Huh verslag? Even terugzoeken, dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet toch eens proberen om her schrijftalent van quoi, mo en zwabber te evenaren, mijn verslag wordt nu wel heel structureel genegeerd![]()
@missi, 9 weken is heus genoeg, gewoon niet teveel met snelheid bezig zijn!
Gewoon niet meer in een spoiler zetten, helpt heel veel. Had hem vanmiddag wel gelezen trouwens, mooie prestatie! Alleen vanmiddag geen tijd om te reageren, pauze was klaarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet toch eens proberen om her schrijftalent van quoi, mo en zwabber te evenaren, mijn verslag wordt nu wel heel structureel genegeerd![]()
Op zich wel, maar bij een korte cross is het tempo sowieso mindervan belang. Bij een hm bijvoorbeeld zou ik het nog steeds wel spannend vinden om puur op het gevoel te lopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:21 schreef thelaudprince het volgende:
Ik had 'm ook gemist, maar leuk stukje !
Beviel het ? Het niet constant op de horloge kijken ?
230quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jeetje L_T, wat een hartslag![]()
Wat is je HRmax?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst maar eens die 30 min aan een stuk volmaken. Misschien gaan ze in de vervolggroep iets doen met intervallen, daar word je sneller van. Maar rustig kunnen lopen op je duurtrainingen blijft belangrijk!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:38 schreef xMissi het volgende:
Thanks voor jullie reacties. Ik heb als tijd ingevuld 38:30 geloof ik. Maar ik zit denk gemiddeld iets van 8:30 per km ofzo. Al weet ik helemaal niet hoe zoiets word berekend. Want wandelen telt ie er natuurlijk ook bij.... Maar goed dan is dat dus te langzaam. Afijn ik hoop dat ik hierna gewoon met de volgende groep verder kan, dan moet het vast goedkomen denk ik
220 ooit op de roeiergometer. Met lopen nog nooit boven de 212 gekomenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jeetje L_T, wat een hartslag![]()
Wat is je HRmax?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Goed, nog steeds geen uitslag, maar toch maar tijd voor een verslagje8,8 km niet op je klok kijken: respect! Knap gelopen ondanks je ziek zijn, verhuizen en niet te onderschatten: het ineens warme weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR het ging natuurlijk volkomen kut met hartslag throughtheroof maar het was crossen dus altijd leuk. Volgend jaar weer, hopelijk dan bij echt winterse omstandigheden!
Linkje: http://app.endomondo.com/workouts/483614626/11367364![]()
Ik heb nog even gewacht tot de officiele uitslagen er warenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:05 schreef La_Tramposa het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
230SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb de multisport, ik weet niet of dat wat uitmaakt. Er zit idd een freestyle modus op en op internet lees ik dat je daar idd wel je hartslag in het water kunt zienquote:Op maandag 9 maart 2015 22:45 schreef wyccie het volgende:
Heeft iemand hier de TomTom Cardio Runner?
Kan die mij vertellen of de optie Freestyle erop zit? (Zodat ik toch mijn hartslag kan zien in het water.)
Die heb ik ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb de multisport, ik weet niet of dat wat uitmaakt. Er zit idd een freestyle modus op en op internet lees ik dat je daar idd wel je hartslag in het water kunt zien
Ok, dat vermoedde ik al wel. Op dit moment loop ik er alleen mee, maar voor dat prijsverschil was het de moeite waard om de multisport te nemen. Ben nu druk aan het uitvinden wat ik er wel en niet mee kan....quote:
Ik heb het met interesse gelezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Wie ga ik ooit nog eens.... uh.... een triathlon doen. Of 1/8e, klinkt ook al goedquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:18 schreef wyccie het volgende:
Op dat hele bedrag is het inderdaad niet zo'n groot verschil. Maar ja, je kunt er wel weer wat extra gelletjes voor 5 HM's voor halen. Of twee paar hardloopsokken.![]()
Een eerste triathlon gewoon lekker zonder horloge doen. Gewoon meedoen en het uitlopen is al een prestatie.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wie ga ik ooit nog eens.... uh.... een triathlon doen. Of 1/8e, klinkt ook al goed
En dan kan je je hartslag ook niet zien, als je hem op het stuur hebt zittenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een eerste triathlon gewoon lekker zonder horloge doen. Gewoon meedoen en het uitlopen is al een prestatie.
Op mijn fiets heb ik overigens zo'n goedkoop metertje. Tijdens een triathlon ga ik niet de tijd nemen om het ding aan mijn stuur te bevestigen.
das op tijdquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:41 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook zin in de Sallandtrail
Morgen al lekker die kant op
25quote:Op woensdag 11 maart 2015 06:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha bedankt voor alle reacties!zwabber, jouw verslagen mis ik nooit, ik bundel ze en ben van plan ze op te sturen naar losse veter magazine
(dat blad wordt echt steeds beter trouwens!)
@wyccie thanks! Ik had verder geen koortS gehad, dan was het wel een ander verhaal geweest.
En oei die 75km is zaterdag al ja! Hoeveel ging jij ook alwwer lopen tarahumara?
Das een mooi strevenquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:47 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
25
De 42 ging erg soepel zondag, gisteren even een rustige 10 gelopen, alweer zo goed als hersteld. Heb er dus wel vertrouwen in voor Salland. Geen idee hoe zwaar het parcours is, maar ik onder de twee uur te lopen.
Meld je even op fb aan op de trailrunning groep. Daar worden ze bij bosjes aangeboden. Traillopers/loopsters heet die groep. Gaat je wel lukken denk ikquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:06 schreef Devv het volgende:
Ik zit nog steeds te azen op een startbewijs voor de Sallandtrail 25 kilometer. Maar ik ga er maar even vanuit dat dit niet meer gaat lukken. Het had wel goed in mijn training gepast. Er zijn wel startbewijzen voor de 50 kilometer beschikbaar maar dat vind ik toch iets te gortig.
Ik heb geen verslag geschreven van de BGL, volgens mij. Alleen in 2013quote:Op woensdag 11 maart 2015 06:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha bedankt voor alle reacties!zwabber, jouw verslagen mis ik nooit, ik bundel ze en ben van plan ze op te sturen naar losse veter magazine
![]()
Ah een strikvraagquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb geen verslag geschreven van de BGL, volgens mij. Alleen in 2013
Stuur maar niet op, zijn huis-tuin-en-keukenverhaaltjes.
Bosjes?quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:03 schreef Murmeli het volgende:
Ik zag er veel langskomen de laatste dagen...
We want.. a shrubbery!quote:
Je had sowieso op de dag van de inschrijving moeten beslissen (of nu dus nog een startnr op de kop tikken), want het was heel snel uitverkochtquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:51 schreef McTwente het volgende:
Ik zou best willen kijken bij de Sallandtrail aankomend weekend (of zelfs meelopen), maar ik ben bang dat het niet te combineren valt met mijn andere plannen. Ik zou namelijk kijken bij het afzwemmen van mijn neefje. Jammer...
Dat was toen nog een ver van mijn bedshow. Te ver en trailen en zo. Inmiddels heb ik de UHT gelopen van 31 km, dus ik weet nu dat ik dit kan. En ik ben aankomend weekend toevallig toch al in Twente, maar dat weet ik pas een paar dagen. Dus vandaar dat ik eventueel had kunnen komen kijken (meedoen is al niet te combineren met het afzwemmen), maar dat moet ik mijn planning weer omgooien...quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je had sowieso op de dag van de inschrijving moeten beslissen (of nu dus nog een startnr op de kop tikken), want het was heel snel uitverkocht
Is dat niet de omgekeerde volgorde?quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:02 schreef Quoi het volgende:
Zo, ik heb een Ekiden-team ingeschreven voor mijn hardloopclubje, flyer rondgestrooid. Eens kijken of er animo is
Ja hè? Ik snap je. Maar ik heb onofficieel al meerdere keren geïnformeerd bij mensen of ze het leuk zouden vinden. Maar zonder daadwerkelijke inschrijving blijven mensen "ja, leuk" zeggen, zonder verdere actie. Ik vertrouw er wel opquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Is dat niet de omgekeerde volgorde?
Maar het zal wel niet zo'n probleem zijn om wat mensen te vinden voor een dagje gezelligheid, onderbroken door een stukje hardlopen
Je kunt altijd nog alle 6 etappes lopen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja hè? Ik snap je. Maar ik heb onofficieel al meerdere keren geïnformeerd bij mensen of ze het leuk zouden vinden. Maar zonder daadwerkelijke inschrijving blijven mensen "ja, leuk" zeggen, zonder verdere actie. Ik vertrouw er wel op
Mr. Q heeft beloofd dat hij er dan ook 3 doetquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog alle 6 etappes lopen.
en anders lopen er nog wat wel autisten rond die voor de BBQ een extra rondje willen hobbelenquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mr. Q heeft beloofd dat hij er dan ook 3 doet
quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:46 schreef Guard het volgende:
[..]
en anders lopen er nog wat wel autisten rond die voor de BBQ een extra rondje willen hobbelen
Zo zien mijn grafiekjes er ook vaak uit, hangt ook vd schaal van se grafiek en aantal meetpunten/nauwkeurigheid. Je kan beter naar het verloop vd lap/km tijden kijken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:17 schreef Happel het volgende:
Moet ik dit normaal vinden? Gisteren gelopen. Eerste deel 10km/hm tempo, tweede deel rustig dribbelen en uitlopen. Zitten echt bizarre pieken in. De AEX is er niks bij.
[ afbeelding ]
Harslag idem. Lijkt af en toe alsof hartslag compleet wegvalt.
Dokter tegen Happel: "Of mijn hartslagmeter is kapot, of u bent dood..."quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:17 schreef Happel het volgende:
Moet ik dit normaal vinden? Gisteren gelopen. Eerste deel 10km/hm tempo, tweede deel rustig dribbelen en uitlopen. Zitten echt bizarre pieken in. De AEX is er niks bij.
[ afbeelding ]
Harslag idem. Lijkt af en toe alsof hartslag compleet wegvalt.
Cool zeg.. Wel een afstanden, hoeveel weken ga je? En in je eentje?quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:10 schreef Devv het volgende:
Was het maar november. De reisplannen beginnen vorm te krijgen. Na de marathon wil ik naar Los Angeles en dan via Las Vegas naar de Grand Canyon. En dan weer via New York terug. Zin in
.
Ja, dat zou je denken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Is dat niet de omgekeerde volgorde?
Maar het zal wel niet zo'n probleem zijn om wat mensen te vinden voor een dagje gezelligheid, onderbroken door een stukje hardlopen
Dood gaat wat ver (quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dokter tegen Happel: "Of mijn hartslagmeter is kapot, of u bent dood..."
Hoe kunnen we nog niet vol zitten, zo'n leuk team op zo'n leuk evenement...quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Ja, dat zou je denken.
We missen nog 1 persoon voor de Ekiden van Zwolle! Wie doet mee? Waarschijnlijk voor een 5km.
Slecht gepland, want op dezelfde datum als de marathon in Enschede...quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe kunnen we nog niet vol zitten, zo'n leuk team op zo'n leuk evenement...
Kom op mensen, meedoen!
dan doe je die volgend jaar maarquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:56 schreef McTwente het volgende:
[..]
Slecht gepland, want op dezelfde datum als de marathon in Enschede...
Ik heb al betaaldquote:
Dat kan Piet Piraat ook wel in z'n eentjequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:00 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik heb al betaald![]()
én ik moet Daywalker begeleiden naar een nieuw PR op de HM (ik loop geen M hoor)
Wat is de schaal nou dan, als de bovenkant 160 is en de onderkant 140 dan is het helemaal geen rare grafiek. Net als bij het tempo.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Dood gaat wat ver (), maar hm valt dan echt door de ondergrens lijkt het. De band strakker omdoen haalt niet bijster veel uit. En heb ook niet echt het idee dat het verder met iets fysieks te maken zal hebben.
[ afbeelding ]
Een schaal was inderdaad wel handig geweest. Maar als je naar het begin van de grafiek kijkt, daar is hij vrij stabiel, maar na een tijdje gaat hij ineens alle kanten op. Dus daar gaat toch wel duidelijk wat mis...quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat is de schaal nou dan, als de bovenkant 160 is en de onderkant 140 dan is het helemaal geen rare grafiek. Net als bij het tempo.
Misschien ineens veel bochten/onverhard/wind/rustiger lopen dus wat meer tempowisselingen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:32 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Een schaal was inderdaad wel handig geweest. Maar als je naar het begin van de grafiek kijkt, daar is hij vrij stabiel, maar na een tijdje gaat hij ineens alle kanten op. Dus daar gaat tochw el wat mis...
Dat zou, gezien het eerste stukje, toch wel iets geleidelijker moeten gaan, zou je zeggen. Een schaalverdeling zou dat kunnen bevestigen (wat dus eigenlijk ook je punt was...quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Misschien ineens veel bochten/onverhard/wind/rustiger lopen dus wat meer tempowisselingen.
Hoogste was 173 en de laagste 59. Dat is gewoon raar. Weer was zoals vandaag, heerlijk dus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat is de schaal nou dan, als de bovenkant 160 is en de onderkant 140 dan is het helemaal geen rare grafiek. Net als bij het tempo.
In dat geval meet hij inderdaad niet goed. Dus wat ik al zei, misschien het batterijtje?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoogste was 173 en de laagste 59. Dat is gewoon raar. Weer was zoals vandaag, heerlijk dus.
Schaal bij het tempo is wat minder rigoureus. Daar vind ik het gewoon apart, dat ik voor mijn gevoel op een goed ritme loop en dat er dan toch zulke verschillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |