Oh ik kan de foto's ook gewoon irl komen bekijken.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja de andere optie is meer foto's online zetten en dat vind ik niet nodig
We kunnen nog altijd een poging doen om je te overtuigen van de noodzaak. Of een aanlokkelijke tegenprestatie aanbieden.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja de andere optie is meer foto's online zetten en dat vind ik niet nodig
Try mequote:Op woensdag 8 april 2015 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen nog altijd een poging doen om je te overtuigen van de noodzaak. Of een aanlokkelijke tegenprestatie aanbieden.
Okequote:Op woensdag 8 april 2015 13:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hij het aan de hand van twee foto's niet kan inschatten wel ja
Prima foto in ieder gevalquote:
Zou in theorie kunnen jaquote:Op woensdag 8 april 2015 13:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Persoonlijke bewonderen is ook altijd nog een optie natuurlijk
Je weet, ik ben niet zo'n fotogeiler, IRL of nietquote:
Dat hangt er vanaf, een 'leuk leuk verhaal' of een 'grappig leuk verhaal'?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:50 schreef Puala het volgende:
Maar, ander onderwerp dan mijn tetten. Iemand nog een leuk verhaal over seks ofzo?
smoothboyquote:Op woensdag 8 april 2015 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik kan de foto's ook gewoon irl komen bekijken.
Toch een post of 60 geluktquote:Op woensdag 8 april 2015 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn naam TT topic hiervoor zo netjes seksloos is gebleven.
Ik wil daarvoor iedereen bedanken.
Is een leuk verhaal over seks een aanlokkelijke tegenprestatie?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:50 schreef Puala het volgende:
Maar, ander onderwerp dan mijn tetten. Iemand nog een leuk verhaal over seks ofzo?
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is een leuk verhaal over seks een aanlokkelijke tegenprestatie?
quote:
Wat je kwijt wilt?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, een 'leuk leuk verhaal' of een 'grappig leuk verhaal'?
Is het weer world-emo-day?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan mijn vreugdetranen nauwelijks onderdrukken.
Er is tegenwoordig overal een dag voor, dus het zou me niets verbazenquote:
Kom ik nog op terug dan. Dat soort afleiding heb ik teveel last van op mijn werk.quote:
Ow, ik was de belangrijkste categorie vergeten zie ik, de 'leuke opwindende verhalen'. Schandalig...quote:
Ja dat is waar. Soms zijn dagen zelfs dubbel geboekt. Al heb ik nog nooit een hele lijst kunnen vinden eigenlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig overal een dag voor, dus het zou me niets verbazen.
Is er eigenlijk een autoriteit die die dagen bepaalt of kan iedereen zijn eigen wereld-****-dag beginnen?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Soms zijn dagen zelfs dubbel geboekt. Al heb ik nog nooit een hele lijst kunnen vinden eigenlijk
Gelukkig. Wel slim dat je gewoon vroeg begonnen bentquote:Op woensdag 8 april 2015 13:56 schreef Californium het volgende:
even bijgepraat met collega. Voel me alweer wat beter nu
Geen idee. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een autoriteit die die dagen bepaalt of kan iedereen zijn eigen wereld-****-dag beginnen?
Toch maar eens uitzoeken, ik wil best een World-HeatWave-Dayquote:Op woensdag 8 april 2015 13:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig. Wel slim dat je gewoon vroeg begonnen bentYay for you!
[..]
Geen idee. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Moet vast te regelen zijn gok ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch maar eens uitzoeken, ik wil best een World-HeatWave-Day.
Voelde je je kut dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:56 schreef Californium het volgende:
even bijgepraat met collega. Voel me alweer wat beter nu
Ik ben toch vrij deze weekquote:
16 meiquote:Op woensdag 8 april 2015 14:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Campagne voeren! Maar eerst een datum prikken natuurlijk
Ik pleit voor 1-4, en dan elk jaar opnieuwquote:Op woensdag 8 april 2015 14:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Campagne voeren! Maar eerst een datum prikken natuurlijk
Iemand moet dat zijn hierquote:
van gister nog even. Maar nu dus al wat beter. Hoewel hij er wel beetje hard in ging op sommige dingen... maar ik zal m vrijdag wel even rechttrekken.quote:
Te.Shockend. Must.Not.Read.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:04 schreef Californium het volgende:
[..]
van gister nog even. Maar nu dus al wat beter. Hoewel hij er wel beetje hard in ging op sommige dingen... maar ik zal m vrijdag wel even rechttrekken.
Soms is dat even nodig toch? Maar fijn dat t gewerkt heeftquote:Op woensdag 8 april 2015 14:04 schreef Californium het volgende:
[..]
van gister nog even. Maar nu dus al wat beter. Hoewel hij er wel beetje hard in ging op sommige dingen... maar ik zal m vrijdag wel even rechttrekken.
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ach zo. Hoezo moet je hem rechttrekken dan? Zit toch goed in je hoofd nu?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb gemist wat er gebeurd wasquote:Op woensdag 8 april 2015 14:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Gewoon zeggen tegen hemquote:Op woensdag 8 april 2015 14:14 schreef Californium het volgende:
ja. Maar hij had het over dingen waar ik het niet zo mee eens was (andere shit) achteraf. Maak me er niet druk om, maar moet het even kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |