inb4 harde tepels posts.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een hemdje is het nog wat fris Thijs
Vrijdag kan het vast wel maar nu is dat nog niet aangenaam plus ik moet zo weer weg.quote:
Ohwquote:Op woensdag 8 april 2015 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een hemdje is het nog wat fris Thijs
inb4 Fax "Ik weet er wel raad mee".quote:
Zie je! Hier schijnt ook magertjes de zon maar hij is wel lekker genoeg om buiten te zitten.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wilde buiten zitten op mijn balkon maar was toch te koud
Zelfs met vest aan was het koud. Maar ik heb dan ook geen zon op mijn balkon en de wind stond in mijn richtingquote:Op woensdag 8 april 2015 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie je! Hier schijnt ook magertjes de zon maar hij is wel lekker genoeg om buiten te zitten.
*pok!quote:
Kan niet wachten op vrijdagquote:Op woensdag 8 april 2015 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie je! Hier schijnt ook magertjes de zon maar hij is wel lekker genoeg om buiten te zitten.
Dan kan ik als het goed is wel aangenaam op het balkon zitten studerenquote:
*prik!quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kan ik als het goed is wel aangenaam op het balkon zitten studeren
Welke studie doe je?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kan ik als het goed is wel aangenaam op het balkon zitten studeren
We zullen zie, als het fucking lekker weer is ben ik de moeilijkste niet om hem eruit te naaien.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent toch gewoon aan het werk dan
Dat dat kanquote:Op woensdag 8 april 2015 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We zullen zie, als het fucking lekker weer is ben ik de moeilijkste niet om hem eruit te naaien.
Ah op die fiets, geen wonder dat je duf bent dan. Collega's over de vloer?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:35 schreef Californium het volgende:
studeren. Damn. Blij dat ik dat niet meer hoef.
@Dqod
@Hosti: klopt, eigenlijk om 3 als ik het terugreken. maar om 4 altijd een bespreking dus daar maar heen. om half 6 sowieso thuis zijn want krijg eters
Integrale Veiligheidskundequote:
Rustig genoegquote:Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dat kan
@buurmeisje. Lijkt me heerlijk op een balkonnetje studeren.
Is het wel een rustige buurt?
Bring it.quote:
Werk in in een heel tolerant bedrijfquote:Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dat kan
@buurmeisje. Lijkt me heerlijk op een balkonnetje studeren.
Is het wel een rustige buurt?
Nu maak je iedereen nieuwsgierig wat je gaat doenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef FrauMilena het volgende:
Ik weet nu al wat ik vrijdag aan ga doen![]()
Zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |