Ik had hem gevonden gister hoor. maar thanks ennieweeyquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:01 schreef Bart het volgende:
[..]
MEN / Zo langzaam aan mogelijk deel 3.5
over een maand of twee mag je weer meedoen.
Ik dacht ook aan andere mensen hier die misschien ook mee willen doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had hem gevonden gister hoor. maar thanks ennieweey
Zodat het een spannende wedstrijd wordt?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan andere mensen hier die misschien ook mee willen doen.
Het is constant spannend. Je wil lang wachten met posten maar niet té lang want dan heeft iemand anders al weer gepost. Elke minuut zweet je peentjes als je meedoet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Zodat het een spannende wedstrijd wordt?
2 maanden lang peentjes zwetenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is constant spannend. Je wil lang wachten met posten maar niet té lang want dan heeft iemand anders al weer gepost. Elke minuut zweet je peentjes als je meedoet.
Niemand heeft ooit gezegd dat fokken ontspanning isquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit gezegd dat fokken ontspanning is
Zijn al die postings van jou hier een verkapte aanmelding voor deel willen nemen op zondagavond?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:40 schreef Bart het volgende:
Dan ben je om 22.00 uur dus wel weer thuis. Ik zal je er tussen zetten. Leuk dat je meedoet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:05 schreef Bart het volgende:
Zondagavond heb ik een etentje bij de buren.
in een topic wat nog niet open is?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:19 schreef Fylax het volgende:
Tip:
Open meerdere tabbladen waar je al posts klaar hebt staan zodat je niet eerst hoeft te scrollen omdat er al nieuwe posts bij zijn.
Als je auto-updates aan hebt staan, dan moet je scrollen, anders is het invoervlak weg.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:39 schreef drakin het volgende:
Waarom zou je scrollen? Gewoon blind doorposten.
Ik verwacht het niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan ben je om 22.00 uur dus wel weer thuis.
Dat mag.quote:Ik zal je er tussen zetten.
We gaan het beleven.quote:Leuk dat je meedoet.
Is juist stressen als je een topic vol spam record wil halen. Maar ik heb in het verleden al geoefend in ABOquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:40 schreef Bart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
Is juist stressen als je een topic vol spam record wil halen. Maar ik heb in het verleden al geoefend in ABO
Een ervaren deelneemster die weet hoe het is om onder druk te presteren is meer dan welkom en je mag uiteraard je R49 post laatsen. Geen enkel probleem. Er is geen voorwaarde qua inhoud zolang de algemene policy van FOK! maar niet overschreden wordt, dus welkom on board!quote:Onder voorbehoud, als ik (als Symph gewoon zijn show op zondag draait) daar mijn R49 post mag plaatsen
De dagstats van eergisteren:quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
Laatste keer dat ik daar was (maar dat was kort na opening) kreeg ik de opmerking dat de SC daar te snel ging (mede door mij geloof ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg ja ik doe al een paar dagen geen oog dicht!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zijn jullie ook al zo zenuwachtig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |