Je kan niet 2 keer dezelfde tekst in hetzelfde topic posten...quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:34 schreef Kingstown het volgende:
Een tekst onder je ctrl-c klaar hebben staan en die blijven invoeren kan handig zijn. Het gaat een keer niet om de inhoud, maar om de snelheid. We hebben ongeveer 3 postings per seconde nodig, dus het doel heiligt in dit geval de middelen.
'kindertjes' die vragenquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe ook mee als ik een abo heb.....
Nuttige tip! Ik zal het aan gaan passen in de OP.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:57 schreef MadMaster het volgende:
Je kan niet 2 keer dezelfde tekst in hetzelfde topic posten...
Leuk dat je meedoet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:58 schreef Melting het volgende:
Op zondagavond horen de 40+-ers om 22.00 uur al in bed te liggen.
Niet persé, maar ik vond het een leuk idee. Daarom.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zou je dit willen? Moet 40+ perse zo bekend worden?
22.00 uurquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:58 schreef Melting het volgende:
Op zondagavond horen de 40+-ers om 22.00 uur al in bed te liggen.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:18 schreef MadMaster het volgende:
Voor de blinde deelnemers:
Deisyy leest voor uit de OP...
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:18 schreef MadMaster het volgende:
Voor de blinde deelnemers:
Deisyy leest voor uit de OP...
Niet rond, maar precies op, tenminste als het topic ruim binnen 2 minuten al vol moet zitten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:26 schreef Pavement het volgende:
![]()
kan iemand op zn minst mijn naam noemen in dit aankomende top topique?
Ik kan helaas niet, ik zit dan in het buitenland. Ik zal proberen via mn tel toch een berichtje te plaatsen rond 22.00
SUCCES KANJERS, als het me niet lukt steun ik jullie via mn gedachte!
Ja klopt, dat ga ik niet redden ben ik bang. Ik denk dat mn verbinding met het www niet zo snel is dan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet rond, maar precies op, tenminste als het topic ruim binnen 2 minuten al vol moet zitten?
Als er nu wel duidelijk wordt uitgelegd wat precies de mijlpaal inhoud, dan kunnen we er iets meer meequote:
Ja de TS mag daar uitleg over geven.... Maar dit is geen record-poging nog ....quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als er nu wel duidelijk wordt uitgelegd wat precies de mijlpaal inhoud, dan kunnen we er iets meer mee![]()
Hoe vaak moeten we nog posten etc., de vorige keer was het niet echt duidelijk
Preciesquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de TS mag daar uitleg over geven.... Maar dit is geen record-poging nog ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |