quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:18 schreef MadMaster het volgende:
Voor de blinde deelnemers:
Deisyy leest voor uit de OP...
Ah, dat klinkt alsof je het echt jammer vindt. Als ik er aan denk dan zal ik je naam zeker noemen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:26 schreef Pavement het volgende:
![]()
kan iemand op zn minst mijn naam noemen in dit aankomende top topique?
Ik kan helaas niet, ik zit dan in het buitenland. Ik zal proberen via mn tel toch een berichtje te plaatsen rond 22.00
SUCCES KANJERS, als het me niet lukt steun ik jullie via mn gedachte!
a.s zondag 8 maart om 22.00 uur.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik wilde me even beperken tot 1 sc maar als jullie mijn hulp nodig hebben sta ik paraat
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik wilde me even beperken tot 1 sc maar als jullie mijn hulp nodig hebben sta ik paraat
Je moet er gewoon zijn, als ik er benquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef summer2bird het volgende:
Lachen, als ik er dan ben post ik mee. Post ik ook eens in 40+
Ah boeiuh, it's for shits 'n giggles!quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vind het wel een belachelijk ideehet snelste topic dat was met het wk volgens mij
Dit topic was tot nu toe de snelste.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vind het wel een belachelijk ideehet snelste topic dat was met het wk volgens mij
Allemaal met een abo en sommigen posten echt op dezelfde seconde daarquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit topic was tot nu toe de snelste.
Leuk dat je meedoet
Met genoeg users (liefst het meest met abo) moet het ons lukken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Allemaal met een abo en sommigen posten echt op dezelfde seconde daar
Heb geen sterretjes meer, maar nu je het zegt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met genoeg users (liefst het meest met abo) moet het ons lukken.
Ik heb zo'n vermoeden van welquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb geen sterretjes meer, maar nu je het zegt.
Zou dit de reden zijn waarom al die sterretjes uitgedeeld zijn?
ok dan kom ik zondag echt niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
ok dan kom ik zondag echt niet.Natuurlijk wel, alle posts (ook zonder abo) helpen mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar 2 minuten later naar de trein
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik zal zondag wel even met Sas overleggenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, alle posts (ook zonder abo) helpen mee.
Ga maar 2 minuten later naar de trein
Dan moeten ze maar even over hun sterren strijkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef chufi het volgende:
Maar duren al die abo's nog wel t/m de 8ste
En meteen even vragen of hij meedoetquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zal zondag wel even met Sas overleggen
De mijne loopt tot de 15e.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef chufi het volgende:
Maar duren al die abo's nog wel t/m de 8ste
Langdurig cadeautjequote:
Volgens Sjoef kijkt hij dan autootjesquote:
2 minuutjes kunnen we wel vrijmakenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens Sjoef kijkt hij dan autootjes
Nou, misschien lig ik dan wel te slapen, of zoietsquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je moet er gewoon zijn, als ik er ben
eenschquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lekker tijdstip, dat doe je toch op zaterdag of zit iedereen al in de aow?
Stuur mij maar een herinnering want at ga ik niet onthoudenquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:34 schreef Kingstown het volgende:
What else: Weinig. Mocht je mee willen doen, maar heb je het idee dat je het (tijdstip) zou kunnen vergeten, post het dan in dit topic en dan zal ik een uur van tevoren herinneringsquotes plaatsen, zodat je alsnog op de hoogte wordt gebracht.
Dat was idd al opgemerkt en ik zal de OP nog aanpassen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:30 schreef Moira. het volgende:
Ohja, overigens werkt een tekst onder ctrl-C/V houden niet, aangezien je niet 2 keer precies hetzelfde bericht in hetzelfde topic kunt posten
Dan gewoon random letters doen!quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was idd al opgemerkt en ik zal de OP nog aanpassen.Ben net thuis en zit nu alles terug te lezen. Inclusief een fantastische leesaankondiging van Deisyy die uiteraard ook de OP in gaat.
Ow nog beter idd!quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De tip van Moira om te quoten is ook niet verkeerd.
Godver, ik vergeet serieus TE vaak m'n methylfenidaat in te nemen!quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met al die ADHD-ers hier mag het geen probleem zijn.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef summer2bird het volgende:
Lachen, als ik er dan ben post ik mee. Post ik ook eens in 40+
Erg leuk om users te zien die mee doen die hier normaal gesproken niet vaak posten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik doe ook mee. Zal zo een herinnering in mijn telefoon zetten.
Dit is geen mijlpaal. Dit is een poging om het snelste topic op FOK! ooit te maken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:47 schreef DKUp het volgende:
Als er nu wel duidelijk wordt uitgelegd wat precies de mijlpaal inhoud, dan kunnen we er iets meer mee![]()
Hoe vaak moeten we nog posten etc., de vorige keer was het niet echt duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |