SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer dat ze zo duur zijn ja, als ze ze een stuk goedkoper maken worden er toch gewoon veel meer verkocht. Sta je daar niet voor niets te fotograferen.
Sportograf vind ik dan wat fijner, ook 20 euro ofzo, maar dan heb je echt veel foto's. Sowieso alle foto's met jezelf erop die je kan vinden en dan nog sfeerfoto's erbij. Vaak wel 20 tot 30 foto's van jezelf. Maar dat was bij Koning van Spanje en Strongmanrun.![]()
Dat zou dus ruim $400 dollar wordenquote:Can those selected through the lottery defer their selection to a future edition of the Bank of America Chicago Marathon?
Yes. They may defer their registered entry to the following year’s race, provided that they notify the Chicago Marathon office of their intent to defer prior to the September deadline. Those who defer will not be refunded their 2015 entry fee, and will be required to claim their entry and pay the full registration fee for the 2016 race.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:56 schreef Jero_nimo het volgende:
Deze komt ook van Marathonphoto, maar vind ik toch best netjes gedaan!Die foto is wel heel goed !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer dat ze zo duur zijn ja, als ze ze een stuk goedkoper maken worden er toch gewoon veel meer verkocht. Sta je daar niet voor niets te fotograferen.
Sportograf vind ik dan wat fijner, ook 20 euro ofzo, maar dan heb je echt veel foto's. Sowieso alle foto's met jezelf erop die je kan vinden en dan nog sfeerfoto's erbij. Vaak wel 20 tot 30 foto's van jezelf. Maar dat was bij Koning van Spanje en Strongmanrun.
Maar bij de foto's van zondag zit misschien maar 1 tussen die ik zou willen aanschaffen, maar dan wel voor minder geld![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:56 schreef Jero_nimo het volgende:
Deze komt ook van Marathonphoto, maar vind ik toch best netjes gedaan!Sportfotograf is beter ja, maar eigenlijk zijn de kleine zelfstandige fotografen nog de beste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer dat ze zo duur zijn ja, als ze ze een stuk goedkoper maken worden er toch gewoon veel meer verkocht. Sta je daar niet voor niets te fotograferen.
Sportograf vind ik dan wat fijner, ook 20 euro ofzo, maar dan heb je echt veel foto's. Sowieso alle foto's met jezelf erop die je kan vinden en dan nog sfeerfoto's erbij. Vaak wel 20 tot 30 foto's van jezelf. Maar dat was bij Koning van Spanje en Strongmanrun.
Tibbe is goed, in Limburg maakt Yvonne Silverentand altijd wel goeie foto'sMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Maar serieus. Je geeft af op New York en wil Chicago lopen? Da's echt van hetzelfde laken een pak hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:56 schreef Guard het volgende:
Ik zat trouwens net even te kijken naar de inschrijving van de marathon van Chicago, maar mijn plannetje om nu mee te doen in de loting en een eventuele plek door te schuiven naar volgend jaar een beetje prijzig gaat worden
[..]
Dat zou dus ruim $400 dollar worden![]()
Misschien toch maar in Europa gaan zoeken voor een mooie najaars M in 2016
Klopt ja, van Yvonne heb ik ook nog wat mooie foto's. ByRyan en Mischa Visser maken ook altijd mooie foto's!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Sportfotograf is beter ja, maar eigenlijk zijn de kleine zelfstandige fotografen nog de beste.
Tibbe is goed, in Limburg maakt Yvonne Silverentand altijd wel goeie foto's
Nee hoor, voor mij niet. Chicago is bijvoorbeeld wel midden in het centrum.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar serieus. Je geeft af op New York en wil Chicago lopen? Da's echt van hetzelfde laken een pak hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marathon van Etten-Leur is ook niet mis, inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee hoor, voor mij niet. Chicago is bijvoorbeeld wel midden in het centrum.
Maar voor die prijzen hoeft het sowieso even niet voor mij. Dan zoek ik wel een mooie dichter bij huis
Het sluit elkaar niet uit wat mij betreft. Met het doortrainen naar 10km zal je waarschijnlijk vanzelf een sneller 5 lopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:12 schreef nickhguitar het volgende:
Iemand hier nog een leuk schema om mee hard te lopen? Zit nu even twijfelen wat ik ga doen. 5k lukt nu (in 30/31 minuten), ga ik nu mijn tempo verhogen (en hiermee dus een snellere tijd voor de 5k trainen) of ga ik doortrainen voor de 10
Ik ga de halve doen daarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Marathon van Etten-Leur is ook niet mis, inderdaad.
Tja, met 2x per week trainen heb ik er 3,5 jaar over gedaan om mijn conditie te verbeteren van niets tot een hele marathon.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:31 schreef GotC het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met aantal keer hardlopen per week? Ik heb altijd geleerd dat 2x hardlopen ervoor zorgt dat je gelijk blijft wb conditie en dat minstens 3x hardlopen voor verbetering zorgt. Maar klopt dat eigenlijk wel?
Is dat zo? Tot nu toe loop ik alles op m'n elfendertigst omdat ik nog niet echt tempo hoef te lopen in dit schema. Dat verandert toch niet als ik 10 km ook langzaam ga lopen? Lijkt me dat ik dan wat meer interval in m'n schema moet toepassen ofzo?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het sluit elkaar niet uit wat mij betreft. Met het doortrainen naar 10km zal je waarschijnlijk vanzelf een sneller 5 lopen.
Ligt overal aan eigenlijk. Hoeveel talent heb je, wat voor trainingen doe je in die 2/3 keer. Hoelang ben je al aan het sporten etc.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:31 schreef GotC het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met aantal keer hardlopen per week? Ik heb altijd geleerd dat 2x hardlopen ervoor zorgt dat je gelijk blijft wb conditie en dat minstens 3x hardlopen voor verbetering zorgt. Maar klopt dat eigenlijk wel?
Iemand die nog nooit iets heeft gedaan zal met 1 keer per week al geholpen zijn. Een proefvoetballer die daarnaast nog wat hardloopt (stom voorbeeld, maar tochquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:31 schreef GotC het volgende:
Huh verslag? Even terugzoeken, dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet toch eens proberen om her schrijftalent van quoi, mo en zwabber te evenaren, mijn verslag wordt nu wel heel structureel genegeerd![]()
@missi, 9 weken is heus genoeg, gewoon niet teveel met snelheid bezig zijn!
Gewoon niet meer in een spoiler zetten, helpt heel veel. Had hem vanmiddag wel gelezen trouwens, mooie prestatie! Alleen vanmiddag geen tijd om te reageren, pauze was klaarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet toch eens proberen om her schrijftalent van quoi, mo en zwabber te evenaren, mijn verslag wordt nu wel heel structureel genegeerd![]()
@missi, 9 weken is heus genoeg, gewoon niet teveel met snelheid bezig zijn!
Op zich wel, maar bij een korte cross is het tempo sowieso mindervan belang. Bij een hm bijvoorbeeld zou ik het nog steeds wel spannend vinden om puur op het gevoel te lopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:21 schreef thelaudprince het volgende:
Ik had 'm ook gemist, maar leuk stukje !
Beviel het ? Het niet constant op de horloge kijken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |