Oh ik kan de foto's ook gewoon irl komen bekijken.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja de andere optie is meer foto's online zetten en dat vind ik niet nodig
We kunnen nog altijd een poging doen om je te overtuigen van de noodzaak. Of een aanlokkelijke tegenprestatie aanbieden.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja de andere optie is meer foto's online zetten en dat vind ik niet nodig
Try mequote:Op woensdag 8 april 2015 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen nog altijd een poging doen om je te overtuigen van de noodzaak. Of een aanlokkelijke tegenprestatie aanbieden.
Okequote:Op woensdag 8 april 2015 13:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hij het aan de hand van twee foto's niet kan inschatten wel ja
Prima foto in ieder gevalquote:
Zou in theorie kunnen jaquote:Op woensdag 8 april 2015 13:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Persoonlijke bewonderen is ook altijd nog een optie natuurlijk
Je weet, ik ben niet zo'n fotogeiler, IRL of nietquote:
Dat hangt er vanaf, een 'leuk leuk verhaal' of een 'grappig leuk verhaal'?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:50 schreef Puala het volgende:
Maar, ander onderwerp dan mijn tetten. Iemand nog een leuk verhaal over seks ofzo?
smoothboyquote:Op woensdag 8 april 2015 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik kan de foto's ook gewoon irl komen bekijken.
Toch een post of 60 geluktquote:Op woensdag 8 april 2015 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn naam TT topic hiervoor zo netjes seksloos is gebleven.
Ik wil daarvoor iedereen bedanken.
Is een leuk verhaal over seks een aanlokkelijke tegenprestatie?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:50 schreef Puala het volgende:
Maar, ander onderwerp dan mijn tetten. Iemand nog een leuk verhaal over seks ofzo?
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is een leuk verhaal over seks een aanlokkelijke tegenprestatie?
quote:
Wat je kwijt wilt?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, een 'leuk leuk verhaal' of een 'grappig leuk verhaal'?
Is het weer world-emo-day?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan mijn vreugdetranen nauwelijks onderdrukken.
Er is tegenwoordig overal een dag voor, dus het zou me niets verbazenquote:
Kom ik nog op terug dan. Dat soort afleiding heb ik teveel last van op mijn werk.quote:
Ow, ik was de belangrijkste categorie vergeten zie ik, de 'leuke opwindende verhalen'. Schandalig...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |