abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151484656
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:27 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

In een hemdje is het nog wat fris Thijs :@
inb4 harde tepels posts.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_151484665
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:28 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Waar een wil is, is een weg. O+
Vrijdag kan het vast wel maar nu is dat nog niet aangenaam plus ik moet zo weer weg.

Mijn planning vandaag sucks en ik ben aan het heen en weren vandaag :D _O-
pi_151484675
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

inb4 harde tepels posts.
ik heb altijd harde tepels :')
  woensdag 8 april 2015 @ 15:30:53 #254
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_151484703
Ik wilde buiten zitten op mijn balkon maar was toch te koud ;(
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 april 2015 @ 15:31:03 #255
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151484711
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:27 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

In een hemdje is het nog wat fris Thijs :@
Ohw :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 april 2015 @ 15:31:32 #256
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151484726
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

inb4 harde tepels posts.
inb4 Fax "Ik weet er wel raad mee".
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_151484740
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wilde buiten zitten op mijn balkon maar was toch te koud ;(
Zie je! Hier schijnt ook magertjes de zon maar hij is wel lekker genoeg om buiten te zitten.
  woensdag 8 april 2015 @ 15:32:31 #258
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_151484765
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:31 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zie je! Hier schijnt ook magertjes de zon maar hij is wel lekker genoeg om buiten te zitten.
Zelfs met vest aan was het koud. Maar ik heb dan ook geen zon op mijn balkon en de wind stond in mijn richting ;( Not very helpful ;(
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_151484766
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:30 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

ik heb altijd harde tepels :')
*pok!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_151484770
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:31 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zie je! Hier schijnt ook magertjes de zon maar hij is wel lekker genoeg om buiten te zitten.
Kan niet wachten op vrijdag O+
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 8 april 2015 @ 15:33:16 #261
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_151484784
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Kan niet wachten op vrijdag O+
Dan kan ik als het goed is wel aangenaam op het balkon zitten studeren O+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 april 2015 @ 15:33:31 #262
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151484788
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

*pok!
*prik!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_151484794
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

*pok!
Ik zal jou eens *pokk doen :(
pi_151484796
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Dan kan ik als het goed is wel aangenaam op het balkon zitten studeren O+
:Y O+ Eindelijk :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_151484822
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Kan niet wachten op vrijdag O+
Jij bent toch gewoon aan het werk dan :6
pi_151484830
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Dan kan ik als het goed is wel aangenaam op het balkon zitten studeren O+
Welke studie doe je? :)
pi_151484846
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:34 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Jij bent toch gewoon aan het werk dan :6
We zullen zie, als het fucking lekker weer is ben ik de moeilijkste niet om hem eruit te naaien. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_151484859
studeren. Damn. Blij dat ik dat niet meer hoef :).

@Dqod :W

@Hosti: klopt, eigenlijk om 3 als ik het terugreken. maar om 4 altijd een bespreking dus daar maar heen. om half 6 sowieso thuis zijn want krijg eters O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 8 april 2015 @ 15:36:11 #269
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_151484881
Ik weet nu al wat ik vrijdag aan ga doen :o :+ Zin in.
pi_151484904
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

We zullen zie, als het fucking lekker weer is ben ik de moeilijkste niet om hem eruit te naaien. :')
Dat dat kan :o


@buurmeisje. Lijkt me heerlijk op een balkonnetje studeren.
Is het wel een rustige buurt?
pi_151484925
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:35 schreef Californium het volgende:
studeren. Damn. Blij dat ik dat niet meer hoef :).

@Dqod :W

@Hosti: klopt, eigenlijk om 3 als ik het terugreken. maar om 4 altijd een bespreking dus daar maar heen. om half 6 sowieso thuis zijn want krijg eters O+
Ah op die fiets, geen wonder dat je duf bent dan. Collega's over de vloer? *O*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 8 april 2015 @ 15:37:40 #272
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_151484939
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:34 schreef netchip het volgende:

[..]

Welke studie doe je? :)
Integrale Veiligheidskunde :)

quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Dat dat kan :o

@buurmeisje. Lijkt me heerlijk op een balkonnetje studeren.
Is het wel een rustige buurt?
Rustig genoeg :Y
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_151484942
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:33 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik zal jou eens *pokk doen :(
Bring it.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_151484945
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Dat dat kan :o

@buurmeisje. Lijkt me heerlijk op een balkonnetje studeren.
Is het wel een rustige buurt?
Werk in in een heel tolerant bedrijf O+ Als mijn werk maar af komt. :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 8 april 2015 @ 15:39:30 #275
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151484989
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef FrauMilena het volgende:
Ik weet nu al wat ik vrijdag aan ga doen :o :+ Zin in.
Nu maak je iedereen nieuwsgierig wat je gaat doen
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')