Ja, maar dat geluid van dat likken aan de muur en deur is bijna net zo irritant als nagels over een schoolbord. Dus dat vind ik niet zo lief en dan zeg ik altijd 'Nala, niet doen!quote:Op woensdag 8 april 2015 15:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat een stomme mormels ook eh![]()
Doch so so lief
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mohhhh!!
Bonnie zat net m'n been droog te likken. She frightens me sometimes :$
Jullie katten zijn raar.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nala die gaat soms de muur staan likken. Of de zijkanten van de deuren. Of het horgordijn
Ze hebben jouw nieuwe avatar binnen richting oosten geprojecteerdquote:Zo ziet het er niet uit. Rijen met mannen en op +- 4-5 meter er achter een klein rijtje vrouwen.
Hou op voordat ik ook in crazy cat lady modus gaquote:Op woensdag 8 april 2015 15:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat een stomme mormels ook eh![]()
Doch so so lief
She's got exquisite tastequote:Op woensdag 8 april 2015 15:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mohhhh!!
Bonnie zat net m'n been droog te likken. She frightens me sometimes :$
Hahaha, nohhquote:Op woensdag 8 april 2015 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar dat geluid van dat likken aan de muur en deur is bijna net zo irritant als nagels over een schoolbord. Dus dat vind ik niet zo lief en dan zeg ik altijd 'Nala, niet doen!' en dan rent ze heel hard weg
![]()
Verder zijn ze lief ja
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha, nohh
Ja, ik begrijp het wel, van dat geluid
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hou op voordat ik ook in crazy cat lady modus ga
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[..]
Jullie katten zijn raar.
Maar wel cute
No! Go for itquote:Op woensdag 8 april 2015 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sowieso. Ze heeft sws een benenfetishquote:
Word je een Lody?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
bespuiten met een beetje verdunde azijn,, vinden ze smerigquote:Op woensdag 8 april 2015 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar dat geluid van dat likken aan de muur en deur is bijna net zo irritant als nagels over een schoolbord. Dus dat vind ik niet zo lief en dan zeg ik altijd 'Nala, niet doen!' en dan rent ze heel hard weg
![]()
Verder zijn ze lief ja
Is dat niet slecht voor verf/behang?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
bespuiten met een beetje verdunde azijn,, vinden ze smerig
quote:
Dat schijnt de mannelijke versie van een crazy cat lady te zijn.quote:
Werkze en zuipzequote:Op woensdag 8 april 2015 15:21 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga nog even geilen op Kennedy en "JA, ZO IS DAT KENNEDY" roepen omdat ze gelijk heeft en dan ga ik even werken en dan zuipen, dus ik spreek jullie later![]()
Ik hoop van nietquote:
Decollete kleuren?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
Zon, voortuintje, koffie en decolleté kleuren.
Je bent en blijft Barb.quote:
Waar een wil is, is een weg.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een hemdje is het nog wat fris Thijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |