.
His financial TO for this match was 59,730 Euro and made a profit of 40,792 Euro placing 89 bets.
The excel file attached contains all his betting history with us, the account become active today and all bets were wagered today. The financial TO for the day is 87,158 Euro with a profit of 98,997 Euro having a Bet Yield of 214%.
Holy shit, ook al weet ik even niet wat je gaat doenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voorbeeldje, twee wedstrijden:
[..]
En nee, ik ga niet zeggen welke wedstrijden
Seven Hells, it feels good to confiscate his balance![]()
Ik ook. Misschien vanavondquote:
Vanavond sowieso, maar ik wil eigenlijk nu al. Dan kan ik alleen niet trainen. Dus gaan we niet doen. Maar heb er wel zin inquote:
Gvd Barb, ik had echt geen voorkennis.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voorbeeldje, twee wedstrijden:
[..]
En nee, ik ga niet zeggen welke wedstrijden
Seven Hells, it feels good to confiscate his balance![]()
Nou dan nietquote:Op woensdag 8 april 2015 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals je leest; niet. Heb er geen reet aan
Begrijp het. Ik wil nu ook wel, maar moet zo nog werken.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanavond sowieso, maar ik wil eigenlijk nu al. Dan kan ik alleen niet trainen. Dus gaan we niet doen. Maar heb er wel zin in
Maar jij komt dan ook niet uit Napels, cazzo.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gvd Barb, ik had echt geen voorkennis.
Ik ben gewoon erg goed in voorspellen.
Mijn hoofd is zo volquote:Op woensdag 8 april 2015 15:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Begrijp het. Ik wil nu ook wel, maar moet zo nog werken.
Hold on
Daarom trainen lekker fysiek doen en leegmaken, dan jointje om af te makenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn hoofd is zo vol
Komt goed
Ja, maar ik moet nu nog dingen leren enzo, dat gaat er nu dus niet meer inquote:Op woensdag 8 april 2015 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom trainen lekker fysiek doen en leegmaken, dan jointje om af te maken
Een brein kan maar zoveel informatie in een bepaalde tijdsperiode verwerken, vol is soms vol.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet nu nog dingen leren enzo, dat gaat er nu dus niet meer in
Appelsap en een waterijsje over here. Dat is het leuke aan een keelontsteking, ijsjes etenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:13 schreef Californium het volgende:
muh. moe en honger![]()
Ik denk dat ik ga voor cola en een broodje
Mohhhhquote:Op woensdag 8 april 2015 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nala heeft zich weer helemaal in het dekentje gerold
Nala die gaat soms de muur staan likken. Of de zijkanten van de deuren. Of het horgordijnquote:Op woensdag 8 april 2015 15:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mohhhh!!
Bonnie zat net m'n been droog te likken. She frightens me sometimes :$
Zit je werkdag er inmiddels nog niet haast op?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:13 schreef Californium het volgende:
muh. moe en honger![]()
Ik denk dat ik ga voor cola en een broodje
Wat een stomme mormels ook ehquote:Op woensdag 8 april 2015 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nala die gaat soms de muur staan likken. Of de zijkanten van de deuren. Of het horgordijn
Ja, maar dat geluid van dat likken aan de muur en deur is bijna net zo irritant als nagels over een schoolbord. Dus dat vind ik niet zo lief en dan zeg ik altijd 'Nala, niet doen!quote:Op woensdag 8 april 2015 15:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat een stomme mormels ook eh![]()
Doch so so lief
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mohhhh!!
Jullie katten zijn raar.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nala die gaat soms de muur staan likken. Of de zijkanten van de deuren. Of het horgordijn
Ze hebben jouw nieuwe avatar binnen richting oosten geprojecteerdquote:Zo ziet het er niet uit. Rijen met mannen en op +- 4-5 meter er achter een klein rijtje vrouwen.
Hou op voordat ik ook in crazy cat lady modus gaquote:Op woensdag 8 april 2015 15:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat een stomme mormels ook eh![]()
Doch so so lief
She's got exquisite tastequote:Op woensdag 8 april 2015 15:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mohhhh!!
Hahaha, nohhquote:Op woensdag 8 april 2015 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar dat geluid van dat likken aan de muur en deur is bijna net zo irritant als nagels over een schoolbord. Dus dat vind ik niet zo lief en dan zeg ik altijd 'Nala, niet doen!' en dan rent ze heel hard weg
![]()
Verder zijn ze lief ja
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha, nohh
Ja, ik begrijp het wel, van dat geluid
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hou op voordat ik ook in crazy cat lady modus ga
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[..]
Jullie katten zijn raar.
Maar wel cute
No! Go for itquote:Op woensdag 8 april 2015 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sowieso. Ze heeft sws een benenfetishquote:
Word je een Lody?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
bespuiten met een beetje verdunde azijn,, vinden ze smerigquote:Op woensdag 8 april 2015 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar dat geluid van dat likken aan de muur en deur is bijna net zo irritant als nagels over een schoolbord. Dus dat vind ik niet zo lief en dan zeg ik altijd 'Nala, niet doen!' en dan rent ze heel hard weg
![]()
Verder zijn ze lief ja
Is dat niet slecht voor verf/behang?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
bespuiten met een beetje verdunde azijn,, vinden ze smerig
quote:
Dat schijnt de mannelijke versie van een crazy cat lady te zijn.quote:
Werkze en zuipzequote:Op woensdag 8 april 2015 15:21 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga nog even geilen op Kennedy en "JA, ZO IS DAT KENNEDY" roepen omdat ze gelijk heeft en dan ga ik even werken en dan zuipen, dus ik spreek jullie later![]()
Ik hoop van nietquote:
Decollete kleuren?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
Zon, voortuintje, koffie en decolleté kleuren.
Je bent en blijft Barb.quote:
Waar een wil is, is een weg.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een hemdje is het nog wat fris Thijs
inb4 harde tepels posts.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrijdag kan het vast wel maar nu is dat nog niet aangenaam plus ik moet zo weer weg.quote:
Ohwquote:Op woensdag 8 april 2015 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
inb4 Fax "Ik weet er wel raad mee".quote:
Zie je! Hier schijnt ook magertjes de zon maar hij is wel lekker genoeg om buiten te zitten.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wilde buiten zitten op mijn balkon maar was toch te koud
Zelfs met vest aan was het koud. Maar ik heb dan ook geen zon op mijn balkon en de wind stond in mijn richtingquote:Op woensdag 8 april 2015 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie je! Hier schijnt ook magertjes de zon maar hij is wel lekker genoeg om buiten te zitten.
*pok!quote:
Kan niet wachten op vrijdagquote:Op woensdag 8 april 2015 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie je! Hier schijnt ook magertjes de zon maar hij is wel lekker genoeg om buiten te zitten.
Dan kan ik als het goed is wel aangenaam op het balkon zitten studerenquote:
*prik!quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kan ik als het goed is wel aangenaam op het balkon zitten studeren
Welke studie doe je?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kan ik als het goed is wel aangenaam op het balkon zitten studeren
We zullen zie, als het fucking lekker weer is ben ik de moeilijkste niet om hem eruit te naaien.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent toch gewoon aan het werk dan
Dat dat kanquote:Op woensdag 8 april 2015 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We zullen zie, als het fucking lekker weer is ben ik de moeilijkste niet om hem eruit te naaien.
Ah op die fiets, geen wonder dat je duf bent dan. Collega's over de vloer?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:35 schreef Californium het volgende:
studeren. Damn. Blij dat ik dat niet meer hoef.
@Dqod
@Hosti: klopt, eigenlijk om 3 als ik het terugreken. maar om 4 altijd een bespreking dus daar maar heen. om half 6 sowieso thuis zijn want krijg eters
Integrale Veiligheidskundequote:
Rustig genoegquote:Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dat kan
@buurmeisje. Lijkt me heerlijk op een balkonnetje studeren.
Is het wel een rustige buurt?
Bring it.quote:
Werk in in een heel tolerant bedrijfquote:Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dat kan
@buurmeisje. Lijkt me heerlijk op een balkonnetje studeren.
Is het wel een rustige buurt?
Nu maak je iedereen nieuwsgierig wat je gaat doenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef FrauMilena het volgende:
Ik weet nu al wat ik vrijdag aan ga doen![]()
Zin in.
Heerlijk!quote:Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Integrale Veiligheidskunde
[..]
Rustig genoeg
was om kwart voor 5 wakker, om 7 uur maar gaan werkenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah op die fiets, geen wonder dat je duf bent dan. Collega's over de vloer?
Nee, niet iedereen hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 15:39 schreef yats het volgende:
[..]
Nu maak je iedereen nieuwsgierig wat je gaat doen
Ik ookquote:Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef FrauMilena het volgende:
Ik weet nu al wat ik vrijdag aan ga doen![]()
Zin in.
*pok op je gokquote:[img]http://i.fokzine.netpokif[/img] Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bring it.
Tokquote:
Lekkerquote:Op woensdag 8 april 2015 15:39 schreef Samzz het volgende:
Sjonge, wat een weer. Zelfs warm in de zon. Ik ga met t peerd naar het strand
.
Ja, wat een weerquote:
Jammerquote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef netchip het volgende:
Haha. Wat ben ik een sukkel.Die chick wilde met me als vrienden naar dat schoolfeest. Haha.
Whutquote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef netchip het volgende:
Haha. Wat ben ik een sukkel.Die chick wilde met me als vrienden naar dat schoolfeest. Haha.
Merk d'r niks van.quote:
Klinkt leuk! Hoe werkt dat met theatersport eigenlijk?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
was om kwart voor 5 wakker, om 7 uur maar gaan werken
Is maar 1 collega die over de vloer mag komen en dat doet ie niet.
TheatersportersZe hebben van de vereniging de vreemdgaan weken: kun je meertrainen met andere teams(op andere avond dus) dus vanavond ga ik bij een ander team meespelen
eerst eff happen samen
Uitzonderingen moeten er zijn Royquote:
Awquote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef netchip het volgende:
Geen rok of jurk iig.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:39 schreef yats het volgende:
[..]
Nu maak je iedereen nieuwsgierig wat je gaat doen
quote:
Hier sommige mensen ookquote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat een weer. Alles loopt hier in t-shirt
.
Die kan wel van pas komen vrijdagquote:
Dag Samskequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |