Haha ja ik ben bang dat diederik stapel een nieuwe baan heeft, waarbij hij denkbeeldig de administratie doet bij bepaalde universiteitenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, dat klinkt Kafkaesk
Lekker hoor, tis lente en na vandaag lang weekend
Ik vanaf vrijdag ookquote:Op woensdag 8 april 2015 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, dat klinkt Kafkaesk
Lekker hoor, tis lente en na vandaag lang weekend
Lekker specifiekquote:Op woensdag 8 april 2015 14:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Afwachtenbeetje aan het solliciteren op doktersbanen
![]()
Zeker alles goed!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yes
Alles goed verder met u, deerne?
Melden wat jij wil, moet je zelf wetenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup, niet echt iets wat ik hier hoef te vermelden toch?
Een beetjequote:Op woensdag 8 april 2015 14:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker alles goed!Zijn bij jou de lentekriebels ook alweer begonnen?
Hey, mijn favoriete dokter!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:29 schreef Evie het volgende:
[..]
"Dokter Evie, er is hulp nodig by de chirurgie."quote:Op woensdag 8 april 2015 14:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Kriebels weghalenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een beetje![]()
Voel me prima, heb sinds een paar weken een leuke baan in Den Haag en sommige kriebels haal ik weg door lekker met de motor te gaan rijden
Dokter Evie vind dat best leuk, maar niet leuk genoegquote:Op woensdag 8 april 2015 14:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Dokter Evie, er is hulp nodig by de chirurgie."
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Dokter Evie vind dat best leuk, maar niet leuk genoeg
[..]heyhey mijn favoriete fok!er!!
Mijn baan bevalt me tegen alle verwachtingen in erg goed. De afstand is goed te bereizen en ik ben positief verrast door alles. Ze vinden ook dat ik goed werk dus dit is wel een opsteker na het fiasco van een maand of twee terugquote:Op woensdag 8 april 2015 14:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Kriebels weghalenKoesteren die hap
Je baan bevalt wel?Man man ik wil ook graag aan de slag!
Gyna...gyno... kutdokter dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Dokter Evie vind dat best leuk, maar niet leuk genoeg
Jij bent nu toch al door je proefperiode heen toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn baan bevalt me tegen alle verwachtingen in erg goed. De afstand is goed te bereizen en ik ben positief verrast door alles. Ze vinden ook dat ik goed werk dus dit is wel een opsteker na het fiasco van een maand of twee terug
Ik koester mijn kriebels wel hoor, al heb ik er soms te veel![]()
I purredquote:
Goed en zoals bovenstaandquote:
Wat was er een fiasco een maand of 2 geleden?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn baan bevalt me tegen alle verwachtingen in erg goed. De afstand is goed te bereizen en ik ben positief verrast door alles. Ze vinden ook dat ik goed werk dus dit is wel een opsteker na het fiasco van een maand of twee terug
Ik koester mijn kriebels wel hoor, al heb ik er soms te veel![]()
wellichtquote:
Zeker. Nu lekker nog halfnat met slechts een handdoekje om bietje fokken :$quote:
Niet op je laptop druppelen hequote:Op woensdag 8 april 2015 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker. Nu lekker nog halfnat met slechts een handdoekje om bietje fokken :$
Hard gewordenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker. Nu lekker nog halfnat met slechts een handdoekje om bietje fokken :$
Ja, hier gaat het eigenlijk best wel lekker.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Goed en zoals bovenstaand![]()
Hoe is het daar?
[..]
Wat was er een fiasco een maand of 2 geleden?Wel tof dat het nu goed gaat!
[..]
wellicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Nee, de stoel moet het ontgelden insteadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |