Bijna, nog een week ongeveer. Maar toen ik een gesprek had met de teamleidsters gaven ze aan dat ze me initatiefnemend, proactief en motiverend vonden, en dat ik inzet toonde. En dat ik toen ook al een opdracht deed vonden ze ook al goed. Hadden ze er niets in gezien dan had ik dat veel eerder gehoord, wat bij mijn voorganger wel het geval was. Dus erg positiefquote:Op woensdag 8 april 2015 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent nu toch al door je proefperiode heen toch?
We hebben een nieuwe Pussymeisterquote:
Die is wel wat gewend gok ik zoquote:Op woensdag 8 april 2015 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, de stoel moet het ontgelden instead
arme stoelquote:Op woensdag 8 april 2015 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, de stoel moet het ontgelden instead
Vast wel. Stoelen voor mij worden daar speciaal op getestquote:
Toen werd ik zonder enige reden tijdens mijn proeftijd ontslagen. Is hun volste recht, maar ik had ook helemaal niks gehoord of gemerkt dat het in hun ogen niet goed ging. Ik ben daar zo kwaad om geweest uiteindelijk, het was gewoon niet eerlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat was er een fiasco een maand of 2 geleden?Wel tof dat het nu goed gaat!
Goed nieuws man. Lijkt me fijn zijn om te horenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bijna, nog een week ongeveer. Maar toen ik een gesprek had met de teamleidsters gaven ze aan dat ze me initatiefnemend, proactief en motiverend vonden, en dat ik inzet toonde. En dat ik toen ook al een opdracht deed vonden ze ook al goed. Hadden ze er niets in gezien dan had ik dat veel eerder gehoord, wat bij mijn voorganger wel het geval was. Dus erg positief
[..]
We hebben een nieuwe Pussymeister
Hij was te makkelijk he?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vast wel. Stoelen voor mij worden daar speciaal op getest
Ja is het ook. Ik kan met de collega's goed overweg en ze zien ook wel potentie in me. Ik stel logsiche vragen en weet ook hoe ik ze moet stellen. Echt tof.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed nieuws man. Lijkt me fijn zijn om te horen![]()
Tevens heb ik een copyright op Meister
Klein beetjequote:
Ah top joh, dan heb je een fijn plekje gevonden zo te horenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja is het ook. Ik kan met de collega's goed overweg en ze zien ook wel potentie in me. Ik stel logsiche vragen en weet ook hoe ik ze moet stellen. Echt tof.
Ik ben net wakkerquote:
Jelly nuquote:
copyright op meister.. eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed nieuws man. Lijkt me fijn zijn om te horen![]()
Tevens heb ik een copyright op Meister
Ja precies, zit ook te twijfelen of ik vrijdag wel naar het andere bedrijf moet gaan. Aan de ene kant kan het geen kwaad, maar aan de andere kant zou dat ook interessant kunnen zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah top joh, dan heb je een fijn plekje gevonden zo te horenMooi man.
Sorryquote:Op woensdag 8 april 2015 14:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jelly nu
Nou ja, ik slaap dit weekend wel uit
Daag je de meister nou uit?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:52 schreef Evie het volgende:
[..]
copyright op meister.. eerst zien dan geloven
Whehe the shit is on.. bring it on!!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daag je de meister nou uit?Oooo.... Shit gaat aan.
Jaloersquote:Op woensdag 8 april 2015 14:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jelly nu
Nou ja, ik slaap dit weekend wel uit
Helemaal niet, durf ik niet. Ik fuck niet met doctoren, is me te hardquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Awww, we zullen aan je denken als we nog in bed liggen.
Ja, what else is new?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haaaardquote:Op woensdag 8 april 2015 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoef je toch geen sorry te zeggen. Lekker van genieten wanneer je de kans hebt, right?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry. Was ook niet de bedoeling maar, nog een half uurtje werd iets langer
.
C'mere, youquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:57 schreef Barbusse het volgende:
De Napolitaanse mafia valt mij aan. Halp
Het was ook een placebo-sorryquote:Op woensdag 8 april 2015 14:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoef je toch geen sorry te zeggen. Lekker van genieten wanneer je de kans hebt, right?
Matchfixing jonguhquote:
WAT MOET IK NOU WEER MET PLACEBO'Squote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou weer aan?quote:
Ja, en dan? Krijg ik een knuffel en kan ik nog steeds niet uitslapen dit weekendquote:
Eeeeehmmmm. helemaal niets, dat is een beetje het hele puntquote:
Ik maak wel een kloon van je en die stuur ik dan. En dan jij bij mij in bedquote:Op woensdag 8 april 2015 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik daar nou weer aan?
[..]
Ja, en dan? Krijg ik een knuffel en kan ik nog steeds niet uitslapen dit weekend
Ja maarquote:Op woensdag 8 april 2015 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeehmmmm. helemaal niets, dat is een beetje het hele punt.
Gewoon nuken die hap (en nee Dqod, er staat geen neuken!)quote:
Je hebt er niet veel aan nee, maar we denken wel aan jequote:Op woensdag 8 april 2015 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik daar nou weer aan?
[..]
Ja, en dan? Krijg ik een knuffel en kan ik nog steeds niet uitslapen dit weekend
Waarschijnlijk dat zelfs niet eens, omdat je slaaptquote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt er niet veel aan nee, maar we denken wel aan je
Beetje liefde strooien
* El_Thijs Buurtje even knuffelt en goede moed geeftquote:Op woensdag 8 april 2015 15:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar geeft niet hoorGeniet lekker van het uitslapen
![]()
Iemand moet het harde werken doen
Ohquote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon nuken die hap (en nee Dqod, er staat geen neuken!)
[..]
Je hebt er niet veel aan nee, maar we denken wel aan je
Beetje liefde strooien
Ik kan dat ook in mijn slaapquote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat zelfs niet eens, omdat je slaapt
Jij strooit niet, jij sproeit.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh
En liefde strooien doe ik te allen tijde naar buurmeisje. Gewoon, omdat buurmeisje :$
Hoe vroeg hebben we het over, zet ik mijn wekker wel ff.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik las datquote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
You don't just spray on TGND. You rub it in, nice and gentlyquote:
Ik sta zaterdag, zondag en maandag rond half 6 naast mijn bedquote:Op woensdag 8 april 2015 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe vroeg hebben we het over, zet ik mijn wekker wel ff.
Dan dromen we toch van jequote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik nog wakker ben, zal ik aan je denkenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik sta zaterdag, zondag en maandag rond half 6 naast mijn bed
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik nog wakker ben, zal ik aan je denken
quote:
Dat ook.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
You don't just spray on TGND. You rub it in, nice and gently
Over jou dus.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik heb er geen reet aan als mensen aan me denken. Dus blijf maar gewoon lekker slapen en dromen over leuke dingen
Nou graag of niet hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik heb er geen reet aan als mensen aan me denken. Dus blijf maar gewoon lekker slapen en dromen over leuke dingen
Zoals je leest; niet. Heb er geen reet aanquote:
Voorbeeldje, twee wedstrijden:quote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En nee, ik ga niet zeggen welke wedstrijdenquote:His financial TO on the said event was 19,464 Euro and he made a profit of 59,828 Euro placing 185 bets which all won, only one of which was placed below odds 2.00. It seems likely from the betting patterns that the outcome of set 2 was predetermined.
His financial TO for this match was 59,730 Euro and made a profit of 40,792 Euro placing 89 bets.
The excel file attached contains all his betting history with us, the account become active today and all bets were wagered today. The financial TO for the day is 87,158 Euro with a profit of 98,997 Euro having a Bet Yield of 214%.
Holy shit, ook al weet ik even niet wat je gaat doenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voorbeeldje, twee wedstrijden:
[..]
En nee, ik ga niet zeggen welke wedstrijden
Seven Hells, it feels good to confiscate his balance![]()
Ik ook. Misschien vanavondquote:
Vanavond sowieso, maar ik wil eigenlijk nu al. Dan kan ik alleen niet trainen. Dus gaan we niet doen. Maar heb er wel zin inquote:
Gvd Barb, ik had echt geen voorkennis.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voorbeeldje, twee wedstrijden:
[..]
En nee, ik ga niet zeggen welke wedstrijden
Seven Hells, it feels good to confiscate his balance![]()
Nou dan nietquote:Op woensdag 8 april 2015 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals je leest; niet. Heb er geen reet aan
Begrijp het. Ik wil nu ook wel, maar moet zo nog werken.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanavond sowieso, maar ik wil eigenlijk nu al. Dan kan ik alleen niet trainen. Dus gaan we niet doen. Maar heb er wel zin in
Maar jij komt dan ook niet uit Napels, cazzo.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gvd Barb, ik had echt geen voorkennis.
Ik ben gewoon erg goed in voorspellen.
Mijn hoofd is zo volquote:Op woensdag 8 april 2015 15:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Begrijp het. Ik wil nu ook wel, maar moet zo nog werken.
Hold on
Daarom trainen lekker fysiek doen en leegmaken, dan jointje om af te makenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn hoofd is zo vol
Komt goed
Ja, maar ik moet nu nog dingen leren enzo, dat gaat er nu dus niet meer inquote:Op woensdag 8 april 2015 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom trainen lekker fysiek doen en leegmaken, dan jointje om af te maken
Een brein kan maar zoveel informatie in een bepaalde tijdsperiode verwerken, vol is soms vol.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet nu nog dingen leren enzo, dat gaat er nu dus niet meer in
Appelsap en een waterijsje over here. Dat is het leuke aan een keelontsteking, ijsjes etenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:13 schreef Californium het volgende:
muh. moe en honger![]()
Ik denk dat ik ga voor cola en een broodje
Mohhhhquote:Op woensdag 8 april 2015 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nala heeft zich weer helemaal in het dekentje gerold
Nala die gaat soms de muur staan likken. Of de zijkanten van de deuren. Of het horgordijnquote:Op woensdag 8 april 2015 15:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mohhhh!!
Bonnie zat net m'n been droog te likken. She frightens me sometimes :$
Zit je werkdag er inmiddels nog niet haast op?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:13 schreef Californium het volgende:
muh. moe en honger![]()
Ik denk dat ik ga voor cola en een broodje
Wat een stomme mormels ook ehquote:Op woensdag 8 april 2015 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nala die gaat soms de muur staan likken. Of de zijkanten van de deuren. Of het horgordijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |