abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 22:15:20 #101
155227 crew  Guppy
dus
pi_150478954
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:40 schreef YUR het volgende:

[..]

DMO
Ik las er een J bij :X

Goeien foto's trouwens _O_
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_150479451
Ja, YUR doet zijn usericon wel eer aan.
pi_150480504
Ik stond trouwens bij de 10 kilometer aan te moedigen (ja, want ook minder snelle lopers verdienen een schouderklopje). En toen kwamen er twee jolige dames voorbij (ik schat ze een jaar of 20) in zo'n dierenpak die je tegenwoordig tot vervelens aan toe op festivals tegenkomt. Ze waren denk ik al bijna 2 uur onderweg, want ik moest al bijna naar het startvak. Dus toen ze voorbij kwamen, wierp ik ze even een vriendelijke blik toe. Hoor ik één van die twee ineens beginnen over de marathon van New York. Dat ze die volgend jaar wil lopen. Ik had echt zoiets van; je mag het dan wel wat serieuzer gaan nemen jongedame. Je bent ruim 2 uur onderweg op slaapwandeltempo in een dom dierenpak en je praat over marathons. Ze hadden blijkbaar door dat ik ze stond uit te lachen, want ze keken ineens niet meer zo vriendelijk terug :+ .
  maandag 9 maart 2015 @ 22:44:36 #104
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_150480924
Leuk verslag Guard! Gezellig zo met jouw familie :) En: "hell yeah, you're right girl" _O-

En nu de rest bijlezen.....
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_150480963
Heeft iemand hier de TomTom Cardio Runner?
Kan die mij vertellen of de optie Freestyle erop zit? (Zodat ik toch mijn hartslag kan zien in het water.)
  maandag 9 maart 2015 @ 23:16:40 #106
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150482342
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:37 schreef Devv het volgende:
Ik stond trouwens bij de 10 kilometer aan te moedigen (ja, want ook minder snelle lopers verdienen een schouderklopje)
Afstand en snelheid zijn toch echt twee verschillende dingen ;)

Sja, de onesies. Er kwamen tijdens de wintersport zelfs mensen van de piste in Pickachu-outfit :D
pi_150482445
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:08 schreef wyccie het volgende:
Ik sta nergens op de foto. Jammer, maar misschien ook wel beter zo. Hoe fris ik ook loop, als ik richting de finish sprint ziet mijn gezicht eruit alsof ik door de geluidsbarrière gaat.
We zoeken straks de finishfoto's wel op op marathon-photos.com. Ook van Devvs dierenvriendinnetjes :)
  maandag 9 maart 2015 @ 23:27:22 #108
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150482792
Het is trouwens - in afwezigheid van de CPC foto's - leuk om eens door de evenementen te scrollen waar marathon-photos was. Hypothermic Halifax Half (brr), Wild Women On Top Sydney Coastrek, Vitality Bath Half Marathon. Er is altijd wel iemand die Johnson heet of met startnummer 1234 oid. Gewoon leuk om ff te spieken :+
pi_150482809
Die dierenonesies zijn wel gaaf voor de Safarirun. :D
pi_150483060
Op de foto's van Jeroen Tibbe staan helemaal achteraan twee jongedames in Winnie the Pooh en (gok ik) Knorretje-pak. Helaas zonder hoofden.

En zoekend in de uitslagen (handig die namen op de startnummers!) zie ik dat ze in 1:21 gefinisht zijn. Dat valt wel mee, dan zijn ze in New York ruim binnen de tijdslimiet van 6 uur over de streep.
pi_150483135
Huh, ik dacht de limiet 24 uur was. :D
Absoluut niet logisch, maar dat heb ik ooit gehoord en daarna niet meer over nagedacht.
pi_150483333
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:35 schreef wyccie het volgende:
Huh, ik dacht de limiet 24 uur was. :D
Absoluut niet logisch, maar dat heb ik ooit gehoord en daarna niet meer over nagedacht.
24 uur kunnen ze de straten nooit vrijhouden. Maar ik zie dat ik wat te strikt was: voor NY is de limiet 8,5 uur, zegt wikipedia. Ik was in de war met een andere stad, misschien Rotterdam.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 06:14:14 #113
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150486590
Goedemorgen! Ik mag vandaag wat nieuws doen: Een loopje op nuchtere maag. Ben benieuwd...
F means you're fucked
  dinsdag 10 maart 2015 @ 06:43:50 #114
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150486666
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:40 schreef pijll het volgende:

[..]

24 uur kunnen ze de straten nooit vrijhouden. Maar ik zie dat ik wat te strikt was: voor NY is de limiet 8,5 uur, zegt wikipedia. Ik was in de war met een andere stad, misschien Rotterdam.
Rdam is 5,5 uur.

1.21 valt mee inderdaad. Het kan echt langzamer ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_150486750
Mogguh :W
Gefeliciteerd nog met al die goede resultaten _O_
Gisteravond 2x15 minuten gelopen .. Het ging. Ik was wel heel blij toen ie floot dat het kwartier om was. Tussendoor maar weer gestrekt want mn kuiten deden weer eens vervelend. Iets langer gewandeld dus en toen het volgende kwartier. Ja mwhah ging ook wel oke. Deze kon ik beter volhouden :D . Goed dan denk je bijna klaar te zijn. Gingen we van een punt bijv. lantaarnpaal na de rotonde rennen en dat dan op een hoog tempo. En zo verder tot het eindpunt (dit staat overigens niet op endomondo toen had ik hem al gestopt :') ) Dat ging wel goed ik had veel minder last van mn kuiten. Mijn knie deed wel wat vervelend. Heb er nu ook een reactie op maar gaat vast wel weer weg.... Afijn volgende week 2x18. Maar die ga ik zelf wss al wat eerder lopen maar om te wennen :P

Linkje met WUP
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150486764
Dat gaat goed Missi!

Hier gaat de spierpijn langzamerhand weg, alleen de trap af voel ik nog.
pi_150486859
Goed gelopen bij de CPC allemaal!

/spuit11
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 07:26:53 #118
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150486872
Nou...dat viel mee ^O^
F means you're fucked
pi_150487016
quote:
Ik stond trouwens bij de 10 kilometer aan te moedigen (ja, want ook minder snelle lopers verdienen een schouderklopje). En toen kwamen er twee jolige dames voorbij (ik schat ze een jaar of 20) in zo'n dierenpak die je tegenwoordig tot vervelens aan toe op festivals tegenkomt. Ze waren denk ik al bijna 2 uur onderweg, want ik moest al bijna naar het startvak. Dus toen ze voorbij kwamen, wierp ik ze even een vriendelijke blik toe. Hoor ik één van die twee ineens beginnen over de marathon van New York. Dat ze die volgend jaar wil lopen. Ik had echt zoiets van; je mag het dan wel wat serieuzer gaan nemen jongedame. Je bent ruim 2 uur onderweg op slaapwandeltempo in een dom dierenpak en je praat over marathons. Ze hadden blijkbaar door dat ik ze stond uit te lachen, want ze keken ineens niet meer zo vriendelijk terug :+ .
Das ook een van de redenen waarom NY niet zo nodig hoeft van mij. Werkelijk iedere Henk & Ingrid gaan daar al meelopen, en Mel en Patries dus schijnbaar ook :{w
Die verklede types, daar ontkom je niet aan, behalve door vrij hard te lopen :P

Zag op de 10 zondag trouwens ook een banaan lopen, omgeven door Zorro's (vrijgezellenfeestje?)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 07:50:58 #120
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150487058
Gaat goed missi!
Al vind ik in een week van 2x15 naar 2x18 nogal fors. 1x18 en 1x 15 zou ik genoeg vinden, zeker al je wat gevoelig bent voor blessures/pijn
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:16:04 #121
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_150487263
quote:
4s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:12 schreef flipsen het volgende:
Oh shit... Belofte maakt schuld :{

Mag ik in de OP MD? :@
[ code verwijderd ]

:X
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:38 schreef McTwente het volgende:
MD, mag ik ook bij de Woolderesloop van aankomende zondag? (staat al in de lijst omdat Voccar er loopt)
15 km graag... thanks!
Allebei toegevoegd :)
quote:
11s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:47 schreef GotC het volgende:
Ik heb weer gelopen :o
*O* Welkom bij de club *O*
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_150487436
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:26 schreef YUR het volgende:
Nou...dat viel mee ^O^
Ik zou echt alle lol in het hardlopen verliezen met zo'n schema. Dat klinkt heel negatief, maar ik vind het dus knap en onvoorstelbaar dat je dit kunt en wilt.
pi_150487494
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:35 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik zou echt alle lol in het hardlopen verliezen met zo'n schema. Dat klinkt heel negatief, maar ik vind het dus knap en onvoorstelbaar dat je dit kunt en wilt.
Heb je het al eens geprobeerd? Mij geeft het rust en een doel. Ook op dagen waarop ik liever toch niet ga lopen door tijd tekort ga ik eerder lopen dan als ik geen schema had. Met goede schema's haal je ook nog eens betere prestaties. Tel uit je winst :P
pi_150487531
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:40 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Heb je het al eens geprobeerd? Mij geeft het rust en een doel. Ook op dagen waarop ik liever toch niet ga lopen door tijd tekort ga ik eerder lopen dan als ik geen schema had. Met goede schema's haal je ook nog eens betere prestaties. Tel uit je winst :P
Ik heb absoluut een aantal keren op een lege maag gelopen en heb heel veel schema's afgewerkt. Maar ik heb zelf wel een maximum aan het aantal uren dat ik aan hardlopen wil besteden, hoe leuk ik het ook vind. Overigens is het een tijdje niet kunnen lopen de beste motivatie heb ik gemerkt. Ik heb enorm veel zin.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:45:47 #125
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_150487556
Het ligt er natuurlijk aan hoe strak je een schema volg Jero., voor mij is een schema een handleiding en geen wet van Meden en Perzen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_150487579
Schema is voor mij wel handig, anders modder ik maar wat aan en zal ongetwijfeld vooral het intervallen eronder "lijden".
Maar ik merk ook wel dat ik wel een doel moet hebben gekoppeld aan het schema, dus een wedstrijd/evenement. Anders is het ook zo'n anticlimax... "hmmmm ja einde schema... dat was het dan :{ "
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:51:13 #127
351203 zouzomaarkunnen
zouzomaarkunnen
pi_150487621
Moest heel wat pagina's terug lezen, leuk die wedstrijd verslagen :D
Gisteren bij het steppen (niet zo'n ding met 2 wielen) schoot het in mijn knie, vandaag ga ik maar even niet lopen. Het is nog pijnlijk. :(
Balen, want heb al een poos niet meer gelopen.
pi_150487638
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:40 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

N.B. ik snap nu waarom je dit antwoordde. Ik bedoelde met "zo'n schema" puur het intensieve keurslijf dat YUR nu moet volgen om de Eiger te kunnen overleven in een mooie tijd, niet de schema's in z'n algemeenheid. Want inderdaad, ze kunnen een mooie en handige stok achter de deur zijn.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:52:33 #129
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_150487646
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:44 schreef Guard het volgende:

[..]

Das ook een van de redenen waarom NY niet zo nodig hoeft van mij. Werkelijk iedere Henk & Ingrid gaan daar al meelopen, en Mel en Patries dus schijnbaar ook :{w

Zag op de 10 zondag trouwens ook een banaan lopen, omgeven door Zorro's (vrijgezellenfeestje?)
Hear, hear!!
Al geven ze geld toe...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_150487907
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:33 schreef pijll het volgende:

[..]

En zoekend in de uitslagen (handig die namen op de startnummers!) zie ik dat ze in 1:21 gefinisht zijn. Dat valt wel mee, dan zijn ze in New York ruim binnen de tijdslimiet van 6 uur over de streep.
Nou ja, laten we het er dan maar op houden dat ze niet heel snel waren ;) .
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:44 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk het enige wat mij een beetje tegenstaat aan New York; al die lapzwansen die het op hun elfendertigst wandelen zodat ze op verjaardagen kunnen zeggen dat ze ooit een marathon hebben gedaan. Maar ik zal hier maar geen discussie over limieten op de marathon beginnen, want dan valt het halve topic weer over mij heen. Er is al genoeg over gezegd.

Die pakken hoeven van mij overigens ook niet per se. Ik vind het een beetje aandachttrekkerij.
pi_150487957
quote:
Ik stond trouwens bij de 10 kilometer aan te moedigen (ja, want ook minder snelle lopers verdienen een schouderklopje).
Dit zo opgeschreven klinkt eigenlijk juist best wel neerbuigend naar de minder snelle lopers imho :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150487958
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:06 schreef Devv het volgende:

Die pakken hoeven van mij overigens ook niet per se. Ik vind het een beetje aandachttrekkerij.
Van mij hoeft het ook niet, maar ik vermoed dat ik er heel wat ga zien in Vegas :o
pi_150488008
quote:
Maar ik zal hier maar geen discussie over limieten op de marathon beginnen, want dan valt het halve topic weer over mij heen. Er is al genoeg over gezegd.
Ah toe. Is toch leuk op dinsdagochtend. Mensen zitten al de hele dag te vergaderen op deze dag. Het is ook de dag dat de meeste mensen werken, samen met donderdag, in dit parttimerland.

quote:
Verreweg de meeste "normale" hardloopkledij is ziekelijk opvallend.
pi_150488139
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dit zo opgeschreven klinkt eigenlijk juist best wel neerbuigend naar de minder snelle lopers imho :o
Ik had alleen maar goede bedoelingen. Het kwam er misschien niet helemaal tactisch uit.
pi_150488202
The road to hell is paved with good intentions >:)
pi_150488586
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:21 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik had alleen maar goede bedoelingen. Het kwam er misschien niet helemaal tactisch uit.
Je stond er in ieder geval, dus dat spreekt wel vóór je goede bedoelingen inderdaad :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150488662
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:13 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Verreweg de meeste "normale" hardloopkledij is ziekelijk opvallend.
Gelukkig nog niet alle kleding. Zie mijn foto's van de CPC (die nu eindelijk online staan!)
pi_150488953
Ik sta weer als vanouds nagenoeg niet op "mijn" finishfoto's.
Maar ach dat is inmiddels ook traditie geworden :P
pi_150488973
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:47 schreef pijll het volgende:

[..]

Gelukkig nog niet alle kleding. Zie mijn foto's van de CPC (die nu eindelijk online staan!)
Probleem is dat wij mannen die dat opvallen niet nodig hebben, juist opvallen door de onopvallende kleding. Beschaafde kleuren in een oerwoud aan schreeuwerige zuurstokstofjes.

Linkje naar de foto's?
pi_150489072
Ik heb een zweeffoto :o
*O*
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_150489279
quote:

[..]

Nou ja, laten we het er dan maar op houden dat ze niet heel snel waren ;) .

[..]

Dat is eigenlijk het enige wat mij een beetje tegenstaat aan New York; al die lapzwansen die het op hun elfendertigst wandelen zodat ze op verjaardagen kunnen zeggen dat ze ooit een marathon hebben gedaan. Maar ik zal hier maar geen discussie over limieten op de marathon beginnen, want dan valt het halve topic weer over mij heen. Er is al genoeg over gezegd.

Ik dacht dat je je eerst moest kwalificeren voor NY?
pi_150489296
Dat is Boston.
pi_150489390
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:50 schreef Murmeli het volgende:
Gaat goed missi!
Al vind ik in een week van 2x15 naar 2x18 nogal fors. 1x18 en 1x 15 zou ik genoeg vinden, zeker al je wat gevoelig bent voor blessures/pijn
Heej ja dat is ook een goed idee van jou . Ik vond het ook al veel. Het is nu steeds 3 minuten omhoog per week. Maar dan doe ik dat mooi thanks :D .En dan smaandags wel 2x18. Vandaag doet mn knie zeer :'( Maar het positieve eraan is dat ik gisteren zonder tape liep :D .

Nou werkse iedereen
:) :W
pi_150489408
Misschien niet helemaal gerelateerd maar dit is toch bizar nieuws:

http://edition.cnn.com/20(...)a-helicopters-crash/

Voor het tv programma 'Dropped' nota bene.. -O-
pi_150489511
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Misschien niet helemaal gerelateerd maar dit is toch bizar nieuws:

http://edition.cnn.com/20(...)a-helicopters-crash/

Voor het tv programma 'Dropped' nota bene.. -O-
Ja ben ook zeer benieuwd wat daar gebeurd is.

ander onderwerp: was er nu een methode om de fotos van die site op te slaan?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_150489715
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:32 schreef CaLeX het volgende:

[..]

ander onderwerp: was er nu een methode om de fotos van die site op te slaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150489731
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:43 schreef Devv het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_150489758
Dat meisje waar ik het over had liep dus 40.46 nadat ze de dag ervoor 2 roeitrainingen had gehad en terwijl ze voornamelijk roeit, nauwelijks serieus traint voor hardlopen. Ik ben haar aan het overtuigen om een keer bij een AV te gaan kijken, ze denkt zelf namelijk dat de prestatie 'misschien niet zo bijzonder is' omdat er eigenlijk niet veel goede lopers meedoen bij de CPC :P
Maar ik denk echt dat ze met een goed schema en loopscholing er zo nog een paar minuten afhaalt, en dan kom je toch al in de buurt van de top20 op het NK :o
pi_150489795
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:16 schreef MaleDuck het volgende:

Allebei toegevoegd :)
Thanks!

Niet mijn loopjes, maar wat me opviel in de WLWW:
- Voccar loopt zondag niet meer de Woolderesloop (15 maart dus)
- Daywalker loopt een HM en geen M op 19 april in Enschede

Zou je deze aan willen passen?
pi_150490019
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:52 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

N.B. ik snap nu waarom je dit antwoordde. Ik bedoelde met "zo'n schema" puur het intensieve keurslijf dat YUR nu moet volgen om de Eiger te kunnen overleven in een mooie tijd, niet de schema's in z'n algemeenheid. Want inderdaad, ze kunnen een mooie en handige stok achter de deur zijn.
Ohja, mij lijkt dat intensieve juist ook wel fijn :P Maar ik ben dan ook iets meer prestatiegericht inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')