Ze hebben op de achterkant invulvakjes om je naam en tijd in te graveren, dus hij voelt erg incompleet...quote:
Leuke loop, ja? Ik ben niet gegaan, wat lichte pijntjes na gisteren, en verkoos voor een dagje in de zon in De Kuip.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb vandaag afgezien in Amersfoort, met de hoofdletter A. Ik was wel eerste vrouw bij de trimloop, maar daar werd niet echt op gelet. Volgend jaar toch maar bij de wedstrijdloop inschrijven, ik heb nu gezien dat ik daar echt dik niet laatste zou zijn geworden, en dan hoef ik tenminste niet hordes wandelende mensen in te halen. Morgen komt er wel een uitgebreider verslag en ga ik jullie prestaties lezen!
Nee herkenbaar. We hebben een aantal medailles met die vakjes en ik vind dat echt een minpuntquote:Op zondag 8 maart 2015 19:57 schreef pijll het volgende:
[..]
Ze hebben op de achterkant invulvakjes om je naam en tijd in te graveren, dus hij voelt erg incompleet...
Maar maybe that's just me.
Afzien en toch eerste vrouw worden, not shabby at allquote:Op zondag 8 maart 2015 19:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb vandaag afgezien in Amersfoort, met de hoofdletter A. Ik was wel eerste vrouw bij de trimloop, maar daar werd niet echt op gelet. Volgend jaar toch maar bij de wedstrijdloop inschrijven, ik heb nu gezien dat ik daar echt dik niet laatste zou zijn geworden, en dan hoef ik tenminste niet hordes wandelende mensen in te halen. Morgen komt er wel een uitgebreider verslag en ga ik jullie prestaties lezen!
+1. Ik hoef niet zo nodig te graveren en dus ook die vakjes niet. Maar ja.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee herkenbaar. We hebben een aantal medailles met die vakjes en ik vind dat echt een minpunt
thnx had het niet verwacht zo de eerste keer. Maar daarom des te blijer.quote:
Zat dat niet inbegrepen bij het vrekkenpakket van de zaak?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:57 schreef pijll het volgende:
[..]
Ze hebben op de achterkant invulvakjes om je naam en tijd in te graveren, dus hij voelt erg incompleet...
Maar maybe that's just me.
Gewoon jezelf volgende week weer verbazen, met een PRquote:Op zondag 8 maart 2015 19:59 schreef wyccie het volgende:
Heerlijk gelopen in Den Haag. Alles was goed. Ik liep en liep en liep. Zoef.![]()
Eindtijd 2:08 nogwat, wat me verbaasde. Dacht tegen het eind nog dat ik me beter iets kon inhouden voordat ik per ongeluk een PR zou lopen (want die wil ik volgende week lopen). Maar ach, het gevoel is belangrijker. Op de eerste 5km na (heel druk, na 500 meter stonden we opeens stil?) best vlak gelopen zie ik, en in de laatste bocht sprintje eruit geperst.
Nu denk ik dat dat PR ook niet meer komt. Ik snap niet hoe ik in Eindhoven zo snel heb kunnen lopen.
Jeetje iddquote:Op zondag 8 maart 2015 20:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Er is helaas een dode gevallen bij de cpc
Gewoon doenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:02 schreef wyccie het volgende:
Wow, wat goed gelopen allemaal!
Ik zit er aan te denken zelf met een stift die vakjes in te vullen. Nu lijkt het alsof ik een illegale medaille heb.
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik vreesde al zoiets toen ik een hoop ambulances hoorde aan het einde van de middagquote:Op zondag 8 maart 2015 20:07 schreef Zwabberhark het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Hmm, er zijn wat pittige heuvels. Maar ik zal sowieso mijn best doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Gewoon jezelf volgende week weer verbazen, met een PR
Hij zakte blijkbaar na de finish van de HM in elkaar.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:09 schreef Guard het volgende:
[..]![]()
Ik heb zelf niemand gezien die het slecht had, maar mijn zus heeft wel iemand op de grond zien liggen...
Ik heb rond 18km 1 loper langs de kant zien zitten met 2 politieagenten, die niet leek te reageren. Ik hoop niet dat dat 'm was. Jonge man nog.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Toen ik er langsliep lag hij al op een brancard met infuus.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik heb rond 18km 1 loper langs de kant zien zitten met 2 politieagenten, die niet leek te reageren. Ik hoop niet dat dat 'm was. Jonge man nog.
Halverwege dacht ik nog aan vorig jaar, hoeveel ambulances je toen kon horen, en dat het nu veel beter was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |