Ja dat is waar. Soms zijn dagen zelfs dubbel geboekt. Al heb ik nog nooit een hele lijst kunnen vinden eigenlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig overal een dag voor, dus het zou me niets verbazen.
Is er eigenlijk een autoriteit die die dagen bepaalt of kan iedereen zijn eigen wereld-****-dag beginnen?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Soms zijn dagen zelfs dubbel geboekt. Al heb ik nog nooit een hele lijst kunnen vinden eigenlijk
Gelukkig. Wel slim dat je gewoon vroeg begonnen bentquote:Op woensdag 8 april 2015 13:56 schreef Californium het volgende:
even bijgepraat met collega. Voel me alweer wat beter nu
Geen idee. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een autoriteit die die dagen bepaalt of kan iedereen zijn eigen wereld-****-dag beginnen?
Toch maar eens uitzoeken, ik wil best een World-HeatWave-Dayquote:Op woensdag 8 april 2015 13:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig. Wel slim dat je gewoon vroeg begonnen bentYay for you!
[..]
Geen idee. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Moet vast te regelen zijn gok ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch maar eens uitzoeken, ik wil best een World-HeatWave-Day.
Voelde je je kut dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:56 schreef Californium het volgende:
even bijgepraat met collega. Voel me alweer wat beter nu
Ik ben toch vrij deze weekquote:
16 meiquote:Op woensdag 8 april 2015 14:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Campagne voeren! Maar eerst een datum prikken natuurlijk
Ik pleit voor 1-4, en dan elk jaar opnieuwquote:Op woensdag 8 april 2015 14:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Campagne voeren! Maar eerst een datum prikken natuurlijk
Iemand moet dat zijn hierquote:
van gister nog even. Maar nu dus al wat beter. Hoewel hij er wel beetje hard in ging op sommige dingen... maar ik zal m vrijdag wel even rechttrekken.quote:
Te.Shockend. Must.Not.Read.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:04 schreef Californium het volgende:
[..]
van gister nog even. Maar nu dus al wat beter. Hoewel hij er wel beetje hard in ging op sommige dingen... maar ik zal m vrijdag wel even rechttrekken.
Soms is dat even nodig toch? Maar fijn dat t gewerkt heeftquote:Op woensdag 8 april 2015 14:04 schreef Californium het volgende:
[..]
van gister nog even. Maar nu dus al wat beter. Hoewel hij er wel beetje hard in ging op sommige dingen... maar ik zal m vrijdag wel even rechttrekken.
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ach zo. Hoezo moet je hem rechttrekken dan? Zit toch goed in je hoofd nu?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb gemist wat er gebeurd wasquote:Op woensdag 8 april 2015 14:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Gewoon zeggen tegen hemquote:Op woensdag 8 april 2015 14:14 schreef Californium het volgende:
ja. Maar hij had het over dingen waar ik het niet zo mee eens was (andere shit) achteraf. Maak me er niet druk om, maar moet het even kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |