quote:Op maandag 9 maart 2015 13:33 schreef Voccar het volgende:
Had voor het lopen al beetje gevoelige hamstring, maar dacht dat dat wel over zou gaan. Begonnen met de intervallen die ik gepland had te doen en daarbij kreeg ik toch weer stuk meer last van m'n hamstring. Dus maar rustig tempo (tussen 6:30 en 7:00) verder gelopen. Tijd gedacht dat ik niet rustig kon lopen, maar ik wilde het niet erger maken en dat lukte wel prima.
Deze week kijken voor nieuwe schoenen. Ook al heb ik nog maar iets meer dan 800 km mee gelopen, sommige plekken beginnen ze toch wel erg te slijten en heb het idee dat ze toch wat minder beginnen te lopen. Heb daarnaast wel goede reden om mezelf nieuwe schoenen cadeau te doen,Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij heeft Step One allerlei aanbiedingen vanwege de aanstaande verhuizing, dus wie weet ben je nog relatief goedkoop uit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even reageren op wat dingen uit het vorige topic. Druk de laatste tijd met werk (en dat is heeeeeeel fijn)
Ja man, te druk. Ik zocht ook nog naar een bekend iemand zonder matje, met compressiekousen. Helaas, niet gespot. Wat heb je trouwens een prachtige wedstrijd gelopen! Mooi dat het zo lekker gaat.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Jammer dat je last kreeg, maar wel lekekr buiten geweest
Heb nog bij de start van de 10 gekeken of ik je kon spotten, maar dat was een onbegonnen zaak, wat een hoop volk...Steek, kramp. De gebruikelijke pijn-in-de-zij die zegt: ho! Ik had het vaker toen ik begon met hardlopen en te hard wilde. Aan mijn voorbereiding heeft het wel gelegen, aan mijn opbouw tijdens de wedstrijd ook misschien. Daarom verbaast het me niet. Wel jammer natuurlijk. En doorquote:Op zondag 8 maart 2015 20:06 schreef wyccie het volgende:
Quoi, wat voor pijn was het? Een steek?
Balen, maar je had er gewoon geen invloed op. Aan je eigen lopen heeft het niet gelegen.![]()
quote:Op maandag 9 maart 2015 14:35 schreef McTwente het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Volgens mij heeft Step One allerlei aanbiedingen vanwege de aanstaande verhuizing, dus wie weet ben je nog relatief goedkoop uit...
Dankjewel. Ik zag het al op hun site ja, hopelijk is er ook korting op hardloopschoenen.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:35 schreef McTwente het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Loopclubgenootje stond naast Katja in het startvak. Heeft schaamteloos foto's staan maken.quote:
Het is volgensmij niet alleen hardlopen. In de voorstukjes van het programma zag ik dat ze nog allerlei andere enge onderzoeken onderging. Helaas kan ik niet kijken op de maandagavond.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Loopclubgenootje stond naast Katja in het startvak. Heeft schaamteloos foto's staan maken.
Ik ben nu wel benieuwd naar de strekking van haar actie. Ik zal haar programma ('Katja's Bodyscan' oid) eens gaan kijken. Wetenschap en hardlopen zijn blijkbaar hip
loopt Marko Koers bij jou in de loopclub?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Loopclubgenootje stond naast Katja in het startvak. Heeft schaamteloos foto's staan maken.
Ik ben nu wel benieuwd naar de strekking van haar actie. Ik zal haar programma ('Katja's Bodyscan' oid) eens gaan kijken. Wetenschap en hardlopen zijn blijkbaar hip
foei Devv-jequote:Op maandag 9 maart 2015 16:06 schreef Devv het volgende:
Ik krijg het gewoon warm van al dat lang/lang. Maar ja, ze liep ook niet erg snel dus heet zal ze het niet gekregen hebben.
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:46 schreef Guard het volgende:
[..]
loopt Marko Koers bij jou in de loopclub?![]()
[ afbeelding ]
Katja heeft trouwens ook een tomtom![]()
Dave?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:13 schreef Quoi het volgende:
[..]De baas!
Nee, maar wel iemand anders op de foto!
Rondje van 500m zelfsquote:Op maandag 9 maart 2015 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je altijd zo'n rondje van 1km had? En een heen en weertje is ook niet mogelijk? Anders idd toch maar je ergens laten afzetten, of naar een mooie loopplek rijden? Voor je wekelijkse LDL lijkt me dat in ieder geval wel fijn.
Geen zin? Geen zin? Niet miepen...quote:Op maandag 9 maart 2015 17:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Rondje van 500m zelfsVerder kan ik wel heen en weer lopen hoor, heb ook een ander rondje van 3,5km of 5km als ik die iets uit-rek. Maar wel veel behoorlijk pittige klimmetjes daarin, dus daar heb ik niet altijd zin in...
De groeten aan Marti!quote:Op maandag 9 maart 2015 14:38 schreef McTwente het volgende:
MD, mag ik ook bij de Woolderesloop van aankomende zondag? (staat al in de lijst omdat Voccar er loopt)
15 km graag... thanks!
Tsja, verschillende niveaus zijn me natuurlijk wel bekendquote:Op maandag 9 maart 2015 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een kennis van mij (meisje) liep gisteren op de CPC 41 minuten, zonder al te serieuze trainingAnder vriendinnetje 1.41 als eerste marathon. Er zijn altijd mensen met meer talent, niet teveel van aantrekken.
Voor 1,5 uur ja? Dat is toch nauwelijks de moeite waard ?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
straks de auto naar de garage voor een nieuw voorruit...en als je dan toch 1.5 uur moet wachten is het net zo handig om je hardloopspullen mee te nemen lijkt mij.
Heeft natuurlijk een goede apotheker gevondenquote:Op maandag 9 maart 2015 17:50 schreef Yuki het volgende:
Het is geen afgunst ofzo, maar ik ben wel enigszins verbaasd over het grote verschil in snelheid dat in relatief korte tijd is opgetreden. Da's alles.
Volgens mij is het zijn thuiswedstrijd, dus ik denk dat hij er is.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:17 schreef McTwente het volgende:
[..]
Zal ik doen, hij is er vast. Al dan niet met Fabian (zijn zoon)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |