Oh dat was hem dan niet, ze had hem onderweg gezien.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:12 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hij zakte blijkbaar na de finish van de HM in elkaar.
ah toen ik er langs liep was die nog in discussie met die agenten dat hij Door wildequote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik heb rond 18km 1 loper langs de kant zien zitten met 2 politieagenten, die niet leek te reageren. Ik hoop niet dat dat 'm was. Jonge man nog.
Halverwege dacht ik nog aan vorig jaar, hoeveel ambulances je toen kon horen, en dat het nu veel beter was.
Nee, de HM was vorig jaar ook een ramp wat dat betreft. Volgens mij is de HM op het warmste deel van de dag. Maar dat weet Zwabber wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toen ik er langsliep lag hij al op een brancard met infuus.
En het viel me nu inderdaad mee tov vorig jaar, maar toen liep ik de 10. Sowieso was dat warmer/eerder op de dag en ik denk dat HM-lopers ook beter met vocht omgaan.
Ik had mijn onopvallendste shirtje aangetrokken, en toch ben ik blijkbaar niet herkendquote:Op zondag 8 maart 2015 00:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
*busted*![]()
Edit: pijll herken je aan zo onopvallend mogelijke sportkleding, een t shirt van een of ander loopje en een felblauwe suunto. Oh en een toffe bril![]()
Niet te missen
Na de wedstrijd is ook beterquote:Op zondag 8 maart 2015 20:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik had mijn onopvallendste shirtje aangetrokken, en toch ben ik blijkbaar niet herkend
Geen enkele Fokker gezien voor de wedstrijd.
Volgende week hopelijk wel, in Nijmegen. Bij voldoende opkomst verloot ik een hartslagmeter
Vind je? Dan ben ik altijd zo verlopenquote:
ja, ervoor wil je op tijd in het startvak gaan staan e.d.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vind je? Dan ben ik altijd zo verlopen
Ik had wel een koptelefoon op met veel punk en new wavequote:Op zondag 8 maart 2015 20:36 schreef wyccie het volgende:
Als ik iemand met waterrugzak zag, dacht ik dat het Hinder zou zijn.
En iemand met donker haar en een grote koptelefoon was thelaudprince. Maar het bleken slechts dubbelgangers.
Ik heb geen felblauwe horloges gezien.
Vorig jaar was het 19 om 6 (temperatuur om dauwpunt).quote:Op zondag 8 maart 2015 20:20 schreef pijll het volgende:
[..]
Nee, de HM was vorig jaar ook een ramp wat dat betreft. Volgens mij is de HM op het warmste deel van de dag. Maar dat weet Zwabber wel.
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik had mijn onopvallendste shirtje aangetrokken
Ja, het scheelt dat ik altijd ruim op tijd ben, tijd zat. En ik hoef ook niet vooruit te staanquote:Op zondag 8 maart 2015 20:37 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
ja, ervoor wil je op tijd in het startvak gaan staan e.d.
Ik kwam een vriendin van vroeger tegen voor de wedstrijd dus was ook wel leuk dat ik goed op tijd aanwezig wasquote:Op zondag 8 maart 2015 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, het scheelt dat ik altijd ruim op tijd ben, tijd zat. En ik hoef ook niet vooruit te staan
Jij kon het nooit zijn, want ik haalde 'jou' in.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:38 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ik had wel een koptelefoon op met veel punk en new wave![]()
Was in het rood/zwart vandaag
Wat houdt dat dauwpunt in?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:42 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 19 om 6 (temperatuur om dauwpunt).
Ter vergelijk: de Westland HM was met 19 om 9 en de Oostland zelfs met 19 om 14. Het zware aan de CPC van vorig jaar was dat het de eerste echt warme dag was.
Dit jaar was het een graad of 12-13 bij dauwpunten van 6-7. Ideaal weer (al zou ik zelf denk ik een tik minder zon gewild hebben).
Geen idee, weet niet hoe je eruit zietquote:Op zondag 8 maart 2015 20:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij kon het nooit zijn, want ik haalde 'jou' in.
Volgens mij heb ik echt nog nooit zo lekker gelopen. Geen enkel moment ook maar enig dipje gehad. Kon mijn tempo de hele tijd vasthouden en haalde alleen maar in (vooral ook jongemannen die heel getraind leken). En dat terwijl ik mijn astmapufje vergeten was te gebruiken.
En wat een ontzettend fijn publiek. Ik werd heel vaak aangemoedigd.![]()
Oh, mijn moeder heb ik ook niet meer gemeet. Was uiteindelijk om half acht thuis.
Verschil tussen temperatuur en dauwpunt is een maat voor luchtvochtigheid. Als ze gelijk zijn dan is de relatieve luchtvochtigheid dus 100%. En hoe warmer het is, hoe hoger het dauwpunt kan worden (normaal gesproken is het dauwpunt niet groter dan de temperatuur) en hoe meer vocht de lucht bevat. Je kunt dan minder effectief zweten.quote:
Ik heb je zeker voorbij zien komen. Ik zag iemand met een grote koptelefoon en een rood shirt en ik dacht gelijk dat moet jij zijn. Ik heb lekker op mijn gemak gelopen. Het was nog wel even spannend om vanuit het eerste startvak te starten maar ik heb het overleeft. Ik heb in het begin ook eigenlijk veel te snel gelopen. Dat vlakte gelukkig na een kilometer of 5 wat af toen alle snelle mensen voorbij waren. Na 15 kilometer had ik even een dipje maar daarna heb ik mij nog aardig weten te herpakken. Ik had mij ingesteld op een loopje op trainingstempo maar ik eindigde maar een minuut of 2 boven de tijd die ik in Amsterdam had gelopen. Dus daar was ik wel tevreden over.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:51 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet hoe je eruit ziet![]()
Lekker hoor, hou vast die vorm !
En idd leuk publiek
Dan heb je me gezien, that was mequote:Op zondag 8 maart 2015 21:13 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb je zeker voorbij zien komen. Ik zag iemand met een grote koptelefoon en een rood shirt en ik dacht gelijk dat moet jij zijn. Ik heb lekker op mijn gemak gelopen. Het was nog wel even spannend om vanuit het eerste startvak te starten maar ik heb het overleeft. Ik heb in het begin ook eigenlijk veel te snel gelopen. Dat vlakte gelukkig na een kilometer of 5 wat af toen alle snelle mensen voorbij waren. Na 15 kilometer had ik even een dipje maar daarna heb ik mij nog aardig weten te herpakken. Ik had mij ingesteld op een loopje op trainingstempo maar ik eindigde maar een minuut of 2 boven de tijd die ik in Amsterdam had gelopen. Dus daar was ik wel tevreden over.
Devv, ik weet nog steeds niet wie jij bent maar zat jij aan het eind van de ochtend in bus 300 naar Schiphol en nam daar de trein? Nike flashjacket, nike schoenen, bruine tas?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:13 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb je zeker voorbij zien komen. Ik zag iemand met een grote koptelefoon en een rood shirt en ik dacht gelijk dat moet jij zijn. Ik heb lekker op mijn gemak gelopen. Het was nog wel even spannend om vanuit het eerste startvak te starten maar ik heb het overleeft. Ik heb in het begin ook eigenlijk veel te snel gelopen. Dat vlakte gelukkig na een kilometer of 5 wat af toen alle snelle mensen voorbij waren. Na 15 kilometer had ik even een dipje maar daarna heb ik mij nog aardig weten te herpakken. Ik had mij ingesteld op een loopje op trainingstempo maar ik eindigde maar een minuut of 2 boven de tijd die ik in Amsterdam had gelopen. Dus daar was ik wel tevreden over.
Ik zat aan de andere kant van het gangpad in de bus. Bijna naast je dus, sneu hè dat we elkaar niet even irl spreken maar ik twijfelde echt heel erg.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:30 schreef Devv het volgende:
Ja, dat was ik. Mijn eindtijd was iets rond de 1:52:00. Ik moet het nog even nakijken. Ik had dus niet zo heel veel in het eerste startvak te zoeken.
Ik heb hem niet gezien nee! Ik heb ook zoveel mensen ingehaald dat ik daar niet echt bang voor was dit keer. Mijn tijd zou nog 4 minuten sneller geweest zijn als ik niet in een rij voor een dixie had gestaan. Volgende keer wordt 2:15 het streven.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:45 schreef thelaudprince het volgende:
Angel-A, ik zei toch dat je de bezemwagen voor zou blijven dit keer
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:50 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien nee! Ik heb ook zoveel mensen ingehaald dat ik daar niet echt bang voor was dit keer. Mijn tijd zou nog 4 minuten sneller geweest zijn als ik niet in een rij voor een dixie had gestaan. Volgende keer wordt 2:15 het streven.
Dit jaar de 17 km?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:50 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien nee! Ik heb ook zoveel mensen ingehaald dat ik daar niet echt bang voor was dit keer. Mijn tijd zou nog 4 minuten sneller geweest zijn als ik niet in een rij voor een dixie had gestaan. Volgende keer wordt 2:15 het streven.
He, Zwabber, er zijn voldoende mensen die van jou houden hoor!quote:Op zondag 8 maart 2015 22:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Top YUR. Zo had ik 'm dit jaar ook willen lopen, alleen dan zonder de selfies met hondstrouw support bij gebrek aan mensen die van me houden en zonder zo'n goede eindtijd. En zonder big smile natuurlijk, want hardlopen hoort kut te gaan.
Dan is het wel een beetje suf dat ik je niet gezien heb. Ik moet wel zeggen dat ik ook niet echt om mij heen heb gekeken. Ik had eigenlijk bij de start voor de 10 kilometer willen zijn dus ik was al erg laat.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:37 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik zat aan de andere kant van het gangpad in de bus. Bijna naast je dus, sneu hè dat we elkaar niet even irl spreken maar ik twijfelde echt heel erg.
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:45 schreef pijll het volgende:
[..]
He, Zwabber, er zijn voldoende mensen die van jou houden hoor!
quote:Alleen lopen die allemaal zelf mee, en zijn ze sneller dan jij.
Typisch voorbeeld van eenzijdige liefde dus.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:45 schreef pijll het volgende:
[..]
Alleen lopen die allemaal zelf mee, en zijn ze sneller dan jij.
Harteloos kreng!quote:Op zondag 8 maart 2015 22:45 schreef pijll het volgende:
[..]
Alleen lopen die allemaal zelf mee, en zijn ze sneller dan jij.
Een kennis van mij (meisje) liep gisteren op de CPC 41 minuten, zonder al te serieuze trainingquote:Op zondag 8 maart 2015 18:06 schreef Yuki het volgende:
pijll en Angel-A: top gelopen!
Benieuwd naar YUR z'n tijd. Hij heeft het iig leuk gehad, denk ik.
Loopgroepgenootje liep haar eerste HM even in 1.59.19. Dafuq...
Gup, ik DM je!
Uiteraard. Neem je zwemvliezen mee.quote:Op maandag 9 maart 2015 06:52 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ronde Hoeploop bedoel je? Zou zomaar kunnen ja.
HFquote:Op maandag 9 maart 2015 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Ander vriendinnetje 1.41 als eerste marathon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: mooi weer, lekker gelopen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Nou, dan zal ik er nu wel afgemikt gaan worden.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh oeps, ik dacht dat ik een bericht typte maar volgens mij heb ik nu een post van Zwabber gerapporteerd. Wat een chaos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |