Balen zeg, want dat was stiekem wel de hoop toch? Duimen maar dat het toch uit zichzelf weer een beetje beter gaat.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Pijnlijk, nog niets beter helaas. Maar morgen weer werken en kijken of dat gaat
Alaaf!quote:
Ja, ga je dat vanavond ook zeggen?quote:
Succesquote:Op woensdag 8 april 2015 13:33 schreef yats het volgende:
Tijd voor deel 1 van de assesment...Wish me luck
Enkel als jij je verkleedt als prinses Carnaval.quote:
Omdat carnavalquote:
Hoe ziet dat eruit?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als jij je verkleedt als prinses Carnaval.
Ik vrees dat het gewoon langer nodig heeft dan ik leuk vind. Was er gisteravond al wel klaar mee. De huisarts gaat de foto's wel opvragen en bij twijfel krijg ik een spalk. Vandaag of morgen hoor ik dat. Maar ga er vanuit dat de SEH arts weet wat ze gedaan heeft en er niets te zien is op de foto.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Balen zeg, want dat was stiekem wel de hoop toch? Duimen maar dat het toch uit zichzelf weer een beetje beter gaat.
Niet opwindend, vrees ik.quote:
Meer, ik vrees voor mijn leven als ik met mijn accent bier bestelquote:
Ik heb ook niet echt iets met Carnaval. Best leuk 1 keer per 5 jaar ofzo, maar daar blijft het dan ook wel weer bij.quote:
En wanneer was jouw laatste keer?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt iets met Carnaval. Best leuk 1 keer per 5 jaar ofzo, maar daar blijft het dan ook wel weer bij.
Snap ik. Fijn dat je je desondanks wel weet te redden. Vrouwen die ook handig zijn met één hand.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vrees dat het gewoon langer nodig heeft dan ik leuk vind. Was er gisteravond al wel klaar mee. De huisarts gaat de foto's wel opvragen en bij twijfel krijg ik een spalk. Vandaag of morgen hoor ik dat. Maar ga er vanuit dat de SEH arts weet wat ze gedaan heeft en er niets te zien is op de foto.
En je word best handig met 1 hand
Gewoon doen alsof je verkleed bent als Amsterdammer en je je gewoon enorm goed in je rol inleeftquote:Op woensdag 8 april 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer, ik vrees voor mijn leven als ik met mijn accent bier bestel.
Clownquote:
Ja het is nog best vermakelijk hoor. Probeer maar eens als rechtshandige met links snijbonen te snijden. Ik heb best lol gehad gisterquote:Op woensdag 8 april 2015 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik. Fijn dat je je desondanks wel weet te redden. Vrouwen die ook handig zijn met één hand.
lol, ik ben eigenlijk ook gewoon een mietje, altijd zo koud.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat is bij deze geregeld dan.
Ga maar vast bedenken hoe je jezelf gaat verkleden.
Als je het koud hebt dan zit er niet genoeg drank in.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, ik ben eigenlijk ook gewoon een mietje, altijd zo koud.
Nja dit jaar nog wel naar mn zusje wezen kijken die in de optocht meeliep.
Fijn dat je de humor er nog van inziet.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja het is nog best vermakelijk hoor. Probeer maar eens als rechtshandige met links snijbonen te snijden. Ik heb best lol gehad gister![]()
Ik ben prima handig met 1 hand
Ga als ijsbeerquote:Op woensdag 8 april 2015 13:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, ik ben eigenlijk ook gewoon een mietje, altijd zo koud.
Nja dit jaar nog wel naar mn zusje wezen kijken die in de optocht meeliep.
Die UI van me is gister gemaakt, prima gelukt toch met 1 hand?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat je de humor er nog van inziet.
Vertel es wat meer over die handigheid dan.
Nja die hele warme pakken, zijn vaak echt van die knuffelpakken en best duur. Best wel jammer.quote:
Dat kan ik dat formaat niet beoordelen.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Die UI van me is gister gemaakt, prima gelukt toch met 1 hand?
Is de hand die te zien is de gekwetste hand?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:40 schreef Puala het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2207489/2/100#151481816quote:Op woensdag 8 april 2015 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan ik dat formaat niet beoordelen.
And again:quote:Op woensdag 8 april 2015 13:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 8 april 2015 13:41 schreef yats het volgende:
[..]
Is de hand die te zien is de gekwetste hand?
Wat een service, dank je wel.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:43 schreef Puala het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2207489/2/100#151481816
Ik nog niet helemaalquote:Op woensdag 8 april 2015 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een service, dank je wel.
En ik ben overtuigd van je vaardigheden hoor.
Graag gedaanquote:Op woensdag 8 april 2015 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een service, dank je wel.
En ik ben overtuigd van je vaardigheden hoor.
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:43 schreef Puala het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2207489/2/100#151481816
Deze was uiteraard bittere noodzaakquote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja de andere optie is meer foto's online zetten en dat vind ik niet nodig
En dat is zijn probleem?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Persoonlijke bewonderen is ook altijd nog een optie natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh, maar vind je het vervelend dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze was uiteraard bittere noodzaak.
Oh ik kan de foto's ook gewoon irl komen bekijken.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
We kunnen nog altijd een poging doen om je te overtuigen van de noodzaak. Of een aanlokkelijke tegenprestatie aanbieden.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Try mequote:Op woensdag 8 april 2015 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen nog altijd een poging doen om je te overtuigen van de noodzaak. Of een aanlokkelijke tegenprestatie aanbieden.
Okequote:Op woensdag 8 april 2015 13:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hij het aan de hand van twee foto's niet kan inschatten wel ja
Prima foto in ieder gevalquote:
Zou in theorie kunnen jaquote:Op woensdag 8 april 2015 13:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Persoonlijke bewonderen is ook altijd nog een optie natuurlijk
Je weet, ik ben niet zo'n fotogeiler, IRL of nietquote:
Dat hangt er vanaf, een 'leuk leuk verhaal' of een 'grappig leuk verhaal'?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:50 schreef Puala het volgende:
Maar, ander onderwerp dan mijn tetten. Iemand nog een leuk verhaal over seks ofzo?
smoothboyquote:Op woensdag 8 april 2015 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik kan de foto's ook gewoon irl komen bekijken.
Toch een post of 60 geluktquote:Op woensdag 8 april 2015 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn naam TT topic hiervoor zo netjes seksloos is gebleven.
Ik wil daarvoor iedereen bedanken.
Is een leuk verhaal over seks een aanlokkelijke tegenprestatie?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:50 schreef Puala het volgende:
Maar, ander onderwerp dan mijn tetten. Iemand nog een leuk verhaal over seks ofzo?
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is een leuk verhaal over seks een aanlokkelijke tegenprestatie?
quote:
Wat je kwijt wilt?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, een 'leuk leuk verhaal' of een 'grappig leuk verhaal'?
Is het weer world-emo-day?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan mijn vreugdetranen nauwelijks onderdrukken.
Er is tegenwoordig overal een dag voor, dus het zou me niets verbazenquote:
Kom ik nog op terug dan. Dat soort afleiding heb ik teveel last van op mijn werk.quote:
Ow, ik was de belangrijkste categorie vergeten zie ik, de 'leuke opwindende verhalen'. Schandalig...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |