Nice. Als je nog meer users in dit complot weet te betrekken, dan is dat vanzelfsprekend meer dan welkom.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:26 schreef El_Matador het volgende:
Nice, als ik online ben, doe ik uiteraard mee.
Ayy, andere users no me quieren...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice. Als je nog meer users in dit complot weet te betrekken, dan is dat vanzelfsprekend meer dan welkom.
A ti que te importa? Pon 5 posts y vale... O mas si quieresquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ayy, andere users no me quieren...
Para nada...quote:
Staat er eindelijk iets in je agendaquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de recordpoging in mijn agenda gezet, met alarm!
Verdad, pero nadie sabe que pasará el domingo....quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:40 schreef chufi het volgende:
Nadie te va a decir nada .. Asi juntate 1 minuto y pon algo .. Nada mas
Eso es verdad... Que hora sera ahi? Igual te vas al cine con tu novia...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdad, pero nadie sabe que pasará el domingo....
Novia, novia...voy a salir el sabado (hace mucho no sali) y espero no estar en FOK!....quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Eso es verdad... Que hora sera ahi? Igual te vas al cine con tu novia...
Quantas novias tienes ya ...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Novia, novia...voy a salir el sabado (hace mucho no sali) y espero no estar en FOK!....
Jajaja, voy a reunirme con una esta noche. Vamos a ver que pasará el domingo...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Quantas novias tienes ya ...Da igual que to lo pases bien Ciao
Estas como una cabra...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jajaja, voy a reunirme con una esta noche. Vamos a ver que pasará el domingo...
Es el año de la cabra... es mas fuerte que yo... cuando vengas a Colombia, sabrás...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Estas como una cabra...Pasatelo bien
quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Es el año de la cabra... es mas fuerte que yo... cuando vengas a Colombia, sabrás...
Doe je mee?quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:04 schreef Zolder het volgende:
Waarom op 40+: 40+ leeft, 40+ bruist en 40+ is het forum waar de leukste ideeën ontstaan en de vermakelijkste topics zich bevinden plus de plek waar de liefste users rondhangen, dus de vraag is eerder: Waarom niet op 40+?
Right
Ik ga een Colombiaanse verwennen, dus Piet mag alleen filmpjes posten...quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]Hou Piet maar even wakken in de SC ... Ik ga zo naar bed nml.
Zolang het maar niet je novia isquote:Op donderdag 5 maart 2015 01:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga een Colombiaanse verwennen, dus Piet mag alleen filmpjes posten...
Ik heb een novia én een scharrel (en een tweede in Peru). Ik kan er niks aan doen dat Hollanders genoegen nemen met minder...quote:
quote:
Jij kunt zo snel typen jij bent echt onmisbaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
Als ik niets beters te doen hebdoe ik mee.
quote:
ik heb nu dat plaatje pas goed bekeken, ik kwam gisteren een beetje laat binnenvallen en ik wasquote:
Hehehe thx!quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb nu dat plaatje pas goed bekeken, ik kwam gisteren een beetje laat binnenvallen en ik was
te moe om alles goed te lezen, maar dat heb je leuk gedaan man![]()
[ afbeelding ]
die sneller 40 plusser is Kingstown zeker?
Nee Kingstown is stokoud, dus klopt welquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe thx!
En of dat Kingstown is? Kweenie, heb ik daar niet een te jonge racer voor uitgekozen dan?
Ja daarom zeg ik ook: is het kereltje die ik heb gekozen dan niet te jong om hem te kunnen zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Kingstown is stokoud, dus klopt wel![]()
inmiddels doet je plaatje het weer![]()
[ afbeelding ]
Ah... nóg ouder bedoel je?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik ook: is het kereltje die ik heb gekozen dan niet te jong om hem te kunnen zijn?![]()
@ Kingstown!
quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... nóg ouder bedoel je?Nee, hij kan nog wel vooruit komen geloof ik
Goed punt. Zou een topic met alleen maar hoofdletters helpen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:46 schreef D. het volgende:
Paar puntjes
Hoe gaat het topic heten?
Ik stel iets voor als '40+ RECORDTOPIC'
Als in; duidelijk, kort, snel gevonden tussen alle andere topics (als iedere seconde telt)
1. Alles of niets. Als het na 10 keer zou lukken, dan neemt het toch wat van de glans weg vind ik.quote:Hoeveel pogingen gaan we doen?
Ik ben 28. Staat op mijn bingokaart.quote:
Ajacied is verre van een bejaarde hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:51 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Waarom moeten "bejaarden" fok! records najagen?
Ze zijn al zo vertegenwoordigd in de top 500:
# 1 tong80 569.535
# 2 Ajacied422 314.335
# 3 Karina 295.201
# 4 Dr_Flash 271.669
# 5 yvonne 264.724
# 6 D. 253.208
# 7 Stuart 243.520
# 8 Pheno 235.802
# 9 remlof 235.165
# 10 Samzz 217.095
# 11 ToT 216.788
# 12 chufi 205.807
# 13 Rezania 200.398
# 14 Greys 200.186
# 15 Huppelmuts 196.460
# 16 Renesite 181.911
# 17 PrintScreen 176.898
# 18 HeatWave 176.720
# 19 Stormqueen 174.104
# 20 iBenny
Oh ja ze hebben niets beters te doen![]()
![]()
De rest wel bedoel je?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ajacied is verre van een bejaarde hoor
Helpt vast, maar sowieso kort en bondig, en vooraf de titel melden helpt ook, dan weten we waar we naar uitkijkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goed punt. Zou een topic met alleen maar hoofdletters helpen?
M'n maag draait om bij het idee alleen al, maar ik wil het serieus overwegen.
[..]
Dat laatste zal ik zeker doen. Dacht zelf aan een [ ] topic die ik weleens zie, maar die heb ik zelf nog nooit geopend en om daar nu mee te gaan experimenteren lijkt me niet zo'n goed plan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:57 schreef D. het volgende:
Helpt vast, maar sowieso kort en bondig, en vooraf de titel melden helpt ook, dan weten we waar we naar uitkijken
Dat was paybacktime vanwege de vocaroo-actie van gisteren?quote:
Als jij het paybacktime wil noemen, prima hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat laatste zal ik zeker doen. Dacht zelf aan een [ ] topic die ik weleens zie, maar die heb ik zelf nog nooit geopend en om daar nu mee te gaan experimenteren lijkt me niet zo'n goed plan.
[..]
Dat was paybacktime vanwege de vocaroo-actie van gisteren?![]()
Dat je als UTO-user het topickaapcijfertopic "vergeten" bent te noemen is uiteraard geheel toevallig.
Geinig plaatje.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Kingstown is stokoud, dus klopt wel![]()
inmiddels doet je plaatje het weer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:34 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Speciale dank aan ToT voor het maken van de prachtige paint!![]()
[ afbeelding ]
Ben ik toch nog ergens onmisbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Jij kunt zo snel typen jij bent echt onmisbaar.
[..]![]()
We zullen trouwens heel veel users nodig hebben om een kans van slagen te hebben (3 postings per seconde is echt heel veel), dus hoe meer FOK!vriendjes en vriendinnetjes iedereen weet over te halen om mee te doen hoe beter.
Spread the word .
Ja 40+ he!quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:55 schreef Moppieee het volgende:
Schattig dat de rollator wint trouwens.
quote alt S is het snelstequote:Op donderdag 5 maart 2015 16:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom is dat sneller dan gewoon quoten?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:39 schreef Joezi het volgende:
MAar niet 2 keer dezelfde quote, ddat mogen mods alleen
quote:
Dat moet ik dan nog maar gaan oefenen in het oefentopic. Met gewoon quoten kom ik aan 1 post per 2-3 seconden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:39 schreef Joezi het volgende:
MAar niet 2 keer dezelfde quote, ddat mogen mods alleen
Ait.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:34 schreef Kingstown het volgende:
Mocht je mee willen doen, maar heb je het idee dat je het (tijdstip) zou kunnen vergeten, post het dan in dit topic en dan zal ik een uur van tevoren herinneringsquotes plaatsen, zodat je alsnog op de hoogte wordt gebracht.
Uh nee dat kan ik ook niet hoor. Uh kan het wel. Ik heb weleens gehad in een live topic van vbl dat het niet konquote:
Ik heb momenteel ongeveer 35 users die hebben aangegeven mee te willen doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kt, weet je al hoeveel deelnemers er inmiddels zijn?
Mooi zeg. Er zullen er nog wel een paar bij komen, dus dat is helemaal geen slecht aantal om mee van start te gaan, als dat percentage inderdaad af mocht vallen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb momenteel ongeveer 35 users die hebben aangegeven mee te willen doen.
Net zoals op feestjes ga ik er vanuit dat minimaal 30% niet kan of het vergeten is.
Wat denk jij wat de meest opvallende manier is om een TT te maken?quote:
Tagje kan [TITEL] maar ik kan hem ook sticky zetten dan staat hij hier in de index bovenin plus dan staat er bij de TT een blauwe 'i' (zie bijvoorbeeld de NWS SC).quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat denk jij wat de meest opvallende manier is om een TT te maken?
Zodat iedereen meteen het nieuwe topic ziet als het er staat en er zo weinig mogelijk tijd verloren gaat met zoeken naar het topic? Zat zelf te denken aan een tag-TT en/of 1 met hoofdletters, maar benieuwd naar jouw opinie.
Sticky zetten hoeft niet, ik heb liever dat je meepost.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:03 schreef Karina het volgende:
Tagje kan [TITEL] maar ik kan hem ook sticky zetten dan staat hij hier in de index bovenin plus dan staat er bij de TT een blauwe 'i' (zie bijvoorbeeld de NWS SC).
Dat is zo gebeurt hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sticky zetten hoeft niet, ik heb liever dat je meepost.![]()
Heb nog nooit een Tag-TT gemaakt, dus vind het een beetje riskant om daarmee te gaan experimenteren met dat topic, maar als het de zichtbaarheid vergroot, dan mss toch maar gaan doen.
Wat brengt het op?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:34 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Doel: Het verbreken van het snelste topic ooit op FOK! Het record staat momenteel op 1minuut en 45 seconden en dat is een enorm scherpe tijd, maar records zijn er om verbroken te worden. Of minimaal een poging te doen om ze aan te vallen. Ondertussen staat het record alweer ruim 2 jaar, dus de hoogste tijd voor een nieuwe poging.![]()
[blaat]
Ahwquote:
Als je snel genoeg post krijg je een abo cadeauquote:
Jij had de lapo, dus jij mag een nieuw deel openen.quote:
40+ / Oefentopic! Deel 4quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij had de lapo, dus jij mag een nieuw deel openen.![]()
Kan er daar verder geoefend worden en hier de aanmeldingen gedaan worden.
Nee dank je.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je snel genoeg post krijg je een abo cadeau
Laat mij maar in mijn grot.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eeuwige roem voor een minuut of 5.
Je denkt serieus dat we het halen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eeuwige roem voor een minuut of 5.
Ja hoor, want dan starten we allemaal gelijk en dan zal het wel goed komen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat we het halen?
Ik zeg 10 minuten
Minimaal 50 zijn wel nodigquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat we het halen?
Ik zeg 10 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |