De top 50 bij de vrouwen liep in 2014 zo ongeveer onder de 37, de top 20 onder de 35:30.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat meisje waar ik het over had liep dus 40.46 nadat ze de dag ervoor 2 roeitrainingen had gehad en terwijl ze voornamelijk roeit, nauwelijks serieus traint voor hardlopen. Ik ben haar aan het overtuigen om een keer bij een AV te gaan kijken, ze denkt zelf namelijk dat de prestatie 'misschien niet zo bijzonder is' omdat er eigenlijk niet veel goede lopers meedoen bij de CPC
Maar ik denk echt dat ze met een goed schema en loopscholing er zo nog een paar minuten afhaalt, en dan kom je toch al in de buurt van de top20 op het NK
Ze heeft nu echt nog geen idee wat ze doet volgens mijquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:02 schreef Mr.B. het volgende:
014 zo ongeveer onder de 37, de top 20 onder de 35:30.
Met gericht, serieus trainen zou dat inderdaad zomaar kunnen lukken. Al is van 40 naar 35.30 dan echt nog wel een forse stap. Maar als ze echt talent blijkt te hebben...
Dan lijkt me een bezoekje aan de AV me wel de moeite waard ja. Gewoon stoppen met roeien en lekker gaan rennenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ze heeft nu echt nog geen idee wat ze doet volgens mijVan 2x roeien de dag ervoor krijg je echt wel zware benen. Haar vorige 10km ging net onder de 45 minuten, dus dat er zonder serieus iets te veranderen qua training 5 minuten afgaat zegt mij dat er nog wel rek mogelijk is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR het ging natuurlijk volkomen kut met hartslag throughtheroof maar het was crossen dus altijd leuk. Volgend jaar weer, hopelijk dan bij echt winterse omstandigheden!
Linkje: http://app.endomondo.com/workouts/483614626/11367364
[ Bericht 1% gewijzigd door La_Tramposa op 10-03-2015 11:35:53 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Klopt, maar jij traint vooral voor de hele lange afstanden, toch? Als jij het maximale uit pakweg de afstanden t/m de halve zou willen halen zou jij een ander trainingsregime erop na houden denk ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ohja, mij lijkt dat intensieve juist ook wel fijnMaar ik ben dan ook iets meer prestatiegericht inderdaad.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:25 schreef xMissi het volgende:
[..]
Heej ja dat is ook een goed idee van jou . Ik vond het ook al veel. Het is nu steeds 3 minuten omhoog per week. Maar dan doe ik dat mooi thanks.En dan smaandags wel 2x18. Vandaag doet mn knie zeer
Maar het positieve eraan is dat ik gisteren zonder tape liep
.
Nou werkse iedereen
![]()
Via de uitslag op de CPC-site. De site wordt hier op het werk geblokkeerd, dus als je een rechtstreekse link wil, moet je tot vanavond wachten.quote:
Holy fuckadoly... Ga eens even wat nieuwszenders hier bekijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Misschien niet helemaal gerelateerd maar dit is toch bizar nieuws:
http://edition.cnn.com/20(...)a-helicopters-crash/
Voor het tv programma 'Dropped' nota bene..
Nicequote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:21 schreef Quoi het volgende:
For what's worth it
Why short-distance runs are not a waste of time: http://www.smh.com.au/exe(...)20150310-13zsns.html
Aangezien ik vorig jaar meemocht naar het Oktoberfest, heb ik toch al een lederhose (en dan niet zo'n nepding die je hier ziet, maar een echte van rendierleer. Allejezus, wat zijn die krengen duur zeg...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:36 schreef Guard het volgende:
In de categorie: lopen in kostuums..... met bier en worst
http://www.muenchenmarathon.de/en/disciplines/trachtenlauf/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
WTFquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:34 schreef McTwente het volgende:
[..]
Aangezien ik vorig jaar meemocht naar het Oktoberfest, heb ik toch al een lederhose (en dan niet zo'n nepding die je hier ziet, maar een echte van rendierleer. Allejezus, wat zijn die krengen duur zeg...Voor een indicatie: http://www.lodenfrey.com/Trachten/Herren/Lederhosen/ ). Dus misschien voor 2016. Als het goed is komen er in 2015 mensen uit München naar Amsterdam om de HM te lopen. Kan een leuk uitwisselingsproject worden.
Klopt! Lederhose > ¤ 1000, overhemd, gilet, sokken, schoenen, riem... en we moesten allemaal uiteraard naar dé winkel in München op dit gebied.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:20 schreef Guard het volgende:
[..]
WTF![]()
Dat kun je mooie hardloopoutfit voor aanschaffen![]()
Wat bizarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:47 schreef McTwente het volgende:
[..]
Klopt! Lederhose > ¤ 1000, overhemd, gilet, sokken, schoenen, riem... en we moesten allemaal uiteraard naar dé winkel in München op dit gebied.![]()
Gelukkig betaalde de baas, maar ik had ook best een leuke outfit aan willen schaffen voor dat geld en dan in een goedkopere lederhose rond willen lopen... zeker aangezien je de lederhose één keer per jaar aan hebt en de hardloopoutfit veel vaker
Nee meestal loop ik met een vriendin of dezelfde training of een lagere interval. Maar zij kan deze week niet met mij samen. En ik wil gewoon 'alvast' 18 minuten hebben gelopenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is het dan niet nog steeds 2x3 min omhoog in 1 week?
Dafuqquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:47 schreef McTwente het volgende:
[..]
Klopt! Lederhose > ¤ 1000, overhemd, gilet, sokken, schoenen, riem... en we moesten allemaal uiteraard naar dé winkel in München op dit gebied.![]()
Gelukkig betaalde de baas, maar ik had ook best een leuke outfit aan willen schaffen voor dat geld en dan in een goedkopere lederhose rond willen lopen... zeker aangezien je de lederhose één keer per jaar aan hebt en de hardloopoutfit veel vaker
Om het simpel te houden boekhouder. Iets specifieker: boekhouder van vastgoed in Duitsland. Op uitnodiging van onze opdrachtgever, die een vestiging in München heeft, zijn we op het Oktoberfest geweest. En ik heb sterke vermoedens dat mijn baas de kosten weer doorbelast aan de opdrachtgever... maar hoe dan ook, het was erg duur en ik heb het niet zelf betaald.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat bizarNu ben ik wel benieuwd wat voor werk jij doet, dat je baas dit betaalt?
Die is inderdaad nog wat duurder dan de mijne. En de complete outfit was ruim boven de 1000 euro, de lederhose zat er al boven. Ik ben op een gegeven moment gestopt met het bijhouden van de kosten, omdat ik het zelf ook belachelijk veel geld vindt. Denk aan een luxe modezaak met bijbehorende kosten...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dafuq
Nou is dat de duurste... Maar waarom betaalt je baas een outfit van ca 1000 euro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, dus even bij je belastingaangifte optellen McTwentequote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:32 schreef Yuki het volgende:
Laat het de belastingdienst maar niet horen. Bijna alle extraatjes van de baas worden gezien als verkapt salaris en dus belastbaar inkomen
Ik ben net Opstelten.... ik ben het bonnetje van de betaling kwijt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Idd, dus even bij je belastingaangifte optellen McTwente
Als je het maar aan hebt als de belastingdienst komt controlerenquote:
Tja, iedereen doet het daar. Peer pressure, dit dat. En ik heb nu een outfit voor de Trachtenlauf.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat is toch geen extraatje als je van je baas in zo'n apenpakkie moet rondlopen.. ik zou geld toewillen
Zo sta ik ook altijd op de foto nadat ik een HM in 1:45 (ofzo) heb afgeraffeld.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:42 schreef YUR het volgende:
Lol..ik schaam me nu bijna voor de foto's van een paar honderd meter voor de finish. Niet lastig te vinden
http://www.jeroentibbefotografie.nl/-n-i-e-u-w-/533.html
Is de moeite waard. Het is gewoon echt een fijne winkel en de medewerkers weten waar ze t over hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:33 schreef McTwente het volgende:
Voor degenen die er wel eens geweest zijn, is een trip naar Scarabee de moeite waard of heeft een Runnesworld/Run2day/Bever enzovoorts een redelijk vergelijkbaar assortiment qua trailschoenen en camelbags?
Bij een M in 3.15 ook, toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zo sta ik ook altijd op de foto nadat ik een HM in 1:45 (ofzo) heb afgeraffeld.
Dan zeker! Er moe uit zien als je een M in 3.15 hebt gelopenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bij een M in 3.15 ook, toch?
Appeltje eitje kan iedereen
Dat verschilt heel erg per persoon. Sommige mensen lopen vrijwel vanzelf 5km sneller dan 30 minuten, en anderen moeten enorm veel moeite doen om 5k in 35 minuten te lopen. En het is allebei helemaal prima.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:07 schreef xMissi het volgende:
Okay, ik heb even een vraagje. Als ik train zoals ik nu train, 2x per week dus. Hoelang duurt het dan ongeveer voordat ik op een redelijk tempo 5km in 35 minuten of zelfs 30 minuten kan lopen? Ik voel me namelijk heel erg traag..![]()
Van mijn trainer begreep ik dat over 3 weken als we dus 30 min aan een stuk kunnen hardlopen dat je dan pas aan snelheid kan gaan werken ofzo. Dus ja hoe bouw je zoiets op ofzo. Ik ga daarna als goed is wel verder met de groep erna want het motiveerd welHet is ongeveer nog 9-10 weken tot de Marikenloop. Kan niet wachten
Sommige mensen lopen vanzelf 5 km in minder dan 30 minuten, ik was dolblij toen ik na 14 maanden hardlopen voor het eerst 5 km onder de 35 minuten liep. Daarvoor liep ik er 37/38 minuten over. Allemaal prima, iedereen heeft zijn eigen snelheid.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:07 schreef xMissi het volgende:
Okay, ik heb even een vraagje. Als ik train zoals ik nu train, 2x per week dus. Hoelang duurt het dan ongeveer voordat ik op een redelijk tempo 5km in 35 minuten of zelfs 30 minuten kan lopen? Ik voel me namelijk heel erg traag..![]()
Van mijn trainer begreep ik dat over 3 weken als we dus 30 min aan een stuk kunnen hardlopen dat je dan pas aan snelheid kan gaan werken ofzo. Dus ja hoe bouw je zoiets op ofzo. Ik ga daarna als goed is wel verder met de groep erna want het motiveerd welHet is ongeveer nog 9-10 weken tot de Marikenloop. Kan niet wachten
Nog steedsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:34 schreef 44rdbei het volgende:
Er stond toch een plaatje in de OP met kleding advies/richtlijnen ?
oh kapotquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Edit, Yur kan 'm ook niet zien
[ afbeelding ]
duidelijk jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:50 schreef Guard het volgende:
Marathon photo staat niet echt bekend om fraaie kiekjes nee.
Ik zie nu ook waarom die truc met het certificaat niet meer werkt, daar mag je nu ook 20 euro's voor aftikken, een certificaat met photo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |