N.B. ik snap nu waarom je dit antwoordde. Ik bedoelde met "zo'n schema" puur het intensieve keurslijf dat YUR nu moet volgen om de Eiger te kunnen overleven in een mooie tijd, niet de schema's in z'n algemeenheid. Want inderdaad, ze kunnen een mooie en handige stok achter de deur zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb je het al eens geprobeerd? Mij geeft het rust en een doel. Ook op dagen waarop ik liever toch niet ga lopen door tijd tekort ga ik eerder lopen dan als ik geen schema had. Met goede schema's haal je ook nog eens betere prestaties. Tel uit je winst
Hear, hear!!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Das ook een van de redenen waarom NY niet zo nodig hoeft van mij. Werkelijk iedere Henk & Ingrid gaan daar al meelopen, en Mel en Patries dus schijnbaar ook![]()
Die verklede types, daar ontkom je niet aan, behalve door vrij hard te lopen
Zag op de 10 zondag trouwens ook een banaan lopen, omgeven door Zorro's (vrijgezellenfeestje?)
Nou ja, laten we het er dan maar op houden dat ze niet heel snel warenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:33 schreef pijll het volgende:
[..]
En zoekend in de uitslagen (handig die namen op de startnummers!) zie ik dat ze in 1:21 gefinisht zijn. Dat valt wel mee, dan zijn ze in New York ruim binnen de tijdslimiet van 6 uur over de streep.
Dat is eigenlijk het enige wat mij een beetje tegenstaat aan New York; al die lapzwansen die het op hun elfendertigst wandelen zodat ze op verjaardagen kunnen zeggen dat ze ooit een marathon hebben gedaan. Maar ik zal hier maar geen discussie over limieten op de marathon beginnen, want dan valt het halve topic weer over mij heen. Er is al genoeg over gezegd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Das ook een van de redenen waarom NY niet zo nodig hoeft van mij. Werkelijk iedere Henk & Ingrid gaan daar al meelopen, en Mel en Patries dus schijnbaar ook![]()
Die verklede types, daar ontkom je niet aan, behalve door vrij hard te lopen
Zag op de 10 zondag trouwens ook een banaan lopen, omgeven door Zorro's (vrijgezellenfeestje?)
Dit zo opgeschreven klinkt eigenlijk juist best wel neerbuigend naar de minder snelle lopers imhoquote:Op maandag 9 maart 2015 22:37 schreef Devv het volgende:
Ik stond trouwens bij de 10 kilometer aan te moedigen (ja, want ook minder snelle lopers verdienen een schouderklopje).
Van mij hoeft het ook niet, maar ik vermoed dat ik er heel wat ga zien in Vegasquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:06 schreef Devv het volgende:
Die pakken hoeven van mij overigens ook niet per se. Ik vind het een beetje aandachttrekkerij.
Ah toe. Is toch leuk op dinsdagochtend. Mensen zitten al de hele dag te vergaderen op deze dag. Het is ook de dag dat de meeste mensen werken, samen met donderdag, in dit parttimerland.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:06 schreef Devv het volgende:
Maar ik zal hier maar geen discussie over limieten op de marathon beginnen, want dan valt het halve topic weer over mij heen. Er is al genoeg over gezegd.
Verreweg de meeste "normale" hardloopkledij is ziekelijk opvallend.quote:Die pakken hoeven van mij overigens ook niet per se. Ik vind het een beetje aandachttrekkerij.
Ik had alleen maar goede bedoelingen. Het kwam er misschien niet helemaal tactisch uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dit zo opgeschreven klinkt eigenlijk juist best wel neerbuigend naar de minder snelle lopers imho
Je stond er in ieder geval, dus dat spreekt wel vóór je goede bedoelingen inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:21 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik had alleen maar goede bedoelingen. Het kwam er misschien niet helemaal tactisch uit.
Gelukkig nog niet alle kleding. Zie mijn foto's van de CPC (die nu eindelijk online staan!)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:13 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Verreweg de meeste "normale" hardloopkledij is ziekelijk opvallend.
Probleem is dat wij mannen die dat opvallen niet nodig hebben, juist opvallen door de onopvallende kleding. Beschaafde kleuren in een oerwoud aan schreeuwerige zuurstokstofjes.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:47 schreef pijll het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet alle kleding. Zie mijn foto's van de CPC (die nu eindelijk online staan!)
Ik dacht dat je je eerst moest kwalificeren voor NY?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:06 schreef Devv het volgende:
[..]
Nou ja, laten we het er dan maar op houden dat ze niet heel snel waren.
[..]
Dat is eigenlijk het enige wat mij een beetje tegenstaat aan New York; al die lapzwansen die het op hun elfendertigst wandelen zodat ze op verjaardagen kunnen zeggen dat ze ooit een marathon hebben gedaan. Maar ik zal hier maar geen discussie over limieten op de marathon beginnen, want dan valt het halve topic weer over mij heen. Er is al genoeg over gezegd.
Die pakken hoeven van mij overigens ook niet per se. Ik vind het een beetje aandachttrekkerij.
Heej ja dat is ook een goed idee van jou . Ik vond het ook al veel. Het is nu steeds 3 minuten omhoog per week. Maar dan doe ik dat mooi thanksquote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:50 schreef Murmeli het volgende:
Gaat goed missi!
Al vind ik in een week van 2x15 naar 2x18 nogal fors. 1x18 en 1x 15 zou ik genoeg vinden, zeker al je wat gevoelig bent voor blessures/pijn
Ja ben ook zeer benieuwd wat daar gebeurd is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Misschien niet helemaal gerelateerd maar dit is toch bizar nieuws:
http://edition.cnn.com/20(...)a-helicopters-crash/
Voor het tv programma 'Dropped' nota bene..
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ander onderwerp: was er nu een methode om de fotos van die site op te slaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:43 schreef Devv het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:
Ohja, mij lijkt dat intensieve juist ook wel fijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
N.B. ik snap nu waarom je dit antwoordde. Ik bedoelde met "zo'n schema" puur het intensieve keurslijf dat YUR nu moet volgen om de Eiger te kunnen overleven in een mooie tijd, niet de schema's in z'n algemeenheid. Want inderdaad, ze kunnen een mooie en handige stok achter de deur zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |