Balen zeg, want dat was stiekem wel de hoop toch? Duimen maar dat het toch uit zichzelf weer een beetje beter gaat.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Pijnlijk, nog niets beter helaas. Maar morgen weer werken en kijken of dat gaat
Alaaf!quote:
Ja, ga je dat vanavond ook zeggen?quote:
Succesquote:Op woensdag 8 april 2015 13:33 schreef yats het volgende:
Tijd voor deel 1 van de assesment...Wish me luck
Enkel als jij je verkleedt als prinses Carnaval.quote:
Omdat carnavalquote:
Hoe ziet dat eruit?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als jij je verkleedt als prinses Carnaval.
Ik vrees dat het gewoon langer nodig heeft dan ik leuk vind. Was er gisteravond al wel klaar mee. De huisarts gaat de foto's wel opvragen en bij twijfel krijg ik een spalk. Vandaag of morgen hoor ik dat. Maar ga er vanuit dat de SEH arts weet wat ze gedaan heeft en er niets te zien is op de foto.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Balen zeg, want dat was stiekem wel de hoop toch? Duimen maar dat het toch uit zichzelf weer een beetje beter gaat.
Niet opwindend, vrees ik.quote:
Meer, ik vrees voor mijn leven als ik met mijn accent bier bestelquote:
Ik heb ook niet echt iets met Carnaval. Best leuk 1 keer per 5 jaar ofzo, maar daar blijft het dan ook wel weer bij.quote:
En wanneer was jouw laatste keer?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt iets met Carnaval. Best leuk 1 keer per 5 jaar ofzo, maar daar blijft het dan ook wel weer bij.
Snap ik. Fijn dat je je desondanks wel weet te redden. Vrouwen die ook handig zijn met één hand.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vrees dat het gewoon langer nodig heeft dan ik leuk vind. Was er gisteravond al wel klaar mee. De huisarts gaat de foto's wel opvragen en bij twijfel krijg ik een spalk. Vandaag of morgen hoor ik dat. Maar ga er vanuit dat de SEH arts weet wat ze gedaan heeft en er niets te zien is op de foto.
En je word best handig met 1 hand
Gewoon doen alsof je verkleed bent als Amsterdammer en je je gewoon enorm goed in je rol inleeftquote:Op woensdag 8 april 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer, ik vrees voor mijn leven als ik met mijn accent bier bestel.
Clownquote:
Ja het is nog best vermakelijk hoor. Probeer maar eens als rechtshandige met links snijbonen te snijden. Ik heb best lol gehad gisterquote:Op woensdag 8 april 2015 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik. Fijn dat je je desondanks wel weet te redden. Vrouwen die ook handig zijn met één hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |