C'mere, youquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:57 schreef Barbusse het volgende:
De Napolitaanse mafia valt mij aan. Halp
Het was ook een placebo-sorryquote:Op woensdag 8 april 2015 14:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoef je toch geen sorry te zeggen. Lekker van genieten wanneer je de kans hebt, right?
Matchfixing jonguhquote:
WAT MOET IK NOU WEER MET PLACEBO'Squote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Awww, we zullen aan je denken als we nog in bed liggen.
Wat heb ik daar nou weer aan?quote:
Ja, en dan? Krijg ik een knuffel en kan ik nog steeds niet uitslapen dit weekendquote:
Eeeeehmmmm. helemaal niets, dat is een beetje het hele puntquote:
Ik maak wel een kloon van je en die stuur ik dan. En dan jij bij mij in bedquote:Op woensdag 8 april 2015 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik daar nou weer aan?
[..]
Ja, en dan? Krijg ik een knuffel en kan ik nog steeds niet uitslapen dit weekend
Ja maarquote:Op woensdag 8 april 2015 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeehmmmm. helemaal niets, dat is een beetje het hele punt.
Gewoon nuken die hap (en nee Dqod, er staat geen neuken!)quote:
Je hebt er niet veel aan nee, maar we denken wel aan jequote:Op woensdag 8 april 2015 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik daar nou weer aan?
[..]
Ja, en dan? Krijg ik een knuffel en kan ik nog steeds niet uitslapen dit weekend
Waarschijnlijk dat zelfs niet eens, omdat je slaaptquote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt er niet veel aan nee, maar we denken wel aan je
Beetje liefde strooien
* El_Thijs Buurtje even knuffelt en goede moed geeftquote:Op woensdag 8 april 2015 15:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar geeft niet hoorGeniet lekker van het uitslapen
![]()
Iemand moet het harde werken doen
Ohquote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon nuken die hap (en nee Dqod, er staat geen neuken!)
[..]
Je hebt er niet veel aan nee, maar we denken wel aan je
Beetje liefde strooien
Ik kan dat ook in mijn slaapquote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat zelfs niet eens, omdat je slaapt
Jij strooit niet, jij sproeit.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh
En liefde strooien doe ik te allen tijde naar buurmeisje. Gewoon, omdat buurmeisje :$
Hoe vroeg hebben we het over, zet ik mijn wekker wel ff.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat zelfs niet eens, omdat je slaapt
Ik las datquote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon nuken die hap (en nee Dqod, er staat geen neuken!)
[..]
You don't just spray on TGND. You rub it in, nice and gentlyquote:
Ik sta zaterdag, zondag en maandag rond half 6 naast mijn bedquote:Op woensdag 8 april 2015 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe vroeg hebben we het over, zet ik mijn wekker wel ff.
Dan dromen we toch van jequote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat zelfs niet eens, omdat je slaapt
Als ik nog wakker ben, zal ik aan je denkenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik sta zaterdag, zondag en maandag rond half 6 naast mijn bed
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik nog wakker ben, zal ik aan je denken
quote:
Dat ook.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
You don't just spray on TGND. You rub it in, nice and gently
Over jou dus.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik heb er geen reet aan als mensen aan me denken. Dus blijf maar gewoon lekker slapen en dromen over leuke dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |