Heerlijk!quote:Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Integrale Veiligheidskunde
[..]
Rustig genoeg
was om kwart voor 5 wakker, om 7 uur maar gaan werkenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah op die fiets, geen wonder dat je duf bent dan. Collega's over de vloer?
Nee, niet iedereen hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 15:39 schreef yats het volgende:
[..]
Nu maak je iedereen nieuwsgierig wat je gaat doen
Ik ookquote:Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef FrauMilena het volgende:
Ik weet nu al wat ik vrijdag aan ga doen![]()
Zin in.
*pok op je gokquote:[img]http://i.fokzine.netpokif[/img] Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bring it.
Tokquote:
Lekkerquote:Op woensdag 8 april 2015 15:39 schreef Samzz het volgende:
Sjonge, wat een weer. Zelfs warm in de zon. Ik ga met t peerd naar het strand
.
Ja, wat een weerquote:
Jammerquote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef netchip het volgende:
Haha. Wat ben ik een sukkel.Die chick wilde met me als vrienden naar dat schoolfeest. Haha.
Whutquote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef netchip het volgende:
Haha. Wat ben ik een sukkel.Die chick wilde met me als vrienden naar dat schoolfeest. Haha.
Merk d'r niks van.quote:
Klinkt leuk! Hoe werkt dat met theatersport eigenlijk?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
was om kwart voor 5 wakker, om 7 uur maar gaan werken
Is maar 1 collega die over de vloer mag komen en dat doet ie niet.
TheatersportersZe hebben van de vereniging de vreemdgaan weken: kun je meertrainen met andere teams(op andere avond dus) dus vanavond ga ik bij een ander team meespelen
eerst eff happen samen
Uitzonderingen moeten er zijn Royquote:
Awquote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef netchip het volgende:
Geen rok of jurk iig.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:39 schreef yats het volgende:
[..]
Nu maak je iedereen nieuwsgierig wat je gaat doen
quote:
Hier sommige mensen ookquote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat een weer. Alles loopt hier in t-shirt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |