abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2015 @ 15:17:39 #226
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_151484322
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:16 schreef Dqod het volgende:

[..]

Wat een stomme mormels ook eh :') _O-

Doch so so lief O+
Ja, maar dat geluid van dat likken aan de muur en deur is bijna net zo irritant als nagels over een schoolbord. Dus dat vind ik niet zo lief en dan zeg ik altijd 'Nala, niet doen! :( ' en dan rent ze heel hard weg :D

Verder zijn ze lief ja O+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 8 april 2015 @ 15:17:42 #227
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_151484326
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:15 schreef Dqod het volgende:

[..]

Mohhhh O+!!
Bonnie zat net m'n been droog te likken. She frightens me sometimes :$
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Nala die gaat soms de muur staan likken. Of de zijkanten van de deuren. Of het horgordijn :')
Jullie katten zijn raar.
Maar wel cute O+
  woensdag 8 april 2015 @ 15:18:37 #228
440396 kweetutniet
Of juist wel !
pi_151484351
quote:
Zo ziet het er niet uit. Rijen met mannen en op +- 4-5 meter er achter een klein rijtje vrouwen.
Ze hebben jouw nieuwe avatar binnen richting oosten geprojecteerd :+
pi_151484355
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:16 schreef Dqod het volgende:

[..]

Wat een stomme mormels ook eh :') _O-

Doch so so lief O+
Hou op voordat ik ook in crazy cat lady modus ga :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 april 2015 @ 15:18:56 #230
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151484363
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:15 schreef Dqod het volgende:

[..]

Mohhhh O+!!
Bonnie zat net m'n been droog te likken. She frightens me sometimes :$
She's got exquisite taste :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 8 april 2015 @ 15:19:01 #231
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_151484367
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ja, maar dat geluid van dat likken aan de muur en deur is bijna net zo irritant als nagels over een schoolbord. Dus dat vind ik niet zo lief en dan zeg ik altijd 'Nala, niet doen! :( ' en dan rent ze heel hard weg :D

Verder zijn ze lief ja O+
Hahaha, nohh :D
Ja, ik begrijp het wel, van dat geluid :')

O+
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 8 april 2015 @ 15:19:31 #232
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_151484371
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:19 schreef Dqod het volgende:

[..]

Hahaha, nohh :D
Ja, ik begrijp het wel, van dat geluid :')

O+
O+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 april 2015 @ 15:19:35 #233
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151484375
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hou op voordat ik ook in crazy cat lady modus ga :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 8 april 2015 @ 15:19:44 #234
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_151484379
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

[..]

Jullie katten zijn raar.
Maar wel cute O+
:D O+
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hou op voordat ik ook in crazy cat lady modus ga :@
No! Go for it :@
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

She's got exquisite taste :P
Sowieso. Ze heeft sws een benenfetish :@
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_151484382
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_151484407
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 8 april 2015 @ 15:20:57 #237
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151484413
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hou op voordat ik ook in crazy cat lady modus ga :@
Word je een Lody?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151484415
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ja, maar dat geluid van dat likken aan de muur en deur is bijna net zo irritant als nagels over een schoolbord. Dus dat vind ik niet zo lief en dan zeg ik altijd 'Nala, niet doen! :( ' en dan rent ze heel hard weg :D

Verder zijn ze lief ja O+
bespuiten met een beetje verdunde azijn,, vinden ze smerig ;)
dus
  woensdag 8 april 2015 @ 15:21:32 #239
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_151484423
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:21 schreef Evie het volgende:

[..]

bespuiten met een beetje verdunde azijn,, vinden ze smerig ;)
Is dat niet slecht voor verf/behang?
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 8 april 2015 @ 15:21:33 #240
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151484424
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:20 schreef yats het volgende:

[..]

Word je een Lody?
lody?
  woensdag 8 april 2015 @ 15:21:53 #241
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_151484435
Maar ik ga nog even geilen op Kennedy en "JA, ZO IS DAT KENNEDY" roepen omdat ze gelijk heeft en dan ga ik even werken en dan zuipen, dus ik spreek jullie later O+

:* :W
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 april 2015 @ 15:22:17 #242
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151484444
quote:
8s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 8 april 2015 @ 15:22:28 #243
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151484447
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

lody?
Dat schijnt de mannelijke versie van een crazy cat lady te zijn.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151484452
quote:
17s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:21 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga nog even geilen op Kennedy en "JA, ZO IS DAT KENNEDY" roepen omdat ze gelijk heeft en dan ga ik even werken en dan zuipen, dus ik spreek jullie later O+

:* :W
Werkze en zuipze :* :W
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_151484486
Zon, voortuintje, koffie en decolleté kleuren.
O+
pi_151484556
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:20 schreef yats het volgende:

[..]

Word je een Lody?
Ik hoop van niet ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 april 2015 @ 15:26:36 #247
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151484557
quote:
17s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
Zon, voortuintje, koffie en decolleté kleuren.
O+
Decollete kleuren?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 april 2015 @ 15:27:04 #248
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151484573
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik hoop van niet ;(
Je bent en blijft Barb.

Met kittens.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_151484588
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Decollete kleuren?
In een hemdje is het nog wat fris Thijs :@
pi_151484625
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:27 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

In een hemdje is het nog wat fris Thijs :@
Waar een wil is, is een weg. O+
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_151484656
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:27 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

In een hemdje is het nog wat fris Thijs :@
inb4 harde tepels posts.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_151484665
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:28 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Waar een wil is, is een weg. O+
Vrijdag kan het vast wel maar nu is dat nog niet aangenaam plus ik moet zo weer weg.

Mijn planning vandaag sucks en ik ben aan het heen en weren vandaag :D _O-
pi_151484675
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

inb4 harde tepels posts.
ik heb altijd harde tepels :')
  woensdag 8 april 2015 @ 15:30:53 #254
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_151484703
Ik wilde buiten zitten op mijn balkon maar was toch te koud ;(
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 april 2015 @ 15:31:03 #255
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151484711
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:27 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

In een hemdje is het nog wat fris Thijs :@
Ohw :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 april 2015 @ 15:31:32 #256
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151484726
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

inb4 harde tepels posts.
inb4 Fax "Ik weet er wel raad mee".
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_151484740
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wilde buiten zitten op mijn balkon maar was toch te koud ;(
Zie je! Hier schijnt ook magertjes de zon maar hij is wel lekker genoeg om buiten te zitten.
  woensdag 8 april 2015 @ 15:32:31 #258
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_151484765
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:31 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zie je! Hier schijnt ook magertjes de zon maar hij is wel lekker genoeg om buiten te zitten.
Zelfs met vest aan was het koud. Maar ik heb dan ook geen zon op mijn balkon en de wind stond in mijn richting ;( Not very helpful ;(
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_151484766
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:30 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

ik heb altijd harde tepels :')
*pok!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_151484770
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:31 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zie je! Hier schijnt ook magertjes de zon maar hij is wel lekker genoeg om buiten te zitten.
Kan niet wachten op vrijdag O+
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 8 april 2015 @ 15:33:16 #261
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_151484784
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Kan niet wachten op vrijdag O+
Dan kan ik als het goed is wel aangenaam op het balkon zitten studeren O+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 april 2015 @ 15:33:31 #262
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151484788
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

*pok!
*prik!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_151484794
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

*pok!
Ik zal jou eens *pokk doen :(
pi_151484796
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Dan kan ik als het goed is wel aangenaam op het balkon zitten studeren O+
:Y O+ Eindelijk :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_151484822
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Kan niet wachten op vrijdag O+
Jij bent toch gewoon aan het werk dan :6
pi_151484830
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Dan kan ik als het goed is wel aangenaam op het balkon zitten studeren O+
Welke studie doe je? :)
pi_151484846
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:34 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Jij bent toch gewoon aan het werk dan :6
We zullen zie, als het fucking lekker weer is ben ik de moeilijkste niet om hem eruit te naaien. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_151484859
studeren. Damn. Blij dat ik dat niet meer hoef :).

@Dqod :W

@Hosti: klopt, eigenlijk om 3 als ik het terugreken. maar om 4 altijd een bespreking dus daar maar heen. om half 6 sowieso thuis zijn want krijg eters O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 8 april 2015 @ 15:36:11 #269
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_151484881
Ik weet nu al wat ik vrijdag aan ga doen :o :+ Zin in.
pi_151484904
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

We zullen zie, als het fucking lekker weer is ben ik de moeilijkste niet om hem eruit te naaien. :')
Dat dat kan :o


@buurmeisje. Lijkt me heerlijk op een balkonnetje studeren.
Is het wel een rustige buurt?
pi_151484925
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:35 schreef Californium het volgende:
studeren. Damn. Blij dat ik dat niet meer hoef :).

@Dqod :W

@Hosti: klopt, eigenlijk om 3 als ik het terugreken. maar om 4 altijd een bespreking dus daar maar heen. om half 6 sowieso thuis zijn want krijg eters O+
Ah op die fiets, geen wonder dat je duf bent dan. Collega's over de vloer? *O*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 8 april 2015 @ 15:37:40 #272
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_151484939
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:34 schreef netchip het volgende:

[..]

Welke studie doe je? :)
Integrale Veiligheidskunde :)

quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Dat dat kan :o

@buurmeisje. Lijkt me heerlijk op een balkonnetje studeren.
Is het wel een rustige buurt?
Rustig genoeg :Y
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_151484942
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:33 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik zal jou eens *pokk doen :(
Bring it.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_151484945
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Dat dat kan :o

@buurmeisje. Lijkt me heerlijk op een balkonnetje studeren.
Is het wel een rustige buurt?
Werk in in een heel tolerant bedrijf O+ Als mijn werk maar af komt. :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 8 april 2015 @ 15:39:30 #275
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151484989
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef FrauMilena het volgende:
Ik weet nu al wat ik vrijdag aan ga doen :o :+ Zin in.
Nu maak je iedereen nieuwsgierig wat je gaat doen
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 8 april 2015 @ 15:39:44 #276
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151484997
Sjonge, wat een weer O+. Zelfs warm in de zon. Ik ga met t peerd naar het strand :9.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_151485008
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Integrale Veiligheidskunde :)

[..]

Rustig genoeg :Y
Heerlijk!

@ Hosti dat is wel chill zo'n bedrijf.
pi_151485021
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ah op die fiets, geen wonder dat je duf bent dan. Collega's over de vloer? *O*
was om kwart voor 5 wakker, om 7 uur maar gaan werken :')

Is maar 1 collega die over de vloer mag komen en dat doet ie niet :@.

Theatersporters O+ Ze hebben van de vereniging de vreemdgaan weken: kun je meertrainen met andere teams(op andere avond dus) dus vanavond ga ik bij een ander team meespelen :) eerst eff happen samen :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 8 april 2015 @ 15:40:37 #279
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_151485026
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:39 schreef yats het volgende:

[..]

Nu maak je iedereen nieuwsgierig wat je gaat doen
Nee, niet iedereen hoor
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 april 2015 @ 15:40:48 #280
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151485033
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef FrauMilena het volgende:
Ik weet nu al wat ik vrijdag aan ga doen :o :+ Zin in.
Ik ook :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_151485038
quote:
[img]http://i.fokzine.netpokif[/img] Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Bring it.
*pok op je gok :(
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 april 2015 @ 15:41:15 #282
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151485046
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:40 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

*pok op je gok :(
Tok ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_151485074
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:39 schreef Samzz het volgende:
Sjonge, wat een weer O+. Zelfs warm in de zon. Ik ga met t peerd naar het strand :9.
Lekker :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_151485079
Wat is er vrijdag?
pi_151485087
En we gaan weer ff cruisen :W
  woensdag 8 april 2015 @ 15:42:43 #286
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_151485090
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:42 schreef rival het volgende:
Wat is er vrijdag?
Mooi weer O+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 8 april 2015 @ 15:43:07 #287
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151485109
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Lekker :9
Ja, wat een weer O+. Alles loopt hier in t-shirt :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_151485115
Haha. Wat ben ik een sukkel. :') Die chick wilde met me als vrienden naar dat schoolfeest. Haha.
  woensdag 8 april 2015 @ 15:43:29 #289
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151485119
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:42 schreef rival het volgende:
Wat is er vrijdag?
Dan is het vrijdag. En mooi weer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 april 2015 @ 15:43:36 #290
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151485124
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef netchip het volgende:
Haha. Wat ben ik een sukkel. :') Die chick wilde met me als vrienden naar dat schoolfeest. Haha.
Jammer ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 8 april 2015 @ 15:43:48 #291
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151485129
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef netchip het volgende:
Haha. Wat ben ik een sukkel. :') Die chick wilde met me als vrienden naar dat schoolfeest. Haha.
Whut :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_151485137
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:40 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

*pok op je gok :(
Merk d'r niks van.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 8 april 2015 @ 15:44:28 #293
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151485151
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:40 schreef Californium het volgende:

[..]

was om kwart voor 5 wakker, om 7 uur maar gaan werken :')

Is maar 1 collega die over de vloer mag komen en dat doet ie niet :@.

Theatersporters O+ Ze hebben van de vereniging de vreemdgaan weken: kun je meertrainen met andere teams(op andere avond dus) dus vanavond ga ik bij een ander team meespelen :) eerst eff happen samen :)
Klinkt leuk! Hoe werkt dat met theatersport eigenlijk? :@ Je speelt tegen een ander team?

quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:40 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nee, niet iedereen hoor
Uitzonderingen moeten er zijn Roy
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151485156
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef netchip het volgende:
Haha. Wat ben ik een sukkel. :') Die chick wilde met me als vrienden naar dat schoolfeest. Haha.
Aw ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_151485162
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Jammer ;(
Jammer ja. Het gênante is nog dat ik dat niet doorhad, dus ze vond het nogal grappig. :P
pi_151485178
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Whut :').
Tja. Idk. Ik vind t ook rare logica maar goed.
  woensdag 8 april 2015 @ 15:45:38 #297
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_151485197
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:39 schreef yats het volgende:

[..]

Nu maak je iedereen nieuwsgierig wat je gaat doen
Geen rok of jurk iig. ;(

quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ook :@
:D
pi_151485249
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, wat een weer O+. Alles loopt hier in t-shirt :D.
Hier sommige mensen ook :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 8 april 2015 @ 15:47:20 #299
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151485264
Goed, weg. Bye O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 april 2015 @ 15:48:08 #300
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151485288
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:45 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Geen rok of jurk iig. ;(

[..]

:D
Die kan wel van pas komen vrijdag :9
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:47 schreef Samzz het volgende:
Goed, weg. Bye O+.
Dag Samske :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')