abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2015 @ 09:49:40 #1
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_150451768

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een Fok!-team deelnemen aan de Ekiden (estafette-marathon) in Zwolle op 19 april. Wil jij ook meedoen, stuur dan een PM naar pijll, en geef aan welke afstand (5km/7km/10km) je zou willen lopen.

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: Verlopen challenges
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 1% gewijzigd door MaleDuck op 10-03-2015 12:42:01 ]
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_150451922
Leuk verslag guard! puike tijd ook :9~

SPOILER
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 9 maart 2015 @ 10:00:34 #3
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150451939
Ze hebben mn rotkop gewoon echt in de krant gezet :P
F means you're fucked
pi_150451964
Ik ga dit weekend weer eens gewoon lopen, dus geen wedstrijd. Ik wil eigenlijk een rondje van rond de 25 kilometer gaan doen en er is niet echt een leuke wedstrijd over die afstand. Het lijkt mij wel weer eens leuk om alleen te lopen in relatieve rust. Dat is in december voor het laatst geweest.
pi_150452355
Beetje stijf hier en daar maar voel me verder goed, nu al zin in de volgende wedstrijd :)
pi_150452399
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:00 schreef YUR het volgende:
Ze hebben mn rotkop gewoon echt in de krant gezet :P
Scan!

BTW, TV West heeft hun videoverslag online gezet: http://www.omroepwest.nl/(...)c-loop-2015-den-haag

Ik vond het erg leuk om te kijken. Het is veel meer dan een mosselfilmpje in ieder geval.

Hoogtepunt van deze video van een halfuur: Katja zwabbert _O_
pi_150452430
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:22 schreef thelaudprince het volgende:
Beetje stijf hier en daar maar voel me verder goed, nu al zin in de volgende wedstrijd :)
Ik ben echt tiptop in orde. Vorig jaar kwam ik op maandag nog nauwelijks de trap op en af, nu geen enkel probleem.
En inderdaad zin in de volgende wedstrijd, zaterdag alweer, lekker 25 km trailen O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_150452614
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:17 schreef Guard het volgende:
Effe verslagje dan maar

SPOILER
TL;DR: mooi weer, lekker gelopen.
Goed verslag Guard! Puike PRverbetering ook ook trouwens
quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:58 schreef CaLeX het volgende:
Leuk verslag guard! puike tijd ook :9~

SPOILER
Stiekem? Daar mag je gewoon ongegeneerd trots op zijn! Het lijkt op een negatieve split en anders wel goed vlak gelopen ^O^

Er is gisteren erg goed gelopen door iedereen, veel PR's en anderszins goed gelopen loopjes . Inclusief YUR met z'n funrun.

Het was een mooie dag om te lopen 8-)
  maandag 9 maart 2015 @ 10:41:35 #10
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150452818
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:24 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Scan!

BTW, TV West heeft hun videoverslag online gezet: http://www.omroepwest.nl/(...)c-loop-2015-den-haag

Ik vond het erg leuk om te kijken. Het is veel meer dan een mosselfilmpje in ieder geval.

Hoogtepunt van deze video van een halfuur: Katja zwabbert _O_
SPOILER
F means you're fucked
pi_150452887
^O^ Leuk YUR.
pi_150452900
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:41 schreef YUR het volgende:

[..]

SPOILER
Zag hem al op FB, leuk!
pi_150452964
Ik zie nu pas wat een hoop mensen er achter ons stonden :D . Daar krijg je vooraan echt niets van mee. Ik hoorde van een vriendin die ergens achteraan stond dat ze bij het ingaan van de eerste bocht vanwege de drukte gewoon moesten lopen. Dat is dan toch wel moeilijk te bevatten. Ik heb eigenlijk nergens echt in de drukte gelopen. Het was best wel goed te doen.

SPOILER
pi_150453000
Daarom is het ook beter om in startvak A of B te starten, ik had ook niet echt last van de drukte eigenlijk
  maandag 9 maart 2015 @ 10:50:52 #15
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150453043
Ik liep er midden in, maar last heb ik niet gehad. Ligt er maar net aan hoe je er mee omgaat :)
F means you're fucked
pi_150453096
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:50 schreef YUR het volgende:
Ik liep er midden in, maar last heb ik niet gehad. Ligt er maar net aan hoe je er mee omgaat :)
Jij ging dan ook voor de fun ;)
pi_150453117
Ik startte in startvak C (opgegeven tijd onder de 1:50) maar was van plan om boven de 2 uur te lopen. Helemaal achteraan gestart, en tot ongeveer 8 km in alle rust kunnen lopen.

Daarna ben ik ingehaald door bijna iedereen van de tweede startgolf, denk ik.
  maandag 9 maart 2015 @ 10:54:34 #18
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_150453159
Dat ze jou in de krant zetten YUR. Dat verkoopt toch niet..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_150453178
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:48 schreef Devv het volgende:
Ik zie nu pas wat een hoop mensen er achter ons stonden :D . Daar krijg je vooraan echt niets van mee. Ik hoorde van een vriendin die ergens achteraan stond dat ze bij het ingaan van de eerste bocht vanwege de drukte gewoon moesten lopen. Dat is dan toch wel moeilijk te bevatten. Ik heb eigenlijk nergens echt in de drukte gelopen. Het was best wel goed te doen.

SPOILER
Volgens mij spot ik mezelf ook op deze pic wat verder naar achter, links in het vak (voor de kijkers rechts), maar dat is niet met zekerheid te zeggen, alleen een half hoofdje, niet te zien wel kleur shirt eronder zit, en ik was niet de enige met een zonnebril...
  maandag 9 maart 2015 @ 10:56:58 #20
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150453238
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat ze jou in de krant zetten YUR. Dat verkoopt toch niet..
Ik begrijp er ook nix van. Het zal wel een of ander wetenschappelijk onderzoek zijn ofzo
F means you're fucked
  maandag 9 maart 2015 @ 11:03:21 #21
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_150453396
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:50 schreef YUR het volgende:
Nou je moest wel veel moeite doen om bij mij te komen hoor :P
  maandag 9 maart 2015 @ 11:04:13 #22
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150453419
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:03 schreef GotC het volgende:

[..]

Nou je moest wel veel moeite doen om bij mij te komen hoor :P
Ik liet de anderen rustig voor gaan :)
F means you're fucked
pi_150453582
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:04 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik liet de anderen rustig voor gaan :)
Was het zo druk met selfies maken met GotC dan? :o
  maandag 9 maart 2015 @ 11:13:36 #24
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150453668
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:09 schreef Guard het volgende:

[..]

Hele rijen!
F means you're fucked
pi_150453715
Niemand wil met mij op de foto dus ik ren maar door ;)
  maandag 9 maart 2015 @ 11:17:53 #26
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_150453779
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:09 schreef Guard het volgende:

[..]

B-)
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 11:43:14 #27
155227 crew  Guppy
dus
pi_150454545
Net even het verslag van Omroep West teruggekeken. En dan vind ik het toch weer jammer dat ik er niet bij was ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_150455572
Eerst dacht ik dat ik Yur zag bij 26:22 maar volgens mij is t Yur toch niet...
pi_150456088
OK, ik heb even een beetje geruststelling nodig of een goeie wake-up call. sorry voor de wall-of-text alvast.

Ik loop al een 2 tal jaar, ik heb rustig opgebouwd, soms wel eens een dipje van een maand of 2 niet lopen gehad maar dan terug begonnen. Ik heb vooral op uithouding gewerk en kan nu toch al anderhalf jaar, een uur aan een stuk door lopen en vaak nog wat meer. ik doe 1u10min over 10 km dus snel kan je me niet noemen maar ik wou binnenkort met interval beginnen. Ik loop nu 1x in de week en doe daarnaast nog fitness en iaido.

Waar het nu eigenlijk over gaat, ik heb al een week of 3 last van mijn rechterknie, de pijn komt opzetten na 7 à 8 km maar ik kan nog doorlopen op een rustig tempo en mijn 10 km afmaken. de eerste paar uur erna moet ik het was rustig aandoen (strompelen ook tijdens het wandelen) maar na een paar uurtjes is de pijn weg en kan ik terug gewoon stappen). ik heb komende zondag een wedstrijd van 12 km voor de boeg en mijn laatste loopje voorbije zaterdag is echt slecht gegaan.
Na 6,5 km begon ik de pijn lichtjes te voelen en ben ik een stukje gaan wandelen, slecht idee want dan begon ik de pijn pas te voelen en moest ik echt veel moeite doen om terug in looppas te raken. na 8,5 km ben ik terug even gaan wandelen zodat ik (dacht ik) de laatste 2 km naar huis wel zou halen. En hier is het echt fout gegaan, ik kon mijn rechter knie niet meer plooien zonder pijn en ook met het buigen van mijn rechter enkel voelde ik de pijn naar mijn knie trekken. ik heb gebeld naar mijn vriend om me met de auto te komen oppikken want ik zag het echt niet zitten om als een zombie met een lamme poot naar huis te strompelen.
4 uur later ging het al veel beter, nog wat stram maar ik kon tenminste de trap al terug op. De volgende dag een beetje spierpijn maar niets abnormaal, rustig kunnen wandelen zonder last.

Ik heb morgen een afspraak met de huisarts, ik verwacht waarschijnlijk een doorverwijzing naar de kine en ik vrees dat ik die 12km van zondag op mijn buik ga mogen schrijven.
Zou ik het kunnen oplossen door tijdens de wedstrijd zondag misschien wat vroeger rustmomenten in te lassen (bijvoorbeeld na 3 km al een paar 100m wandelen) mijn tijd kan me eigenlijk gestolen worden, het is gewoon een run in een unieke setting die ik meegemaakt wil hebben.

Herkent er iemand het probleem van pijn na x km (terwijl ik voordien die afstand van 10km zonder veel problemen deed)? Is er een "korte termijn" oplossing voor of zeggen julie gewoon stop voor je je knie aan gort loopt.
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
  maandag 9 maart 2015 @ 12:50:25 #30
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_150456555
H_K, ik heb geen ervaring met het bovenstaande maar je mag in NL zonder doorverwijzing een afspraak maken bij de fysio :)
pi_150456689
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 12:50 schreef GotC het volgende:
H_K, ik heb geen ervaring met het bovenstaande maar je mag in NL zonder doorverwijzing een afspraak maken bij de fysio :)
We weten natuurlijk niet of H_K in NL woont...

H_K, geen enkele wedstrijd is zo uniek dat ie het waard is om voor meerdere maanden uitgeschakeld te zijn. Ik zou in jouw geval gewoon een paar weken rust nemen.
  maandag 9 maart 2015 @ 12:55:36 #32
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_150456728
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 12:54 schreef pijll het volgende:

[..]

We weten natuurlijk niet of H_K in NL woont...

H_K, geen enkele wedstrijd is zo uniek dat ie het waard is om voor meerdere maanden uitgeschakeld te zijn. Ik zou in jouw geval gewoon een paar weken rust nemen.
Vandaar dat ik 'in NL' erbij heb gezet ;) In haar profiel staat niets.
  maandag 9 maart 2015 @ 13:08:21 #33
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_150457108
Laat ik ook maar eens wat schrijven over CPC.

Mijn start was ergens in 'wave 3' dus zo 14:51 was het zo ver en werden we uitgezwaaid richting parcours. Getrouw het motto niet te veel nieuwe dingen doen bij een 'wedstrijd' als bij een training had ik mijn oude schoentjes aan maar wel een paar nieuwe loopsokken. Voraf al de conclusie: de schoenen zijn wel op!

Start verliep rustig en ben aangehaakt bij de ballonnen voor de 2:00 omdat dat een tijd is die er redelijkerwijze wel in kan zitten. Wat drukte en wisselende tempo's de eerste 5 km. Ondanks tempo aangevers gingen de eerste 2 km te langzaam en km 3-6 wat te hard maar op de 10k netjes in 57 minuten doorkomst.

Vanaf daar begon het toch even wat tegen te vallen! Met smamengeknepen billen op zoek naar een dixi wegens dringende noodzaak, tussensstopje dus bij KM 11. Ik weet niet wat ik had gegeten maar bij km 17 gewoon nog een keer. Daar gaan de minuutjes en langzaam komt de 2:00 wel erg ver uit zicht ;)

Van de demping in de oude schoentjes is blijkt niet veel over. Al die trainingen op zachtere ondergrond hebben dat een beetje gemaskeerd blijkbaar dus brandende voorvoeten vanaf KM 15. Nog 6 te gaan en maar weer even stoppen, voeten masseren, schoenen nieuw strikken, bewust hiel-landen. Wat een gepruts. Ben ik dan toch na al dat trainen anders gaan lopen, de demping op de hielen bijkt namelijk nog best aangenaam al loopt het opeens raar.

Een absolute meevaller is het heerlijke weer en het gevoel dat het cardio technisch prima gaat dus dan boeit het ook amper dat het wat langzamer gaat. Tot KM 20 waar de klok aangeeft dat ik ondanks alle tussenstopjes met een versnellingkje de 10km/h+ nog kan halen. Even doorbijten en eindsprintje voor een finish in 2:05:48.

Laatste 1.1 km in 5:48.. Dus voor het volgende HM loopje met wat minder actieve darmen en een nieuw paar Mizuno's moet de 2:00 een keer gaan lukken!
If at first you fail, re-define your objective.
  maandag 9 maart 2015 @ 13:16:14 #34
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150457354
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 12:34 schreef Hello_Kitty het volgende:
OK, ik heb even een beetje geruststelling nodig of een goeie wake-up call. sorry voor de wall-of-text alvast.

Ik loop al een 2 tal jaar, ik heb rustig opgebouwd, soms wel eens een dipje van een maand of 2 niet lopen gehad maar dan terug begonnen. Ik heb vooral op uithouding gewerk en kan nu toch al anderhalf jaar, een uur aan een stuk door lopen en vaak nog wat meer. ik doe 1u10min over 10 km dus snel kan je me niet noemen maar ik wou binnenkort met interval beginnen. Ik loop nu 1x in de week en doe daarnaast nog fitness en iaido.

Waar het nu eigenlijk over gaat, ik heb al een week of 3 last van mijn rechterknie, de pijn komt opzetten na 7 à 8 km maar ik kan nog doorlopen op een rustig tempo en mijn 10 km afmaken. de eerste paar uur erna moet ik het was rustig aandoen (strompelen ook tijdens het wandelen) maar na een paar uurtjes is de pijn weg en kan ik terug gewoon stappen). ik heb komende zondag een wedstrijd van 12 km voor de boeg en mijn laatste loopje voorbije zaterdag is echt slecht gegaan.
Na 6,5 km begon ik de pijn lichtjes te voelen en ben ik een stukje gaan wandelen, slecht idee want dan begon ik de pijn pas te voelen en moest ik echt veel moeite doen om terug in looppas te raken. na 8,5 km ben ik terug even gaan wandelen zodat ik (dacht ik) de laatste 2 km naar huis wel zou halen. En hier is het echt fout gegaan, ik kon mijn rechter knie niet meer plooien zonder pijn en ook met het buigen van mijn rechter enkel voelde ik de pijn naar mijn knie trekken. ik heb gebeld naar mijn vriend om me met de auto te komen oppikken want ik zag het echt niet zitten om als een zombie met een lamme poot naar huis te strompelen.
4 uur later ging het al veel beter, nog wat stram maar ik kon tenminste de trap al terug op. De volgende dag een beetje spierpijn maar niets abnormaal, rustig kunnen wandelen zonder last.

Ik heb morgen een afspraak met de huisarts, ik verwacht waarschijnlijk een doorverwijzing naar de kine en ik vrees dat ik die 12km van zondag op mijn buik ga mogen schrijven.
Zou ik het kunnen oplossen door tijdens de wedstrijd zondag misschien wat vroeger rustmomenten in te lassen (bijvoorbeeld na 3 km al een paar 100m wandelen) mijn tijd kan me eigenlijk gestolen worden, het is gewoon een run in een unieke setting die ik meegemaakt wil hebben.

Herkent er iemand het probleem van pijn na x km (terwijl ik voordien die afstand van 10km zonder veel problemen deed)? Is er een "korte termijn" oplossing voor of zeggen julie gewoon stop voor je je knie aan gort loopt.
Stoppen en rust nemen. En fysio.
Het lijkt op de blessure die ik heb, die komt ook na X km op. (Lopersknie), maar het kan van alles zijn natuurlijk.
Sterkte, blessures zijn bitches.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_150457564
BE dus :) ik zou wel zonder doorverwijzing kunnen maar dan wordt er niet of minder terugbetaald daarmee even de doorverwijzing vooraf.

Bedankt voor de snelle reacties alvast. Als het nu constant pijn deed zou ik het sneller accepteren denk ik maar omdat het nu de dag erop al bijna terug weg is lijkt het zoiets kleins. Daarmee dat ik eigenlijk hoop te horen "deze magische spreuk gaat het probleem volledig oplossen" maar ik eigenlijk wel weet dat rust en nazicht door een specialist de enige echte oplossingen gaan zijn.
ik geef het gewoon niet graag toe ;(
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_150457747
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 12:34 schreef Hello_Kitty het volgende:

[..]

Ik zou gewoon wat minder gaan lopen als het na een dag alweer weg is. Maar een fysio kan je daar waarschijnlijk veel meer over vertellen. Je hoeft ook niet gelijk bij elk pijntje helemaal te stoppen. Die wedstrijd zou je inderdaad met rustmomenten in kunnen delen zoals even stoppen bij een waterpost en stukjes wandelen. Ik kan je pijn natuurlijk niet voelen maar het lijkt mij geen onhaalbare kaart.
pi_150457883
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:23 schreef Hello_Kitty het volgende:
BE dus :)
Dat dacht ik al :)
Ook omdat de dichtstbijzijnde interessante 12km-wedstrijd in Antwerpen is, dit weekend :)

Iedereen hier heeft daar wel ervaring mee, een blessure terwijl je net een leuk evenement op het oog hebt. Toch is het beter verstandig te zijn. Alleen voor de Olympische marathon zou ik het toch proberen, maar dat is voor niemand hier relevant. (Behalve voor jero, natuurlijk.)

En welkom!
pi_150457892
Had voor het lopen al beetje gevoelige hamstring, maar dacht dat dat wel over zou gaan. Begonnen met de intervallen die ik gepland had te doen en daarbij kreeg ik toch weer stuk meer last van m'n hamstring. Dus maar rustig tempo (tussen 6:30 en 7:00) verder gelopen. Tijd gedacht dat ik niet rustig kon lopen, maar ik wilde het niet erger maken en dat lukte wel prima.

Deze week kijken voor nieuwe schoenen. Ook al heb ik nog maar iets meer dan 800 km mee gelopen, sommige plekken beginnen ze toch wel erg te slijten en heb het idee dat ze toch wat minder beginnen te lopen. Heb daarnaast wel goede reden om mezelf nieuwe schoenen cadeau te doen,
SPOILER
pi_150457982
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:33 schreef Voccar het volgende:
Had voor het lopen al beetje gevoelige hamstring, maar dacht dat dat wel over zou gaan. Begonnen met de intervallen die ik gepland had te doen en daarbij kreeg ik toch weer stuk meer last van m'n hamstring. Dus maar rustig tempo (tussen 6:30 en 7:00) verder gelopen. Tijd gedacht dat ik niet rustig kon lopen, maar ik wilde het niet erger maken en dat lukte wel prima.

Deze week kijken voor nieuwe schoenen. Ook al heb ik nog maar iets meer dan 800 km mee gelopen, sommige plekken beginnen ze toch wel erg te slijten en heb het idee dat ze toch wat minder beginnen te lopen. Heb daarnaast wel goede reden om mezelf nieuwe schoenen cadeau te doen,
SPOILER
*O* Dan mag het zeker!!! *O*
  maandag 9 maart 2015 @ 13:46:59 #40
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_150458346
quote:

SPOILER
Ik zou t gewoon doen! Kun je nog eens afwisselen met die oudere schoenen als je daar toevallig zin in hebt.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_150458459
quote:

SPOILER
Gefeliciteerd!
Een paar nieuwe schoenen is dan zeker op zijn plek ^O^
  Redactie Sport maandag 9 maart 2015 @ 13:54:14 #42
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_150458589
quote:

SPOILER
Gefeliciteerd met je afstuderen *O*

SPOILER
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 9 maart 2015 @ 13:56:09 #43
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_150458658
Congrats Voc
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 9 maart 2015 @ 14:06:47 #44
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_150458936
Felicitaciones Voccar :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 9 maart 2015 @ 14:12:25 #45
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_150459074
Oh shit... Belofte maakt schuld :{

Mag ik in de OP MD? :@

1
2
[b]11 oktober 2015 - [url=http://maratondebuenosaires.org]Maraton de Buenos Aires (Buenos Aires)[/url][/b]
[*] flipsen - HM

:X
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_150459225
quote:
4s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:12 schreef flipsen het volgende:

[ code verwijderd ]

Toemaar, wordt ook meteen je eerste wedstrijd of niet? Succes in ieder geval! Heb je wel wat grotere trainingsrondjes in de buurt dan wat je nu steeds loopt? Wordt behoorlijk veel rondjes anders :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 9 maart 2015 @ 14:20:51 #47
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_150459306
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Toemaar, wordt ook meteen je eerste wedstrijd of niet? Succes in ieder geval! Heb je wel wat grotere trainingsrondjes in de buurt dan wat je nu steeds loopt? Wordt behoorlijk veel rondjes anders :P
Jup, eerste wedstrijd in principe, hoewel er heel misschien nog wel ergens hier in de buurt een wedstrijdje te lopen valt binnenkort om ervaring op te doen, zal eens zoeken.

Waar ik woon is (letterlijk!) eigenlijk maar 1 weg, dus dat is lastig ;) En dat rondje (het is een lus) is 35km, dus te lang. Maar ik kan af en toe wel meerijden als mijn vrouw naar het centrum moet en dan andere stukken lopen.
pi_150459345
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:20 schreef flipsen het volgende:

[..]

Jup, eerste wedstrijd in principe, hoewel er heel misschien nog wel ergens hier in de buurt een wedstrijdje te lopen valt binnenkort om ervaring op te doen, zal eens zoeken.

Waar ik woon is (letterlijk!) eigenlijk maar 1 weg, dus dat is lastig ;) En dat rondje (het is een lus) is 35km, dus te lang. Maar ik kan af en toe wel meerijden als mijn vrouw naar het centrum moet en dan andere stukken lopen.
Ik dacht dat je altijd zo'n rondje van 1km had? En een heen en weertje is ook niet mogelijk? Anders idd toch maar je ergens laten afzetten, of naar een mooie loopplek rijden? Voor je wekelijkse LDL lijkt me dat in ieder geval wel fijn.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150459348
Leuk om al die verhalen over de cpc te lezen!

Zelf aaaahet nagenieten van Mud Masters 18k :) Was vooraf wel zenuwachtig voor de afstandand, nog nooit gelopen namelijk, maar dat viel alles wel mee! Moest mij zelfs inhouden voor de vrienden waarmee ik lie. Toch niet ontevreden met krap 3 uur. Niet te vergelijken met Jero natuurlijk leuk, maar wel een mentale barrière overwonnen. Ik kan dus wel lange afstanden lopen :)

Nu wachten op dat ik mij kan gaan inschrijven voor de singelloop in Breda. Lijkt mij een mooie nieuwe uitdaging!
pi_150459358
Bedankt voor de felicitaties allemaal :)
pi_150459664
quote:

SPOILER
Gefeliciteerd! *O*

Volgens mij heeft Step One allerlei aanbiedingen vanwege de aanstaande verhuizing, dus wie weet ben je nog relatief goedkoop uit...
pi_150459727
MD, mag ik ook bij de Woolderesloop van aankomende zondag? (staat al in de lijst omdat Voccar er loopt)
15 km graag... thanks!
pi_150459818
Nog steeds geen uitslagen van de trimloop van de bergcross.. ik geloof dat het geen grapje was toen de omroeper riep 'tijd is hier niet belangrijk'! :P Maar waarom ik dan een startnummer én zo'n tiewrap ding om mijn schoen moest? :P Nouja ze volgen nog volgens de website..
  maandag 9 maart 2015 @ 15:10:57 #54
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150460523
Dank voor alle ‘toch-nog-goed-gelopentjes’ ;)

Chapeau voor de prestaties op de HM’s!

En een duit in de CPC-zak dan maar onder de spoiler :)

SPOILER
Even reageren op wat dingen uit het vorige topic. Druk de laatste tijd met werk (en dat is heeeeeeel fijn :) )

quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 19:37 schreef Guard het volgende:

[..]

Jammer dat je last kreeg, maar wel lekekr buiten geweest
Heb nog bij de start van de 10 gekeken of ik je kon spotten, maar dat was een onbegonnen zaak, wat een hoop volk... :o
Ja man, te druk. Ik zocht ook nog naar een bekend iemand zonder matje, met compressiekousen. Helaas, niet gespot. Wat heb je trouwens een prachtige wedstrijd gelopen! Mooi dat het zo lekker gaat.

quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:06 schreef wyccie het volgende:
Quoi, wat voor pijn was het? Een steek?
Balen, maar je had er gewoon geen invloed op. Aan je eigen lopen heeft het niet gelegen. :*
Steek, kramp. De gebruikelijke pijn-in-de-zij die zegt: ho! Ik had het vaker toen ik begon met hardlopen en te hard wilde. Aan mijn voorbereiding heeft het wel gelegen, aan mijn opbouw tijdens de wedstrijd ook misschien. Daarom verbaast het me niet. Wel jammer natuurlijk. En door :s)
pi_150460716
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:35 schreef McTwente het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O*

Volgens mij heeft Step One allerlei aanbiedingen vanwege de aanstaande verhuizing, dus wie weet ben je nog relatief goedkoop uit...
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:35 schreef McTwente het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O*

Dankjewel. Ik zag het al op hun site ja, hopelijk is er ook korting op hardloopschoenen.

Maleduck, mag ik uit de op bij de woolderesloop van 15 maart. Helaas (familie)verplichtingen de hele dag.
pi_150460745
O ja, Katja heb ik helemaal gemist :'( .
  maandag 9 maart 2015 @ 15:22:31 #57
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150460842
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:19 schreef Devv het volgende:
O ja, Katja heb ik helemaal gemist :'( .
Loopclubgenootje stond naast Katja in het startvak. Heeft schaamteloos foto's staan maken.

Ik ben nu wel benieuwd naar de strekking van haar actie. Ik zal haar programma ('Katja's Bodyscan' oid) eens gaan kijken. Wetenschap en hardlopen zijn blijkbaar hip :+
  Redactie Sport maandag 9 maart 2015 @ 15:25:34 #58
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_150460914
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:22 schreef Quoi het volgende:

[..]

Loopclubgenootje stond naast Katja in het startvak. Heeft schaamteloos foto's staan maken.

Ik ben nu wel benieuwd naar de strekking van haar actie. Ik zal haar programma ('Katja's Bodyscan' oid) eens gaan kijken. Wetenschap en hardlopen zijn blijkbaar hip :+
Het is volgensmij niet alleen hardlopen. In de voorstukjes van het programma zag ik dat ze nog allerlei andere enge onderzoeken onderging. Helaas kan ik niet kijken op de maandagavond. :P
pi_150461532
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:22 schreef Quoi het volgende:

[..]

loopt Marko Koers bij jou in de loopclub? :o

Katja heeft trouwens ook een tomtom :)
pi_150461973
quote:
12s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:46 schreef Guard het volgende:

[..]

En veel te witte schoenen. :P
pi_150462285
Ik krijg het gewoon warm van al dat lang/lang. Maar ja, ze liep ook niet erg snel dus heet zal ze het niet gekregen hebben.
pi_150462512
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:06 schreef Devv het volgende:
Ik krijg het gewoon warm van al dat lang/lang. Maar ja, ze liep ook niet erg snel dus heet zal ze het niet gekregen hebben.
foei Devv-je

Je zou toch beter moeten weten dan zo een opmerking te maken.
  maandag 9 maart 2015 @ 16:13:45 #63
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150462593
quote:
12s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:46 schreef Guard het volgende:

[..]

loopt Marko Koers bij jou in de loopclub? :o

[ afbeelding ]

:D De baas!

Nee, maar wel iemand anders op de foto!
pi_150462608
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:13 schreef Quoi het volgende:

[..]

:D De baas!

Nee, maar wel iemand anders op de foto!
Dave?
  maandag 9 maart 2015 @ 16:15:33 #65
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150462656
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:14 schreef Guard het volgende:

[..]

Dave?
:N :D Ook niet Linda en Jannie. Je ziet alleen een stukje gezicht en hand rechts.
  maandag 9 maart 2015 @ 16:50:11 #66
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150463919
Op dat stoepje kon je heerlijk genieten van het zonnetje Quoi ;)
F means you're fucked
  maandag 9 maart 2015 @ 17:01:49 #67
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_150464347
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik dacht dat je altijd zo'n rondje van 1km had? En een heen en weertje is ook niet mogelijk? Anders idd toch maar je ergens laten afzetten, of naar een mooie loopplek rijden? Voor je wekelijkse LDL lijkt me dat in ieder geval wel fijn.
Rondje van 500m zelfs :P Verder kan ik wel heen en weer lopen hoor, heb ook een ander rondje van 3,5km of 5km als ik die iets uit-rek. Maar wel veel behoorlijk pittige klimmetjes daarin, dus daar heb ik niet altijd zin in...
pi_150465178
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:01 schreef flipsen het volgende:

[..]

Rondje van 500m zelfs :P Verder kan ik wel heen en weer lopen hoor, heb ook een ander rondje van 3,5km of 5km als ik die iets uit-rek. Maar wel veel behoorlijk pittige klimmetjes daarin, dus daar heb ik niet altijd zin in...
Geen zin? Geen zin? Niet miepen...
pi_150465537
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:38 schreef McTwente het volgende:
MD, mag ik ook bij de Woolderesloop van aankomende zondag? (staat al in de lijst omdat Voccar er loopt)
15 km graag... thanks!
De groeten aan Marti!
  maandag 9 maart 2015 @ 17:50:16 #70
50430 Yuki
Student Midwife
pi_150465959
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Een kennis van mij (meisje) liep gisteren op de CPC 41 minuten, zonder al te serieuze training :P Ander vriendinnetje 1.41 als eerste marathon. Er zijn altijd mensen met meer talent, niet teveel van aantrekken.
Tsja, verschillende niveaus zijn me natuurlijk wel bekend ;) Maar het is een loopgroepgenootje van me. Zelfde groep = ongeveer hetzelfde niveau. Vorig jaar liepen we dezelfde tijd op een 5km wedstrijd in april. Eerste 10km wedstrijd van 2014 liepen we ook ongeveer hetzelfde. We waren nogal aan elkaar gewaagd, toen we allebei net bij Haag liepen.

Het is geen afgunst ofzo, maar ik ben wel enigszins verbaasd over het grote verschil in snelheid dat in relatief korte tijd is opgetreden. Da's alles.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 9 maart 2015 @ 17:56:43 #71
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_150466155
straks de auto naar de garage voor een nieuw voorruit...en als je dan toch 1.5 uur moet wachten is het net zo handig om je hardloopspullen mee te nemen lijkt mij.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_150466669
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
straks de auto naar de garage voor een nieuw voorruit...en als je dan toch 1.5 uur moet wachten is het net zo handig om je hardloopspullen mee te nemen lijkt mij.
Voor 1,5 uur ja? Dat is toch nauwelijks de moeite waard ? ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2015 18:14:03 ]
pi_150466700
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:50 schreef Yuki het volgende:
Het is geen afgunst ofzo, maar ik ben wel enigszins verbaasd over het grote verschil in snelheid dat in relatief korte tijd is opgetreden. Da's alles.
Heeft natuurlijk een goede apotheker gevonden :+

Off the record: mijn poot voelt na de 3 km van gisteren beter dan ervoor 8)7
pi_150466749
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:35 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

De groeten aan Marti!
Zal ik doen, hij is er vast. Al dan niet met Fabian (zijn zoon)...
pi_150466794
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:17 schreef McTwente het volgende:

[..]

Zal ik doen, hij is er vast. Al dan niet met Fabian (zijn zoon)...
Volgens mij is het zijn thuiswedstrijd, dus ik denk dat hij er is.
  maandag 9 maart 2015 @ 18:22:31 #76
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150466871
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:15 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

*O*
Hij had afkickverschijnselen!

@voccar: van harte! Tijd voor kadootjes :7
pi_150467879
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:15 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Misschien een beetje stijfheid die er nog uitgelopen moest worden?

Mijn poot gaat ook weer de goede kant op *O* Helemaal geen last van m'n loopje van zondag gehad. Dus deze week nog rustig aan, en als het goed blijft gaan mag ik volgende week weer maar de baan *O*
pi_150468011
Hele dag in de auto zitten is niet goed voor het herstel blijkbaar.. Bovenbenen vast, dus loop de eerste meters nu elke keer alsof ik moet poepen :')
  maandag 9 maart 2015 @ 19:04:02 #79
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_150468122
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Voor 1,5 uur ja? Dat is toch nauwelijks de moeite waard ? ;)
ik plak er nog wel een half uurtje aan inderdaad.
Ik ben in de bevoorrechte positie dat ik mensen heb die voor mij werken dus missen zullen ze me niet ;)
  maandag 9 maart 2015 @ 19:42:04 #80
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150469770
Lol..ik schaam me nu bijna voor de foto's van een paar honderd meter voor de finish. Niet lastig te vinden

http://www.jeroentibbefotografie.nl/-n-i-e-u-w-/533.html
F means you're fucked
  maandag 9 maart 2015 @ 19:47:36 #81
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_150470020
Ik heb weer gelopen :o
pi_150470708
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:42 schreef YUR het volgende:
Lol..ik schaam me nu bijna voor de foto's van een paar honderd meter voor de finish. Niet lastig te vinden

Nou zeg dat wel. Om je kapot te schamen...
pi_150470719
quote:
11s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:47 schreef GotC het volgende:
Wat is dit nou weer?!
  maandag 9 maart 2015 @ 20:06:19 #84
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150470875
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:02 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nou zeg dat wel. Om je kapot te schamen...
Ik heb ook nog wat foto's met duimpjes op, vlak na de start *O*
F means you're fucked
  maandag 9 maart 2015 @ 20:08:22 #85
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_150470987
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:02 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer?!
Ja, gekkenwerk! Bah!
  maandag 9 maart 2015 @ 20:14:23 #86
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150471302
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:06 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb ook nog wat foto's met duimpjes op, vlak na de start *O*
Ik ging net eten maken. En nu ga ik foto's kijken :@ Die foto's van jou zijn ongelofelijk :o

@GotC ^O^
pi_150471669
Ook even bij Tibbe gekeken, Mr. B gespot, ook Marlon op zijn blote poten gezien :P
En mezelf ook ergens in de achtergrond gezien.
En YUR had het naar zijn zin :D
pi_150473077
Ik kwam iemand tegen die zijn neus leegde toen Tibbe afdrukte ;(
pi_150475092
quote:

:D Blij ei. Niks mis mee toch?
quote:
*O*
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_150476153
quote:

Is dat je echte naam, OMO?
quote:
*G*
  maandag 9 maart 2015 @ 21:40:07 #92
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150476226
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:38 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Is dat je echte naam, OMO?

[..]

*G*
DMO
F means you're fucked
  maandag 9 maart 2015 @ 21:43:58 #93
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_150476464
quote:

Na 21 km nog lekker fris, ik herken dat ;)
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_150476511
Ik zweef weer en heb m'n " nog een laatste sprint" face op de Tibbe foto

http://www.jeroentibbefotografie.nl/-n-i-e-u-w-/531.html
pi_150476845
Die man met die kinderwagen heb ik nog in de trein gezien. Ik vroeg mij al af of hij daarmee ging lopen aangezien hij alleen was. Het antwoord is dus ja.
pi_150477254
Ik heb er ook 1 gespot, was best een snelle gast
pi_150477529
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:40 schreef YUR het volgende:

[..]

DMO
Jammer, ik vond OMO leuker klinken
Ik denk trouwens niet dat er veel mensen na 20,9 km er nog zo fris bijlopen :o
pi_150477594
quote:

DMO
J vergeten?
  maandag 9 maart 2015 @ 22:06:59 #99
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150478076
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:00 schreef wyccie het volgende:

[..]

J vergeten?
Zal t eens aan de baas vragen
F means you're fucked
pi_150478248
Ik sta nergens op de foto. Jammer, maar misschien ook wel beter zo. Hoe fris ik ook loop, als ik richting de finish sprint ziet mijn gezicht eruit alsof ik door de geluidsbarrière gaat.
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 22:15:20 #101
155227 crew  Guppy
dus
pi_150478954
quote:

[..]

DMO
Ik las er een J bij :X

Goeien foto's trouwens _O_
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_150479451
Ja, YUR doet zijn usericon wel eer aan.
pi_150480504
Ik stond trouwens bij de 10 kilometer aan te moedigen (ja, want ook minder snelle lopers verdienen een schouderklopje). En toen kwamen er twee jolige dames voorbij (ik schat ze een jaar of 20) in zo'n dierenpak die je tegenwoordig tot vervelens aan toe op festivals tegenkomt. Ze waren denk ik al bijna 2 uur onderweg, want ik moest al bijna naar het startvak. Dus toen ze voorbij kwamen, wierp ik ze even een vriendelijke blik toe. Hoor ik één van die twee ineens beginnen over de marathon van New York. Dat ze die volgend jaar wil lopen. Ik had echt zoiets van; je mag het dan wel wat serieuzer gaan nemen jongedame. Je bent ruim 2 uur onderweg op slaapwandeltempo in een dom dierenpak en je praat over marathons. Ze hadden blijkbaar door dat ik ze stond uit te lachen, want ze keken ineens niet meer zo vriendelijk terug :+ .
  maandag 9 maart 2015 @ 22:44:36 #104
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_150480924
Leuk verslag Guard! Gezellig zo met jouw familie :) En: "hell yeah, you're right girl" _O-

En nu de rest bijlezen.....
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_150480963
Heeft iemand hier de TomTom Cardio Runner?
Kan die mij vertellen of de optie Freestyle erop zit? (Zodat ik toch mijn hartslag kan zien in het water.)
  maandag 9 maart 2015 @ 23:16:40 #106
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150482342
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:37 schreef Devv het volgende:
Ik stond trouwens bij de 10 kilometer aan te moedigen (ja, want ook minder snelle lopers verdienen een schouderklopje)
Afstand en snelheid zijn toch echt twee verschillende dingen ;)

Sja, de onesies. Er kwamen tijdens de wintersport zelfs mensen van de piste in Pickachu-outfit :D
pi_150482445
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:08 schreef wyccie het volgende:
Ik sta nergens op de foto. Jammer, maar misschien ook wel beter zo. Hoe fris ik ook loop, als ik richting de finish sprint ziet mijn gezicht eruit alsof ik door de geluidsbarrière gaat.
We zoeken straks de finishfoto's wel op op marathon-photos.com. Ook van Devvs dierenvriendinnetjes :)
  maandag 9 maart 2015 @ 23:27:22 #108
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150482792
Het is trouwens - in afwezigheid van de CPC foto's - leuk om eens door de evenementen te scrollen waar marathon-photos was. Hypothermic Halifax Half (brr), Wild Women On Top Sydney Coastrek, Vitality Bath Half Marathon. Er is altijd wel iemand die Johnson heet of met startnummer 1234 oid. Gewoon leuk om ff te spieken :+
pi_150482809
Die dierenonesies zijn wel gaaf voor de Safarirun. :D
pi_150483060
Op de foto's van Jeroen Tibbe staan helemaal achteraan twee jongedames in Winnie the Pooh en (gok ik) Knorretje-pak. Helaas zonder hoofden.

En zoekend in de uitslagen (handig die namen op de startnummers!) zie ik dat ze in 1:21 gefinisht zijn. Dat valt wel mee, dan zijn ze in New York ruim binnen de tijdslimiet van 6 uur over de streep.
pi_150483135
Huh, ik dacht de limiet 24 uur was. :D
Absoluut niet logisch, maar dat heb ik ooit gehoord en daarna niet meer over nagedacht.
pi_150483333
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:35 schreef wyccie het volgende:
Huh, ik dacht de limiet 24 uur was. :D
Absoluut niet logisch, maar dat heb ik ooit gehoord en daarna niet meer over nagedacht.
24 uur kunnen ze de straten nooit vrijhouden. Maar ik zie dat ik wat te strikt was: voor NY is de limiet 8,5 uur, zegt wikipedia. Ik was in de war met een andere stad, misschien Rotterdam.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 06:14:14 #113
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150486590
Goedemorgen! Ik mag vandaag wat nieuws doen: Een loopje op nuchtere maag. Ben benieuwd...
F means you're fucked
  dinsdag 10 maart 2015 @ 06:43:50 #114
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150486666
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:40 schreef pijll het volgende:

[..]

24 uur kunnen ze de straten nooit vrijhouden. Maar ik zie dat ik wat te strikt was: voor NY is de limiet 8,5 uur, zegt wikipedia. Ik was in de war met een andere stad, misschien Rotterdam.
Rdam is 5,5 uur.

1.21 valt mee inderdaad. Het kan echt langzamer ;)
pi_150486750
Mogguh :W
Gefeliciteerd nog met al die goede resultaten _O_
Gisteravond 2x15 minuten gelopen .. Het ging. Ik was wel heel blij toen ie floot dat het kwartier om was. Tussendoor maar weer gestrekt want mn kuiten deden weer eens vervelend. Iets langer gewandeld dus en toen het volgende kwartier. Ja mwhah ging ook wel oke. Deze kon ik beter volhouden :D . Goed dan denk je bijna klaar te zijn. Gingen we van een punt bijv. lantaarnpaal na de rotonde rennen en dat dan op een hoog tempo. En zo verder tot het eindpunt (dit staat overigens niet op endomondo toen had ik hem al gestopt :') ) Dat ging wel goed ik had veel minder last van mn kuiten. Mijn knie deed wel wat vervelend. Heb er nu ook een reactie op maar gaat vast wel weer weg.... Afijn volgende week 2x18. Maar die ga ik zelf wss al wat eerder lopen maar om te wennen :P

Linkje met WUP
SPOILER
pi_150486764
Dat gaat goed Missi!

Hier gaat de spierpijn langzamerhand weg, alleen de trap af voel ik nog.
pi_150486859
Goed gelopen bij de CPC allemaal!

/spuit11
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 07:26:53 #118
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150486872
Nou...dat viel mee ^O^
F means you're fucked
pi_150487016
quote:
Ik stond trouwens bij de 10 kilometer aan te moedigen (ja, want ook minder snelle lopers verdienen een schouderklopje). En toen kwamen er twee jolige dames voorbij (ik schat ze een jaar of 20) in zo'n dierenpak die je tegenwoordig tot vervelens aan toe op festivals tegenkomt. Ze waren denk ik al bijna 2 uur onderweg, want ik moest al bijna naar het startvak. Dus toen ze voorbij kwamen, wierp ik ze even een vriendelijke blik toe. Hoor ik één van die twee ineens beginnen over de marathon van New York. Dat ze die volgend jaar wil lopen. Ik had echt zoiets van; je mag het dan wel wat serieuzer gaan nemen jongedame. Je bent ruim 2 uur onderweg op slaapwandeltempo in een dom dierenpak en je praat over marathons. Ze hadden blijkbaar door dat ik ze stond uit te lachen, want ze keken ineens niet meer zo vriendelijk terug :+ .
Das ook een van de redenen waarom NY niet zo nodig hoeft van mij. Werkelijk iedere Henk & Ingrid gaan daar al meelopen, en Mel en Patries dus schijnbaar ook :{w
Die verklede types, daar ontkom je niet aan, behalve door vrij hard te lopen :P

Zag op de 10 zondag trouwens ook een banaan lopen, omgeven door Zorro's (vrijgezellenfeestje?)
  dinsdag 10 maart 2015 @ 07:50:58 #120
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150487058
Gaat goed missi!
Al vind ik in een week van 2x15 naar 2x18 nogal fors. 1x18 en 1x 15 zou ik genoeg vinden, zeker al je wat gevoelig bent voor blessures/pijn
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:16:04 #121
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_150487263
quote:
4s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:12 schreef flipsen het volgende:

[ code verwijderd ]

quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:38 schreef McTwente het volgende:
15 km graag... thanks!
Allebei toegevoegd :)
quote:
*O* Welkom bij de club *O*
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_150487436
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:26 schreef YUR het volgende:
Nou...dat viel mee ^O^
Ik zou echt alle lol in het hardlopen verliezen met zo'n schema. Dat klinkt heel negatief, maar ik vind het dus knap en onvoorstelbaar dat je dit kunt en wilt.
pi_150487494
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:35 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik zou echt alle lol in het hardlopen verliezen met zo'n schema. Dat klinkt heel negatief, maar ik vind het dus knap en onvoorstelbaar dat je dit kunt en wilt.
Heb je het al eens geprobeerd? Mij geeft het rust en een doel. Ook op dagen waarop ik liever toch niet ga lopen door tijd tekort ga ik eerder lopen dan als ik geen schema had. Met goede schema's haal je ook nog eens betere prestaties. Tel uit je winst :P
pi_150487531
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:40 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Heb je het al eens geprobeerd? Mij geeft het rust en een doel. Ook op dagen waarop ik liever toch niet ga lopen door tijd tekort ga ik eerder lopen dan als ik geen schema had. Met goede schema's haal je ook nog eens betere prestaties. Tel uit je winst :P
Ik heb absoluut een aantal keren op een lege maag gelopen en heb heel veel schema's afgewerkt. Maar ik heb zelf wel een maximum aan het aantal uren dat ik aan hardlopen wil besteden, hoe leuk ik het ook vind. Overigens is het een tijdje niet kunnen lopen de beste motivatie heb ik gemerkt. Ik heb enorm veel zin.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:45:47 #125
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_150487556
Het ligt er natuurlijk aan hoe strak je een schema volg Jero., voor mij is een schema een handleiding en geen wet van Meden en Perzen
pi_150487579
Schema is voor mij wel handig, anders modder ik maar wat aan en zal ongetwijfeld vooral het intervallen eronder "lijden".
Maar ik merk ook wel dat ik wel een doel moet hebben gekoppeld aan het schema, dus een wedstrijd/evenement. Anders is het ook zo'n anticlimax... "hmmmm ja einde schema... dat was het dan :{ "
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:51:13 #127
351203 zouzomaarkunnen
zouzomaarkunnen
pi_150487621
Moest heel wat pagina's terug lezen, leuk die wedstrijd verslagen :D
Gisteren bij het steppen (niet zo'n ding met 2 wielen) schoot het in mijn knie, vandaag ga ik maar even niet lopen. Het is nog pijnlijk. :(
Balen, want heb al een poos niet meer gelopen.
pi_150487638
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:40 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

N.B. ik snap nu waarom je dit antwoordde. Ik bedoelde met "zo'n schema" puur het intensieve keurslijf dat YUR nu moet volgen om de Eiger te kunnen overleven in een mooie tijd, niet de schema's in z'n algemeenheid. Want inderdaad, ze kunnen een mooie en handige stok achter de deur zijn.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:52:33 #129
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_150487646
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:44 schreef Guard het volgende:

[..]

Das ook een van de redenen waarom NY niet zo nodig hoeft van mij. Werkelijk iedere Henk & Ingrid gaan daar al meelopen, en Mel en Patries dus schijnbaar ook :{w

Zag op de 10 zondag trouwens ook een banaan lopen, omgeven door Zorro's (vrijgezellenfeestje?)
Hear, hear!!
Al geven ze geld toe...
pi_150487907
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:33 schreef pijll het volgende:

[..]

En zoekend in de uitslagen (handig die namen op de startnummers!) zie ik dat ze in 1:21 gefinisht zijn. Dat valt wel mee, dan zijn ze in New York ruim binnen de tijdslimiet van 6 uur over de streep.
Nou ja, laten we het er dan maar op houden dat ze niet heel snel waren ;) .
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:44 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk het enige wat mij een beetje tegenstaat aan New York; al die lapzwansen die het op hun elfendertigst wandelen zodat ze op verjaardagen kunnen zeggen dat ze ooit een marathon hebben gedaan. Maar ik zal hier maar geen discussie over limieten op de marathon beginnen, want dan valt het halve topic weer over mij heen. Er is al genoeg over gezegd.

Die pakken hoeven van mij overigens ook niet per se. Ik vind het een beetje aandachttrekkerij.
pi_150487957
quote:
Ik stond trouwens bij de 10 kilometer aan te moedigen (ja, want ook minder snelle lopers verdienen een schouderklopje).
Dit zo opgeschreven klinkt eigenlijk juist best wel neerbuigend naar de minder snelle lopers imho :o
pi_150487958
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:06 schreef Devv het volgende:

Die pakken hoeven van mij overigens ook niet per se. Ik vind het een beetje aandachttrekkerij.
Van mij hoeft het ook niet, maar ik vermoed dat ik er heel wat ga zien in Vegas :o
pi_150488008
quote:
Maar ik zal hier maar geen discussie over limieten op de marathon beginnen, want dan valt het halve topic weer over mij heen. Er is al genoeg over gezegd.
Ah toe. Is toch leuk op dinsdagochtend. Mensen zitten al de hele dag te vergaderen op deze dag. Het is ook de dag dat de meeste mensen werken, samen met donderdag, in dit parttimerland.

quote:
Verreweg de meeste "normale" hardloopkledij is ziekelijk opvallend.
pi_150488139
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dit zo opgeschreven klinkt eigenlijk juist best wel neerbuigend naar de minder snelle lopers imho :o
Ik had alleen maar goede bedoelingen. Het kwam er misschien niet helemaal tactisch uit.
pi_150488202
The road to hell is paved with good intentions >:)
pi_150488586
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:21 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik had alleen maar goede bedoelingen. Het kwam er misschien niet helemaal tactisch uit.
Je stond er in ieder geval, dus dat spreekt wel vóór je goede bedoelingen inderdaad :P
pi_150488662
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:13 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Verreweg de meeste "normale" hardloopkledij is ziekelijk opvallend.
Gelukkig nog niet alle kleding. Zie mijn foto's van de CPC (die nu eindelijk online staan!)
pi_150488953
Ik sta weer als vanouds nagenoeg niet op "mijn" finishfoto's.
Maar ach dat is inmiddels ook traditie geworden :P
pi_150488973
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:47 schreef pijll het volgende:

[..]

Gelukkig nog niet alle kleding. Zie mijn foto's van de CPC (die nu eindelijk online staan!)
Probleem is dat wij mannen die dat opvallen niet nodig hebben, juist opvallen door de onopvallende kleding. Beschaafde kleuren in een oerwoud aan schreeuwerige zuurstokstofjes.

Linkje naar de foto's?
pi_150489072
Ik heb een zweeffoto :o
*O*
pi_150489279
quote:

[..]

Nou ja, laten we het er dan maar op houden dat ze niet heel snel waren ;) .

[..]

Dat is eigenlijk het enige wat mij een beetje tegenstaat aan New York; al die lapzwansen die het op hun elfendertigst wandelen zodat ze op verjaardagen kunnen zeggen dat ze ooit een marathon hebben gedaan. Maar ik zal hier maar geen discussie over limieten op de marathon beginnen, want dan valt het halve topic weer over mij heen. Er is al genoeg over gezegd.

Ik dacht dat je je eerst moest kwalificeren voor NY?
pi_150489296
Dat is Boston.
pi_150489390
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:50 schreef Murmeli het volgende:
Gaat goed missi!
Al vind ik in een week van 2x15 naar 2x18 nogal fors. 1x18 en 1x 15 zou ik genoeg vinden, zeker al je wat gevoelig bent voor blessures/pijn
Heej ja dat is ook een goed idee van jou . Ik vond het ook al veel. Het is nu steeds 3 minuten omhoog per week. Maar dan doe ik dat mooi thanks :D .En dan smaandags wel 2x18. Vandaag doet mn knie zeer :'( Maar het positieve eraan is dat ik gisteren zonder tape liep :D .

Nou werkse iedereen
:) :W
pi_150489408
Misschien niet helemaal gerelateerd maar dit is toch bizar nieuws:

http://edition.cnn.com/20(...)a-helicopters-crash/

Voor het tv programma 'Dropped' nota bene.. -O-
pi_150489511
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:26 schreef La_Tramposa het volgende:

Ja ben ook zeer benieuwd wat daar gebeurd is.

ander onderwerp: was er nu een methode om de fotos van die site op te slaan?
pi_150489715
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:32 schreef CaLeX het volgende:

[..]

ander onderwerp: was er nu een methode om de fotos van die site op te slaan?

SPOILER
pi_150489731
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:43 schreef Devv het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_150489758
Dat meisje waar ik het over had liep dus 40.46 nadat ze de dag ervoor 2 roeitrainingen had gehad en terwijl ze voornamelijk roeit, nauwelijks serieus traint voor hardlopen. Ik ben haar aan het overtuigen om een keer bij een AV te gaan kijken, ze denkt zelf namelijk dat de prestatie 'misschien niet zo bijzonder is' omdat er eigenlijk niet veel goede lopers meedoen bij de CPC :P
Maar ik denk echt dat ze met een goed schema en loopscholing er zo nog een paar minuten afhaalt, en dan kom je toch al in de buurt van de top20 op het NK :o
pi_150489795
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:16 schreef MaleDuck het volgende:

Allebei toegevoegd :)
Thanks!

Niet mijn loopjes, maar wat me opviel in de WLWW:
- Voccar loopt zondag niet meer de Woolderesloop (15 maart dus)
- Daywalker loopt een HM en geen M op 19 april in Enschede

Zou je deze aan willen passen?
pi_150490019
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:52 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

N.B. ik snap nu waarom je dit antwoordde. Ik bedoelde met "zo'n schema" puur het intensieve keurslijf dat YUR nu moet volgen om de Eiger te kunnen overleven in een mooie tijd, niet de schema's in z'n algemeenheid. Want inderdaad, ze kunnen een mooie en handige stok achter de deur zijn.
Ohja, mij lijkt dat intensieve juist ook wel fijn :P Maar ik ben dan ook iets meer prestatiegericht inderdaad.
pi_150490082
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat meisje waar ik het over had liep dus 40.46 nadat ze de dag ervoor 2 roeitrainingen had gehad en terwijl ze voornamelijk roeit, nauwelijks serieus traint voor hardlopen. Ik ben haar aan het overtuigen om een keer bij een AV te gaan kijken, ze denkt zelf namelijk dat de prestatie 'misschien niet zo bijzonder is' omdat er eigenlijk niet veel goede lopers meedoen bij de CPC :P
Maar ik denk echt dat ze met een goed schema en loopscholing er zo nog een paar minuten afhaalt, en dan kom je toch al in de buurt van de top20 op het NK :o
De top 50 bij de vrouwen liep in 2014 zo ongeveer onder de 37, de top 20 onder de 35:30.
Met gericht, serieus trainen zou dat inderdaad zomaar kunnen lukken. Al is van 40 naar 35.30 dan echt nog wel een forse stap. Maar als ze echt talent blijkt te hebben...
pi_150490118
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:02 schreef Mr.B. het volgende:
014 zo ongeveer onder de 37, de top 20 onder de 35:30.
Met gericht, serieus trainen zou dat inderdaad zomaar kunnen lukken. Al is van 40 naar 35.30 dan echt nog wel een forse stap. Maar als ze echt talent blijkt te hebben...
Ze heeft nu echt nog geen idee wat ze doet volgens mij :P Van 2x roeien de dag ervoor krijg je echt wel zware benen. Haar vorige 10km ging net onder de 45 minuten, dus dat er zonder serieus iets te veranderen qua training 5 minuten afgaat zegt mij dat er nog wel rek mogelijk is :P
pi_150490310
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ze heeft nu echt nog geen idee wat ze doet volgens mij :P Van 2x roeien de dag ervoor krijg je echt wel zware benen. Haar vorige 10km ging net onder de 45 minuten, dus dat er zonder serieus iets te veranderen qua training 5 minuten afgaat zegt mij dat er nog wel rek mogelijk is :P
Dan lijkt me een bezoekje aan de AV me wel de moeite waard ja. Gewoon stoppen met roeien en lekker gaan rennen
pi_150490511
Goed, nog steeds geen uitslag, maar toch maar tijd voor een verslagje

SPOILER
TL;DR het ging natuurlijk volkomen kut met hartslag throughtheroof maar het was crossen dus altijd leuk. Volgend jaar weer, hopelijk dan bij echt winterse omstandigheden!
Linkje: http://app.endomondo.com/workouts/483614626/11367364

[ Bericht 1% gewijzigd door La_Tramposa op 10-03-2015 11:35:53 ]
pi_150490748
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:58 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ohja, mij lijkt dat intensieve juist ook wel fijn :P Maar ik ben dan ook iets meer prestatiegericht inderdaad.
Klopt, maar jij traint vooral voor de hele lange afstanden, toch? Als jij het maximale uit pakweg de afstanden t/m de halve zou willen halen zou jij een ander trainingsregime erop na houden denk ik.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 11:47:44 #156
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150491041
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:25 schreef xMissi het volgende:

[..]

Heej ja dat is ook een goed idee van jou . Ik vond het ook al veel. Het is nu steeds 3 minuten omhoog per week. Maar dan doe ik dat mooi thanks :D .En dan smaandags wel 2x18. Vandaag doet mn knie zeer :'( Maar het positieve eraan is dat ik gisteren zonder tape liep :D .

Nou werkse iedereen
:) :W
^O^
Is het dan niet nog steeds 2x3 min omhoog in 1 week?
pi_150491348
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:00 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Linkje naar de foto's?
Via de uitslag op de CPC-site. De site wordt hier op het werk geblokkeerd, dus als je een rechtstreekse link wil, moet je tot vanavond wachten.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:12:19 #158
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_150491648
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:26 schreef La_Tramposa het volgende:

Holy fuckadoly... Ga eens even wat nieuwszenders hier bekijken.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:21:16 #159
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150491888
For what's worth it :)

Why short-distance runs are not a waste of time: http://www.smh.com.au/exe(...)20150310-13zsns.html
pi_150491999
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:21 schreef Quoi het volgende:
For what's worth it :)

Why short-distance runs are not a waste of time: http://www.smh.com.au/exe(...)20150310-13zsns.html
Nice :)
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:25:53 #161
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150492043
Ik zie overigens geen video bij mijn uiteraard geweldige CPC-foto's :N Iemand wel?

Ik begin overigens vanavond met mijn SCHEMA (jaja, een schema) voor de 10 km in 55 minuten. Eens kijken of we een frequentie van 4x pw kunnen volhouden.
pi_150492314
In de categorie: lopen in kostuums..... met bier en worst
http://www.muenchenmarathon.de/en/disciplines/trachtenlauf/
pi_150493856
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:36 schreef Guard het volgende:
In de categorie: lopen in kostuums..... met bier en worst
http://www.muenchenmarathon.de/en/disciplines/trachtenlauf/
Aangezien ik vorig jaar meemocht naar het Oktoberfest, heb ik toch al een lederhose (en dan niet zo'n nepding die je hier ziet, maar een echte van rendierleer. Allejezus, wat zijn die krengen duur zeg... 8)7 Voor een indicatie: http://www.lodenfrey.com/Trachten/Herren/Lederhosen/ ). Dus misschien voor 2016. Als het goed is komen er in 2015 mensen uit München naar Amsterdam om de HM te lopen. Kan een leuk uitwisselingsproject worden. :P
  dinsdag 10 maart 2015 @ 14:13:13 #164
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_150494989
Hm, hoogste hartslag tot nu toe tijdens een loopje gehaald, 186 :P Terwijl het rondje van 5km dat ik wilde doen vandaag eigenlijk fluitend ging, alleen die laatste km alleen maar omhoog was killing. Twee stops, eerst was ik verkeerd gelopen (al die zandwegen lijken op elkaar hier) en liep de weg dood. Stond er echt zo bij: :? |:( }:|

Tweede stop om een gatorade te kopen bij de kiosk, voordat ik aan die laatste km omhoog ging beginnen. Was misschien niet handig? Maar inclusief stops (niet de Garmin gepauzeerd, dom) was het dus best rap geweest, terwijl het een langzame "duur"loop had moeten worden :@

SPOILER
pi_150495185
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:34 schreef McTwente het volgende:

[..]

Aangezien ik vorig jaar meemocht naar het Oktoberfest, heb ik toch al een lederhose (en dan niet zo'n nepding die je hier ziet, maar een echte van rendierleer. Allejezus, wat zijn die krengen duur zeg... 8)7 Voor een indicatie: http://www.lodenfrey.com/Trachten/Herren/Lederhosen/ ). Dus misschien voor 2016. Als het goed is komen er in 2015 mensen uit München naar Amsterdam om de HM te lopen. Kan een leuk uitwisselingsproject worden. :P
WTF :o
Dat kun je mooie hardloopoutfit voor aanschaffen :P
pi_150495876
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:20 schreef Guard het volgende:

[..]

WTF :o
Dat kun je mooie hardloopoutfit voor aanschaffen :P
Klopt! Lederhose > ¤ 1000, overhemd, gilet, sokken, schoenen, riem... en we moesten allemaal uiteraard naar dé winkel in München op dit gebied. :X
Gelukkig betaalde de baas, maar ik had ook best een leuke outfit aan willen schaffen voor dat geld en dan in een goedkopere lederhose rond willen lopen... zeker aangezien je de lederhose één keer per jaar aan hebt en de hardloopoutfit veel vaker
pi_150495913
Dat ging niet helemaal goed...
pi_150495971
Van dat geld kan je gewoon een leuke loopvakantie nemen :') .
pi_150495981
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:47 schreef McTwente het volgende:

[..]

Klopt! Lederhose > ¤ 1000, overhemd, gilet, sokken, schoenen, riem... en we moesten allemaal uiteraard naar dé winkel in München op dit gebied. :X
Gelukkig betaalde de baas, maar ik had ook best een leuke outfit aan willen schaffen voor dat geld en dan in een goedkopere lederhose rond willen lopen... zeker aangezien je de lederhose één keer per jaar aan hebt en de hardloopoutfit veel vaker
Wat bizar :D Nu ben ik wel benieuwd wat voor werk jij doet, dat je baas dit betaalt? :P
pi_150496486
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:47 schreef Murmeli het volgende:

[..]

^O^
Is het dan niet nog steeds 2x3 min omhoog in 1 week?
Nee meestal loop ik met een vriendin of dezelfde training of een lagere interval. Maar zij kan deze week niet met mij samen. En ik wil gewoon 'alvast' 18 minuten hebben gelopen :)
  dinsdag 10 maart 2015 @ 15:16:30 #171
50430 Yuki
Student Midwife
pi_150496649
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:47 schreef McTwente het volgende:

[..]

Dafuq :{

Nou is dat de duurste... Maar waarom betaalt je baas een outfit van ca 1000 euro? 8)7
pi_150498968
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:52 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat bizar :D Nu ben ik wel benieuwd wat voor werk jij doet, dat je baas dit betaalt? :P
Om het simpel te houden boekhouder. Iets specifieker: boekhouder van vastgoed in Duitsland. Op uitnodiging van onze opdrachtgever, die een vestiging in München heeft, zijn we op het Oktoberfest geweest. En ik heb sterke vermoedens dat mijn baas de kosten weer doorbelast aan de opdrachtgever... maar hoe dan ook, het was erg duur en ik heb het niet zelf betaald.

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:16 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dafuq :{

Nou is dat de duurste... Maar waarom betaalt je baas een outfit van ca 1000 euro? 8)7
Die is inderdaad nog wat duurder dan de mijne. En de complete outfit was ruim boven de 1000 euro, de lederhose zat er al boven. Ik ben op een gegeven moment gestopt met het bijhouden van de kosten, omdat ik het zelf ook belachelijk veel geld vindt. Denk aan een luxe modezaak met bijbehorende kosten...

Ik ontkom nu natuurlijk niet meer aan een foto van de complete outfit.
SPOILER
  dinsdag 10 maart 2015 @ 16:32:07 #173
50430 Yuki
Student Midwife
pi_150499149
Laat het de belastingdienst maar niet horen. Bijna alle extraatjes van de baas worden gezien als verkapt salaris en dus belastbaar inkomen :+
pi_150499336
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:32 schreef Yuki het volgende:
Laat het de belastingdienst maar niet horen. Bijna alle extraatjes van de baas worden gezien als verkapt salaris en dus belastbaar inkomen :+
Idd, dus even bij je belastingaangifte optellen McTwente ;)
pi_150499521
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:36 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Idd, dus even bij je belastingaangifte optellen McTwente ;)
Ik ben net Opstelten.... ik ben het bonnetje van de betaling kwijt.
En anders laat ik er wel een bedrijfslogo op drukken, dan geldt het als bedrijfskleding. ;)
pi_150499548
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:41 schreef McTwente het volgende:
en bedrijfslogo op drukken, dan geld
Als je het maar aan hebt als de belastingdienst komt controleren :+
pi_150499601
Dat is toch geen extraatje als je van je baas in zo'n apenpakkie moet rondlopen.. ik zou geld toewillen :P
pi_150499824
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat is toch geen extraatje als je van je baas in zo'n apenpakkie moet rondlopen.. ik zou geld toewillen :P
Tja, iedereen doet het daar. Peer pressure, dit dat. En ik heb nu een outfit voor de Trachtenlauf.

Maar wel apart inderdaad, dat ik mijn duurste outfit het minst aanheb van al mijn kleding.

Meer ontopic: binnenkort maar eens op pad voor een camelbag of trailschoenen. En wandelschoenen, ik mag weer niet klagen over mijn verjaardagscadeaus. :D
pi_150499860
Ik zou ook bedanken.
pi_150499889
Ik heb besloten dat ik van mijn vakantiegeld (wat ik deze maand al krijg vanwege overstap van baan) nieuwe hardloopschoenen wil kopen.
Maar nu is gisteren mijn fiets gestolen en voel ik me daar toch een beetje schuldig over :'( Ook al heb ik genoeg fietsen dus hoef ik niet meteen een nieuwe te kopen maar toch..
pi_150501290
Voor degenen die er wel eens geweest zijn, is een trip naar Scarabee de moeite waard of heeft een Runnesworld/Run2day/Bever enzovoorts een redelijk vergelijkbaar assortiment qua trailschoenen en camelbags?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:00:52 #182
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150502122
McTwente, ik vind het een mooi verhaal en het staat je prachtig :P

Toch ook hilarisch dat bij de start van de Ernst&Bobby-loop Ernst bijna door Bobby werd neergeschoten door het startpistool én nog anderhalve minuut te vroeg :D
pi_150503323
quote:

Zo sta ik ook altijd op de foto nadat ik een HM in 1:45 (ofzo) heb afgeraffeld.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:44:05 #184
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150503509
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:33 schreef McTwente het volgende:
Voor degenen die er wel eens geweest zijn, is een trip naar Scarabee de moeite waard of heeft een Runnesworld/Run2day/Bever enzovoorts een redelijk vergelijkbaar assortiment qua trailschoenen en camelbags?
Is de moeite waard. Het is gewoon echt een fijne winkel en de medewerkers weten waar ze t over hebben.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:45:41 #185
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150503562
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:37 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Zo sta ik ook altijd op de foto nadat ik een HM in 1:45 (ofzo) heb afgeraffeld.
Bij een M in 3.15 ook, toch?
Appeltje eitje kan iedereen ^O^
pi_150503970
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:45 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Bij een M in 3.15 ook, toch?
Appeltje eitje kan iedereen ^O^
Dan zeker! Er moe uit zien als je een M in 3.15 hebt gelopen :{w

Eerst maar weer eens 10 in training :P
pi_150504302
Okay, ik heb even een vraagje. Als ik train zoals ik nu train, 2x per week dus. Hoelang duurt het dan ongeveer voordat ik op een redelijk tempo 5km in 35 minuten of zelfs 30 minuten kan lopen? Ik voel me namelijk heel erg traag.. :')

Van mijn trainer begreep ik dat over 3 weken als we dus 30 min aan een stuk kunnen hardlopen dat je dan pas aan snelheid kan gaan werken ofzo. Dus ja hoe bouw je zoiets op ofzo. Ik ga daarna als goed is wel verder met de groep erna want het motiveerd wel :D Het is ongeveer nog 9-10 weken tot de Marikenloop. Kan niet wachten O+
pi_150504441
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:07 schreef xMissi het volgende:
Okay, ik heb even een vraagje. Als ik train zoals ik nu train, 2x per week dus. Hoelang duurt het dan ongeveer voordat ik op een redelijk tempo 5km in 35 minuten of zelfs 30 minuten kan lopen? Ik voel me namelijk heel erg traag.. :')

Van mijn trainer begreep ik dat over 3 weken als we dus 30 min aan een stuk kunnen hardlopen dat je dan pas aan snelheid kan gaan werken ofzo. Dus ja hoe bouw je zoiets op ofzo. Ik ga daarna als goed is wel verder met de groep erna want het motiveerd wel :D Het is ongeveer nog 9-10 weken tot de Marikenloop. Kan niet wachten O+
Dat verschilt heel erg per persoon. Sommige mensen lopen vrijwel vanzelf 5km sneller dan 30 minuten, en anderen moeten enorm veel moeite doen om 5k in 35 minuten te lopen. En het is allebei helemaal prima.

Qua opbouwen zou ik gewoon lekker met die groep erna mee gaan, dan komt het vanzelf goed.
pi_150505123
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:07 schreef xMissi het volgende:

Sommige mensen lopen vanzelf 5 km in minder dan 30 minuten, ik was dolblij toen ik na 14 maanden hardlopen voor het eerst 5 km onder de 35 minuten liep. Daarvoor liep ik er 37/38 minuten over. Allemaal prima, iedereen heeft zijn eigen snelheid.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:31:22 #190
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_150505279
Hoe zit dat eigenlijk met aantal keer hardlopen per week? Ik heb altijd geleerd dat 2x hardlopen ervoor zorgt dat je gelijk blijft wb conditie en dat minstens 3x hardlopen voor verbetering zorgt. Maar klopt dat eigenlijk wel? :+
pi_150505407
Er stond toch een plaatje in de OP met kleding advies/richtlijnen ?
:@
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:35:40 #192
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_150505474
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:34 schreef 44rdbei het volgende:
Er stond toch een plaatje in de OP met kleding advies/richtlijnen ?
:@
Nog steeds :Y

Edit, Yur kan 'm ook niet zien :+

pi_150505591
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Nog steeds :Y

Edit, Yur kan 'm ook niet zien :+

[ afbeelding ]
oh kapot -O-

dan wordt het vanavond lang/lang, was ik stiekem toch al van plan.
pi_150505596
Thanks voor jullie reacties :) . Ik heb als tijd ingevuld 38:30 geloof ik. Maar ik zit denk gemiddeld iets van 8:30 per km ofzo. Al weet ik helemaal niet hoe zoiets word berekend. Want wandelen telt ie er natuurlijk ook bij.... Maar goed dan is dat dus te langzaam. Afijn ik hoop dat ik hierna gewoon met de volgende groep verder kan, dan moet het vast goedkomen denk ik :P
pi_150505643
Hola mensen

dat marathon photo gebeuren is best duur !!!!
pi_150505951
Best duur? Zeg maar gewoon rip off :{
pi_150506050
en de foto's zijn ook niet echt goed, kan de gemiddelde man op straat ook maken, dat niveau
pi_150506142
Blogje over lopen (sjokken) op hartslag: http://stasera.nl/hardlopen-op-hartslag/
pi_150506144
Marathon photo staat niet echt bekend om fraaie kiekjes nee.

Ik zie nu ook waarom die truc met het certificaat niet meer werkt, daar mag je nu ook 20 euro's voor aftikken, een certificaat met photo :{w
pi_150506336
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:50 schreef Guard het volgende:
Marathon photo staat niet echt bekend om fraaie kiekjes nee.

Ik zie nu ook waarom die truc met het certificaat niet meer werkt, daar mag je nu ook 20 euro's voor aftikken, een certificaat met photo :{w
duidelijk ja ;)
ga denk ik 1 van die Jeroen Tibbe nemen, betere kwaliteit en goedkoper ook
pi_150506385
Deze komt ook van Marathonphoto, maar vind ik toch best netjes gedaan!

SPOILER
Wel jammer dat ze zo duur zijn ja, als ze ze een stuk goedkoper maken worden er toch gewoon veel meer verkocht. Sta je daar niet voor niets te fotograferen.

Sportograf vind ik dan wat fijner, ook 20 euro ofzo, maar dan heb je echt veel foto's. Sowieso alle foto's met jezelf erop die je kan vinden en dan nog sfeerfoto's erbij. Vaak wel 20 tot 30 foto's van jezelf. Maar dat was bij Koning van Spanje en Strongmanrun. :)
pi_150506414
Ik zat trouwens net even te kijken naar de inschrijving van de marathon van Chicago, maar mijn plannetje om nu mee te doen in de loting en een eventuele plek door te schuiven naar volgend jaar een beetje prijzig gaat worden :o

quote:
Can those selected through the lottery defer their selection to a future edition of the Bank of America Chicago Marathon?
Yes. They may defer their registered entry to the following year’s race, provided that they notify the Chicago Marathon office of their intent to defer prior to the September deadline. Those who defer will not be refunded their 2015 entry fee, and will be required to claim their entry and pay the full registration fee for the 2016 race.
Dat zou dus ruim $400 dollar worden :o

Misschien toch maar in Europa gaan zoeken voor een mooie najaars M in 2016 :')
pi_150506460
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:56 schreef Jero_nimo het volgende:

SPOILER
Wel jammer dat ze zo duur zijn ja, als ze ze een stuk goedkoper maken worden er toch gewoon veel meer verkocht. Sta je daar niet voor niets te fotograferen.

Sportograf vind ik dan wat fijner, ook 20 euro ofzo, maar dan heb je echt veel foto's. Sowieso alle foto's met jezelf erop die je kan vinden en dan nog sfeerfoto's erbij. Vaak wel 20 tot 30 foto's van jezelf. Maar dat was bij Koning van Spanje en Strongmanrun. :)
Die foto is wel heel goed !
Maar bij de foto's van zondag zit misschien maar 1 tussen die ik zou willen aanschaffen, maar dan wel voor minder geld ;)
pi_150506479
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:56 schreef Jero_nimo het volgende:

SPOILER

Sportfotograf is beter ja, maar eigenlijk zijn de kleine zelfstandige fotografen nog de beste.
Tibbe is goed, in Limburg maakt Yvonne Silverentand altijd wel goeie foto's
pi_150506550
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:56 schreef Guard het volgende:
Ik zat trouwens net even te kijken naar de inschrijving van de marathon van Chicago, maar mijn plannetje om nu mee te doen in de loting en een eventuele plek door te schuiven naar volgend jaar een beetje prijzig gaat worden :o

[..]

Dat zou dus ruim $400 dollar worden :o

Misschien toch maar in Europa gaan zoeken voor een mooie najaars M in 2016 :')
Maar serieus. Je geeft af op New York en wil Chicago lopen? Da's echt van hetzelfde laken een pak hoor.
pi_150506572
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:59 schreef Guard het volgende:

[..]

Sportfotograf is beter ja, maar eigenlijk zijn de kleine zelfstandige fotografen nog de beste.
Tibbe is goed, in Limburg maakt Yvonne Silverentand altijd wel goeie foto's
Klopt ja, van Yvonne heb ik ook nog wat mooie foto's. ByRyan en Mischa Visser maken ook altijd mooie foto's!
pi_150506654
Het grootste probleem vind ik nog dat de voorbeelden heel onduidelijk zijn. Je ziet echt bijna niet wat je koopt. Met als gevolg dat mensen dan alles maar kopen en hopen dat er een mooie foto tussenzit.
pi_150506668
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:00 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Maar serieus. Je geeft af op New York en wil Chicago lopen? Da's echt van hetzelfde laken een pak hoor.
Nee hoor, voor mij niet. Chicago is bijvoorbeeld wel midden in het centrum.
Maar voor die prijzen hoeft het sowieso even niet voor mij. Dan zoek ik wel een mooie dichter bij huis
pi_150506879
Een collega van een vriendin van me heeft ook een foto gemaakt waar ik toevallig op sta, is niet minder dan die marathon-photo dinges

SPOILER
pi_150506931
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:03 schreef Guard het volgende:

[..]

Nee hoor, voor mij niet. Chicago is bijvoorbeeld wel midden in het centrum.
Maar voor die prijzen hoeft het sowieso even niet voor mij. Dan zoek ik wel een mooie dichter bij huis
Marathon van Etten-Leur is ook niet mis, inderdaad.
pi_150506984
Iemand hier nog een leuk schema om mee hard te lopen? Zit nu even twijfelen wat ik ga doen. 5k lukt nu (in 30/31 minuten), ga ik nu mijn tempo verhogen (en hiermee dus een snellere tijd voor de 5k trainen) of ga ik doortrainen voor de 10 :P
pi_150507070
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:12 schreef nickhguitar het volgende:
Iemand hier nog een leuk schema om mee hard te lopen? Zit nu even twijfelen wat ik ga doen. 5k lukt nu (in 30/31 minuten), ga ik nu mijn tempo verhogen (en hiermee dus een snellere tijd voor de 5k trainen) of ga ik doortrainen voor de 10 :P
Het sluit elkaar niet uit wat mij betreft. Met het doortrainen naar 10km zal je waarschijnlijk vanzelf een sneller 5 lopen.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_150507212
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:10 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Marathon van Etten-Leur is ook niet mis, inderdaad.
Ik ga de halve doen daar
pi_150507226
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:31 schreef GotC het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met aantal keer hardlopen per week? Ik heb altijd geleerd dat 2x hardlopen ervoor zorgt dat je gelijk blijft wb conditie en dat minstens 3x hardlopen voor verbetering zorgt. Maar klopt dat eigenlijk wel? :+
Tja, met 2x per week trainen heb ik er 3,5 jaar over gedaan om mijn conditie te verbeteren van niets tot een hele marathon. :+
Maar ik geloof ook wel dat het met 3x per week soepeler gaat.
pi_150507258
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:15 schreef Cynic het volgende:

[..]

Het sluit elkaar niet uit wat mij betreft. Met het doortrainen naar 10km zal je waarschijnlijk vanzelf een sneller 5 lopen.
Is dat zo? Tot nu toe loop ik alles op m'n elfendertigst omdat ik nog niet echt tempo hoef te lopen in dit schema. Dat verandert toch niet als ik 10 km ook langzaam ga lopen? Lijkt me dat ik dan wat meer interval in m'n schema moet toepassen ofzo?
pi_150507321
quote:
Ligt overal aan eigenlijk. Hoeveel talent heb je, wat voor trainingen doe je in die 2/3 keer. Hoelang ben je al aan het sporten etc.
Als je net begint en heel veel talent hebt ga je vast ook heel snel vooruit met 2x trainen. Ben je al 6 jaar bezig en zit je op een drempel wordt je waarschijnlijk nooit sneller met 2x. Etc...
Maar denk wel dat hoe vaker je traint, hoe sneller je vooruit kan gaan. Zolang je geen blessures krijgt dan ;).
pi_150507832
quote:
Iemand die nog nooit iets heeft gedaan zal met 1 keer per week al geholpen zijn. Een proefvoetballer die daarnaast nog wat hardloopt (stom voorbeeld, maar toch :P) zal daar niks aan hebben, die prikkel is veel te klein. Kwestie belasting in verhouding tot belastbaarheid.
pi_150509093
Ik moet toch eens proberen om her schrijftalent van quoi, mo en zwabber te evenaren, mijn verslag wordt nu wel heel structureel genegeerd ;(

@missi, 9 weken is heus genoeg, gewoon niet teveel met snelheid bezig zijn!
pi_150509287
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet toch eens proberen om her schrijftalent van quoi, mo en zwabber te evenaren, mijn verslag wordt nu wel heel structureel genegeerd ;(

Huh verslag? Even terugzoeken, dat heb ik gemist :@
pi_150509540
quote:

Gewoon niet meer in een spoiler zetten, helpt heel veel. Had hem vanmiddag wel gelezen trouwens, mooie prestatie! Alleen vanmiddag geen tijd om te reageren, pauze was klaar :P. Met je dikke kuiten :D
pi_150509835
Ik had 'm ook gemist, maar leuk stukje !
Beviel het ? Het niet constant op de horloge kijken ?
pi_150509899
Leuk verslag LT!
Mooi om een keer tot het gaatje te gaan, al zal het gaatje door het ziekjes zijn wel wat eerder dan normaal gekomen zijn.
Prima prestatie ^O^
pi_150510270
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:21 schreef thelaudprince het volgende:
Ik had 'm ook gemist, maar leuk stukje !
Beviel het ? Het niet constant op de horloge kijken ?
Op zich wel, maar bij een korte cross is het tempo sowieso mindervan belang. Bij een hm bijvoorbeeld zou ik het nog steeds wel spannend vinden om puur op het gevoel te lopen.
  Redactie Sport dinsdag 10 maart 2015 @ 21:32:28 #224
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_150510395
3 x 10 minuten met 3 minuten wandelen tussendoor gelopen *O* 6:08, 6:10 en 6:14. Best vlak voor mijn doen :D Het ging in ieder geval super lekker :Y
pi_150510488
Ik hou er wel van, op gevoel lopen. Ik zat er minder dan een halve minuut naast afgelopen zondag op de HM dan wat ik had voorspeld vlak voor het startschot klonk :)
pi_150510625
Jeetje L_T, wat een hartslag :o
Wat is je HRmax?
pi_150510774
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat is je HRmax?
230

SPOILER
  dinsdag 10 maart 2015 @ 21:59:58 #228
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150511771
@LT: ik was nog niet zover! :P

Iemand trouwens zijn loopspirit verloren vandaag ergens in Delft-Zuid? Ik heb 'm nl gevonden! :+ Naar de training gaan lopen met meneer. Daarna 10 km sukkelherstelloopje. Terug naar huis weer wat rapper. Whoea lekkâh! Dat was training 1 :7
  dinsdag 10 maart 2015 @ 22:07:54 #229
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150512133
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:38 schreef xMissi het volgende:
Thanks voor jullie reacties :) . Ik heb als tijd ingevuld 38:30 geloof ik. Maar ik zit denk gemiddeld iets van 8:30 per km ofzo. Al weet ik helemaal niet hoe zoiets word berekend. Want wandelen telt ie er natuurlijk ook bij.... Maar goed dan is dat dus te langzaam. Afijn ik hoop dat ik hierna gewoon met de volgende groep verder kan, dan moet het vast goedkomen denk ik :P
Eerst maar eens die 30 min aan een stuk volmaken. Misschien gaan ze in de vervolggroep iets doen met intervallen, daar word je sneller van. Maar rustig kunnen lopen op je duurtrainingen blijft belangrijk!
pi_150512134
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat is je HRmax?
220 ooit op de roeiergometer. Met lopen nog nooit boven de 212 gekomen :P
pi_150512174
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Goed, nog steeds geen uitslag, maar toch maar tijd voor een verslagje

SPOILER
TL;DR het ging natuurlijk volkomen kut met hartslag throughtheroof maar het was crossen dus altijd leuk. Volgend jaar weer, hopelijk dan bij echt winterse omstandigheden!
Linkje: http://app.endomondo.com/workouts/483614626/11367364
8,8 km niet op je klok kijken: respect! Knap gelopen ondanks je ziek zijn, verhuizen en niet te onderschatten: het ineens warme weer :)
pi_150512288
Dat is best hoog :D
pi_150512456
quote:

Ik heb nog even gewacht tot de officiele uitslagen er waren ;)
Ook de trimloop staat nu op uitslagen.nl, dus: topverslag en goed gelopen ^O^
Volgende keer inderdaad gewoon aan de wedstrijd meedoen
pi_150513701
LT, je verslag is te lang om even snel door te lezen. ;(
Als ik zo in bed lig zal ik je schrijftalent even keuren.

Ik had voor de CPC geen streeftijd (behalve dat ik er van mezelf best 2,5 uur over mocht doen), geen voorspelling en heb ruim 2 uur lang niet op mijn horloge gekeken. Dat is echt fijn lopen. :Y
Dus aanstaande zondag zal het wel kut gaan.
pi_150514384
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:40 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

230

SPOILER
:D :')
pi_150514561
Jero, klaar voor je 75 km zaterdag?

Ik kijk erg uit naar de Salland Trail, zin ff lekker te gaan knallen. :P
  dinsdag 10 maart 2015 @ 22:59:47 #237
124676 RobertoCarlos
pi_150515132
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:45 schreef wyccie het volgende:
Heeft iemand hier de TomTom Cardio Runner?
Kan die mij vertellen of de optie Freestyle erop zit? (Zodat ik toch mijn hartslag kan zien in het water.)
Ik heb de multisport, ik weet niet of dat wat uitmaakt. Er zit idd een freestyle modus op en op internet lees ik dat je daar idd wel je hartslag in het water kunt zien
pi_150515340
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:59 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik heb de multisport, ik weet niet of dat wat uitmaakt. Er zit idd een freestyle modus op en op internet lees ik dat je daar idd wel je hartslag in het water kunt zien
Die heb ik ook. :)
  dinsdag 10 maart 2015 @ 23:11:58 #239
124676 RobertoCarlos
pi_150515620
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 23:05 schreef wyccie het volgende:

[..]

Die heb ik ook. :)
Ok, dat vermoedde ik al wel. Op dit moment loop ik er alleen mee, maar voor dat prijsverschil was het de moeite waard om de multisport te nemen. Ben nu druk aan het uitvinden wat ik er wel en niet mee kan....
pi_150515866
quote:

Ik heb het met interesse gelezen. ^O^
Maar ik reageer niet zoveel, ben meer een lezer
pi_150515907
Op dat hele bedrag is het inderdaad niet zo'n groot verschil. Maar ja, je kunt er wel weer wat extra gelletjes voor 5 HM's voor halen. Of twee paar hardloopsokken. :P
Ik heb de handleiding gedownload, maar nog niet gelezen.
pi_150516117
Ik neem m'n horloge nu ook altijd mee naar survivalruns. Maakt voor het tempo uiteraard niks uit, maar dan kan ik aan de kilometers een beetje zien hoeveel langer ik nog moet afzien :')
Helaas zijn de afstanden niet altijd per se heel nauwkeurig aangegeven en als het dan een kilometer meer is ben ik met een beetje pech zo een half uur langer onderweg :D

Nog steeds de beste aankoop van de afgelopen jaren, dat gps horloge :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  dinsdag 10 maart 2015 @ 23:27:47 #243
124676 RobertoCarlos
pi_150516296
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 23:18 schreef wyccie het volgende:
Op dat hele bedrag is het inderdaad niet zo'n groot verschil. Maar ja, je kunt er wel weer wat extra gelletjes voor 5 HM's voor halen. Of twee paar hardloopsokken. :P
Wie ga ik ooit nog eens.... uh.... een triathlon doen. Of 1/8e, klinkt ook al goed :)
pi_150516914
LT,mooi verslag! Flink tempo, ondanks alles! Ik was nahet lezenwat afgeleid door mcLederhose. ;)

Denk dat k nu echt blessurevrij ben. Kan weer normaal gaan opbouwen *O* ben nu in 2e week ( van 12) van 15 km schema
pi_150516937
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 23:27 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Wie ga ik ooit nog eens.... uh.... een triathlon doen. Of 1/8e, klinkt ook al goed :)
Een eerste triathlon gewoon lekker zonder horloge doen. Gewoon meedoen en het uitlopen is al een prestatie.

Op mijn fiets heb ik overigens zo'n goedkoop metertje. Tijdens een triathlon ga ik niet de tijd nemen om het ding aan mijn stuur te bevestigen.

[ Bericht 5% gewijzigd door wyccie op 11-03-2015 00:16:10 ]
pi_150517859
LT, goed gedaan! Ziekjes nog zo snel kunnen lopen, joh. Maar pas op jezelf, hè.
pi_150518334
Leuk verslag L_T, dito foto's. 199 als gemiddelde hartslag, HF! Dat heeft een kolibri ook.

Had jij eigenlijk al mijn verslag van de Bruggenloop gelezen? Of heb je die genegeerd? ;(
pi_150520108
Haha bedankt voor alle reacties! :P zwabber, jouw verslagen mis ik nooit, ik bundel ze en ben van plan ze op te sturen naar losse veter magazine ;) (dat blad wordt echt steeds beter trouwens!)
@wyccie thanks! Ik had verder geen koortS gehad, dan was het wel een ander verhaal geweest.

En oei die 75km is zaterdag al ja! Hoeveel ging jij ook alwwer lopen tarahumara?
pi_150520435
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 23:46 schreef wyccie het volgende:

[..]

Een eerste triathlon gewoon lekker zonder horloge doen. Gewoon meedoen en het uitlopen is al een prestatie.

Op mijn fiets heb ik overigens zo'n goedkoop metertje. Tijdens een triathlon ga ik niet de tijd nemen om het ding aan mijn stuur te bevestigen.
En dan kan je je hartslag ook niet zien, als je hem op het stuur hebt zitten :)
Ik heb hem al een paar gebruikt tijdens het fietsen, maar dan is het voornamelijk om achteraf te kijken hoe hoog (of laag :P ) mijn hartslag was. Maar dat kan ook met de runner uiteraard. De fietsmodus is nodig als je extra sensoren op je fiets hebt, zoals een cadanssensor een/of hoogtemeter.

Zwemmen doe ik niet zo vaak, ik weet te voorkomen dat ik verzuip als ik in het water ben, en daar houden mijn zwemcapaciteiten zo ongeveer op, dus mijn tomtom zal niet snel mee het zwembad ingaan.

Ben er overigens nog steeds super blij mee, ik mis het geklooi met de band en bijgaande frustraties allerminst.
  woensdag 11 maart 2015 @ 08:41:48 #250
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150520983
Ik heb ook zin in de Sallandtrail *O*
Morgen al lekker die kant op O+
F means you're fucked
pi_150520990
Ik heb trouwens de Mudmasters overleefd *O*
pi_150520995
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:41 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook zin in de Sallandtrail *O*
Morgen al lekker die kant op O+
das op tijd :)

Ik heb er ook zin in :Y
  woensdag 11 maart 2015 @ 08:43:24 #253
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150521008
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:42 schreef Guard het volgende:

[..]

das op tijd :)

Ik heb er ook zin in :Y
En maandags pas weer huiswaarts ^O^
F means you're fucked
pi_150521070
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 06:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha bedankt voor alle reacties! :P zwabber, jouw verslagen mis ik nooit, ik bundel ze en ben van plan ze op te sturen naar losse veter magazine ;) (dat blad wordt echt steeds beter trouwens!)
@wyccie thanks! Ik had verder geen koortS gehad, dan was het wel een ander verhaal geweest.

En oei die 75km is zaterdag al ja! Hoeveel ging jij ook alwwer lopen tarahumara?
25 :)

De 42 ging erg soepel zondag, gisteren even een rustige 10 gelopen, alweer zo goed als hersteld. Heb er dus wel vertrouwen in voor Salland. Geen idee hoe zwaar het parcours is, maar ik hoop onder de twee uur te lopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarahumara op 11-03-2015 08:54:11 ]
pi_150521141
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:47 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

25 :)

De 42 ging erg soepel zondag, gisteren even een rustige 10 gelopen, alweer zo goed als hersteld. Heb er dus wel vertrouwen in voor Salland. Geen idee hoe zwaar het parcours is, maar ik onder de twee uur te lopen.
Das een mooi streven ^O^
pi_150521438
Ik zit nog steeds te azen op een startbewijs voor de Sallandtrail 25 kilometer. Maar ik ga er maar even vanuit dat dit niet meer gaat lukken. Het had wel goed in mijn training gepast. Er zijn wel startbewijzen voor de 50 kilometer beschikbaar maar dat vind ik toch iets te gortig.
  woensdag 11 maart 2015 @ 09:19:24 #257
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150521693
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:06 schreef Devv het volgende:
Ik zit nog steeds te azen op een startbewijs voor de Sallandtrail 25 kilometer. Maar ik ga er maar even vanuit dat dit niet meer gaat lukken. Het had wel goed in mijn training gepast. Er zijn wel startbewijzen voor de 50 kilometer beschikbaar maar dat vind ik toch iets te gortig.
Meld je even op fb aan op de trailrunning groep. Daar worden ze bij bosjes aangeboden. Traillopers/loopsters heet die groep. Gaat je wel lukken denk ik
pi_150521942
Tis nu een beetje aan de late kant, als je eerder een 50 km startbewijs had geregeld (of 75, die worden nu voornamelijk aangeboden op de trailgroep), had je die waarschijnlijk wel in overleg met de organisatie kunnen omzetten naar de 25.
  woensdag 11 maart 2015 @ 09:33:53 #259
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150521973
Bij bosjes nog wel
F means you're fucked
  woensdag 11 maart 2015 @ 10:03:01 #260
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150522451
Ik zag er veel langskomen de laatste dagen...
pi_150523013
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 06:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha bedankt voor alle reacties! :P zwabber, jouw verslagen mis ik nooit, ik bundel ze en ben van plan ze op te sturen naar losse veter magazine ;)
Ik heb geen verslag geschreven van de BGL, volgens mij. Alleen in 2013 :+
Stuur maar niet op, zijn huis-tuin-en-keukenverhaaltjes.
pi_150523305
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:31 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik heb geen verslag geschreven van de BGL, volgens mij. Alleen in 2013 :+
Stuur maar niet op, zijn huis-tuin-en-keukenverhaaltjes.
Ah een strikvraag :P Strikt gezien is mijn antwoord dan niet fout!
  Redactie Sport woensdag 11 maart 2015 @ 11:16:52 #263
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_150524068
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:03 schreef Murmeli het volgende:
Ik zag er veel langskomen de laatste dagen...
Bosjes?
pi_150524318
goeie tips voor marathon training (al ben ik het perse eens met 5 trainingen per week).
http://www.worldrunning.c(...)t-marathon-training/
pi_150524321
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:16 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Bosjes?
We want.. a shrubbery!
pi_150524431
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:24 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

We want.. a shrubbery!
  woensdag 11 maart 2015 @ 11:32:50 #267
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150524604
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:16 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Bosjes?
Ja, een hele bos bosjes!
pi_150525206
Ik zou best willen kijken bij de Sallandtrail aankomend weekend (of zelfs meelopen), maar ik ben bang dat het niet te combineren valt met mijn andere plannen. Ik zou namelijk kijken bij het afzwemmen van mijn neefje. Jammer...
  woensdag 11 maart 2015 @ 12:02:40 #269
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150525552
Zo, ik heb een Ekiden-team ingeschreven voor mijn hardloopclubje, flyer rondgestrooid. Eens kijken of er animo is :+
pi_150525565
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:51 schreef McTwente het volgende:
Ik zou best willen kijken bij de Sallandtrail aankomend weekend (of zelfs meelopen), maar ik ben bang dat het niet te combineren valt met mijn andere plannen. Ik zou namelijk kijken bij het afzwemmen van mijn neefje. Jammer...
Je had sowieso op de dag van de inschrijving moeten beslissen (of nu dus nog een startnr op de kop tikken), want het was heel snel uitverkocht :o
pi_150526199
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je had sowieso op de dag van de inschrijving moeten beslissen (of nu dus nog een startnr op de kop tikken), want het was heel snel uitverkocht :o
Dat was toen nog een ver van mijn bedshow. Te ver en trailen en zo. Inmiddels heb ik de UHT gelopen van 31 km, dus ik weet nu dat ik dit kan. En ik ben aankomend weekend toevallig toch al in Twente, maar dat weet ik pas een paar dagen. Dus vandaar dat ik eventueel had kunnen komen kijken (meedoen is al niet te combineren met het afzwemmen), maar dat moet ik mijn planning weer omgooien...
pi_150526457
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:02 schreef Quoi het volgende:
Zo, ik heb een Ekiden-team ingeschreven voor mijn hardloopclubje, flyer rondgestrooid. Eens kijken of er animo is :+
Is dat niet de omgekeerde volgorde? :P
Maar het zal wel niet zo'n probleem zijn om wat mensen te vinden voor een dagje gezelligheid, onderbroken door een stukje hardlopen :)
  woensdag 11 maart 2015 @ 12:39:16 #273
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_150526578
Je zal de marathon van LA maar lopen dit weekend. Ze voorspellen temperaturen van 30 graden! :%
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 11 maart 2015 @ 12:40:18 #274
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150526622
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:34 schreef Guard het volgende:

[..]

Maar het zal wel niet zo'n probleem zijn om wat mensen te vinden voor een dagje gezelligheid, onderbroken door een stukje hardlopen :)
Ja hè? Ik snap je. Maar ik heb onofficieel al meerdere keren geïnformeerd bij mensen of ze het leuk zouden vinden. Maar zonder daadwerkelijke inschrijving blijven mensen "ja, leuk" zeggen, zonder verdere actie. Ik vertrouw er wel op :)
pi_150526649
Je kunt nog een startbewijs voor Sallandtrail krijgen. Ik heb net een email gehad met daarin de naam van een afvaller aan wie ik het zou kunnen vragen :) . Ik ga het vandaag tot maar eens overwegen. Het is denk ik wel een leuk loopje.
pi_150526668
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:40 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ja hè? Ik snap je. Maar ik heb onofficieel al meerdere keren geïnformeerd bij mensen of ze het leuk zouden vinden. Maar zonder daadwerkelijke inschrijving blijven mensen "ja, leuk" zeggen, zonder verdere actie. Ik vertrouw er wel op :)
Je kunt altijd nog alle 6 etappes lopen.
  woensdag 11 maart 2015 @ 12:45:37 #277
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150526784
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:41 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Je kunt altijd nog alle 6 etappes lopen.
Mr. Q heeft beloofd dat hij er dan ook 3 doet O+
pi_150526822
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:45 schreef Quoi het volgende:

[..]

Mr. Q heeft beloofd dat hij er dan ook 3 doet O+
en anders lopen er nog wat wel autisten rond die voor de BBQ een extra rondje willen hobbelen :D
pi_150527091
Hoe staat het eigenlijk met de aanmeldingen vanuit hier?
  woensdag 11 maart 2015 @ 12:59:19 #280
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150527203
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:46 schreef Guard het volgende:

[..]

en anders lopen er nog wat wel autisten rond die voor de BBQ een extra rondje willen hobbelen :D
:D Hè ja, leuk. Ik doe een request voor Jero ;) Het zal niet nodig zijn, komt wel goed.

Wel leuk dat 'jullie' er dan ook rondlopen trouwens :Y
  woensdag 11 maart 2015 @ 13:17:47 #281
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_150527733
Moet ik dit normaal vinden? Gisteren gelopen. Eerste deel 10km/hm tempo, tweede deel rustig dribbelen en uitlopen. Zitten echt bizarre pieken in. De AEX is er niks bij.

Harslag idem. Lijkt af en toe alsof hartslag compleet wegvalt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Redactie Sport woensdag 11 maart 2015 @ 13:17:48 #282
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_150527734
Hoe staat het eigenlijk voor de Ekiden in Zwolle? Er moest nog een iemand bij toch? Is die iemand er al?
pi_150528305
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:17 schreef Happel het volgende:
Moet ik dit normaal vinden? Gisteren gelopen. Eerste deel 10km/hm tempo, tweede deel rustig dribbelen en uitlopen. Zitten echt bizarre pieken in. De AEX is er niks bij.

[ afbeelding ]

Zo zien mijn grafiekjes er ook vaak uit, hangt ook vd schaal van se grafiek en aantal meetpunten/nauwkeurigheid. Je kan beter naar het verloop vd lap/km tijden kijken.
  woensdag 11 maart 2015 @ 14:00:03 #284
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_150528951
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:17 schreef Happel het volgende:

[ afbeelding ]

Dokter tegen Happel: "Of mijn hartslagmeter is kapot, of u bent dood..." :o
pi_150529281
Was het maar november. De reisplannen beginnen vorm te krijgen. Na de marathon wil ik naar Los Angeles en dan via Las Vegas naar de Grand Canyon O+ . En dan weer via New York terug. Zin in *O* .
pi_150529340
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 14:10 schreef Devv het volgende:
Was het maar november. De reisplannen beginnen vorm te krijgen. Na de marathon wil ik naar Los Angeles en dan via Las Vegas naar de Grand Canyon O+ . En dan weer via New York terug. Zin in *O* .
Cool zeg.. Wel een afstanden, hoeveel weken ga je? En in je eentje?
pi_150529347
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:34 schreef Guard het volgende:

[..]

Ja, dat zou je denken.

We missen nog 1 persoon voor de Ekiden van Zwolle! Wie doet mee? Waarschijnlijk voor een 5km.
  woensdag 11 maart 2015 @ 14:31:18 #288
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_150529883
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 14:00 schreef flipsen het volgende:

[..]

Dokter tegen Happel: "Of mijn hartslagmeter is kapot, of u bent dood..." :o
Dood gaat wat ver ( :D ), maar hm valt dan echt door de ondergrens lijkt het. De band strakker omdoen haalt niet bijster veel uit. En heb ook niet echt het idee dat het verder met iets fysieks te maken zal hebben.

Elite
Tegen TTIP
  woensdag 11 maart 2015 @ 14:46:26 #289
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_150530357
Misschien is het batterijtje niet meer op z'n best?
pi_150530361
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 14:13 schreef pijll het volgende:

[..]

Ja, dat zou je denken.

We missen nog 1 persoon voor de Ekiden van Zwolle! Wie doet mee? Waarschijnlijk voor een 5km.
Hoe kunnen we nog niet vol zitten, zo'n leuk team op zo'n leuk evenement...
Kom op mensen, meedoen!
pi_150530663
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 14:46 schreef Guard het volgende:

[..]

Hoe kunnen we nog niet vol zitten, zo'n leuk team op zo'n leuk evenement...
Kom op mensen, meedoen!
Slecht gepland, want op dezelfde datum als de marathon in Enschede... :N
pi_150530707
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 14:56 schreef McTwente het volgende:

[..]

Slecht gepland, want op dezelfde datum als de marathon in Enschede... :N
dan doe je die volgend jaar maar :P
pi_150530757
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 14:58 schreef Guard het volgende:

[..]

dan doe je die volgend jaar maar :P
Ik heb al betaald :P
én ik moet Daywalker begeleiden naar een nieuw PR op de HM (ik loop geen M hoor) :Y
pi_150530790
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:00 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik heb al betaald :P
én ik moet Daywalker begeleiden naar een nieuw PR op de HM (ik loop geen M hoor) :Y
Dat kan Piet Piraat ook wel in z'n eentje :D
pi_150531565
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 14:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Dood gaat wat ver ( :D ), maar hm valt dan echt door de ondergrens lijkt het. De band strakker omdoen haalt niet bijster veel uit. En heb ook niet echt het idee dat het verder met iets fysieks te maken zal hebben.

[ afbeelding ]
Wat is de schaal nou dan, als de bovenkant 160 is en de onderkant 140 dan is het helemaal geen rare grafiek. Net als bij het tempo.
  woensdag 11 maart 2015 @ 15:32:32 #296
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_150531729
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Wat is de schaal nou dan, als de bovenkant 160 is en de onderkant 140 dan is het helemaal geen rare grafiek. Net als bij het tempo.
Een schaal was inderdaad wel handig geweest. Maar als je naar het begin van de grafiek kijkt, daar is hij vrij stabiel, maar na een tijdje gaat hij ineens alle kanten op. Dus daar gaat toch wel duidelijk wat mis...
pi_150531810
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:32 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Een schaal was inderdaad wel handig geweest. Maar als je naar het begin van de grafiek kijkt, daar is hij vrij stabiel, maar na een tijdje gaat hij ineens alle kanten op. Dus daar gaat tochw el wat mis...
Misschien ineens veel bochten/onverhard/wind/rustiger lopen dus wat meer tempowisselingen.
  woensdag 11 maart 2015 @ 15:43:17 #298
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_150532111
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:34 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Misschien ineens veel bochten/onverhard/wind/rustiger lopen dus wat meer tempowisselingen.
Dat zou, gezien het eerste stukje, toch wel iets geleidelijker moeten gaan, zou je zeggen. Een schaalverdeling zou dat kunnen bevestigen (wat dus eigenlijk ook je punt was... :X).
  woensdag 11 maart 2015 @ 15:45:36 #299
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_150532206
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hoogste was 173 en de laagste 59. Dat is gewoon raar. Weer was zoals vandaag, heerlijk dus.

Schaal bij het tempo is wat minder rigoureus. Daar vind ik het gewoon apart, dat ik voor mijn gevoel op een goed ritme loop en dat er dan toch zulke verschillen
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 11 maart 2015 @ 15:53:22 #300
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_150532501
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoogste was 173 en de laagste 59. Dat is gewoon raar. Weer was zoals vandaag, heerlijk dus.

Schaal bij het tempo is wat minder rigoureus. Daar vind ik het gewoon apart, dat ik voor mijn gevoel op een goed ritme loop en dat er dan toch zulke verschillen
In dat geval meet hij inderdaad niet goed. Dus wat ik al zei, misschien het batterijtje?
  woensdag 11 maart 2015 @ 15:53:34 #301
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_150532509
Oh, en vol...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')