quote:
Het is me zojuist gelukt om 9 posts in 19 seconden te plaatsenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je auto-updates aan hebt staan, dan moet je scrollen, anders is het invoervlak weg.
Deisyy ging vanochtend trouwens extreem snel in het oefentopic. Mss kan die nog wat tips geven.
2 postings binnen een seconde via de quote-manier.
ik ben zo bang dat ik bv zit te poepenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Wrs. in caps (vergeef me.) , dus hou de index van 40+ in de gaten (of new topics)
fhiseiyuquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is me zojuist gelukt om 9 posts in 19 seconden te plaatsen![]()
Mijn tip voor morgen: quoten en alt-s.
Wel zo snel mogelijk, niet 1 per 30 secondenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:02 schreef Fylax het volgende:
49 mensen in de quote. Dus ieder moet 6 posts maken, Komt goed,
Had je auto-update aan of uit en hou er rekening mee dat er in het begin weinig te quoten valt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Wat doet ie dan bij alt-s?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Auto-update staat bij mij op 5 seconden, zodat er nieuwe posts blijven komen om te quoten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had je auto-update aan of uit en hou er rekening mee dat er in het begin weinig te quoten valt.
Chrome?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat stond er al, maar dan doet ie dus niets
Ik had nog wel plannenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:00 schreef Kingstown het volgende:
Vanavond allemaal op tijd naar bed, je vingers niet meer overmatig inspannen
wie is 'men' ?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:12 schreef D. het volgende:
Als ik dat oefentopic zo zie steekt 'men' dadelijk nog een stokje voor de poging
Als er genoeg mensen meedoen kun je hun posts quoten, hoef je geen lege te pakkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:13 schreef Voxs het volgende:
Mag ik lege quotes posten? Dat gaat nl razend snel
jamaar moet ik dus zelf ook wat typen voor het posten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als er genoeg mensen meedoen kun je hun posts quoten, hoef je geen lege te pakken
is vast wel een regeltjesneuker te vinden die gaat zeurenquote:
Lol. Was net bezig om je een DM te sturen ter herinnering, omdat je de lolquotes had uitgezetquote:
Ja, er zijn geen regels wat betreft de inhoud van de postings, dus no problem.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:13 schreef Voxs het volgende:
Mag ik lege quotes posten? Dat gaat nl razend snel
Ik ga liesje vragen. Die heeft toen meegedaan met de abo-poging. Nu maar hopen dat ze eerlijk antwoordquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is vast wel een regeltjesneuker te vinden die gaat zeuren
Geweldig! Dan is het appeltje eitje!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol. Was net bezig om je een DM te sturen ter herinnering, omdat je de lolquotes had uitgezet,
[..]
Ja, er zijn geen regels wat betreft de inhoud van de postings, dus no problem.
Hou er wel rekening mee dat er in het begin van het topic niets te quoten valt, dus beginnen met een tekst lijkt me handig.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol. Was net bezig om je een DM te sturen ter herinnering, omdat je de lolquotes had uitgezet
Ik had hem alweer aangezetquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol. Was net bezig om je een DM te sturen ter herinnering, omdat je de lolquotes had uitgezet
Hij is mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was benieuwd of het FANN opgevallen zou zijn.
Nee dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was benieuwd of het FANN opgevallen zou zijn.
Voor op de roltrap van de Bijenkorf?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had hem alweer aangezetwas alleen lastig op mijn mobiel, maar ik denk niet dat ik daar
mee ga Fokken, maar dat whatsappen is wel geinig en vanmiddag heb ik de stappenteller
gebruikt, dus ik leer het al
Jeeej sta ik ook eens in een lijst!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:22 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Oefentopic!" van 05-03-2015 t/m 07-03-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 280 DKUp
02 232 Lucky2Bastard
03 172 D.
04 160 drakin
05 130 chufi
06 120 tailfox
07 099 Koen66
08 078 deadprez
09 075 Kingstown
10 063 sacha
11 060 roosjeroosje1988
12 051 Joezi
13 049 ChocoFan
14 041 Karzai
15 038 Deisyy
16 034 Fylax
17 031 KaBuf
18 022 Braindead2000
19 016 Karina
20 014 Juup©
21 010 Baconbus
22 008 SgtPorkbeans
23 007 mrspoeZ
24 005 Voxs
24 005 TARDIS.
26 003 jekomterwelhinter
27 001 Loveless85
27 001 vaduz
27 001 Hallojo
27 001 Guus_Geluk7
klik hier voor meer stats
Oke Moiraquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:33 schreef Moira. het volgende:
Zeiken kan hier: 40+ / Zeikhoek #2
Nu weer lief doen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:33 schreef Moira. het volgende:
Zeiken kan hier: 40+ / Zeikhoek #2
Nu weer lief doen.
Niet jijquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:36 schreef Fylax het volgende:
Karina kan best wel wat hulp gebruiken, ze doet al zoveel forums.
Gewoon zoals Fylax deze shit als postopkrikker gebruikenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef drakin het volgende:
160 terwijl ik normaal vaak onder de tien blijf
Huhquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon zoals Fylax deze shit als postopkrikker gebruiken
okquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon zoals Fylax deze shit als postopkrikker gebruiken
Alles of niets. Als het niet in 1 keer lukt, dan is de poging mislukt en zijn we het record niet waard.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:28 schreef El_Matador het volgende:
Haha ok, en slechts 1 poging? Waarom niet een reeks dan?
Prima, jouw feestje, ik zuip wel mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alles of niets. Als het niet in 1 keer lukt, dan is de poging mislukt en zijn we het record niet waard.
Anderhalf minuut pieken en niet "eeuwig" doorgaan zodat we na tig keer kunnen zeggen dat het gelukt is.
Op deze manier moet er ook echt moeite voor gedaan worden om aanwezig te zijn en meteen in het juiste topic te gaan posten. (Wat dus morgen om 22.00 uur aangemaakt gaat worden) Een reeks zou het te makkelijk kunnen maken en dat neemt een hoop glans weg.
Cool.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:38 schreef bondage het volgende:
Weet nog niet. Tijdstip zit in mijn hoofd, als ik er ben post ik wel ff mee.
Er is wel voor verrassingen gezorgd voor alle deelnemers, maar daar zeg ik nu natuurlijk nog niets over.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:44 schreef El_Matador het volgende:
Kingstown vertelde me dat de veelposters van de recordreeks allemaal een kratje speciaal Belgisch bier (dat niet in Colombia te koop is) van hem krijgen. En een flesje rosé voor roosjerosé1988.
Niet nodig, de eerste is meteen raakquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
Kan je er niet meteen 3 achter elkaar doen? Gewoon voor de zekerheid?
Zit jij sacha nu te bashen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:50 schreef El_Matador het volgende:
Het is wel te hopen dat de leden hier hun leesbril opzetten, anders wordt het natuurlijk niets.
Ik bash nooit.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:44 schreef El_Matador het volgende:
Kingstown vertelde me dat de veelposters van de recordreeks allemaal een kratje speciaal Belgisch bier (dat niet in Colombia te koop is) van hem krijgen. En een flesje rosé voor roosjerosé1988.
Ik heb vannacht van alle spanning in m'n bed geplast.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben al een half uur ademhalingsoefeningen aan het doen. Dat record gaat aan flarden. Aan FLÁRDEN! zeg ik je.
ik heb er niet van geslapen, misschien een domme vraag maar waar wordt de recordpoging gehoudenquote:Op zondag 8 maart 2015 10:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb vannacht van alle spanning in m'n bed geplast.
Het topic wordt geopend in 40+.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:04 schreef Karzai het volgende:
ik heb er niet van geslapen, misschien een domme vraag maar waar wordt de recordpoging gehouden
Max. 1 per secondenquote:Op zondag 8 maart 2015 11:42 schreef HPLC het volgende:
Iemand die het tijdslimiet tussen 2 posten weet? Ik dacht met abo kan je snel achter elkaar posten, maar deed het steeds te snel, waardoor ik dubbel moest klikken![]()
Nice.quote:
Helaas kan ik de OP niet meer aanpassen, omdat er gisteren een beetje hysterisch werd gedaan, maar ik zal even met Karina overleggen. Dan kan er vast wel iets geregeld worden.quote:
Dat is heel lief van jequote:Op zondag 8 maart 2015 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil jullie veel succes en plezier wensen.
Er is een apart topic waar je uitgebreid kan testen:40+ / Oefentopic! #10quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 13:45 schreef Nattekat het volgende:
Hier wil ik wel deel van uitmaken, tevens een excuus om na al die tijd uitstellen weer een abo te nemen.
quote:
Om 21.00 uur zal ik een laatste herinneringsquote plaatsen voor iedereen.quote:
Tetten.quote:
*meldt*quote:
ik hoor bijna tot de doelgroep dus tja, kan niet achterblijven.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfs onze voormalige mod meldt zich! *pinkt traantje van ontroering weg*.
quote:Op zondag 8 maart 2015 11:42 schreef HPLC het volgende:
Iemand die het tijdslimiet tussen 2 posten weet? Ik dacht met abo kan je snel achter elkaar posten, maar deed het steeds te snel, waardoor ik dubbel moest klikken![]()
Dat is idd met een abo, ja. Zonder abo geeft 'ie sneller de melding. Ik denk 5 of 10 seconden ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door chufi op 08-03-2015 18:00:08 ]
Volgens mij wel ja!quote:Op zondag 8 maart 2015 17:27 schreef richolio het volgende:
In welk topic wordt dit gedaan? Wordt die dan om 2200 gemaakt?
Ik roep ook al heel lang dat ik bijna tot de doelgroep behoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:26 schreef Cat22 het volgende:
ik hoor bijna tot de doelgroep dus tja, kan niet achterblijven.
Heb er net voor het eerst van mijn leven gepost.quote:
KT wil maar 1 poging doenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:28 schreef Moira. het volgende:
Ik zou trouwens wel gelijk een deel 2 maken, wellicht dat deel 2 sneller gaat dan deel 1
Nee, nee....er komt maar 1 poging. Alles of niets. Als het mis gaat, dan hebben we pech gehad.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:28 schreef Moira. het volgende:
Ik zou trouwens wel gelijk een deel 2 maken, wellicht dat deel 2 sneller gaat dan deel 1
Karina weet geeneens of ze erbij is ....quote:Op zondag 8 maart 2015 17:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, nee....er komt maar 1 poging. Alles of niets. Als het mis gaat, dan hebben we pech gehad.
Heb al overlegd met Karina en een eventueel tweede deel zal meteen gesloten worden.
Goed plan, want er zijn van die 15-jarigen die zich niet kunnen inhoudenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, nee....er komt maar 1 poging. Alles of niets. Als het mis gaat, dan hebben we pech gehad.
Heb al overlegd met Karina en een eventueel tweede deel zal meteen gesloten worden.
Allemaal al geregeldquote:
Geen zin in dat het gaat zoals gisteren, maar er zal uiteraard wel gelegenheid zijn om achteraf na te praten als daar behoefte aan is, zolang het maar geen verkapte nieuwe poging wordt.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:32 schreef D. het volgende:
Goed plan, want er zijn van die 15-jarigen die zich niet kunnen inhouden
Heb al een laatste herinnering klaar staan die een uurtje vantevoren geplaatst zal worden met de laatste updates.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:33 schreef D. het volgende:
Wat gaat de TT worden waar we naar moeten zoeken?
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:37 schreef Kingstown het volgende:
Toch maar besloten om de caps iig achterwege te laten. Dat vind ik echt té lelijk.
Als het niet lukt, dan is het de schuld van sacha. Altijd.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:39 schreef D. het volgende:
Nu weet ik zeker dat het gaat slagen, maar mocht dat niet lukken dan ligt het aan jouw koppigheid![]()
Tijdje geleden alweer, ruim een half jaar ofzo hahaquote:Op zondag 8 maart 2015 17:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik roep ook al heel lang dat ik bijna tot de doelgroep behoor.
[..]
Heb er net voor het eerst van mijn leven gepost.Die sterren staan je trouwens goed!
Naar sushi eten, erg vervelend...quote:Op zondag 8 maart 2015 18:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga nog even naar sushi eten, maar beloof op tijd terug te zijn.
Honkbalknuppel, ik zou gewoon je toetsen met de hand beroeren...quote:Op zondag 8 maart 2015 18:12 schreef Kingstown het volgende:
- Laatste herinnering staat klaar
- Topic staat klaar
- Lijstje met uitspraken die ik wil maken in het topic staat klaar
- Honkbalknuppel staat klaar
Ik ben er klaar voor.
ik mis de tips voor verschillende browsersquote:Op zondag 8 maart 2015 18:12 schreef Kingstown het volgende:
- Laatste herinnering staat klaar
- Topic staat klaar
- Lijstje met uitspraken die ik wil maken in het topic staat klaar
- Honkbalknuppel staat klaar
Ik ben er klaar voor.
Jawel.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe geen moeite, die leest toch niemand.
Daar hebben ze wekkers en alarmbellen voor uitgevonden.quote:
Deel ze vooral met ons. Ik ben al blij dat ik weet wat een browser is.quote:
Ok, nu ga je te ver.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
En de SC ook he, het afvoerputje van KLB
Op 40+ is de SC ook het afvoerputje. Is dat niet op bijna elk subforum het geval?quote:
Sushiquote:Op zondag 8 maart 2015 18:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga nog even naar sushi eten, maar beloof op tijd terug te zijn.
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:24 schreef chufi het volgende:
Ik zit er klaar voor:Al vanaf half 6, tot 10 uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja handig, kun je ook nog met verschillende accounts tegelijk postenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ik mis de tips voor verschillende browsers
Moet je ze wel hebben natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2015 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja handig, kun je ook nog met verschillende accounts tegelijk posten
Neequote:Op zondag 8 maart 2015 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar tegenwoordig geen KingToppie meer mee bedoeld wordt?
Wekker zetten.quote:
Wekker zetten.quote:
Gewoon zin maken!quote:Op zondag 8 maart 2015 18:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als ik zin heb pleur ik ook wel een paar posts neer
dat kost teveel tijdquote:Op zondag 8 maart 2015 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen ABO, dus gewoon 3 tabs openen en om de beurt posten...
zeg ik ook wel eens tegen meisjes, maar dat valt niet altijd goedquote:
Nah... Maar als ik mobiel zit dan is 3 tabs wel een goed idee.quote:
Kijk maar hoe je het doet ... Ook succesquote:Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah... Maar als ik mobiel zit dan is 3 tabs wel een goed idee.
Op de laptop is klieren met klonen in verschillende browsers leuker
rustig roosquote:Op zondag 8 maart 2015 20:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nog bijna anderhalf uur! Het voelt een beetje als een jaarwisseling.
Ik zet de glazen vast klaar...quote:Op zondag 8 maart 2015 20:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nog bijna anderhalf uur! Het voelt een beetje als een jaarwisseling.
PM, DM, lokquotes en de hele kliek.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan word je door KT achtervolgt voor een heel lange periode
oké, nog iets meer dan een uurtjequote:Op zondag 8 maart 2015 20:49 schreef pietkanarie het volgende:
Ja, ik doe meemoet lukken om die 1:45 te verbreken
Dat wordt het moeilijkst... om de poging niet te vergetenquote:
nee, nu vergeet ik het niet meer, ik blijf hier zitten tot het begintquote:Op zondag 8 maart 2015 20:53 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dat wordt het moeilijkst... om de poging niet te vergeten
Dat is wel de beste manier ja!quote:Op zondag 8 maart 2015 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, nu vergeet ik het niet meer, ik blijf hier zitten tot het begint
3 tabs open is geen optie, want je dan is het recordtopic nog niet geopendquote:Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah... Maar als ik mobiel zit dan is 3 tabs wel een goed idee.
Op de laptop is klieren met klonen in verschillende browsers leuker
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de recordpoging in mijn agenda gezet, met alarm!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:47 schreef ToT het volgende:
Ik zal proberen mee te doen, maar kan niks garanderen.Maar met abo wordt het wel een sutk makkelijker idd!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
Als ik zondag op tijd thuis ben doe ik mee.
/verkaptetvp
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:18 schreef MadMaster het volgende:
Voor de blinde deelnemers:
Deisyy leest voor uit de OP...
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
Als ik niets beters te doen hebdoe ik mee.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:26 schreef Pavement het volgende:
Ik zal proberen via mn tel toch een berichtje te plaatsen rond 22.00
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik doe ook mee. Zal zo een herinnering in mijn telefoon zetten.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:28 schreef Eska het volgende:
Als ik er aan denk dan zal ik je naam zeker noemen.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef summer2bird het volgende:
Lachen, als ik er dan ben post ik mee. Post ik ook eens in 40+
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
Stuur mij maar een herinnering want at ga ik niet onthouden
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:26 schreef El_Matador het volgende:
Nice, als ik online ben, doe ik uiteraard mee.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:54 schreef Moppieee het volgende:
Als ik het niet vergeet, doe ik mee.
Als ik dus niet vergeet online te zijn.
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:27 schreef Braindead2000 het volgende:
Oh ja, ook op letten, 2 keer dezelfde reactie kan niet.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:19 schreef Koen66 het volgende:
Hoop er aan te denken, lijkt me wel leuk mee te doen
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zie wel zondag, ik doe gewoon wat ik altijd doe. Enteren, alleen is het dan minder belangrijk wat ik enter.
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
hallo is het de bedoeling dat ik hier veel post?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:09 schreef sly-nl het volgende:
Denk het wel. Als ik niet op pad ben en er aan denk ben ik paraat![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:45 schreef mrspoeZ het volgende:
Als ie echt briljant is dan ga ik autoquoten!
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
Onder voorbehoud, als ik (als Symph gewoon zijn show op zondag draait) daar mijn R49 post mag plaatsen
En ik heb een Abo, dus snel posten kan ik wel.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:38 schreef bondage het volgende:
Tijdstip zit in mijn hoofd, als ik er ben post ik wel ff mee.
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 13:45 schreef Nattekat het volgende:
Hier wil ik wel deel van uitmaken, tevens een excuus om na al die tijd uitstellen weer een abo te nemen.
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als ik zin heb pleur ik ook wel een paar posts neer
quote:
Na ampel beraad heb ik besloten om de poging vanavond niet door te laten gaan.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:49 schreef pietkanarie het volgende:
Ja, ik doe meemoet lukken om die 1:45 te verbreken
Troefkaart uitgespeeld.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil jullie veel succes en plezier wensen.
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na ampel beraad heb ik besloten om de poging vanavond niet door te laten gaan.
Wat bedoelt was als een ludiek 40+ initiatief (wat de 40-plussers een beetje inschattende wrs. toch niet gelukt zou zijn ) is helaas verworden tot een actie waar voor mij ondertussen de lol vanaf is gegaan en waarvan ik op dit moment inschat dat het meer ellende dan plezier op gaat leveren. Op een niet leuke manier.
Mijn oprechte excuses aan de users die hier tijd in hebben gestoken en aan de users die zich er oprecht op verheugd hadden, maar blijkbaar had ik e.e.a. toch anders moeten aanpakken bij de uitvoering van dit idee.
Mochten er vragen zijn, dan kun je die altijd stellen, maar de kans dat ik diepgaand antwoord ga geven is niet groot.
[..]
Troefkaart uitgespeeld.
Stel je niet aan, hij gaat DOOR!!!!!!!!!!!!#$@%@$#%$@#$%@$%$@%@quote:Op zondag 8 maart 2015 21:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat bedoelt was als een ludiek 40+ initiatief (wat de 40-plussers een beetje inschattende wrs. toch niet gelukt zou zijn ) is helaas verworden tot een actie waar voor mij ondertussen de lol vanaf is gegaan en waarvan ik op dit moment inschat dat het meer ellende dan plezier op gaat leveren. Op een niet leuke manier.
Mijn oprechte excuses aan de users die hier tijd in hebben gestoken en aan de users die zich er oprecht op verheugd hadden, maar blijkbaar had ik e.e.a. toch anders moeten aanpakken bij de uitvoering van dit idee.
Mochten er vragen zijn, dan kun je die altijd stellen, maar de kans dat ik diepgaand antwoord ga geven is niet groot.
[..]
Troefkaart uitgespeeld.
godverdommequote:Op zondag 8 maart 2015 21:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Troefkaart uitgespeeld.
Ik kan nog makkelijk een bakkie koffie zetten en piesen denk ikquote:Op zondag 8 maart 2015 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik had dus gewoon nog een rondje sushi kunnen doen
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan nog makkelijk een bakkie koffie zetten en piesen denk ik
Al blijf je de hele avond op de pot zittenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan nog makkelijk een bakkie koffie zetten en piesen denk ik
dan moet mijn laptop mee, zit zo klotenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Al blijf je de hele avond op de pot zitten
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het had ook gewoon 40+ moeten zijn. Anders is het niet echt.
Dat maakt natuurlijk niet uit. Het is in het 40+ forum. Dat telt enkel.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het had ook gewoon 40+ moeten zijn. Anders is het niet echt.
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:07 schreef AF_ het volgende:
Record gaat door, verzamelt allen hier
TV / [TV SC #2212] Drugs are bad
Ja, maar het was te voorspellen dat het nu massaal zou worden.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk niet uit. Het is in het 40+ forum. Dat telt enkel.
waarom in de sc? maak dan een apart topicquote:
Neeee! Gekkie!quote:Op zondag 8 maart 2015 21:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Troefkaart uitgespeeld.
Denk je dat je met alleen de vaste 40+ users dat record gaat verbreken?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar het was te voorspellen dat het nu massaal zou worden.
Wij doen elke zondag een pogingquote:Op zondag 8 maart 2015 21:09 schreef Voxs het volgende:
aha, TV dacht ook eentje te doen vandaag? Zoja: flauw.
ABO is leuk en aardig, maar daar komt niemandquote:Op zondag 8 maart 2015 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neeee! Gekkie!![]()
Jullie gaan gewoon die poging doen, het record halen en dan gaat ABO weer haar best doen om het terug te pakken. We hebben het hier toch over gehad, concurrentie is leuk!
Het moet gewoon doorgaan anders heb ik vanavond niets om over te mopperen en daar had ik me op verheugd.
wij hoeven niet eens een poging te doen, we kunnen het ook zonder hunquote:
Oke, duidelijkquote:
Hokjesgeest.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wij hoeven niet eens een poging te doen, we kunnen het ook zonder hun
geef ik niet omquote:
Jawel Juup toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ABO is leuk en aardig, maar daar komt niemand
Zeg fielaks, hb aftermovie gezien?quote:
We pumpen deze shit even.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Dus... het gaat gewoon door en er komt straks iemand met een update?
quote:
Zeg reageer jij eens even op mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |