Bijna, nog een week ongeveer. Maar toen ik een gesprek had met de teamleidsters gaven ze aan dat ze me initatiefnemend, proactief en motiverend vonden, en dat ik inzet toonde. En dat ik toen ook al een opdracht deed vonden ze ook al goed. Hadden ze er niets in gezien dan had ik dat veel eerder gehoord, wat bij mijn voorganger wel het geval was. Dus erg positiefquote:Op woensdag 8 april 2015 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent nu toch al door je proefperiode heen toch?
We hebben een nieuwe Pussymeisterquote:
Die is wel wat gewend gok ik zoquote:Op woensdag 8 april 2015 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, de stoel moet het ontgelden instead
arme stoelquote:Op woensdag 8 april 2015 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, de stoel moet het ontgelden instead
Vast wel. Stoelen voor mij worden daar speciaal op getestquote:
Toen werd ik zonder enige reden tijdens mijn proeftijd ontslagen. Is hun volste recht, maar ik had ook helemaal niks gehoord of gemerkt dat het in hun ogen niet goed ging. Ik ben daar zo kwaad om geweest uiteindelijk, het was gewoon niet eerlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat was er een fiasco een maand of 2 geleden?Wel tof dat het nu goed gaat!
Goed nieuws man. Lijkt me fijn zijn om te horenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bijna, nog een week ongeveer. Maar toen ik een gesprek had met de teamleidsters gaven ze aan dat ze me initatiefnemend, proactief en motiverend vonden, en dat ik inzet toonde. En dat ik toen ook al een opdracht deed vonden ze ook al goed. Hadden ze er niets in gezien dan had ik dat veel eerder gehoord, wat bij mijn voorganger wel het geval was. Dus erg positief
[..]
We hebben een nieuwe Pussymeister
Hij was te makkelijk he?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vast wel. Stoelen voor mij worden daar speciaal op getest
Ja is het ook. Ik kan met de collega's goed overweg en ze zien ook wel potentie in me. Ik stel logsiche vragen en weet ook hoe ik ze moet stellen. Echt tof.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed nieuws man. Lijkt me fijn zijn om te horen![]()
Tevens heb ik een copyright op Meister
Klein beetjequote:
Ah top joh, dan heb je een fijn plekje gevonden zo te horenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja is het ook. Ik kan met de collega's goed overweg en ze zien ook wel potentie in me. Ik stel logsiche vragen en weet ook hoe ik ze moet stellen. Echt tof.
Ik ben net wakkerquote:
Jelly nuquote:
copyright op meister.. eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed nieuws man. Lijkt me fijn zijn om te horen![]()
Tevens heb ik een copyright op Meister
Ja precies, zit ook te twijfelen of ik vrijdag wel naar het andere bedrijf moet gaan. Aan de ene kant kan het geen kwaad, maar aan de andere kant zou dat ook interessant kunnen zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah top joh, dan heb je een fijn plekje gevonden zo te horenMooi man.
Sorryquote:Op woensdag 8 april 2015 14:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jelly nu
Nou ja, ik slaap dit weekend wel uit
Daag je de meister nou uit?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:52 schreef Evie het volgende:
[..]
copyright op meister.. eerst zien dan geloven
Whehe the shit is on.. bring it on!!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daag je de meister nou uit?Oooo.... Shit gaat aan.
Jaloersquote:Op woensdag 8 april 2015 14:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jelly nu
Nou ja, ik slaap dit weekend wel uit
Helemaal niet, durf ik niet. Ik fuck niet met doctoren, is me te hardquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Awww, we zullen aan je denken als we nog in bed liggen.
Ja, what else is new?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haaaardquote:Op woensdag 8 april 2015 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoef je toch geen sorry te zeggen. Lekker van genieten wanneer je de kans hebt, right?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry. Was ook niet de bedoeling maar, nog een half uurtje werd iets langer
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |