Ik las er een J bijquote:
Afstand en snelheid zijn toch echt twee verschillende dingenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:37 schreef Devv het volgende:
Ik stond trouwens bij de 10 kilometer aan te moedigen (ja, want ook minder snelle lopers verdienen een schouderklopje)
We zoeken straks de finishfoto's wel op op marathon-photos.com. Ook van Devvs dierenvriendinnetjesquote:Op maandag 9 maart 2015 22:08 schreef wyccie het volgende:
Ik sta nergens op de foto. Jammer, maar misschien ook wel beter zo. Hoe fris ik ook loop, als ik richting de finish sprint ziet mijn gezicht eruit alsof ik door de geluidsbarrière gaat.
24 uur kunnen ze de straten nooit vrijhouden. Maar ik zie dat ik wat te strikt was: voor NY is de limiet 8,5 uur, zegt wikipedia. Ik was in de war met een andere stad, misschien Rotterdam.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:35 schreef wyccie het volgende:
Huh, ik dacht de limiet 24 uur was.![]()
Absoluut niet logisch, maar dat heb ik ooit gehoord en daarna niet meer over nagedacht.
Rdam is 5,5 uur.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:40 schreef pijll het volgende:
[..]
24 uur kunnen ze de straten nooit vrijhouden. Maar ik zie dat ik wat te strikt was: voor NY is de limiet 8,5 uur, zegt wikipedia. Ik was in de war met een andere stad, misschien Rotterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das ook een van de redenen waarom NY niet zo nodig hoeft van mij. Werkelijk iedere Henk & Ingrid gaan daar al meelopen, en Mel en Patries dus schijnbaar ookquote:Op maandag 9 maart 2015 22:37 schreef Devv het volgende:
Ik stond trouwens bij de 10 kilometer aan te moedigen (ja, want ook minder snelle lopers verdienen een schouderklopje). En toen kwamen er twee jolige dames voorbij (ik schat ze een jaar of 20) in zo'n dierenpak die je tegenwoordig tot vervelens aan toe op festivals tegenkomt. Ze waren denk ik al bijna 2 uur onderweg, want ik moest al bijna naar het startvak. Dus toen ze voorbij kwamen, wierp ik ze even een vriendelijke blik toe. Hoor ik één van die twee ineens beginnen over de marathon van New York. Dat ze die volgend jaar wil lopen. Ik had echt zoiets van; je mag het dan wel wat serieuzer gaan nemen jongedame. Je bent ruim 2 uur onderweg op slaapwandeltempo in een dom dierenpak en je praat over marathons. Ze hadden blijkbaar door dat ik ze stond uit te lachen, want ze keken ineens niet meer zo vriendelijk terug.
quote:Op maandag 9 maart 2015 14:12 schreef flipsen het volgende:
Oh shit... Belofte maakt schuld![]()
Mag ik in de OP MD?
[ code verwijderd ]
Allebei toegevoegdquote:Op maandag 9 maart 2015 14:38 schreef McTwente het volgende:
MD, mag ik ook bij de Woolderesloop van aankomende zondag? (staat al in de lijst omdat Voccar er loopt)
15 km graag... thanks!
quote:
Ik zou echt alle lol in het hardlopen verliezen met zo'n schema. Dat klinkt heel negatief, maar ik vind het dus knap en onvoorstelbaar dat je dit kunt en wilt.quote:
Heb je het al eens geprobeerd? Mij geeft het rust en een doel. Ook op dagen waarop ik liever toch niet ga lopen door tijd tekort ga ik eerder lopen dan als ik geen schema had. Met goede schema's haal je ook nog eens betere prestaties. Tel uit je winstquote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik zou echt alle lol in het hardlopen verliezen met zo'n schema. Dat klinkt heel negatief, maar ik vind het dus knap en onvoorstelbaar dat je dit kunt en wilt.
Ik heb absoluut een aantal keren op een lege maag gelopen en heb heel veel schema's afgewerkt. Maar ik heb zelf wel een maximum aan het aantal uren dat ik aan hardlopen wil besteden, hoe leuk ik het ook vind. Overigens is het een tijdje niet kunnen lopen de beste motivatie heb ik gemerkt. Ik heb enorm veel zin.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb je het al eens geprobeerd? Mij geeft het rust en een doel. Ook op dagen waarop ik liever toch niet ga lopen door tijd tekort ga ik eerder lopen dan als ik geen schema had. Met goede schema's haal je ook nog eens betere prestaties. Tel uit je winst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |