Ik ben gestopt met lezen, eerst naar de brillendoktorquote:
Dit 40+-forum zou een voorleesfunctie moeten hebben.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met lezen, eerst naar de brillendoktor
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit 40+-forum zou een voorleesfunctie moeten hebben.
quote:
Moeten we misschien maar eens gaan aanvragen bij Dannyquote:
Ik zie een complot. Volgens mij moeten we het in de BNW-hoek zoeken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Misschien kunnen we vooraf al wat oefenen, maar ik snap waar mijn abo voor bedoeld is
quote:
Leuk dat je ook meedoet!quote:
Een auto voice invul functiequote:Op woensdag 4 maart 2015 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit 40+-forum zou een voorleesfunctie moeten hebben.
Hij is tof!quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:46 schreef ToT het volgende:
Al die watermarks uit dat plaatje van die renbaan verwijderen was het meeste werk!
Dan mag je sneller posten blijkbaar... Vaak genoeg de melding dat ik niet zo snel mag posten gehadquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:47 schreef ToT het volgende:
Ik zal proberen mee te doen, maar kan niks garanderen.Maar met abo wordt het wel een sutk makkelijker idd!
Kloptquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mag je sneller posten blijkbaar... Vaak genoeg de melding dat ik niet zo snel mag posten gehad
Ik doe ook mee als ik een abo heb.....quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:47 schreef ToT het volgende:
Ik zal proberen mee te doen, maar kan niks garanderen.Maar met abo wordt het wel een sutk makkelijker idd!
Ik ga je niet sponsoren hoor!quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe ook mee als ik een abo heb.....
Je kan niet 2 keer dezelfde tekst in hetzelfde topic posten...quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:34 schreef Kingstown het volgende:
Een tekst onder je ctrl-c klaar hebben staan en die blijven invoeren kan handig zijn. Het gaat een keer niet om de inhoud, maar om de snelheid. We hebben ongeveer 3 postings per seconde nodig, dus het doel heiligt in dit geval de middelen.
'kindertjes' die vragenquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe ook mee als ik een abo heb.....
Nuttige tip! Ik zal het aan gaan passen in de OP.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:57 schreef MadMaster het volgende:
Je kan niet 2 keer dezelfde tekst in hetzelfde topic posten...
Leuk dat je meedoet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:58 schreef Melting het volgende:
Op zondagavond horen de 40+-ers om 22.00 uur al in bed te liggen.
Niet persé, maar ik vond het een leuk idee. Daarom.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zou je dit willen? Moet 40+ perse zo bekend worden?
22.00 uurquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:58 schreef Melting het volgende:
Op zondagavond horen de 40+-ers om 22.00 uur al in bed te liggen.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:18 schreef MadMaster het volgende:
Voor de blinde deelnemers:
Deisyy leest voor uit de OP...
Niet rond, maar precies op, tenminste als het topic ruim binnen 2 minuten al vol moet zitten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:26 schreef Pavement het volgende:
![]()
kan iemand op zn minst mijn naam noemen in dit aankomende top topique?
Ik kan helaas niet, ik zit dan in het buitenland. Ik zal proberen via mn tel toch een berichtje te plaatsen rond 22.00
SUCCES KANJERS, als het me niet lukt steun ik jullie via mn gedachte!
Ja klopt, dat ga ik niet redden ben ik bang. Ik denk dat mn verbinding met het www niet zo snel is dan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet rond, maar precies op, tenminste als het topic ruim binnen 2 minuten al vol moet zitten?
Als er nu wel duidelijk wordt uitgelegd wat precies de mijlpaal inhoud, dan kunnen we er iets meer meequote:
Ja de TS mag daar uitleg over geven.... Maar dit is geen record-poging nog ....quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als er nu wel duidelijk wordt uitgelegd wat precies de mijlpaal inhoud, dan kunnen we er iets meer mee![]()
Hoe vaak moeten we nog posten etc., de vorige keer was het niet echt duidelijk
Preciesquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de TS mag daar uitleg over geven.... Maar dit is geen record-poging nog ....
Ah, dat klinkt alsof je het echt jammer vindt. Als ik er aan denk dan zal ik je naam zeker noemen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:26 schreef Pavement het volgende:
![]()
kan iemand op zn minst mijn naam noemen in dit aankomende top topique?
Ik kan helaas niet, ik zit dan in het buitenland. Ik zal proberen via mn tel toch een berichtje te plaatsen rond 22.00
SUCCES KANJERS, als het me niet lukt steun ik jullie via mn gedachte!
a.s zondag 8 maart om 22.00 uur.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik wilde me even beperken tot 1 sc maar als jullie mijn hulp nodig hebben sta ik paraat
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik wilde me even beperken tot 1 sc maar als jullie mijn hulp nodig hebben sta ik paraat
Je moet er gewoon zijn, als ik er benquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef summer2bird het volgende:
Lachen, als ik er dan ben post ik mee. Post ik ook eens in 40+
Ah boeiuh, it's for shits 'n giggles!quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vind het wel een belachelijk ideehet snelste topic dat was met het wk volgens mij
Dit topic was tot nu toe de snelste.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vind het wel een belachelijk ideehet snelste topic dat was met het wk volgens mij
Allemaal met een abo en sommigen posten echt op dezelfde seconde daarquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit topic was tot nu toe de snelste.
Leuk dat je meedoet
Met genoeg users (liefst het meest met abo) moet het ons lukken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Allemaal met een abo en sommigen posten echt op dezelfde seconde daar
Heb geen sterretjes meer, maar nu je het zegt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met genoeg users (liefst het meest met abo) moet het ons lukken.
Ik heb zo'n vermoeden van welquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb geen sterretjes meer, maar nu je het zegt.
Zou dit de reden zijn waarom al die sterretjes uitgedeeld zijn?
ok dan kom ik zondag echt niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
ok dan kom ik zondag echt niet.Natuurlijk wel, alle posts (ook zonder abo) helpen mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar 2 minuten later naar de trein
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik zal zondag wel even met Sas overleggenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, alle posts (ook zonder abo) helpen mee.
Ga maar 2 minuten later naar de trein
Dan moeten ze maar even over hun sterren strijkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef chufi het volgende:
Maar duren al die abo's nog wel t/m de 8ste
En meteen even vragen of hij meedoetquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zal zondag wel even met Sas overleggen
De mijne loopt tot de 15e.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef chufi het volgende:
Maar duren al die abo's nog wel t/m de 8ste
Langdurig cadeautjequote:
Volgens Sjoef kijkt hij dan autootjesquote:
2 minuutjes kunnen we wel vrijmakenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens Sjoef kijkt hij dan autootjes
Nou, misschien lig ik dan wel te slapen, of zoietsquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je moet er gewoon zijn, als ik er ben
eenschquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lekker tijdstip, dat doe je toch op zaterdag of zit iedereen al in de aow?
Stuur mij maar een herinnering want at ga ik niet onthoudenquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:34 schreef Kingstown het volgende:
What else: Weinig. Mocht je mee willen doen, maar heb je het idee dat je het (tijdstip) zou kunnen vergeten, post het dan in dit topic en dan zal ik een uur van tevoren herinneringsquotes plaatsen, zodat je alsnog op de hoogte wordt gebracht.
Dat was idd al opgemerkt en ik zal de OP nog aanpassen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:30 schreef Moira. het volgende:
Ohja, overigens werkt een tekst onder ctrl-C/V houden niet, aangezien je niet 2 keer precies hetzelfde bericht in hetzelfde topic kunt posten
Dan gewoon random letters doen!quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was idd al opgemerkt en ik zal de OP nog aanpassen.Ben net thuis en zit nu alles terug te lezen. Inclusief een fantastische leesaankondiging van Deisyy die uiteraard ook de OP in gaat.
Ow nog beter idd!quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De tip van Moira om te quoten is ook niet verkeerd.
Godver, ik vergeet serieus TE vaak m'n methylfenidaat in te nemen!quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met al die ADHD-ers hier mag het geen probleem zijn.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef summer2bird het volgende:
Erg leuk om users te zien die mee doen die hier normaal gesproken niet vaak posten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik doe ook mee. Zal zo een herinnering in mijn telefoon zetten.
Dit is geen mijlpaal. Dit is een poging om het snelste topic op FOK! ooit te maken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:47 schreef DKUp het volgende:
Als er nu wel duidelijk wordt uitgelegd wat precies de mijlpaal inhoud, dan kunnen we er iets meer mee![]()
Hoe vaak moeten we nog posten etc., de vorige keer was het niet echt duidelijk
Nice. Als je nog meer users in dit complot weet te betrekken, dan is dat vanzelfsprekend meer dan welkom.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:26 schreef El_Matador het volgende:
Nice, als ik online ben, doe ik uiteraard mee.
Ayy, andere users no me quieren...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice. Als je nog meer users in dit complot weet te betrekken, dan is dat vanzelfsprekend meer dan welkom.
A ti que te importa? Pon 5 posts y vale... O mas si quieresquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ayy, andere users no me quieren...
Para nada...quote:
Staat er eindelijk iets in je agendaquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de recordpoging in mijn agenda gezet, met alarm!
Verdad, pero nadie sabe que pasará el domingo....quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:40 schreef chufi het volgende:
Nadie te va a decir nada .. Asi juntate 1 minuto y pon algo .. Nada mas
Eso es verdad... Que hora sera ahi? Igual te vas al cine con tu novia...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdad, pero nadie sabe que pasará el domingo....
Novia, novia...voy a salir el sabado (hace mucho no sali) y espero no estar en FOK!....quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Eso es verdad... Que hora sera ahi? Igual te vas al cine con tu novia...
Quantas novias tienes ya ...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Novia, novia...voy a salir el sabado (hace mucho no sali) y espero no estar en FOK!....
Jajaja, voy a reunirme con una esta noche. Vamos a ver que pasará el domingo...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Quantas novias tienes ya ...Da igual que to lo pases bien Ciao
Estas como una cabra...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jajaja, voy a reunirme con una esta noche. Vamos a ver que pasará el domingo...
Es el año de la cabra... es mas fuerte que yo... cuando vengas a Colombia, sabrás...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Estas como una cabra...Pasatelo bien
quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Es el año de la cabra... es mas fuerte que yo... cuando vengas a Colombia, sabrás...
Doe je mee?quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:04 schreef Zolder het volgende:
Waarom op 40+: 40+ leeft, 40+ bruist en 40+ is het forum waar de leukste ideeën ontstaan en de vermakelijkste topics zich bevinden plus de plek waar de liefste users rondhangen, dus de vraag is eerder: Waarom niet op 40+?
Right
Ik ga een Colombiaanse verwennen, dus Piet mag alleen filmpjes posten...quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]Hou Piet maar even wakken in de SC ... Ik ga zo naar bed nml.
Zolang het maar niet je novia isquote:Op donderdag 5 maart 2015 01:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga een Colombiaanse verwennen, dus Piet mag alleen filmpjes posten...
Ik heb een novia én een scharrel (en een tweede in Peru). Ik kan er niks aan doen dat Hollanders genoegen nemen met minder...quote:
quote:
Jij kunt zo snel typen jij bent echt onmisbaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
Als ik niets beters te doen hebdoe ik mee.
quote:
ik heb nu dat plaatje pas goed bekeken, ik kwam gisteren een beetje laat binnenvallen en ik wasquote:
Hehehe thx!quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb nu dat plaatje pas goed bekeken, ik kwam gisteren een beetje laat binnenvallen en ik was
te moe om alles goed te lezen, maar dat heb je leuk gedaan man![]()
[ afbeelding ]
die sneller 40 plusser is Kingstown zeker?
Nee Kingstown is stokoud, dus klopt welquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe thx!
En of dat Kingstown is? Kweenie, heb ik daar niet een te jonge racer voor uitgekozen dan?
Ja daarom zeg ik ook: is het kereltje die ik heb gekozen dan niet te jong om hem te kunnen zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Kingstown is stokoud, dus klopt wel![]()
inmiddels doet je plaatje het weer![]()
[ afbeelding ]
Ah... nóg ouder bedoel je?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik ook: is het kereltje die ik heb gekozen dan niet te jong om hem te kunnen zijn?![]()
@ Kingstown!
quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... nóg ouder bedoel je?Nee, hij kan nog wel vooruit komen geloof ik
Goed punt. Zou een topic met alleen maar hoofdletters helpen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:46 schreef D. het volgende:
Paar puntjes
Hoe gaat het topic heten?
Ik stel iets voor als '40+ RECORDTOPIC'
Als in; duidelijk, kort, snel gevonden tussen alle andere topics (als iedere seconde telt)
1. Alles of niets. Als het na 10 keer zou lukken, dan neemt het toch wat van de glans weg vind ik.quote:Hoeveel pogingen gaan we doen?
Ik ben 28. Staat op mijn bingokaart.quote:
Ajacied is verre van een bejaarde hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:51 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Waarom moeten "bejaarden" fok! records najagen?
Ze zijn al zo vertegenwoordigd in de top 500:
# 1 tong80 569.535
# 2 Ajacied422 314.335
# 3 Karina 295.201
# 4 Dr_Flash 271.669
# 5 yvonne 264.724
# 6 D. 253.208
# 7 Stuart 243.520
# 8 Pheno 235.802
# 9 remlof 235.165
# 10 Samzz 217.095
# 11 ToT 216.788
# 12 chufi 205.807
# 13 Rezania 200.398
# 14 Greys 200.186
# 15 Huppelmuts 196.460
# 16 Renesite 181.911
# 17 PrintScreen 176.898
# 18 HeatWave 176.720
# 19 Stormqueen 174.104
# 20 iBenny
Oh ja ze hebben niets beters te doen![]()
![]()
De rest wel bedoel je?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ajacied is verre van een bejaarde hoor
Helpt vast, maar sowieso kort en bondig, en vooraf de titel melden helpt ook, dan weten we waar we naar uitkijkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goed punt. Zou een topic met alleen maar hoofdletters helpen?
M'n maag draait om bij het idee alleen al, maar ik wil het serieus overwegen.
[..]
Dat laatste zal ik zeker doen. Dacht zelf aan een [ ] topic die ik weleens zie, maar die heb ik zelf nog nooit geopend en om daar nu mee te gaan experimenteren lijkt me niet zo'n goed plan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:57 schreef D. het volgende:
Helpt vast, maar sowieso kort en bondig, en vooraf de titel melden helpt ook, dan weten we waar we naar uitkijken
Dat was paybacktime vanwege de vocaroo-actie van gisteren?quote:
Als jij het paybacktime wil noemen, prima hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat laatste zal ik zeker doen. Dacht zelf aan een [ ] topic die ik weleens zie, maar die heb ik zelf nog nooit geopend en om daar nu mee te gaan experimenteren lijkt me niet zo'n goed plan.
[..]
Dat was paybacktime vanwege de vocaroo-actie van gisteren?![]()
Dat je als UTO-user het topickaapcijfertopic "vergeten" bent te noemen is uiteraard geheel toevallig.
Geinig plaatje.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Kingstown is stokoud, dus klopt wel![]()
inmiddels doet je plaatje het weer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:34 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Speciale dank aan ToT voor het maken van de prachtige paint!![]()
[ afbeelding ]
Ben ik toch nog ergens onmisbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Jij kunt zo snel typen jij bent echt onmisbaar.
[..]![]()
We zullen trouwens heel veel users nodig hebben om een kans van slagen te hebben (3 postings per seconde is echt heel veel), dus hoe meer FOK!vriendjes en vriendinnetjes iedereen weet over te halen om mee te doen hoe beter.
Spread the word .
Ja 40+ he!quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:55 schreef Moppieee het volgende:
Schattig dat de rollator wint trouwens.
quote alt S is het snelstequote:Op donderdag 5 maart 2015 16:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom is dat sneller dan gewoon quoten?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:39 schreef Joezi het volgende:
MAar niet 2 keer dezelfde quote, ddat mogen mods alleen
quote:
Dat moet ik dan nog maar gaan oefenen in het oefentopic. Met gewoon quoten kom ik aan 1 post per 2-3 seconden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:39 schreef Joezi het volgende:
MAar niet 2 keer dezelfde quote, ddat mogen mods alleen
Ait.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:34 schreef Kingstown het volgende:
Mocht je mee willen doen, maar heb je het idee dat je het (tijdstip) zou kunnen vergeten, post het dan in dit topic en dan zal ik een uur van tevoren herinneringsquotes plaatsen, zodat je alsnog op de hoogte wordt gebracht.
Uh nee dat kan ik ook niet hoor. Uh kan het wel. Ik heb weleens gehad in een live topic van vbl dat het niet konquote:
Ik heb momenteel ongeveer 35 users die hebben aangegeven mee te willen doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kt, weet je al hoeveel deelnemers er inmiddels zijn?
Mooi zeg. Er zullen er nog wel een paar bij komen, dus dat is helemaal geen slecht aantal om mee van start te gaan, als dat percentage inderdaad af mocht vallen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb momenteel ongeveer 35 users die hebben aangegeven mee te willen doen.
Net zoals op feestjes ga ik er vanuit dat minimaal 30% niet kan of het vergeten is.
Wat denk jij wat de meest opvallende manier is om een TT te maken?quote:
Tagje kan [TITEL] maar ik kan hem ook sticky zetten dan staat hij hier in de index bovenin plus dan staat er bij de TT een blauwe 'i' (zie bijvoorbeeld de NWS SC).quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat denk jij wat de meest opvallende manier is om een TT te maken?
Zodat iedereen meteen het nieuwe topic ziet als het er staat en er zo weinig mogelijk tijd verloren gaat met zoeken naar het topic? Zat zelf te denken aan een tag-TT en/of 1 met hoofdletters, maar benieuwd naar jouw opinie.
Sticky zetten hoeft niet, ik heb liever dat je meepost.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:03 schreef Karina het volgende:
Tagje kan [TITEL] maar ik kan hem ook sticky zetten dan staat hij hier in de index bovenin plus dan staat er bij de TT een blauwe 'i' (zie bijvoorbeeld de NWS SC).
Dat is zo gebeurt hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sticky zetten hoeft niet, ik heb liever dat je meepost.![]()
Heb nog nooit een Tag-TT gemaakt, dus vind het een beetje riskant om daarmee te gaan experimenteren met dat topic, maar als het de zichtbaarheid vergroot, dan mss toch maar gaan doen.
Wat brengt het op?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:34 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Doel: Het verbreken van het snelste topic ooit op FOK! Het record staat momenteel op 1minuut en 45 seconden en dat is een enorm scherpe tijd, maar records zijn er om verbroken te worden. Of minimaal een poging te doen om ze aan te vallen. Ondertussen staat het record alweer ruim 2 jaar, dus de hoogste tijd voor een nieuwe poging.![]()
[blaat]
Ahwquote:
Als je snel genoeg post krijg je een abo cadeauquote:
Jij had de lapo, dus jij mag een nieuw deel openen.quote:
40+ / Oefentopic! Deel 4quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij had de lapo, dus jij mag een nieuw deel openen.![]()
Kan er daar verder geoefend worden en hier de aanmeldingen gedaan worden.
Nee dank je.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je snel genoeg post krijg je een abo cadeau
Laat mij maar in mijn grot.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eeuwige roem voor een minuut of 5.
Je denkt serieus dat we het halen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eeuwige roem voor een minuut of 5.
Ja hoor, want dan starten we allemaal gelijk en dan zal het wel goed komen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat we het halen?
Ik zeg 10 minuten
Minimaal 50 zijn wel nodigquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat we het halen?
Ik zeg 10 minuten
Ah, wist niet eens dat dat zo kort konquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klik maar op je sterren, dan zie je het onderaan de pagina wel ergens staan.
En wanneer zal ons record aangevallen worden van die 50 minuten?quote:
Open er een topic over zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
En wanneer zal ons record aangevallen worden van die 50 minuten?
Ik wil eigenlijk liever meedoen met langzaamste topic ooit bedenk ik me nu
Ik wilde het al proberen door een dementietopic te openen, maar nog niet iedereen schijnt er last genoeg van te hebben.quote:
Dat is niet handig, die kunnen ze nooit terugvindenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde het al proberen door een dementietopic te openen, maar nog niet iedereen schijnt er last genoeg van te hebben.
Dan blijft het er lekker rustig, en daar ging het toch om?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde het al proberen door een dementietopic te openen, maar nog niet iedereen schijnt er last genoeg van te hebben.
Vreemd genoeg is dat topic nog steeds niet vergetenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is niet handig, die kunnen ze nooit terugvinden
Nee juist niet, doordat nog niet iedereen er last van heeft.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dan blijft het er lekker rustig, en daar ging het toch om?
http://arcee862.com/topicspeed.php?reeks=0&forum=0&order=1quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:29 schreef drakin het volgende:
Ik wil eigenlijk liever meedoen met langzaamste topic ooit bedenk ik me nu
Dus langzamer dan 4858d 06u 17m 56squote:Op donderdag 5 maart 2015 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://arcee862.com/topicspeed.php?reeks=0&forum=0&order=1
Voor een goed dement iemand moet dat een eitje zijnquote:
in 10+ jaar ben ik dat al 100x vergetenquote:
Daar bestaat al een topic van in MEN... Waar weet ik niet maar eens in de 2 maand popt ie naar vorenquote:
Moet wel een goede poging worden he?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kom je over een jaartje of 13 wel feliciteren met je record.
Owquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar bestaat al een topic van in MEN... Waar weet ik niet maar eens in de 2 maand popt ie naar voren
Mag je alleen posten als de laatste ongeposte tijd wordt overschreden dus is er een nieuw record ... maar soms gaat het misquote:
Dus die link ga ik hier niet postenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag je alleen posten als de laatste ongeposte tijd wordt overschreden dus is er een nieuw record ... maar soms gaat het mis
Gevonden, nog maar kort geleden gepost daarquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag je alleen posten als de laatste ongeposte tijd wordt overschreden dus is er een nieuw record ... maar soms gaat het mis
Nee, doe es gekquote:
quote:
*hand schudtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:22 schreef Karina het volgende:
Iemand heeft mij een ABO gegeven zie ik netDankjewel onbekende. Gok dat het hier ergens vandaan komt zodat ik zondag sneller kan posten.
Iemand met geld teveel dusquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:34 schreef D. het volgende:
[..]
*hand schudt
Tenminste, dat vermoeden is er
Dat dat kan in Nederlandquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Iemand met geld teveel dus![]()
Nu moet ik zondag wel op tijd thuis zijn natuurlijk.
Er zijn hier de afgelopen week een hoop users die opeens een ABO hadden gekregen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:22 schreef Karina het volgende:
Iemand heeft mij een ABO gegeven zie ik netDankjewel onbekende. Gok dat het hier ergens vandaan komt zodat ik zondag sneller kan posten.
Ik gok dat jij de gulle gever bent dan. Dankjewelquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn hier de afgelopen week een hoop users die opeens een ABO hadden gekregen.
Vandaar ook het idee van de recordpoging.
Ik zou niet te vaak naar het casino gaan als ik jou was.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:35 schreef Karina het volgende:
Ik gok dat jij de gulle gever bent dan. Dankjewel
Ohquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou niet te vaak naar het casino gaan als ik jou was.
Ik had hem gevonden gister hoor. maar thanks ennieweeyquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:01 schreef Bart het volgende:
[..]
MEN / Zo langzaam aan mogelijk deel 3.5
over een maand of twee mag je weer meedoen.
Ik dacht ook aan andere mensen hier die misschien ook mee willen doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had hem gevonden gister hoor. maar thanks ennieweey
Zodat het een spannende wedstrijd wordt?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan andere mensen hier die misschien ook mee willen doen.
Het is constant spannend. Je wil lang wachten met posten maar niet té lang want dan heeft iemand anders al weer gepost. Elke minuut zweet je peentjes als je meedoet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Zodat het een spannende wedstrijd wordt?
2 maanden lang peentjes zwetenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is constant spannend. Je wil lang wachten met posten maar niet té lang want dan heeft iemand anders al weer gepost. Elke minuut zweet je peentjes als je meedoet.
Niemand heeft ooit gezegd dat fokken ontspanning isquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit gezegd dat fokken ontspanning is
Zijn al die postings van jou hier een verkapte aanmelding voor deel willen nemen op zondagavond?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:40 schreef Bart het volgende:
Dan ben je om 22.00 uur dus wel weer thuis. Ik zal je er tussen zetten. Leuk dat je meedoet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:05 schreef Bart het volgende:
Zondagavond heb ik een etentje bij de buren.
in een topic wat nog niet open is?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:19 schreef Fylax het volgende:
Tip:
Open meerdere tabbladen waar je al posts klaar hebt staan zodat je niet eerst hoeft te scrollen omdat er al nieuwe posts bij zijn.
Als je auto-updates aan hebt staan, dan moet je scrollen, anders is het invoervlak weg.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:39 schreef drakin het volgende:
Waarom zou je scrollen? Gewoon blind doorposten.
Ik verwacht het niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan ben je om 22.00 uur dus wel weer thuis.
Dat mag.quote:Ik zal je er tussen zetten.
We gaan het beleven.quote:Leuk dat je meedoet.
Is juist stressen als je een topic vol spam record wil halen. Maar ik heb in het verleden al geoefend in ABOquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:40 schreef Bart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
Is juist stressen als je een topic vol spam record wil halen. Maar ik heb in het verleden al geoefend in ABO
Een ervaren deelneemster die weet hoe het is om onder druk te presteren is meer dan welkom en je mag uiteraard je R49 post laatsen. Geen enkel probleem. Er is geen voorwaarde qua inhoud zolang de algemene policy van FOK! maar niet overschreden wordt, dus welkom on board!quote:Onder voorbehoud, als ik (als Symph gewoon zijn show op zondag draait) daar mijn R49 post mag plaatsen
De dagstats van eergisteren:quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
Laatste keer dat ik daar was (maar dat was kort na opening) kreeg ik de opmerking dat de SC daar te snel ging (mede door mij geloof ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg ja ik doe al een paar dagen geen oog dicht!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zijn jullie ook al zo zenuwachtig?
Zullen we SBS6 halen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Omg ja ik doe al een paar dagen geen oog dicht!!!
neequote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de recordpoging in mijn agenda gezet, met alarm!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:47 schreef ToT het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
Als ik zondag op tijd thuis ben doe ik mee.
/verkaptetvp
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
Als ik niets beters te doen hebdoe ik mee.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:26 schreef Pavement het volgende:
Ik zal proberen via mn tel toch een berichtje te plaatsen rond 22.00
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik doe ook mee. Zal zo een herinnering in mijn telefoon zetten.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:28 schreef Eska het volgende:
Als ik er aan denk dan zal ik je naam zeker noemen.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef summer2bird het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
Stuur mij maar een herinnering want at ga ik niet onthouden
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:26 schreef El_Matador het volgende:
Nice, als ik online ben, doe ik uiteraard mee.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:54 schreef Moppieee het volgende:
Als ik het niet vergeet, doe ik mee.
Als ik dus niet vergeet online te zijn.
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:27 schreef Braindead2000 het volgende:
Oh ja, ook op letten, 2 keer dezelfde reactie kan niet.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:19 schreef Koen66 het volgende:
Hoop er aan te denken, lijkt me wel leuk mee te doen
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zie wel zondag, ik doe gewoon wat ik altijd doe. Enteren, alleen is het dan minder belangrijk wat ik enter.
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
hallo is het de bedoeling dat ik hier veel post?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:09 schreef sly-nl het volgende:
Denk het wel. Als ik niet op pad ben en er aan denk ben ik paraat![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:45 schreef mrspoeZ het volgende:
Als ie echt briljant is dan ga ik autoquoten!
Nog exact 24 uur te gaan voordat het zover is, dus bij deze even een herinnering voor de vergeetachtige users.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
Onder voorbehoud, als ik (als Symph gewoon zijn show op zondag draait) daar mijn R49 post mag plaatsen
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog exact 24 uur te gaan voordat het zover is, dus bij deze even een herinnering voor de vergeetachtige users.
Aan de users met met leesproblem is ook gedacht die moeten hier klikken.
Mocht je er nog niet tussen staan en wel mee willen doen, laat het dan vooral weten, want dan zet ik je er natuurlijk nog even tussen om morgen een uur voor aanvang de laatste herinnering te geven.
Vanavond allemaal op tijd naar bed, je vingers niet meer overmatig inspannen ter voorkoming van blessures en ervoor zorgen dat je morgen rond tienen door niets of niemand gestoord kan worden om deze poging in de FOK!-geschiedenisboeken te krijgen. Iedere user is nodig om het te laten slagen, dus ook jouw deelname is belangrijk!![]()
Voor de mensen die nog willen oefenen om zich te bekwamen in de edele kunst van het snelposten, dat kan hier:
40+ / Oefentopic! Deel 7 Potverdikkie heb ik de lapo!
Plus een hele speciale herinnering voor onze Lies:
[..]
De persoon boven je quoten en Alt-S gebruiken om te posten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:00 schreef Fylax het volgende:
Vraagje: Wat is de snelste manier om te posten?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
De persoon boven je quoten en Alt-S gebruiken om te posten.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:01 schreef Voxs het volgende:
Jeetje ik schrok! Ik dacht: Help het is 22.00! ik moet ..whaaaaaaaaaa..
Is het zaterdag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |