Nou graag of niet hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik heb er geen reet aan als mensen aan me denken. Dus blijf maar gewoon lekker slapen en dromen over leuke dingen
Zoals je leest; niet. Heb er geen reet aanquote:
Voorbeeldje, twee wedstrijden:quote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon nuken die hap (en nee Dqod, er staat geen neuken!)
En nee, ik ga niet zeggen welke wedstrijdenquote:His financial TO on the said event was 19,464 Euro and he made a profit of 59,828 Euro placing 185 bets which all won, only one of which was placed below odds 2.00. It seems likely from the betting patterns that the outcome of set 2 was predetermined.
His financial TO for this match was 59,730 Euro and made a profit of 40,792 Euro placing 89 bets.
The excel file attached contains all his betting history with us, the account become active today and all bets were wagered today. The financial TO for the day is 87,158 Euro with a profit of 98,997 Euro having a Bet Yield of 214%.
Holy shit, ook al weet ik even niet wat je gaat doenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voorbeeldje, twee wedstrijden:
[..]
En nee, ik ga niet zeggen welke wedstrijden
Seven Hells, it feels good to confiscate his balance![]()
Ik ook. Misschien vanavondquote:
Vanavond sowieso, maar ik wil eigenlijk nu al. Dan kan ik alleen niet trainen. Dus gaan we niet doen. Maar heb er wel zin inquote:
Gvd Barb, ik had echt geen voorkennis.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voorbeeldje, twee wedstrijden:
[..]
En nee, ik ga niet zeggen welke wedstrijden
Seven Hells, it feels good to confiscate his balance![]()
Nou dan nietquote:Op woensdag 8 april 2015 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals je leest; niet. Heb er geen reet aan
Begrijp het. Ik wil nu ook wel, maar moet zo nog werken.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanavond sowieso, maar ik wil eigenlijk nu al. Dan kan ik alleen niet trainen. Dus gaan we niet doen. Maar heb er wel zin in
Maar jij komt dan ook niet uit Napels, cazzo.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gvd Barb, ik had echt geen voorkennis.
Ik ben gewoon erg goed in voorspellen.
Mijn hoofd is zo volquote:Op woensdag 8 april 2015 15:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Begrijp het. Ik wil nu ook wel, maar moet zo nog werken.
Hold on
Daarom trainen lekker fysiek doen en leegmaken, dan jointje om af te makenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn hoofd is zo vol
Komt goed
Ja, maar ik moet nu nog dingen leren enzo, dat gaat er nu dus niet meer inquote:Op woensdag 8 april 2015 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom trainen lekker fysiek doen en leegmaken, dan jointje om af te maken
Een brein kan maar zoveel informatie in een bepaalde tijdsperiode verwerken, vol is soms vol.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet nu nog dingen leren enzo, dat gaat er nu dus niet meer in
Appelsap en een waterijsje over here. Dat is het leuke aan een keelontsteking, ijsjes etenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:13 schreef Californium het volgende:
muh. moe en honger![]()
Ik denk dat ik ga voor cola en een broodje
Mohhhhquote:Op woensdag 8 april 2015 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nala heeft zich weer helemaal in het dekentje gerold
Nala die gaat soms de muur staan likken. Of de zijkanten van de deuren. Of het horgordijnquote:Op woensdag 8 april 2015 15:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mohhhh!!
Bonnie zat net m'n been droog te likken. She frightens me sometimes :$
Zit je werkdag er inmiddels nog niet haast op?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:13 schreef Californium het volgende:
muh. moe en honger![]()
Ik denk dat ik ga voor cola en een broodje
Wat een stomme mormels ook ehquote:Op woensdag 8 april 2015 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nala die gaat soms de muur staan likken. Of de zijkanten van de deuren. Of het horgordijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |