quote:
Ja gaat wel goed.. alleen tergend lang aan het wachten ivm bureaucratie en mensen die dingen vergetenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:14 schreef yats het volgende:
[..]
Evie, long time not seen here. Hoe is t met jou?
Aanpakken die hapquote:
Ah ja, bureaucratiequote:Op woensdag 8 april 2015 14:16 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Ja gaat wel goed.. alleen tergend lang aan het wachten ivm bureaucratie en mensen die dingen vergeten![]()
Hoe is het daar?
Volgens mijn kalender nietquote:Op woensdag 8 april 2015 14:17 schreef Puala het volgende:
Hmm, is er vandaag iets vanuit de islam? of turkse feestdag oid? Het is hier vet druk bij de moskee en ze zingen iets?
quote:
Kan ook een bruiloft oid zijn?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:17 schreef Puala het volgende:
Hmm, is er vandaag iets vanuit de islam? of turkse feestdag oid? Het is hier vet druk bij de moskee en ze zingen iets?
Geplande demonstratie volgens mijquote:Op woensdag 8 april 2015 14:17 schreef Puala het volgende:
Auch.. zitten we beide in de sollicitatierondequote:Op woensdag 8 april 2015 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ah ja, bureaucratie![]()
Gaat zijn gangetje.Ik ben weer druk aan het solliciteren nadat vorige week mijn contract ingetrokken werd omdat het geld voor 'externen' op was.
quote:
Dat lijkt geen bruiloft te zijn iddquote:Op woensdag 8 april 2015 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ziet het er niet uit. Rijen met mannen en op +- 4-5 meter er achter een klein rijtje vrouwen.
Misschien delen ze brood uit.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ziet het er niet uit. Rijen met mannen en op +- 4-5 meter er achter een klein rijtje vrouwen.
Evie?quote:
Succes.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:23 schreef Puala het volgende:
Oh fijn, mijn moeder en oma komen op ziekenbezoek. Nog 20 min voor ze er zijn..
* Puala gaat rennen en opruimen
Sterktequote:Op woensdag 8 april 2015 14:23 schreef Puala het volgende:
Ja het is echt! Het is geen droomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja het is echt! Het is geen droom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zal wel meevallen
Jij komt de SC ook verrijken?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik breng gestaag het niveau omlaag iddquote:Op woensdag 8 april 2015 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]Dat zal wel meevallen
Jij komt de SC ook verrijken?
Damn, dat klinkt Kafkaeskquote:Op woensdag 8 april 2015 14:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Auch.. zitten we beide in de sollicitatierondeSucces iig
Zou graag een baan willen, alhoewel ik dus niet weet wanneer ik precies mijn diploma in ontvangst mag nemen.
Scriptie kwijt nooit ontvangen door de onafhankelijke beoordelaar en vervolgens je verslagen niet netjes terugkrijgen, maar wel je beoordelingsformulieren onder de koffie waarbij er een ontbreekt blijkt naast niet verzonden aanmeldingsformulieren voor al gelopen stages toch problematisch te zijn![]()
Pfff lang leve de lol der bureaucratie.. allemaal digitaliseren die hap!
[..]heyhey! Hoe is het?
Yesquote:
Thxs! Jij ook! Waar heb je gesolliciteerd? Dat verhaal klinkt wel klote, wat nu?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Auch.. zitten we beide in de sollicitatierondeSucces iig
Zou graag een baan willen, alhoewel ik dus niet weet wanneer ik precies mijn diploma in ontvangst mag nemen.
Scriptie kwijt nooit ontvangen door de onafhankelijke beoordelaar en vervolgens je verslagen niet netjes terugkrijgen, maar wel je beoordelingsformulieren onder de koffie waarbij er een ontbreekt blijkt naast niet verzonden aanmeldingsformulieren voor al gelopen stages toch problematisch te zijn![]()
Pfff lang leve de lol der bureaucratie.. allemaal digitaliseren die hap!
[..]heyhey! Hoe is het?
Succes met opruimenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:23 schreef Puala het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |