Ik ken iemand die haar eerste HM in 1:51 liep.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:06 schreef Yuki het volgende:
pijll en Angel-A: top gelopen!
Benieuwd naar YUR z'n tijd. Hij heeft het iig leuk gehad, denk ik.
Loopgroepgenootje liep haar eerste HM even in 1.59.19. Dafuq...
Gup, ik DM je!
Nice! Dat is toch even heel wat anders dan een MudMastersquote:Op zondag 8 maart 2015 17:57 schreef Cynic het volgende:
Zelf ook lekker gelopen in Kootstertille.
De run was belachelijk zwaar, maar heb deze keer wel mijn bandje behouden en de ongeveer 12km in 2:28 uur afgelegd (ongeveer een uur sneller dan vorig jaar).
Ergens halverwege mijn knie gestoten aan een balkje, dus daar zit nu een flinke bult op. Maar eens kijken of ik daar nog last van ga houden. Op dit moment doet alles zeer dus kan het niet echt inschatten
Thanks! Kan het je echt aanraden om eens te proberen als je weer eens wat anders wil. Als je nog een keer ergens recreatief koppel wil lopen moet je het maar zeggenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nice! Dat is toch even heel wat anders dan een MudMastersMooie verbetering ook en met je bandje, super!
CPCers ook allemaal superprestaties!Heerlijk weer er ook bij, geniet ervan!
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Thanks! Kan het je echt aanraden om eens te proberen als je weer eens wat anders wil. Als je nog een keer ergens recreatief koppel wil lopen moet je het maar zeggen
Hij heeft lekker ontspannen gelopen, sneller dan hij mocht maar ach, what's newquote:Op zondag 8 maart 2015 18:06 schreef Yuki het volgende:
pijll en Angel-A: top gelopen!
Benieuwd naar YUR z'n tijd. Hij heeft het iig leuk gehad, denk ik.
Loopgroepgenootje liep haar eerste HM even in 1.59.19. Dafuq...
Gup, ik DM je!
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij heeft lekker ontspannen gelopen, sneller dan hij mocht maar ach, what's new
hey die heb ik ook nog langs zien komen en hoi horen roepen. Terwijl ik een plasplek zocht in km 2quote:Op zondag 8 maart 2015 15:31 schreef GotC het volgende:
Ik heb bij 6km een blij ei pijll voorbij zien rennen (hij herkende mij) en Yur stopte nog even voor een selfie
Mission complete!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2015 10:56 schreef Tarahumara het volgende:
M'n Fysio is een heldVorige week liep ik nog als een ouwe vent van 80, vanmorgen een marathon voor/als het ontbijt gelopen. Iets met pirimormis syndroom. Heerlijk weertje, mooie route, fijn gelopen. Voor het eerst bij een 30+ afstand dat m'n vermoeidheid de beperkende factor wordt in plaats van stijve gewrichten.
http://app.endomondo.com/workouts/482391831/11291298
Onderweg bij een benzinepomp ff wat te snaaien gehaald, de pompbediende begroette me hartelijk, "Hey een barefootrunner! Ultraloper?" Check! Gaf weer voldoende energie om het laatste stuk ff te knallen
Heerlijke tijd!quote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Mr.B. het volgende:
Helaas. Ik heb de Zwabbertijd niet gehaald. Het zat er niet in vandaag....
Gelukkig maar met ongeveer 17 seconden, dus wel gewoon een mooi PR: 1:17:12!!
![]()
![]()
Het ging echt geweldig, superomstandigheden, veel publiek. Ik heb nog nooit zo lekker een halve marathon kunnen lopen. Pas de laatste drie km kreeg ik het zwaar. Enorm blij met deze tijd en vooral de manier waarop het ging.
Zo. Nu teruglezen wat de andere CPCers e.a. gelopen hebben.
Mooie tijd zeg, wat fijn dat je zo lekker gelopen hebt.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Mr.B. het volgende:
![]()
![]()
Het ging echt geweldig, superomstandigheden, veel publiek. Ik heb nog nooit zo lekker een halve marathon kunnen lopen. Pas de laatste drie km kreeg ik het zwaar. Enorm blij met deze tijd en vooral de manier waarop het ging.
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:39 schreef Angel-A het volgende:
Nu in de trein naar huis. 2:21 en wat seconden gelopen. Mooi weer, leuk parcours, gezellig publiek. Te-Brengla nog gemeet in het startvak. Zere benen nu.
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:41 schreef pijll het volgende:
Woei! Ik heb net ff 21 km lopen genieten
De bedoeling was een lekker rustig trainingrondje, maar het ging zo verschrikkelijk lekker! Het weer zat mee, het publiek was fantastisch (vooral GotC natuurlijk!), de benen voelden uitstekend. Niks geen pijn, niks geen last van wat dan ook. Heerlijk constant gelopen, op het laatste stukje na. De laatste 100 meter viel er een gaatje, waardoor ik mijn schaduw op het asfalt zag, en ongewild versnelde ik om 'm in te halen. Dat dat niet gelukt is, is het enige minpuntje dat ik kan bedenken.
2:02:27 lang heb ik met een grote lach op mijn gezicht door Den Haag gebanjerd, en hij zit er nog steeds
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Mr.B. het volgende:
![]()
![]()
Nicequote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Mr.B. het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
hey die heb ik ook nog langs zien komen en hoi horen roepen. Terwijl ik een plasplek zocht in km 2
1:58:36 uiteindelijk en super blij
Wow, das een verbetering zegquote:Op zondag 8 maart 2015 17:57 schreef Cynic het volgende:
Zelf ook lekker gelopen in Kootstertille.
De run was belachelijk zwaar, maar heb deze keer wel mijn bandje behouden en de ongeveer 12km in 2:28 uur afgelegd (ongeveer een uur sneller dan vorig jaar).
Ergens halverwege mijn knie gestoten aan een balkje, dus daar zit nu een flinke bult op. Maar eens kijken of ik daar nog last van ga houden. Op dit moment doet alles zeer dus kan het niet echt inschatten
Jammer dat je last kreeg, maar wel lekekr buiten geweestquote:Op zondag 8 maart 2015 15:20 schreef Quoi het volgende:
Nou zeg. Bij 6 km was de koek op. Ik heb alleen maar naar mijn lichaam geluisterd. Dat betekende tot de 6: whoeiiiiii! (in 5:30). Daarna kreeg ik pijn in mijn zij en rug en dat ging niet weg. Ben toen zo gaan lopen dat het niet pijn deed, maar dat was niet bepaald snelEindtijd 1:02:18. Ach ja, wat was het prachtig weer
![]()
![]()
Zonde van de startgolf 1 waar ik in startte, maargoe!
Dank voor de aanmoedigingen Flips & Yuki
Als het volgende week niet lukt....quote:Op zondag 8 maart 2015 19:31 schreef Guard het volgende:
[..]
[..]![]()
Het was inderdaad genieten vandaag, lekker weer, leuk publiek (GotC alweer gemist, volgende week een weer nieuwe kans).
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:40 schreef Guppyfriend het volgende:
En toch heb je het goed gedaan Quoi!!
Mensen, komen er nog medaille-foto's voor de thuisblijvers??
Pretty!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |