quote:Op maandag 9 maart 2015 11:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Was het zo druk met selfies maken met GotC dan?
We weten natuurlijk niet of H_K in NL woont...quote:Op maandag 9 maart 2015 12:50 schreef GotC het volgende:
H_K, ik heb geen ervaring met het bovenstaande maar je mag in NL zonder doorverwijzing een afspraak maken bij de fysio
Vandaar dat ik 'in NL' erbij heb gezetquote:Op maandag 9 maart 2015 12:54 schreef pijll het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet of H_K in NL woont...
H_K, geen enkele wedstrijd is zo uniek dat ie het waard is om voor meerdere maanden uitgeschakeld te zijn. Ik zou in jouw geval gewoon een paar weken rust nemen.
Stoppen en rust nemen. En fysio.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:34 schreef Hello_Kitty het volgende:
OK, ik heb even een beetje geruststelling nodig of een goeie wake-up call. sorry voor de wall-of-text alvast.
Ik loop al een 2 tal jaar, ik heb rustig opgebouwd, soms wel eens een dipje van een maand of 2 niet lopen gehad maar dan terug begonnen. Ik heb vooral op uithouding gewerk en kan nu toch al anderhalf jaar, een uur aan een stuk door lopen en vaak nog wat meer. ik doe 1u10min over 10 km dus snel kan je me niet noemen maar ik wou binnenkort met interval beginnen. Ik loop nu 1x in de week en doe daarnaast nog fitness en iaido.
Waar het nu eigenlijk over gaat, ik heb al een week of 3 last van mijn rechterknie, de pijn komt opzetten na 7 à 8 km maar ik kan nog doorlopen op een rustig tempo en mijn 10 km afmaken. de eerste paar uur erna moet ik het was rustig aandoen (strompelen ook tijdens het wandelen) maar na een paar uurtjes is de pijn weg en kan ik terug gewoon stappen). ik heb komende zondag een wedstrijd van 12 km voor de boeg en mijn laatste loopje voorbije zaterdag is echt slecht gegaan.
Na 6,5 km begon ik de pijn lichtjes te voelen en ben ik een stukje gaan wandelen, slecht idee want dan begon ik de pijn pas te voelen en moest ik echt veel moeite doen om terug in looppas te raken. na 8,5 km ben ik terug even gaan wandelen zodat ik (dacht ik) de laatste 2 km naar huis wel zou halen. En hier is het echt fout gegaan, ik kon mijn rechter knie niet meer plooien zonder pijn en ook met het buigen van mijn rechter enkel voelde ik de pijn naar mijn knie trekken. ik heb gebeld naar mijn vriend om me met de auto te komen oppikken want ik zag het echt niet zitten om als een zombie met een lamme poot naar huis te strompelen.
4 uur later ging het al veel beter, nog wat stram maar ik kon tenminste de trap al terug op. De volgende dag een beetje spierpijn maar niets abnormaal, rustig kunnen wandelen zonder last.
Ik heb morgen een afspraak met de huisarts, ik verwacht waarschijnlijk een doorverwijzing naar de kine en ik vrees dat ik die 12km van zondag op mijn buik ga mogen schrijven.
Zou ik het kunnen oplossen door tijdens de wedstrijd zondag misschien wat vroeger rustmomenten in te lassen (bijvoorbeeld na 3 km al een paar 100m wandelen) mijn tijd kan me eigenlijk gestolen worden, het is gewoon een run in een unieke setting die ik meegemaakt wil hebben.
Herkent er iemand het probleem van pijn na x km (terwijl ik voordien die afstand van 10km zonder veel problemen deed)? Is er een "korte termijn" oplossing voor of zeggen julie gewoon stop voor je je knie aan gort loopt.
Ik zou gewoon wat minder gaan lopen als het na een dag alweer weg is. Maar een fysio kan je daar waarschijnlijk veel meer over vertellen. Je hoeft ook niet gelijk bij elk pijntje helemaal te stoppen. Die wedstrijd zou je inderdaad met rustmomenten in kunnen delen zoals even stoppen bij een waterpost en stukjes wandelen. Ik kan je pijn natuurlijk niet voelen maar het lijkt mij geen onhaalbare kaart.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:34 schreef Hello_Kitty het volgende:
[..]
Herkent er iemand het probleem van pijn na x km (terwijl ik voordien die afstand van 10km zonder veel problemen deed)? Is er een "korte termijn" oplossing voor of zeggen julie gewoon stop voor je je knie aan gort loopt.
Dat dacht ik alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:33 schreef Voccar het volgende:
Had voor het lopen al beetje gevoelige hamstring, maar dacht dat dat wel over zou gaan. Begonnen met de intervallen die ik gepland had te doen en daarbij kreeg ik toch weer stuk meer last van m'n hamstring. Dus maar rustig tempo (tussen 6:30 en 7:00) verder gelopen. Tijd gedacht dat ik niet rustig kon lopen, maar ik wilde het niet erger maken en dat lukte wel prima.
Deze week kijken voor nieuwe schoenen. Ook al heb ik nog maar iets meer dan 800 km mee gelopen, sommige plekken beginnen ze toch wel erg te slijten en heb het idee dat ze toch wat minder beginnen te lopen. Heb daarnaast wel goede reden om mezelf nieuwe schoenen cadeau te doen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan mag het zeker!!!
![]()
Had voor het lopen al beetje gevoelige hamstring, maar dacht dat dat wel over zou gaan. Begonnen met de intervallen die ik gepland had te doen en daarbij kreeg ik toch weer stuk meer last van m'n hamstring. Dus maar rustig tempo (tussen 6:30 en 7:00) verder gelopen. Tijd gedacht dat ik niet rustig kon lopen, maar ik wilde het niet erger maken en dat lukte wel prima.
Deze week kijken voor nieuwe schoenen. Ook al heb ik nog maar iets meer dan 800 km mee gelopen, sommige plekken beginnen ze toch wel erg te slijten en heb het idee dat ze toch wat minder beginnen te lopen. Heb daarnaast wel goede reden om mezelf nieuwe schoenen cadeau te doen,Ik zou t gewoon doen! Kun je nog eens afwisselen met die oudere schoenen als je daar toevallig zin in hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Deze week kijken voor nieuwe schoenen. Ook al heb ik nog maar iets meer dan 800 km mee gelopen, sommige plekken beginnen ze toch wel erg te slijten en heb het idee dat ze toch wat minder beginnen te lopen. Heb daarnaast wel goede reden om mezelf nieuwe schoenen cadeau te doen,Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar nieuwe schoenen is dan zeker op zijn plek
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Deze week kijken voor nieuwe schoenen. Ook al heb ik nog maar iets meer dan 800 km mee gelopen, sommige plekken beginnen ze toch wel erg te slijten en heb het idee dat ze toch wat minder beginnen te lopen. Heb daarnaast wel goede reden om mezelf nieuwe schoenen cadeau te doen,Gefeliciteerd met je afstuderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
| 1 2 | [b]11 oktober 2015 - [url=http://maratondebuenosaires.org]Maraton de Buenos Aires (Buenos Aires)[/url][/b] [*] flipsen - HM |
Toemaar, wordt ook meteen je eerste wedstrijd of niet? Succes in ieder geval! Heb je wel wat grotere trainingsrondjes in de buurt dan wat je nu steeds loopt? Wordt behoorlijk veel rondjes andersquote:Op maandag 9 maart 2015 14:12 schreef flipsen het volgende:
Oh shit... Belofte maakt schuld![]()
Mag ik in de OP MD?
[ code verwijderd ]
Jup, eerste wedstrijd in principe, hoewel er heel misschien nog wel ergens hier in de buurt een wedstrijdje te lopen valt binnenkort om ervaring op te doen, zal eens zoeken.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Toemaar, wordt ook meteen je eerste wedstrijd of niet? Succes in ieder geval! Heb je wel wat grotere trainingsrondjes in de buurt dan wat je nu steeds loopt? Wordt behoorlijk veel rondjes anders
Ik dacht dat je altijd zo'n rondje van 1km had? En een heen en weertje is ook niet mogelijk? Anders idd toch maar je ergens laten afzetten, of naar een mooie loopplek rijden? Voor je wekelijkse LDL lijkt me dat in ieder geval wel fijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jup, eerste wedstrijd in principe, hoewel er heel misschien nog wel ergens hier in de buurt een wedstrijdje te lopen valt binnenkort om ervaring op te doen, zal eens zoeken.
Waar ik woon is (letterlijk!) eigenlijk maar 1 weg, dus dat is lastigEn dat rondje (het is een lus) is 35km, dus te lang. Maar ik kan af en toe wel meerijden als mijn vrouw naar het centrum moet en dan andere stukken lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |