quote:Op zondag 8 maart 2015 16:31 schreef Guard het volgende:
Ik heb mijn parcoursrecord verpulverd en mijn pr ook iets of wat aangescherpt![]()
Hij ging echt super, ik heb zelf 1.38.33 geklokt. Ik ben blij
Wauw.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:31 schreef Guard het volgende:
Ik heb mijn parcoursrecord verpulverd en mijn pr ook iets of wat aangescherpt![]()
What the F joh, snellerd!quote:Op zondag 8 maart 2015 16:31 schreef Guard het volgende:
Wow, thou hast beaten tha PR of the'n YUR! Unless...quote:Op zondag 8 maart 2015 16:31 schreef Guard het volgende:
Sorry, ik lees dit nu pasquote:
Goed man!quote:Op zondag 8 maart 2015 16:31 schreef Guard het volgende:
De officiële uitslagen staan al online, en daar krijg ik nog 2 seconden cadeau. Maar waar ik vooral ook trots op ben, zijn mijn 5km-splits: 29:03, 29:03, 29:04, 29:16... Jammer van die laatstequote:Op zondag 8 maart 2015 17:41 schreef pijll het volgende:
2:02:27 lang heb ik met een grote lach op mijn gezicht door Den Haag gebanjerd, en hij zit er nog steeds
Lekker tempoquote:Op zondag 8 maart 2015 16:31 schreef Guard het volgende:
Ik ken iemand die haar eerste HM in 1:51 liep.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:06 schreef Yuki het volgende:
pijll en Angel-A: top gelopen!
Benieuwd naar YUR z'n tijd. Hij heeft het iig leuk gehad, denk ik.
Loopgroepgenootje liep haar eerste HM even in 1.59.19. Dafuq...
Gup, ik DM je!
Nice! Dat is toch even heel wat anders dan een MudMastersquote:Op zondag 8 maart 2015 17:57 schreef Cynic het volgende:
Zelf ook lekker gelopen in Kootstertille.
De run was belachelijk zwaar, maar heb deze keer wel mijn bandje behouden en de ongeveer 12km in 2:28 uur afgelegd (ongeveer een uur sneller dan vorig jaar).
Ergens halverwege mijn knie gestoten aan een balkje, dus daar zit nu een flinke bult op. Maar eens kijken of ik daar nog last van ga houden. Op dit moment doet alles zeer dus kan het niet echt inschatten
Thanks! Kan het je echt aanraden om eens te proberen als je weer eens wat anders wil. Als je nog een keer ergens recreatief koppel wil lopen moet je het maar zeggenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nice! Dat is toch even heel wat anders dan een MudMastersMooie verbetering ook en met je bandje, super!
CPCers ook allemaal superprestaties!Heerlijk weer er ook bij, geniet ervan!
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Thanks! Kan het je echt aanraden om eens te proberen als je weer eens wat anders wil. Als je nog een keer ergens recreatief koppel wil lopen moet je het maar zeggen
Hij heeft lekker ontspannen gelopen, sneller dan hij mocht maar ach, what's newquote:Op zondag 8 maart 2015 18:06 schreef Yuki het volgende:
pijll en Angel-A: top gelopen!
Benieuwd naar YUR z'n tijd. Hij heeft het iig leuk gehad, denk ik.
Loopgroepgenootje liep haar eerste HM even in 1.59.19. Dafuq...
Gup, ik DM je!
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij heeft lekker ontspannen gelopen, sneller dan hij mocht maar ach, what's new
hey die heb ik ook nog langs zien komen en hoi horen roepen. Terwijl ik een plasplek zocht in km 2quote:Op zondag 8 maart 2015 15:31 schreef GotC het volgende:
Ik heb bij 6km een blij ei pijll voorbij zien rennen (hij herkende mij) en Yur stopte nog even voor een selfie
Mission complete!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |