Je kunt altijd nog alle 6 etappes lopen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja hè? Ik snap je. Maar ik heb onofficieel al meerdere keren geïnformeerd bij mensen of ze het leuk zouden vinden. Maar zonder daadwerkelijke inschrijving blijven mensen "ja, leuk" zeggen, zonder verdere actie. Ik vertrouw er wel op
Mr. Q heeft beloofd dat hij er dan ook 3 doetquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog alle 6 etappes lopen.
en anders lopen er nog wat wel autisten rond die voor de BBQ een extra rondje willen hobbelenquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mr. Q heeft beloofd dat hij er dan ook 3 doet
quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:46 schreef Guard het volgende:
[..]
en anders lopen er nog wat wel autisten rond die voor de BBQ een extra rondje willen hobbelen
Zo zien mijn grafiekjes er ook vaak uit, hangt ook vd schaal van se grafiek en aantal meetpunten/nauwkeurigheid. Je kan beter naar het verloop vd lap/km tijden kijken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:17 schreef Happel het volgende:
Moet ik dit normaal vinden? Gisteren gelopen. Eerste deel 10km/hm tempo, tweede deel rustig dribbelen en uitlopen. Zitten echt bizarre pieken in. De AEX is er niks bij.
[ afbeelding ]
Harslag idem. Lijkt af en toe alsof hartslag compleet wegvalt.
Dokter tegen Happel: "Of mijn hartslagmeter is kapot, of u bent dood..."quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:17 schreef Happel het volgende:
Moet ik dit normaal vinden? Gisteren gelopen. Eerste deel 10km/hm tempo, tweede deel rustig dribbelen en uitlopen. Zitten echt bizarre pieken in. De AEX is er niks bij.
[ afbeelding ]
Harslag idem. Lijkt af en toe alsof hartslag compleet wegvalt.
Cool zeg.. Wel een afstanden, hoeveel weken ga je? En in je eentje?quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:10 schreef Devv het volgende:
Was het maar november. De reisplannen beginnen vorm te krijgen. Na de marathon wil ik naar Los Angeles en dan via Las Vegas naar de Grand Canyon. En dan weer via New York terug. Zin in
.
Ja, dat zou je denken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Is dat niet de omgekeerde volgorde?
Maar het zal wel niet zo'n probleem zijn om wat mensen te vinden voor een dagje gezelligheid, onderbroken door een stukje hardlopen
Dood gaat wat ver (quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dokter tegen Happel: "Of mijn hartslagmeter is kapot, of u bent dood..."
Hoe kunnen we nog niet vol zitten, zo'n leuk team op zo'n leuk evenement...quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Ja, dat zou je denken.
We missen nog 1 persoon voor de Ekiden van Zwolle! Wie doet mee? Waarschijnlijk voor een 5km.
Slecht gepland, want op dezelfde datum als de marathon in Enschede...quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe kunnen we nog niet vol zitten, zo'n leuk team op zo'n leuk evenement...
Kom op mensen, meedoen!
dan doe je die volgend jaar maarquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:56 schreef McTwente het volgende:
[..]
Slecht gepland, want op dezelfde datum als de marathon in Enschede...
Ik heb al betaaldquote:
Dat kan Piet Piraat ook wel in z'n eentjequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:00 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik heb al betaald![]()
én ik moet Daywalker begeleiden naar een nieuw PR op de HM (ik loop geen M hoor)
Wat is de schaal nou dan, als de bovenkant 160 is en de onderkant 140 dan is het helemaal geen rare grafiek. Net als bij het tempo.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Dood gaat wat ver (), maar hm valt dan echt door de ondergrens lijkt het. De band strakker omdoen haalt niet bijster veel uit. En heb ook niet echt het idee dat het verder met iets fysieks te maken zal hebben.
[ afbeelding ]
Een schaal was inderdaad wel handig geweest. Maar als je naar het begin van de grafiek kijkt, daar is hij vrij stabiel, maar na een tijdje gaat hij ineens alle kanten op. Dus daar gaat toch wel duidelijk wat mis...quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat is de schaal nou dan, als de bovenkant 160 is en de onderkant 140 dan is het helemaal geen rare grafiek. Net als bij het tempo.
Misschien ineens veel bochten/onverhard/wind/rustiger lopen dus wat meer tempowisselingen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:32 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Een schaal was inderdaad wel handig geweest. Maar als je naar het begin van de grafiek kijkt, daar is hij vrij stabiel, maar na een tijdje gaat hij ineens alle kanten op. Dus daar gaat tochw el wat mis...
Dat zou, gezien het eerste stukje, toch wel iets geleidelijker moeten gaan, zou je zeggen. Een schaalverdeling zou dat kunnen bevestigen (wat dus eigenlijk ook je punt was...quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Misschien ineens veel bochten/onverhard/wind/rustiger lopen dus wat meer tempowisselingen.
Hoogste was 173 en de laagste 59. Dat is gewoon raar. Weer was zoals vandaag, heerlijk dus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat is de schaal nou dan, als de bovenkant 160 is en de onderkant 140 dan is het helemaal geen rare grafiek. Net als bij het tempo.
In dat geval meet hij inderdaad niet goed. Dus wat ik al zei, misschien het batterijtje?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoogste was 173 en de laagste 59. Dat is gewoon raar. Weer was zoals vandaag, heerlijk dus.
Schaal bij het tempo is wat minder rigoureus. Daar vind ik het gewoon apart, dat ik voor mijn gevoel op een goed ritme loop en dat er dan toch zulke verschillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |