quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:18 schreef MadMaster het volgende:
Voor de blinde deelnemers:
Deisyy leest voor uit de OP...
Ah, dat klinkt alsof je het echt jammer vindt. Als ik er aan denk dan zal ik je naam zeker noemen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:26 schreef Pavement het volgende:
![]()
kan iemand op zn minst mijn naam noemen in dit aankomende top topique?
Ik kan helaas niet, ik zit dan in het buitenland. Ik zal proberen via mn tel toch een berichtje te plaatsen rond 22.00
SUCCES KANJERS, als het me niet lukt steun ik jullie via mn gedachte!
a.s zondag 8 maart om 22.00 uur.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik wilde me even beperken tot 1 sc maar als jullie mijn hulp nodig hebben sta ik paraat
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik wilde me even beperken tot 1 sc maar als jullie mijn hulp nodig hebben sta ik paraat
Je moet er gewoon zijn, als ik er benquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef summer2bird het volgende:
Lachen, als ik er dan ben post ik mee. Post ik ook eens in 40+
Ah boeiuh, it's for shits 'n giggles!quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vind het wel een belachelijk ideehet snelste topic dat was met het wk volgens mij
Dit topic was tot nu toe de snelste.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vind het wel een belachelijk ideehet snelste topic dat was met het wk volgens mij
Allemaal met een abo en sommigen posten echt op dezelfde seconde daarquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit topic was tot nu toe de snelste.
Leuk dat je meedoet
Met genoeg users (liefst het meest met abo) moet het ons lukken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Allemaal met een abo en sommigen posten echt op dezelfde seconde daar
Heb geen sterretjes meer, maar nu je het zegt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met genoeg users (liefst het meest met abo) moet het ons lukken.
Ik heb zo'n vermoeden van welquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb geen sterretjes meer, maar nu je het zegt.
Zou dit de reden zijn waarom al die sterretjes uitgedeeld zijn?
ok dan kom ik zondag echt niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
ok dan kom ik zondag echt niet.Natuurlijk wel, alle posts (ook zonder abo) helpen mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar 2 minuten later naar de trein
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik zal zondag wel even met Sas overleggenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, alle posts (ook zonder abo) helpen mee.
Ga maar 2 minuten later naar de trein
Dan moeten ze maar even over hun sterren strijkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef chufi het volgende:
Maar duren al die abo's nog wel t/m de 8ste
En meteen even vragen of hij meedoetquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zal zondag wel even met Sas overleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |