Ik zat aan de andere kant van het gangpad in de bus. Bijna naast je dus, sneu hè dat we elkaar niet even irl spreken maar ik twijfelde echt heel erg.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:30 schreef Devv het volgende:
Ja, dat was ik. Mijn eindtijd was iets rond de 1:52:00. Ik moet het nog even nakijken. Ik had dus niet zo heel veel in het eerste startvak te zoeken.
Ik heb hem niet gezien nee! Ik heb ook zoveel mensen ingehaald dat ik daar niet echt bang voor was dit keer. Mijn tijd zou nog 4 minuten sneller geweest zijn als ik niet in een rij voor een dixie had gestaan. Volgende keer wordt 2:15 het streven.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:45 schreef thelaudprince het volgende:
Angel-A, ik zei toch dat je de bezemwagen voor zou blijven dit keer
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:50 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien nee! Ik heb ook zoveel mensen ingehaald dat ik daar niet echt bang voor was dit keer. Mijn tijd zou nog 4 minuten sneller geweest zijn als ik niet in een rij voor een dixie had gestaan. Volgende keer wordt 2:15 het streven.
Dit jaar de 17 km?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:50 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien nee! Ik heb ook zoveel mensen ingehaald dat ik daar niet echt bang voor was dit keer. Mijn tijd zou nog 4 minuten sneller geweest zijn als ik niet in een rij voor een dixie had gestaan. Volgende keer wordt 2:15 het streven.
He, Zwabber, er zijn voldoende mensen die van jou houden hoor!quote:Op zondag 8 maart 2015 22:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Top YUR. Zo had ik 'm dit jaar ook willen lopen, alleen dan zonder de selfies met hondstrouw support bij gebrek aan mensen die van me houden en zonder zo'n goede eindtijd. En zonder big smile natuurlijk, want hardlopen hoort kut te gaan.
Dan is het wel een beetje suf dat ik je niet gezien heb. Ik moet wel zeggen dat ik ook niet echt om mij heen heb gekeken. Ik had eigenlijk bij de start voor de 10 kilometer willen zijn dus ik was al erg laat.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:37 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik zat aan de andere kant van het gangpad in de bus. Bijna naast je dus, sneu hè dat we elkaar niet even irl spreken maar ik twijfelde echt heel erg.
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:45 schreef pijll het volgende:
[..]
He, Zwabber, er zijn voldoende mensen die van jou houden hoor!
quote:Alleen lopen die allemaal zelf mee, en zijn ze sneller dan jij.
Typisch voorbeeld van eenzijdige liefde dus.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:45 schreef pijll het volgende:
[..]
Alleen lopen die allemaal zelf mee, en zijn ze sneller dan jij.
Harteloos kreng!quote:Op zondag 8 maart 2015 22:45 schreef pijll het volgende:
[..]
Alleen lopen die allemaal zelf mee, en zijn ze sneller dan jij.
Een kennis van mij (meisje) liep gisteren op de CPC 41 minuten, zonder al te serieuze trainingquote:Op zondag 8 maart 2015 18:06 schreef Yuki het volgende:
pijll en Angel-A: top gelopen!
Benieuwd naar YUR z'n tijd. Hij heeft het iig leuk gehad, denk ik.
Loopgroepgenootje liep haar eerste HM even in 1.59.19. Dafuq...
Gup, ik DM je!
Uiteraard. Neem je zwemvliezen mee.quote:Op maandag 9 maart 2015 06:52 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ronde Hoeploop bedoel je? Zou zomaar kunnen ja.
HFquote:Op maandag 9 maart 2015 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Ander vriendinnetje 1.41 als eerste marathon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: mooi weer, lekker gelopen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Nou, dan zal ik er nu wel afgemikt gaan worden.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh oeps, ik dacht dat ik een bericht typte maar volgens mij heb ik nu een post van Zwabber gerapporteerd. Wat een chaos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |