Als je het maar aan hebt als de belastingdienst komt controlerenquote:
Tja, iedereen doet het daar. Peer pressure, dit dat. En ik heb nu een outfit voor de Trachtenlauf.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat is toch geen extraatje als je van je baas in zo'n apenpakkie moet rondlopen.. ik zou geld toewillen
Zo sta ik ook altijd op de foto nadat ik een HM in 1:45 (ofzo) heb afgeraffeld.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:42 schreef YUR het volgende:
Lol..ik schaam me nu bijna voor de foto's van een paar honderd meter voor de finish. Niet lastig te vinden
http://www.jeroentibbefotografie.nl/-n-i-e-u-w-/533.html
Is de moeite waard. Het is gewoon echt een fijne winkel en de medewerkers weten waar ze t over hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:33 schreef McTwente het volgende:
Voor degenen die er wel eens geweest zijn, is een trip naar Scarabee de moeite waard of heeft een Runnesworld/Run2day/Bever enzovoorts een redelijk vergelijkbaar assortiment qua trailschoenen en camelbags?
Bij een M in 3.15 ook, toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zo sta ik ook altijd op de foto nadat ik een HM in 1:45 (ofzo) heb afgeraffeld.
Dan zeker! Er moe uit zien als je een M in 3.15 hebt gelopenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bij een M in 3.15 ook, toch?
Appeltje eitje kan iedereen
Dat verschilt heel erg per persoon. Sommige mensen lopen vrijwel vanzelf 5km sneller dan 30 minuten, en anderen moeten enorm veel moeite doen om 5k in 35 minuten te lopen. En het is allebei helemaal prima.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:07 schreef xMissi het volgende:
Okay, ik heb even een vraagje. Als ik train zoals ik nu train, 2x per week dus. Hoelang duurt het dan ongeveer voordat ik op een redelijk tempo 5km in 35 minuten of zelfs 30 minuten kan lopen? Ik voel me namelijk heel erg traag..![]()
Van mijn trainer begreep ik dat over 3 weken als we dus 30 min aan een stuk kunnen hardlopen dat je dan pas aan snelheid kan gaan werken ofzo. Dus ja hoe bouw je zoiets op ofzo. Ik ga daarna als goed is wel verder met de groep erna want het motiveerd welHet is ongeveer nog 9-10 weken tot de Marikenloop. Kan niet wachten
Sommige mensen lopen vanzelf 5 km in minder dan 30 minuten, ik was dolblij toen ik na 14 maanden hardlopen voor het eerst 5 km onder de 35 minuten liep. Daarvoor liep ik er 37/38 minuten over. Allemaal prima, iedereen heeft zijn eigen snelheid.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:07 schreef xMissi het volgende:
Okay, ik heb even een vraagje. Als ik train zoals ik nu train, 2x per week dus. Hoelang duurt het dan ongeveer voordat ik op een redelijk tempo 5km in 35 minuten of zelfs 30 minuten kan lopen? Ik voel me namelijk heel erg traag..![]()
Van mijn trainer begreep ik dat over 3 weken als we dus 30 min aan een stuk kunnen hardlopen dat je dan pas aan snelheid kan gaan werken ofzo. Dus ja hoe bouw je zoiets op ofzo. Ik ga daarna als goed is wel verder met de groep erna want het motiveerd welHet is ongeveer nog 9-10 weken tot de Marikenloop. Kan niet wachten
Nog steedsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:34 schreef 44rdbei het volgende:
Er stond toch een plaatje in de OP met kleding advies/richtlijnen ?
oh kapotquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Edit, Yur kan 'm ook niet zien
[ afbeelding ]
duidelijk jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:50 schreef Guard het volgende:
Marathon photo staat niet echt bekend om fraaie kiekjes nee.
Ik zie nu ook waarom die truc met het certificaat niet meer werkt, daar mag je nu ook 20 euro's voor aftikken, een certificaat met photo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |